• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zatím žádná zboží nefunguje,komunikace s obchodem ohledně reklamace,téměř žádná.Působí na mě dojmem,zdržování abych nestihl zboží vrátit ve 14denní lhůtě stanovené zákonem,i když chci zboží opravit.Hlavní výhodou měla být cena,která je na některých obchodech stejná,ale není použito,poškozeno...takže napálení
    • obchodem ohledně reklamace,téměř žádná.Působí na mě dojmem,zdržování abych nestihl zboží vrátit ve 14denní lhůtě stanovené zákonem.

    Reklamace typu zašlu e-mail,den se nic neděje.Pak příjde e-mail,že to řeší dva dny se nic neděje dojde e-mail,že pošlou "dokumenty" pro reklamaci (nechápu jaké),když potvrdím,že ze způsobem reklamce souhlasím.Tak mě dojde,že nemají peníze od dopravce,(což mě asi moc nezajímá,když jsem úhradu provedl),že se ozvou příští týden.Zatím mám doma krabici s nefunkční TV.V e-shopu byl popis zboží - rozbaleno,lehce použito...:-). Realita je taková,že na krabici jsou nálepky z různých reklamací..... tak uvidíme jak to celé dopadne. Děkuji

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se zbožím se Vám velice omlouváme.

    Vyřízení reklamace má své pevně dané postupy, které je třeba bezpodmínečně dodržet. Rovněž na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dnů a do této doby nejpozději bude Vaše reklamace vyřízena. Mohu Vás nicméně ubezpečit, že děláme v rámci možností maximum pro to, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve.

    Pokud jste problém nahlásil hned, nemusíte se bát, že byste nestihl lhůtu 14 dnů na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud by nastaly komplikace, vezmeme od Vás zboží zpět samozřejmě i po této lhůtě.

    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Drahé přepravné - Já zaplatil 149,- a když jsem zboží vracel tak mne to stálo jen 37,-Kč

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    částku za logistické náklady jste znal předem, pokud jste nesouhlasil, nebylo nutné objednávku potvrzovat a zboží jste mohl přenechat vážným zájemcům.

    K logistkickým nákladům je třeba připočíst, kromě poštovného, ještě náklady na příjem zboží, náklady na skladování, na skladovou manipulaci, na expedici a balné.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zaměstnance

    Zboží dorazilo nefunkční, u zboží obchod uvedl nepravdivé informace, že zboží je nové a 100% funkční a důvodem prodeje je poškozený obal, přitom tento výrobek již jednou v květnu 2012 prodal eshop MALL.cz jinému zákazníkovi, čili byl už z druhé ruky. Komunikace s arogantní paní Tichou z reklamačního hrozná, nutí Vás aby jste výrobek poslali do nějakého servisu, přitom mají v obchodních podmínkách jasně uvedeno, že se má reklamovaný výrobek zaslat na:
    LIMAL - Servant
    Křižíkova 2081
    256 01, Benešov
    čili paní porušuje obchodní podmínky.
    Nakonec byl vystaven dobropis (který zatím ještě nebyl proplacen) samozřejmě jen na cenu za výrobek (537,-Kč), s poštovným bezmála 390Kč, které si eLimal naúčtoval se můžete rozloučit, přitom bych považoval za slušnost vrátit celou částku, protože informace o výrobku byly nepravdivé a výrobek absolutně nefunkční. Doufám, že mi vrátí alespoň náklady na vrácení výrobku, doklad o výši nákladů (135,-Kč)jsem jim zaslal, odezva zatím žádná. Číslo reklamace 10864.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za nedorozumění se Vám velice omlouváme.

    Slečna Tichá Vás rozhodně do ničeho nenutí, můžete to udělat jak budete sám chtít. Slečna tichá Vám pouze navrhuje jedno z možných řešení. Pokud o její řešení nemáte zájem, stačí slušně odmítnout a požádat o jiné řešení, slečna Tichá je tu od toho, aby Vám s problémem pomohla. Pokud Vám nebyl vystaven dobropis i na poštovné, požádejte prosím kolegyni, aby Vám poštovné vrátila, máte na to nárok, čili s tím nebude problém.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdive informace

    koupil jsem pouzite zbozi.Na fotografijich bylo i ovlabac.Po reklamaci mi zdelili ze neni soucasti.Kdo lze firma nebo fotografie na kterou se odkazuji

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    můžete mi prosím poslat číslo Vaší objednávky na email [email protected]? Prověřím Vaší reklamaci.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kupovala jsem meteostanici přes aukro, o nějaké adrese elimal.cz jsem neměla tušení, takže nemohu hodnitit.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    na Aukru vystupujeme jako prodejce LIMAL_CZ, proto Vám našim jménem dorazil objednávkový formulář.

