• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!
    • Obchod podle mě nabízí zboží, které mělo dávno skončit na smetišti. Snaží se ho buď levně opravit nebo dodat v dezolátním stavu zákazníkovi za velmi drahé peníze a čekají zda se zákazník chytí a nevrátí ho.

    Zboží jsem zaplatil online platební kartou a na mail mi přišla odpověď, že zboží bude následující pracovní den odesláno díky online platbě. Po pěti dnech jsem musel urgovat objednávku, jinak by asi vůbec nebyla odeslána. Nakupoval jsem zde 2x. Pokaždé jsem objednal zboží, které bylo dle obchodu pouze rozbalené. V obou případech bylo zboží značně poškozené (uražený roh) a naprostá většina funkcí vůbec nefungovala (vinotéka šla pouze zapnout a nějaké nastavení teploty a jiné funkce vůbec nefungovaly, vypnout to šlo pouze vytažením ze zásuvky). Po dlouhém jednání a upomínání jsme se domluvili na vrácení zboží, což po delší době proběhlo v pořádku.
    Obchod nabízí poškozené a nefunkční zboží za cenu nového! Jenom např. kompresor Scheppach HC 54, kde má tento obchod cenu 2729 Kč a deklaruje slevu 27% za rozbalené zboží, tak na internetu se toto samé zboží úplně nové nechá sehnat za 2696 Kč (www.jipos.cz).
    !!! V TOMTO OBCHODĚ URČITĚ NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT !!!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s objednávkou.

    Ráda bych vše zkontrolovala, avšak se mi tu nezobrazuje číslo Vaší objednávky.

    Můžete mne zkontaktovat prostřednictvím e-mailu [email protected], kde celou situaci prověřím.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Nicol Kročáková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po zkušenosti již mne žádný nenapadá. Možná se najde věc která se za danou cenu vyplatí, ale . . .
    • Komunikace, klamavé původní ceny, přemrštěné některé poštovné

    Objednal jsem "novou věc, pouze rozbalenou" jenže on ji někdo zřejmě kvůli závadě vrátil. Tento obchod přeprodává zboží vrácené do e-shopů ap. a zjevně nezkoumá zdali je skutečně funční či nikoliv.
    Po zaregistrování reklamace na stránkách firmy:
    - ozve se vám pracovník, pokud ne do 3 dnů napiště
    - NIKDO se neozval, v prvním týdnu na e-maily nikdo nereagoval a ani nepotvrzoval jejich přečtení či doručení
    /zřejmě způsob jak docílit proběhu 14denní lhůty pro vrácení zboží bez důvodu/ když toto hrozilo, poslal jsem věc zpět. Opět na další e-mail s dotazem ohledně odeslání nikdo nereagoval a nepotvrdil jeho přečtení.
    Věc byla převzata a kupní cena vrácena, ale . . já prodělal 150 na poštovném na odeslání krámu zpět. A nakonec stejnou věc koupil o pouhých 25% procent dráž v normálním obchodě a bez starostí.
    Tento prodejce klame uváděnými cenami původními a mnohdy prodává za stejnou cenu jako je zboží normálně, maximálně o nepodstatnou částku nižší - aktuální případ: EVOLVE Blade DualCorder HD bez HDD sleva 67% z původních 7549,-na 2485,- bez dopravy a cena na netu nového 2699 vč. dopravy.
    Již nikdy bych zde nenakoupil elektroniku, nebo domácí spotřebiče, neboť není jistota v jakém stavu funčnosti jsou. Každy si musí zvážit sám, zdali mu ta "úspora" stojí za nervy a další investice.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace a nedorozumění se zbožím se Vám velice omlouváme.

    Občas se může stát, že e-mail skončí ve SPAM filtru. Pokud Vám nikdo neodpoví, je ze všeho nejlepší rovnou zavolat na tel. 212 248 508, nebo 212 242 839 a ověřit přijetí e-mailu.

    Na vrácení poštovného máte nárok, prosím spojte se s kolegou, který s Vámi reklamaci řešil a požádejte jej o něj. Poštovné Vám samozřejmě vrátíme.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kupoval jsem na aukru, kdyby autodráha stála víc, tak ji vracím, chybí český návod, vlastně chybí návod jakýkoliv, kontakty zrezivělé , u jednoho auta chybí krytka světla.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se Vám velice omlouváme.

    V případě prodeje bazarového zboží není prodejce povinný přikládat návod, nicméně trváte-li k dodání návodu na autodráhu, kontaktujte nás prosím a my Vám jej obstaráme.

    Kompenzovat Vám budeme i zrezivělé kontakty a chybějící krytku světla, v případě, že nám nahlásíte reklamaci:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo nekompletní koupil jsem si nástěnné hodiny v nabídce byly kompletní
    s fotkou a vypsanýmy rozměry ale v pozadí bylo(tak zvané realné foto)pouze středu v pytlíku.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    nejsem si zcela jistý, zda chápu konkrétní problém. Pokud bylo zboží prodáváno jako nekompletní, bylo na to v nabídce upozorněno. Zároveň vidíte stav (a samozřejmě i kompletnost) zboží na fotografiích s textem Reálná fotografie ze skladu.

    Pro případné upřesnění nás prosím kontaktujte na adrese [email protected]

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Do popredia dáva fotky tovaru, ktoré nie sú reálne. Po prezretí galérie si zákazník uvedomí, že tovar je väčšinou poškodení, čo by v niektorých prípadoch možno nevadilo, keby boli v galérii uvedené všetky fotky poškodenia.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    z textu je vždy patrné, že rozhodující jsou fotografie s vodotiskem "Reálná fotografie ze skladu" - to jsou reálné fotky přesně toho kusu, který dostanete. Tyto fotografie jsou navíc podpořené slovním popisem případných vad na zboží. Ilustrační fotografie nejsou rozhodující. Pokud by zboží dorazilo v rozdílném stavu, než je na fotografiích, doporučuji neprodleně nahlásit reklamaci:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlá doprava
    • Nepřesné informace. Nejsem spokojen s podanými informacemi. Když jsem kupoval zboží, bylo mi i po mailu potvrzeno že zboží je zlevněné, protože kamna mají poškrábaný plech. Když kamna došli plech poškrábaný nebyl, ale jako vada byla napsána chybějící šroub. Takže jsem musel dávat energii do toho abych někde sehnal patřičný šroub. Tohle podle mě není seriózní jednání a z obchodu si již nic objednávat nebudu

    Dávají špatné informace ke kupovanému zboží.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikaci se Vám velice omlouváme. Doporučuji nahlásit reklamaci, jsme schopni Vám zmíněné nedostatky kompenzovat.

    Reklamaci nahlásíte nejsnáze zde:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jsem nespokojen,zboží bylo nefunkční, poškozeno(odřeno na povrchu). vyditelně už zboží někdo používal předemnou

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud nebylo zboží v takovémto stavu prodáváno, pak se Vám velice omlouváme a doporučuji co nejdříve uplatnit reklamaci:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednal sem si dva baliky prisel jenom jeden

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud jste vytvořil 2 objednávky, pak samozřejmě očekávejte doručení 2 balíků. Je nepravděpodobné, že by je přepravce doručil včas, proto druhý zřejmě dostanete v nejbližší době.

    V připadě, že by Vám objednávka nedorazila do 3 dnů od jejího odeslání ze skladu (o odeslání budete informován e-mailem) nás prosím informujte na e-mailu [email protected], nebo na telefonu 212 240 474.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V domnění, že jsem na www.rozbaleno.cz zakoupil vysavač (běžná prodejní cena 2299,-, zde za 1808,- i s dopravou) mi byly doručeny pouze nástavce pro tento vysavač. Tato informace však nebyla ze stránek obchodu zřejmá, dokonce i na faktuře byl uveden vysavač jako takový, nikoliv nástavce. Zásilku jsem poslal zpět.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud byly prodávány pouze nástavce, můžeme pro Vás udělat to, že odstoupíte od kupní smlouvy a my Vám vrátíme peníze. Byla-li chyba v popisu, pak se Vám velice omlouváme a zboží rovněž vezmeme zpět a vrátíme Vám peníze.

    S pozdravem ze tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zatím nevím, při prvním objednání mi dorazilo nefunkční zboží
    • Nikdo nejspíš nekontroluje, v jakém stavu zboží vydáváte.

    Dobrá cena zboží.
    Zkušenost špatná, protože obdržené zboží bylo nefunkční.
    Díky této zkušenosti bohužel ne.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    zboží je kontrolováno přímo u dodavatelů, my jej prodáváme vždy s takovou informací a v tom stavu, v jakém jej obdržíme od dodavatele.

    Na funkčnost zboží se vztahuje záruka, proto doporučuji její uplatnení. Je třeba nahlásit reklamaci přes náš reklamační formulář:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kdyby bylo vše, jak býti mělo, tak dobrá cena.
    • Uvádíte mylné informace. Stav předmětu neodpovídá popisu! Stále ještě věřím, že šlo z Vaší strany jen o nedorozumění..?

    Být opatrnější při obchodování s Vaší firmou, raději dvakrát vše číst, uvedli jste dvojí rozdílné informace o draženém předmětu a ještě ke všemu zaslali předmět s daleko rozsáhlejším poškozením..

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za nedorozumění se Vám velice omlouváme. Jelikož je na drtivou většinu námi prodávaného zboží poskytována záruka, doporučuji tuto záruku uplatnit. Nejsnažší cestou je vyplnění krátkého reklamačního formuláře:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nízká cena
    • Nemají prověřeno jestli je zboží ve všech ohledech nepoškozeno a kompletní. Na písemný dotaz odpoví, že je nepoškozené a kompletní, ale přijde zboží poškozené a bez záručního listu. Neposílají záruční list se zbožím.

    Nakupoval jsem pouze jednou a podruhé už nebudu. Snížená cena nestojí za to, vyřizovat pak týden a více reklamaci. Navíc na vlastní náklady musíte se zbožím do autorizovaného servisu, kde dopředu nevíte jestli Vám reklamaci jako záruční uznají. Záruční list posílají už 10 dnů a stále nic. Mrzí mě, že jsem koupil zde zboží. S internetovými obchody mám obvykle lepší zkušenosti. Zatím není reklamace stále vyřešena. Dnes mě znovu po telefonu slíbili zaslání záručního listu. Tak počkám do středy a uvidím. Pokud nepříjde záruční list, jsem rozhodnut zboží vrátit do 14 dnů.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se zásilkou se Vám velice omlouváme.

    Na zboží máte záruku, takž pokud by Vám dorazilo poškozené, případně bylo poškozeno během přepravy, můžete uplatnit reklamaci. Taková bývá zpravidla vyřízena kladně. Je nicméně nutné nahlásit reklamaci co nejdříve po zjištění vady.

    Záruční list Vám můžeme dodatečně zaslat, ovšem i my o něj žádáme našeho dodavatele, proto i my jsme závislí na jeho dodání. Ve většině případů však stačí pro uplatnění reklamace faktura (je to pro servisy administrativně méně náročnější).

    S pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Byl to prvni nakup
    • zbozi dorazilo sice vcas, ale nepouzitelne
    • spatne balene
    • pojistene pouze na 1kc, presto ze to bylo do vlastnich rukou

    asi uz ne,
    chtela jsem zbozi a ne se dohadovat s Ceskou postou a vasim zakaznickym servisem

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    zboží je pojištěné vždy na jeho hodnotu. Pokud tedy bylo pojištěné na 1 Kč, znamená to, že jste jej od nás zakoupila za 1 Kč.

    Za komplikace se Vám velice omlouváme, zaplacenou částku Vám vrátíme.

    S pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • totalni bordel na expedici banda amateru

    hruza des objednal jsme si neco poslali mi uplne neco jineho co jsem nechtel a stale cekam na sve zbozi UZ NIKDY FIRMA LIMAL

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pakliže došlo k záměně zboží, pak se Vám velice omlouváme. Vámi objednané zboží dohledáme a bude Vám zasláno. Chybně zaslané zboží od Vás pochopitelně bezplatně vyzvedneme.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • klame zákazníky, zašle jiné zboží než uvádí, následná komunikace velmi špatná.

    Dost mizerné a ubohé

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se Vám omlouváme. Mohl bych Vás poprosit o zaslání čísla Vaší objednávky na adresy [email protected]? Prověřím postup vyřizování reklamace.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • viz. níže

    Zboží dorazilo nefunkční - v nabídce bylo uvedeno, že se jedná o zboží vrácené zákazníkem ve 14 ti denní lhůtě, bylo zkontrolováno, je kompletní, funkční. Dle mého názoru jej nikdo nekontroloval. Reklamace byla naštěstí vyřešena kladně - nefunkční díl byl zaslán nový. Nicméně jednání obchodu při reklamaci bylo dosti nevlídné, neprofesionální postrádající kapku slušného chování. V tomto obchodě už nikdy nic nekoupím.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za kompliakce s reklamací se Vám velice omlouváme.

    Mohu Vás poprosit o přeposlání komunikace při vyřizování Vaší reklamace na adresu [email protected]? Prověřím postup kolegů.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží stále nedorazilo a nemám o něm žádné informace.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    můžete mi prosím zaslat číslo Vaší objednávky na email [email protected]? Prověřím, proč zboží nedorazilo a budu Vás zpětně informovat.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Žádné.
    • Drahé poštovné.
    • Zboží dorazilo nefunkční, navíc špatně zabalené.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za komplikace, zboží vezmeme na reklamaci. Nahlaste nám prosím reklamaci písemně zde:
    http://www.rozbaleno.cz/reklamace

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cenově dostupnou elektroniku
    • dohledání upay plateb
    • reklamační pracovnice
    • dohledání zboží

    špatná zkušenost je z důvodu zaslání zcela jiného produktu než jsem si objednali.
    16.1. objednáno
    22.1. platba přes PayU spárována
    23.1. zboží doručeno
    24.1. zaslána reklamace na jiné zboží
    28.1. zboží dohledáno
    30.1. zboží znovu dohledáno
    4.1. zboží odesláno
    5.1. doručeno

    to vše po několika urgencích.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    nechápu zcela uvedenou časovou posloupnost, nicméně pokud si dobře vzpomínám, zaslali jsme Vám omylem místo objednané tiskárny filtr k monitoru. Jedná se o naší chybu, kdy byl chybně nalepen identifikační štítek zboží a skladník proto nevědomky odeslal na Vaší adresu jiný kus.

    Za tuto chybu se Vám ještě jednou velice omlouváme - objednanou tiskárnu jsme Vám zaslali v co nejkratší době a i z Vašeho popisu je zřejmé, že reklamace byla kompletně vyřízena už za 11 dní, nikoliv za 30, jak nám ukládá zákon.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přes spoustu mailů od Limal zboží ani po čtrnácti dnech nedorazilo. Nejprve se obchod snažil znedůvěryhodnit zákazníka vzhledem k platbě dobírkou a přejít k bezhotovostní platbě a nakonec se ukázala neschopnost obchodu zboží poslat.

    Jak jsem uvedl.... spousta mailů a nakonec neschopnost zboží poslat. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pošlete mi prosím na adresu [email protected] číslo Vaší objednávky, prověřím proč dosud nebylo zboží odesláno a chybu napravíme.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz