Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • - Když máte štěstí, věřím, že je možnost udělat opravdu dobrý nákup za opravdu dobrou cenu. Také se mi povedl.
    • - Z odvedené práce a komunikace si myslím, že co chybí vedení zákaznické podpory, to vyrovnají skladníci a expedisté.
    • - Ceny asi ilustrativní. Ptal jsem se z čeho vychází, odpověď raději nebudu komentovat.
    • - Doba vyřizování reklamace - co vyřizování, ona jenom ta komunikace je vždy po jednom týdnu. Reakce na způsob reklamace - neadekvátní.
    • - Kvalita zboží - něco přijde v pořádku. Ale co je ze skla, plastu, či nemá originální obal bych určitě nekupoval. I když jsem kupoval stůl se skleněnou deskou a rám z jeklu asi 50x50mm přišel trochu ohnutý, ale skleněná deska byla vypodložena matracemi, takže je v pořádku. Děkuji.
    • - Komunikace - reakce velmi pomalé, tj. ve dnech až v týdnech. Pořád nějaké nevhodné a zbytečné výmluvy.

    Vzhledem k tomu, že se zde často Limal/Rozbaleno vymlouvá na nemožnost si ověřit zakázku, tak obj. č. je 238606, reklamační si snad v rámci svého pořádku dohledají.
    K problému: Objednal jsem si na začátku roku, kdy bylo zboží (plastové boxy) za 499kč a dále sleva 35%. Bohužel, když jsem doma rozbalil balení, tak se mi krabice po střípkách doslova vysypali na podlahu. Okamžitě jsem vyfotil a reklamoval. Druhý týden bylo na stejné zboží 40%. Po uplynutí těchto dvou slevových týdnů mi nabídli, že si zboží mohu na jejich e-shopu znovu objednat s tím, že rozdíl ceny bude doplacen nebo odečten. Bohužel už zboží nebylo ve slevě, ba naopak ho pro jistotu zdražili na 809kč. Přestože jsem se i panu vedoucímu Stanislav K. snažil vysvětlit, že toto nepovažuji za korektní (neumí si spočítat, že v můj neprospěch je 485kč na jedné krabici, nebo vlastně umí), tak reagoval naprosto zcestně, asi na jiného zákazníka, a pak raději už nereagoval vůbec. Jinak bylo k pobavení, že 18. ledna se vymlouvají na nedostatek času vyřizovat reklamace z důvodu uplynulých svátků. Navíc v úvahu brali pouze část reklamace. Druhou část prostě vypustili.
    Osobně jsem v minulosti koupil více zboží, a prakticky vždy bylo poškozené. Ale vždy jsem si to uměl doopravit. Respektoval jsem, že zrovna to byl dobrý kup. Ale po aktuálních zkušenostech, kdy jsem si dovolil zboží vyreklamovat, a pak jim vysvětlovat, že díky tomu, že jejich reakce trvali skoro tři týdny zboží změnilo doslova několika násobně svoji hodnotu a že nechápu, proč bych ho měl doplácet, když stejné zboží vesele dále prodávají, tudíž se nemůžou otáčet svými argumenty, že je originál....

    S přáním všem lepších obchodních zkušeností
    Jiří K.

  • 10 %

    • tohle jsou největší falešníci na českém trhu

    Nojo řeknou že je to levné, pošlou špatné zboží(= bez součástek, pokažené, poškozené, jiné, prostě tak jak to nechcete) No a pak to svedou na českou poštu, nebo si poradí jinak. kšeftaři a využivatelé naši povahy české - je to levné, honem kup to. Pokud se chcete nechat ooo, pak rozhodně tento obchod využijte

  • 10 %

    • NEDOPORUČUJI NIKOMU!!!
    • Odpadkový koš se asi díky České poště, která je dle fy. Limal kamenem úrazu zmenšil ze svého původního objemu 20l na pouhých 12l ( asi zimou )
    • Z neporušeného balíku vysublimoval přímo z krabičky Masážní motýl Butterfly Massage zřejmě také zimou.
    • Před vánoci 2014 se nějakým nedopatřením místo jedné nádoby rozbili obě.
    • Závěrem tedy, kdybych si zboží zakoupil standardní cestou, byl bych na tom o čas strávený vytáčkami a korespondencí s firmou LIMAL lépe. Nehledě na to, že nyní mám odpadkový koš, který si mohu vystavit, protože jeho velikost je naprosto jiná, než potřebuji a cena s dopravou ve které jsem předpokládal, že dostanu i něco jiného mi vyšla jako pro koš, který opravdu potřebuji, ovšem v TOP kvalitě.
    • Petr Bercha

    ne

  • 10 %

    • nic
    • Dobrý den, přidávám negativní zkušenost, objednala jsem si kameru do auta a balerínky. Pro jistotu neposlali ani na mejl, že objednávku přijímají, ani nic podobného. Kamera nevydrží ani čtvrt hodiny nabitá. Musí být stále na nabíječce, aby vůbec fungovala. Zásilka přišla jako bezdokladová, takže nemám nic v ruce. Na reklamačním formuláři na stránkách požadují číslo objednávky, ale kde ho mám vzít? Na email neodpovídají, nevím, jestli při všech starostech a upozorněních ostatních zákazníků, že zásilku reklamovali a peníze zpět dostali až za 3 měsíce urgentních telefonátů, jestli to má smysl. Asi spoléhají na lidi, kteří to nechají být. Jestli podnik reaguje jen na tyto stížnosti místo mailů, jak vidím, tak prosím o reakci aspoň tímto způsobem:)

    Takové jednání jsem ještě nezažila.

  • 10 %

    • na toto nemam slov
    • nikomu nedoporucuji

    totalni selhani nenechte se nachytat

  • 90 %

    • - rychlé vyřízení objednávky
    • - bleskové odeslání zboží
    • - schoda výrobku z popisem a fotografiemi
    • - zboží odesláno v originálním obalu a výborné kvalitě
    • nemám žádných výhrad

    Dle recenzí od ostatních zákazníků jsem pochyboval o serióznosti firmy, ale já nemám vůči ní žádnou výhradu. Nemohu posoudit jak budou reagovat v případě reklamace zboží, ale se zakoupeným výrobkem ( bluetooth reproduktor Thomson lyra N1), jsem velmi spokojen. Zakoupeno za velmi solidní cenu. Děkuji za bezproblémový obchod.

  • 10 %

    • ?
    • neochota pracovníků e-shopu, evidentně jen špatné recenze

    Na dotaz ohledně rozměrů zboží mi bylo sděleno, že ho měřit nebudou, jelikož je zabalené a velikostní tabulky nemohou najít. Měření je pro ně prý ztrátou času. Našla jsem si tabulku sama během 1 minuty :-) ALE Nenakoupím zde ani náhodou! Stačí si přečíst ostatní recenze nespokojených kupujících...Jen se divím, že pořád obchodují...Když vidím, jak je to nebaví a nefunguje jim to...

  • 10 %

    • PĚKNÉ FOTKY,NĚKTERÉ ZBOŽÍ BYLO V POŘÁDKU,PROTO JSEM OPĚT NAKOUPILA.OHLEDNĚ BOT,NAKONEC JSEM OBDRŽELA,KTERÉ JSEM CHTĚLA.
    • ZBOŽÍ NEODPOVÍDÁ POPISU,POKUD NAPÍŠETE,ANI VÁM NEODEPÍŠOU,POKUD NECHCOU!STALO SE MI,ŽE JSEM ZAKOUPILA BOTY 3X VE STEJNÉ VELIKOSTI A 3X MI BYLA ZASLANÁ JINÁ VELIKOST.

    Zakoupila jsem šaty DESIGUAL byl to dárek,šaty jsem vytáhla,ale bohužel jsem si nevšimla kazu,který nebyl vidět,protože šaty jsem obdržela skrčené.Když jsem dárek předala a sestra šaty přežehlila,zjístila dost velký kaz.Šaty se nedají nosit.Kontaktovala jsem prodejce,ten však napsal zboží jste zakoupila,ale již Vám skončila 14 denní lhůta na odstoupení od kup.smlouvy,já však nechtěla odstoupit,ale šaty vyměnit,nebo vrátit myslím si že s poštovným skoro 1000kč je dost.Zboží jsem zakoupila nyní na aukru.

  • 10 %

    • nic
    • jsou neschopní

    Nakoupil jsem u firmy Limal pračku.
    Fakta:
    - byl mi dodán špatný model (levnější) za plnou cenu samozřejmě.
    - nabízený výrobek nejsou schopní dodat tedy pouze vrácení peněz

    Řešení firmou doporučené
    - výrobek, který jsme slíbily nemáme a tka vám ho nedodáme tedy,
    - vyrobek nám vraťte a až nám přijde a naskladníme ho, tak vám vrátíme peníze.
    - na dopravu vám pošleme dopravce, který velké balíky sice přepravuje ale pouze odedvěří. Tzn ze schodů do přízemí si to dostaňte jak chcete.
    - dopravce si přijede kdy chce takže si nejlépe vemte dovolenou

    Výsledek:
    Firma je neochotná a neschopná za svou chybu platit (nemyslím tím finančně) a řešit jí. Mají nefunční standardní řešení se kterým nejsouo schopni a ani ochotni hýbat. Doma máme malé dítě a díky této firmě budeme týden až dva bez pračky. Za chybou kterou tato firma způsobila.

    Již nikdy bych u Vás nenakoupil a doporučím to samé všem, které znám.

    Šindler

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den, pane Šindler,

    dle Vašeho jména si bohužel nemohu ověřit samotnou objednávku/reklamaci a číslo objednávky či reklamace jste neuvedl.

    Ohledně problému, kdy Vám byl dodán špatný model, tedy levnější, avšak za plnou výši modelu požadovaného, to mohu vysvětlit. Dodavatel nám poskytl chybnou informaci a tu jsme bohužel nedokázali ověřit a počítali s tím, že se jedná o model dražší, proto tedy i odpovídající cena.

    V případě, že byste založil reklamaci a nechal ji tak některými z našich kolegů prověřit, nebyl by problém se domluvit na kompenzaci či výměně za jiný kus.
    Rozbaleno.cz prosperuje zejména originálními kusy a proto v případě takovéto bílé techniky, nabízíme většinou pouze jeden kus. Věřím, že byste si vybral například i z jiného druhu značek.

    Pokud tento výrobek tedy nemáme, nemůžeme ho ani dodat. Peníze vracíme samozřejmě až když máme ověřeno, že se zboží vrátí zpět a zkontrolujeme si jej na skladě. Ihned poté vystavíme dobropis, ve Vašem případě na plnou kupní částku.

    Dopravu zpět zajišťujeme na naše náklady a to společností DPD či v případě nadrozměrné zásilky FOFRem. I kdybych se sebe více snažila je požádat o přepravu "odedveří", bohužel takovéto podmínky s nimi sjednány nemáme.
    Termín svozu necháváme vždy čistě na požadavku zákazníka, svoz přijede tedy dle Vámi požadovaného termínu, avšak nejsme schopni ovlivnit hodinu vyzvednutí zboží.

    V případě, že se chcete obrátit přímo na mne, kontaktujte mě na emailu [email protected] a záležitost podrobně ověřím.

    S pozdravem za tým LIMAL
    Nicol Kročáková

  • 10 %

    • Zboží dorazilo zcela nefunkční. Po odeslání balíku zpět jsem dostala informaci, že balík nedorazil. Podle informací pošty ale byl doručen. Těžko říct jak to dopadne...

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    nemohu si Vaše tvrzení osobně prověřit, jelikož jste uveřejněn jako anonymní uživatel.

    Poprosím Vás tedy o zaslání čísla objednávky na můj email, [email protected], kde se pokusím situaci vyřešit.

    S pozdravem za tým LIMAL
    Nicol Kročáková

  • 10 %

    • vůbec nic
    • úplně vše

    tak 3 roky zpátky jsem tady koupil mikrověž, katastrofa, naházené do krabice, sváděli to na dopravu. Já de.... jsem teď objednal mikrovlnnou troubu za dobrou cenu, kterou mi potvrdili na jejich infolince. Přišlo dokonce potvrzení objednávky s touto cenou. Druhý den, email s tím, že se stala chyba a že zboží mi můžou poslat o 300 % dráž, ale jako kompenzaci pošlou dámské tričko, mimo jiné, jsem chlap a tak to neocením. Jejich obchodní podmínky,kde uvádějí, že ceny zveřejněné na webu jsou platné, pro ně nejsou směrodatné a asi platí jen pro kupující.
    Asi není co dál dodat

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace.

    Situaci si bohužel nemohu ověřit, jelikož nevidím číslo Vaší objednávky. Mohu Vás poprosit o zaslání čísla objednávky či faktury do e-mailu [email protected] ?
    Celou záležitost samozřejmě prověřím.

    Děkuji a přeji hezký den.
    Za tým LIMAL
    Nicol Kročáková

  • 90 %

    • Rychlost (objednáte dopoledne a příští den to odesílají)
    • Měl jsem problém se zbožím, ihned jsem se dovolal a kladně řešili.
    • Kámen úrazu je Česká pošta, takže doporučuji jiného dovozce.

    Jedná se o moji první objednávku z této firmy. Také jsem měl obavy z nízké ceny a následné možnosti (ne)reklamovat. Ze strany firmy Limal bylo ale vše v pořádku a chyba se stala u výrobce dodaného zboží. Takže za sebe mohu pouze doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!
    • Obchod podle mě nabízí zboží, které mělo dávno skončit na smetišti. Snaží se ho buď levně opravit nebo dodat v dezolátním stavu zákazníkovi za velmi drahé peníze a čekají zda se zákazník chytí a nevrátí ho.

    Zboží jsem zaplatil online platební kartou a na mail mi přišla odpověď, že zboží bude následující pracovní den odesláno díky online platbě. Po pěti dnech jsem musel urgovat objednávku, jinak by asi vůbec nebyla odeslána. Nakupoval jsem zde 2x. Pokaždé jsem objednal zboží, které bylo dle obchodu pouze rozbalené. V obou případech bylo zboží značně poškozené (uražený roh) a naprostá většina funkcí vůbec nefungovala (vinotéka šla pouze zapnout a nějaké nastavení teploty a jiné funkce vůbec nefungovaly, vypnout to šlo pouze vytažením ze zásuvky). Po dlouhém jednání a upomínání jsme se domluvili na vrácení zboží, což po delší době proběhlo v pořádku.
    Obchod nabízí poškozené a nefunkční zboží za cenu nového! Jenom např. kompresor Scheppach HC 54, kde má tento obchod cenu 2729 Kč a deklaruje slevu 27% za rozbalené zboží, tak na internetu se toto samé zboží úplně nové nechá sehnat za 2696 Kč (www.jipos.cz).
    !!! V TOMTO OBCHODĚ URČITĚ NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT !!!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s objednávkou.

    Ráda bych vše zkontrolovala, avšak se mi tu nezobrazuje číslo Vaší objednávky.

    Můžete mne zkontaktovat prostřednictvím e-mailu [email protected], kde celou situaci prověřím.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Nicol Kročáková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výhodný nákup za dobré ceny, obchod komunikuje a řeší případné problémy (dodanému satelitu chyběla nožička, domluvili jsme se na slevě - mohl jsem však případně i vrátit)
    • obvykle kratší záruční doba, ne vždy odpovídá popis stavu zboží realitě a z fotografií se toho moc nepozná, takže nákup nutno risknout a pak případně dořešit s prodávajícím... V mém případě psali o drobných škrábancích, ve skutečnosti tam žádné nebyly, ale chyběla jedna nožička...
  • 10 %

    • Že já blb jsem se nepodíval prvně na recenze.Přidávám také negativní zkušenost s Led sklenicemi, které stály i s dopravou 428,- jenže s vybitými bateriemi a 6ks nových Vart (né té číny co k nim dali oni) stálo 455,- takže ve finále jedna plastová sklenice za 300,-

    Super, obchod nedoporučuji!!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Omlouváme se za komplikace s reklamací.

    Kolega Vás již kontaktoval ohledně udělení finanční kompenzace za nefunkční baterie.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný

  • 10 %

    Radeji bez komentare. Nikdy vic!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Prosíme o upřesnění problému s komunikací na náš e-mail [email protected].

    Celou věc prošetříme a zjednáme nápravu.

    Za negativní zkušenost se moc omlouváme.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný

  • 10 %

    • dobrá cena
    • zboží neodpovídá fotografiím z eshopu, zabaleno v plátěném pytli, sám jsem si musel opravit poškozenou část aby fungovala. Poté jsem zboží vrátil.

    Poslal jsem zboží zpět, za tři dny přišel mail, že ho naskladnili a pak se tři týdny nic nedělo, mezitím jsem tam třikrát volal, kde je problém a až po třetí urgenci poslali dobropis. Nicméně peníze stále nikde. Až po dalších urgencích a cca 15ti dnech poslali peníze zpátky. HRŮZA

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Omlouváme se Vám za komplikace s reklamací zboží.

    Mrzí nás, že máte takto negativní zkušenosti. Napište nám prosím na e-mail [email protected] číslo Vaší reklamace a my ještě jednou celý postup prověříme.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný

  • 10 %

    • Doporučuji pro adrenalinové nadšence, kteří se rádi baví vymáháním svých práv.
    • Psali že zboží je rozbalené, ale ono je použité, bez návodu a nefunkční. Podle mě prodávají zboží z reklamací, které nejde opravit a částkou 290kč za poštovné a roční zárukou se jistí, že to člověk nebude chtít vracet.
    • Manželce přišla trouba, kde nebylo funkční ovládání a displej, posláno do opravy, přišlo opravené, ale po měsíci se opět porouchala, takto 3x za sebou, než přišel bonbonek na závěr. Vracení peněz od Limalu.
    • Celkem to trvalo 3 měsíce, než vrátili peníze. Nespočet emailů a telefonátů na jejich slibo-reklamační oddělení, myslím, že to dělají naschvál aby to většina lidí vzdala.
    • Možná mají nějaké spokojené zákazníky, ale já jsem zklamán.

    Možná mají nějaké spokojené zákazníky, ale já jsem zklamán.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Omlouváme se Vám za komplikace s reklamací zboží.

    Zboží vždy prodáváme s popisem, který je nám dodán od našich dodavatelů. Kontrola funkčnosti taktéž probíhá u našich dodavatelů.

    Co se týče samotné reklamace. Celý postup se musí řídit dle platné legislativy a také našich obchodních podmínek.

    Mrzí nás, že máte takto negativní zkušenosti. Napište nám prosím na e-mail [email protected] číslo Vaší reklamace a my ještě jednou celý postup prověříme.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný

  • 10 %

    • Nic
    • Hrozná komunikace.

    Nakonec jsem ani nic nekoupil.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Prosíme o upřesnění problému s komunikací na náš e-mail [email protected].

    Celou věc prošetříme a zjednáme nápravu.

    Za negativní zkušenost se moc omlouváme.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný

  • 10 %

    • Rychlé dodání
    • Dobrá cena
    • Obchod stojí za h***o, zboží které jsem obdržela nebylo v pořádku chybí záruční list a manuál jak v češtině tak v cizím jazyce!
    • Reproduktory jsou podřené a jeden reproduktor má zamáčklí klobouček dovnitř.
    • Krabice poškozená!
    • Zboží zabaleno jak pro bezďáka!
    • Při reklamaci tohoto poškozeného zboží svádí svojí vinu na poštu.
    • Poprvé a naposled jsem v tomhle obchodu nakoupila.
    • Nedoporučuji tenhle obchod!

    Podrazáci a kurviči zboží!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den.


    Omlouváme se Vám za potíže se zbožím.

    K některým typům zboží se v současné době již záruční list nedodává. V případě záruční opravy se do servisu zboží zasílá pouze s platnou fakturou.

    Manuál v češtině Vám samozřejmě na požádání dodáme.

    Co se týče zabalení, již v popisu na našem e-shopu bylo uvedeno: "Pouze rozbaleno, tzn. nové zboží s plnou zárukou v poškozeném obalu."

    Nejednalo se tedy o originálně zabalené zboží od výrobce. Pokud však došlo k poškození zboží při přepravě, je nutné vždy podat reklamaci u daného přepravce, v tomto případě u České pošty.

    Za problémy se zbožím se Vám samozřejmě omlouváme.

    Důrazně však žádáme o nešpinění našeho jména vulgárními poznámkami.


    S pozdravem za tým LIMAL,
    Adam Kubný