    Kromě Aukra prodáváme i na vlastních internetových obchodech:
    http://www.elimal.cz/
    http://www.rozbaleno.cz/

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic, byl to omyl a velké sklamání.
    • Chaoz.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste se zbožím spokojený, doporučuji využít možnosti odstoupení od kupní smlouvy, dle instrukcí v našich obchodních podmínách.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevidím žádnou přednost
    • Zdála se mi to vyhodná koupě,bohužel,byl to jen sen
    • Zakoupil jsem nový mobilní telefon,obdržel jsem jej bez baterie,nový prokazatelně nebyl a při reklamaci mi bylo sděleno,že baterie nebyla v popisu !!!!

    Tento obchod má velmi šalamounsky uveden popis prodávaného produktu a jen zkouší,jak daleko může s"oblbováním" zákazníků až zajít!Až po důraznější reklamaci mi bylo sděleno,že došlo k nedorozumění,že mi bude baterie proplacena na základě zaslání faktury za koupi nové baterie.Takže čekám.
    Osobně nedoporučuji z výše uvedených důvodů !!!

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    popisy vytváříme tak, aby vždy co nejpřesněji vystihovaly stav zboží. Pokud si je zákazník nepřečte, nemůžeme za toto nést odpovědnost.

    Pokud se však ukáže, že došlo k omylu v popisu zboží, pak samozřejmě náklady s uvedením věci do stavu v jakém byla inzerována uhradíme. Za způsbené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím. Zdá se mi že se mi tímto dotazníkem vysmíváte.
    • Přesto, že jsem upozornil na křechkost zboží, dorazilo rozbité na prášek. Do dnes jsem nedostal nové zboží ani vrácené peníze. Připravuji žalobu pro neoprávněný prospěch.

    Vyhnout se zdaleka Benešovu. JUDr. Sláma

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    dotazník chodí automaticky po každém nákupu, můžete prostřednictvím něj vyjádřit jak svou spokojenost, tak i svou nespokojenost.

    Můžete mi prosím poslat číslo Vaší reklamace na emailovou adresu [email protected]? Prověřím, proč zatím nebyla reklamace vyřízena.

    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupil jsem si u Vás použitý(vrácený) mob.telefon za 1300,-Kč,na krabičce od tohoto telefonu byla rukou napsaná cena 990,-Kč. Zadaljsem tedy tento mob. telefon do internetového vyhledávače a tam jsem tento telefon našel hned v několika obchodech a to zcela nový-nepoužitý za cenu - 1200,-Kč. takže jak se zdá obchod s Vámi pro mne nebyl příliž dobrý. Nemohu tedy doporučit Váš obchod nikomu ze svých přátel.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    nerozumím zcela Vaší stížnosti. My jsme v e-shopu vystavili konkrétní nabídku - pokud Vám tedy cena přišla přiliš vysoká, proč jste zboží zakoupil?

    Nicméně jsme schopni Vám rozdíl komenzovat, zadejte nám prosím reklamaci, somluvíme se na podrobnostech:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výhodná cena
    • přehledný web
    • komunikace se zákazníkem
    • neschopnost řešit reklamaci

    pokud zboží dorazí v pořádku OK,vyřízování reklamace je katastrofa
    po 14 dnech vadné zboží stále neodvezli, nekomunikují

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za komplikace se Vám omlouváme. Můžete mi prosím poslat číslo Vaší reklamace na adresu [email protected]? Prověřím, kde je problém.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lze najit atraktivni nabidky.
    • Nevite jiste, v jakem stavu zbozi dorazi.

    Zbozi bylo odeslano az po urgenci, bez omluvy. Z peti zakoupenych veci dve neprisly v avizovanem stavu. S ostatnim zbozim jsem spokojena.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud se odeslání zboží zpozdilo, pak se Vám omlouváme.

    Zboží by mělo dorazit vždy ve stavu, který odpovídá popisu a přiloženým fotografiím. Pokud by se tak z jakéhokoliv důvodu nestalo, doporučuji neprodleně nahlásit reklamaci:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • Prodávají co nemají.

    Příšerná komunikace ze strany obchodu, zboží neodpovídá tomu co si člověk objedná.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za komplikace.

    Nedokáži přesně určit, kde je problém, chtělo by to více specifikovat komentář.

    Obecně platí, že pokud obdržíte zboží v jiném stavu, než bylo deklarováno v popisu zboží, je více než doporučeno neprodleně nahlásit reklamaci:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • lže

    hrůza

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    pokud byly s Vaší objednávkou nějaké kompliakce, pak se Vám velice omlouváme. Poprosím Vás o nahlášení reklamace s konkrétním popisem problému:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pořádně si všichni přečtěte co vám vlastně nabízí k prodeji. Pěkně jsem si naběhl. Mužů si ale nakopat jen sobě.

    Já už je podporovat nebudu. "Hlavně velký pozor a čtěte pozorně.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    rozhodně je třeba číst pozorně popis zboží, s tím nelze než souhlasit.

    Mohu Vám doporučit, pokud nejste spokojený se zakoupeným výrobkem, abyste využil možnosti odstoupení od kupní smlouvy.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doposu jsem ještě neobdržel zakoupene zboží

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    mohu Vás požádat o zaslání čísla Vaší objednávky na adresu [email protected]? Prověřím, kde se stala chyba a zajistím co nejrychlejší nápravu.

    Děkuji.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • Nemohu soudit primo obchod - nakupovala jsem na aukru, ktere pouzivaji jako jeden z prodejnich kanalu zbozi po reklamaci. To ze se jedna o poskozene (nikoli pouze pouzite) zbozi jsem zjistila az kdyz poskozene zbozi dorazilo a ja si jeste jednou a poradne prohledla stranku kde bylo zbozi popsano. Obrazek zbozi byl v textu popsan jako "ilustrativni", realny stav veci byl az na konci zhruba druhe A4 s vseobecnymi podminkami obchodu ( hodne textu).
    • Pri snaze zbozi vratit mi napsali, ze mi zbozi vem v 2 tydenni lhute vezmou, ale zda mi vrati postovne (200kc + me postovne) mi nestelili takze jsem predpokladala, ze nikoli. Nakonec jsme radsi doma zbastlili nahradni dil a zbozi nevraceli.

    Samotna komunikace s obchodem byla rychla a celkem prijemna, ale zpusob jakym prezentuji sve zbozi na Aukru mi prijde hodne pochybny, takze doporucuji obezretnost a cekat pri nakupu nejakou botu. Nicmene informace uvadeji (i kdyz se je snazi zamaskovat jak jen to jde).

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    na Aukru používáme výhradně pevně strukturované HTML šablony, které s obchodními podmínkami nesouvisí, resp. obsahují jen a pouze popis zboží, obchodní podmínky mají na Aukru svou vlastní stránku.

    Pokud odstupujete od kupní smlouvy, máte nárok i na vrácení poštovného (tzn, dostanete zpět to, co jste zaplatil).

    Rozhodně však musím nesouhlasit s tvrzení, že bychom se snažili zamaskovat jakékoliv informace, veškeré potřebné informace jsou velice dobře dostupné. Při tvorbě popisů klademe maximální důraz na uvedení případných nedostatků - není pravidlem, že zboží trpí nějakou vadou, zpravidla je poškozený pouze obal.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ŽÁDNÉ
    • Komunikace, vstřícnost vyhovět zákazníkovi, telefonní komunikaci

    Zboží dorazilo s týdenním zpožděním, je nefunkční.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme. Prosím nahlaste nám reklamaci:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Podle mého poškozené zboží (úplně rozebrané, rozštípané)nebude mít název Chlebovka Tescoma ELEGANCE 40x28 cm. Ale mělo by mít už v názvu že je to úplně zničené a nekompletní. Z toho nic složit nejde, chybí bočnice. Toto by slušný prodejce nikdy nenabídl.A nechtěl by 190Kč za dobírku. Je to předražené, protože normální cena dobírky je 150,-Kč

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    nedorozumění nás mrzí. Předmětem prodeje byla skutečně Chlebovka Tescoma ELEGANCE 40x28 cm. Stav zboží vidíte vždy v kolonce "Stav zboží". Dovolím si tvrdit, že je vše ozbnačeno velice přehledně a pokud si popis skutečně prohlédnete, nelze si případných nedostatků nevšimnout, na všechny upozorňujeme.

    Pokud o zboží nemáte zájem, doporučuji využít možnosti odstoupení od kupní smlouvy (musí být učiněno do 14 dní od převzetí zboží).

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zadne nabizeji nove zbozi a poslou nefunkcni kavovar ec delonghi 190
    • podvadi zakazniky

    katastrofalni penize utracene a nefunkcni sroty velmi jste mne sklamali

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace. Na zboží samozřejmě máte záruku, proto doporučuji co nejdříve nahlásit reklamaci, abychom mohli vše napravit.

    Reklamaci nahlásíte zde:
    http://www.elimal.cz/reklamacni-formular/

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • průběh nákupu bezvadný
    • objednaný výrobek jsem obdržel nefunkční
    • výrobek byl v krabici nedostatečně zabalen(možnost dalšího poškození při přepravě)

    Riziko nákupu nefunkčního zboží a s tím související ztráta vlastního času vyřízením reklamace.Přesto všechno musím kladně ohodnotit vstřícný přístup pracovníků při reklamaci.Být zaměstnavatelem,asi bych řádně "vytahal za uši" osobu zodpovědnou za odeslání nefunkčního zboží.Věřím,že to byl ojedinělý případ.

    Reakce obchodu eLIMAL.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se Vám velice omlouvám za komplikace a pevně věřím, že reklamace bude vyřízena v nejbližším možném termínu.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk