Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kulhava: Dobrý den.

    Dovolte mi uvést věci na pravou míru.

    V žádném případě jsme Vás nenutili opravu platit. V rámci záruční doby veškeré náklady na servis hradí prodejce.

    Kvůli diagnostice poruchy lednice jsme Vám dokonce 2x objednávali výjezd technika k Vám domů.

    U obou výjezdů jste nám však odmítla poslat vyjádření technika o neopravitelnosti.

    Je pravdou, že zboží již máme zpět na skladě. K vydobropisování a zaslání peněz nám stačí zaslat vyjádření technika.

    Přeji pěkný zbytek dne.

    Adam Kubný
    eLIMAL.cz

  • Dobrý den. Zakoupila jsem lednici od této společnosti. Lednice se mi rozbila po pul roce a opravit jsem jí musela podle jich sama na vlastní náklady. To jsem odmítla a tak Limal po dlouhé době jí nechala odvést s tím,že vrátí peníze jak mile bude lednice na skladě. Nestalo se tak. Nemám lednici ani peníze.

  • Mokra: Dobrý den.

    Po dnešní telefonické komunikaci je evidentní, že problém s e-mailovou schránkou nemůže být na straně společnosti Limal. Veškeré e-maily které jste odeslala nebyly ani na jednu z tří našich schránek doručeny.

    Jak jsme Vás již ujistili, nekompletní zboží od Vás převezmeme a budou Vám vráceny peníze.

    Stačí se pouze domluvit na svozu.


    Přeji pěkný zbytek dne.

    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Tak dnes jsem asi po páté (od čtvrtka 25.7.2013) volala na reklamační oddělení tohoto pofiderního internetového prodejce, u kterého jsme objednali dětské kolo. Když jsme za kolo zaplatili nemalou částku 2.500,-Kč + poštovné, při kom pletaci jsme zjistili, že chybí hodně důležité díly jako jsou -pedály, sedátko, středová osa. Navíc kolo bylo již pro tuto nekompletnost jednou vrácené! Limal tuto zásilku jen přebalil a i s původním "Odstoupením od smlouvy" a iniciály předchozího zákazníka zaslal nám. Navíc ještě nejsme schopni se s pracovníky na reklamačním oddělení domluvit. E-mailová adresa, která je na pokynech pro reklamaci uvedena je snad nefunkční, neboť e-mail se mně neustále vrací. V pátek 26.7.2013 mně pracovnice přislíbila, že se mně ozve její kolegyně s tím, že si reklamované kolo odvezou , bohužel jsem čekala marně. Dnes jsem tedy opět volala na reklamační oddělení, tam mě paní sdělila, že měla dovolenou, požadala mně o moji e-mailovou adresu, aby mně obrate zaslala pokyny.
    Volala jsem ráno v 10:00 hod , nyní máme 15:00 hod. a opět nic. Ptám se tedy ....jsme Vám pro legraci?????
    Celou věc předávám našemu právnímu oddělení.

  • Petra : Dobrý den, Petro,

    děkujeme za hodnocení.

    Přeji pěkný zbytek dne.

    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Zboží, které jsem si objednala, nesouhlasilo s tím, co vypovídal inzerát. Reklamovala jsem jej a byly mi vráceny peníze jak za zboží, tak i za poštovné (které je skutečně nemalé). Trochu jsem se obávala, jak reklamace bude probíhat, podle některých špatných recenzí zde, ale já si opravdu nemohu stěžovat, jednání firmy je nanejvýš seriózní.

  • eLIMAL.cz: v popisu to nebylo. ale děkuji za pochopení, vrácení poštovného jsem chtěla dosáhnout. :)

  • Tereza Rožnovská: Dobrý den,

    je třeba rozlišit, zda se jedná o oprávněnou reklamaci, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Vaší relamaci jsem prověřil - z textu v popisu a přiložených reálných fotografií bylo patrné, že držák na kolo nebyl součástí dodávky, proto byla Vaše reklamace zamítnuta.

    Jsme si však vědomi toho, že splést se může každý, proto Vám kolegové nabídli slevu, jako kompenzaci za vzniklé nedorozumění v případě, že byste si sedačku chtěla ponechat. Mimochodem nová sedačka je k sehnání od 1169 Kč tedy cena 460 Kč, za kterou jsme sedačku prodávali mi připadá odpovídající.

    Vy jste nakonec slevu odmítla a využila jste svého práva na odstoupení od kupní smlouvy. Zjistil jsem, že Vám kolega nevrátil peníze za poštovné, které jste nám zaplatila. Na toto poštovné máte nárok, proto jsem kolegovi, kteří Vaší reklamaci vyřizoval předal instrukce, aby Vám částku za poštovné nechal proplatit na Váš účet.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný zbytek dne.

    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • Dobrý den. Dočítám se tady, že nekompletní zboží bylo od paní Nory svezeno zpět. Mě se stala stejná věc (reklamace Limal ID 10250521), ale musela jsem zboží zaslat poštou za 173,-. Žádala jsem o navrácení nákladů nutných k uplatnění reklamace, ale nebylo mi vyhověno. :( Tak to moc nechápu. Dorazila mi nekompletní cyklosedačka a byla mi nabízena sleva, ale 2 náhradní díly, které bych musela dokoupit by stály více než nová cyklosedačky. Pracovníci vůbec neměli tušení, co v balení chybí a až po mém upozornění na to upozorňovali u jiných aukcí. Za cyklosedačku jsem zaplatila 460,-, ale na poštovném, které jsem musela zaplatit 2x (příjem, reklamace), ikdyž jsem nabízela, že ho odvezu na Prahu 7. Je moje celková ztráta 373,-. Takže jsem se na nějakou reklamaci mohla klidně vykašlat, ušetřila bych si nervy. Tereza Rožnovská

  • Nora Nyžnyková: Dobrý den,

    ano, omlouváme se Vám, bohužel součástí balení nebyla řídítka. Zboží jsme od Vás svezli zpět a vrátili Vám peníze.

    S pozdravem,
    Václav Daněk
    Tým LIMAL

  • Nora Nyžnyková: popis produktu,který absolutně neodpovídá

  • http://www.elimal.cz/hracky/injusa-trikolka-body-prodano

  • eLIMAL.cz: Nezlobte se ,ale ted lžete sami sobě...kdyby jste to dělali tak jak tvrdíte..nepřišlo by mi zboží nekompletní..

  • Nora Nyžnyková..dobrý den...zakoupila jsem v Limalu tříkolku..která byla popsána jako plně funkční,zkontrolována technikem..a pouze vrácené zboží zákazníkem ve 14ti dení lhutě..na tříkolku jsem se ptala i prostřednictvím mailu a bylo mi sděleno že je naprosto v pořádku..tříkolku jsem objednala ,zaplatila a po rozbalení děsně zabalené krabice zjistím,že tříkolka nemá řídítka a šrouby jsou rozsypané po celé krabici..ráda bych byla u té technické kontroly..protože tohle opravdu není normální..psala jsem mailem reklamaci a jedna nejmenovaná paní co mi ji vyřizuje,ze mě vyloženě dělala blbce..zda jsem se podívala do návodu jaká součástka chybí..další mail,že je má reklamace unáhlená..že mi dá slevu..jak může mé dítě řídit tříkolku bez řídítek?? zboží jsem zabalila a poslala zpět..poslala mail s podacím lístkem a od té doby se mnou nikdo nekomunikuje..to já musím volat,jak to probíhá..pán mi dnes řekl,že nevidí důvod,proč mi peníze ještě nebyli odeslané..že tam paní dnes není..podle komunikace tam asi není vůbec..poslední mail byl,jestli jsem plátce DPH..což nechápu,co je firmě do toho..všechny dokumenty mám ofocené..zboží nafocené a pokud nebude reklamace co nejdříve vyřešená budu to řešit s ČOI...zkazili jste mi náladu na hodně dlouho a synovi 1. narozeniny..koukám,že vaše firma nemá moc kladná hodnocení a tohle byl můj první a poslední nákup u vás...s pozdravem Nyžnyková

  • Petra Marynčáková: Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Ceny zboží se snažíme držet vždy co nejníže, nicméně poštovné snižovat více nelze. Je třeba vzít v potaz, že kromě samotné částky za zaslání zboží zahrnuje poštovné i částku za expedici zboží a za jeho přípravu k prodeji. U nás, narozdíl od jiných obchodů, je třeba každé zboží vyndat z krabice, nafotit jej a opětovně zabalit, abyste vy - zákazníci, vždy viděli přesný stav toho, co nabízíme. Nedá se tak říct, že bychom na poštovném vydělávali, spíše těsně pokryje logistické náklady.

    Pěkný zbtek dne,
    Václav Daněk
    eLIMAL.cz

  • S Firmou Limal mam zatim jen dobre zkusenosti co se tyka zbozi, tak nakupuji rada,ale s postovnym je to katastrofa.Koupite neco ve sleve a s postovnym se u nekterych pripadu dostanete k castce, kterou poridite i v kamenem obchode.
    Nejnizssi castka je i za dekove zbozi 150kc!!Ted jsem si objednala 5 ks zbozi, vaha 2,6 kg cena zbozi 1300a za postovne dam 390KC!!Zbozi je levne, to ano,ale vydelavaji na postovnem:(Z meho nadseni, je nakonec zklamani...

  • wedipa: Dobrý den,

    pokud je zboží nefunkční nebo v rozporu s popisem nabídky a nahlásíte tuto skutečnost ihned po obdržení zboží, pak samozřejmě na reklamaci nárok máte.

    Nárok na reklamaci jako takovou však zaniká v případě, že se jedná o zboží zakoupené na IČ, jelikož takový nákup se neřídí občanským zákoníkem, jako v případě reklamací běžných spotřebitelů, nýbrž obchodním zákoníkem, který možnost reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy nedefinuje, v případě, že to není přímo stanoveno v kupní smlouvě.

    Pokud jste přesto přesvědčen, že Vaše reklamace je oprávněná (tzn. vadné zboží od začátku a tuto vadu jste nahlásil ihned), můžete mě kontaktovat na adrese [email protected] a já vše prověřím.

    S pozdravem za tým LIMAL,
    Václav Daněk

  • Přidávám se k nespokojeným zákazníkům a chci varovat před touto společností. Jedna reklamace neuznána, kvůli nákupu zboží na IČ, lživé a nepravdivé důvody k neuznání reklamace (jako že není záruka při nákupu na IČ apod. ). Po objednání dalšího zboží ihned po převzetí zboží reklamuji, tak jsem zvědav, jak se reklamace vyřeší.

  • Milan: Dobrý den,

    rád bych Vám pomohl, ale potřeboval bych znát alespoň číslo reklamace, nebo číslo objednávky. Můžete mi prosím toto napsat přímo na [email protected] ?

    Vše prověřím a budu Vás informovat.

    Předem děkuji za spolupráci.

    Václav Daněk
    LIMAL (CZ)

  • Dobry den, tento DVD přehravač jsem si objednal dne 12.srpma 2012, dne 15.8.2012jsem tento nefukční přehravač dostal poštou, ale za hodinu jsem ho poslal zpět. podle zákona nužu věc vrátit zpět, nemusím udávat duvod. Pokud ja vím tak to je již přes měsíc,do dnešního dne jste vubec neodpověděli na žadnej meil Čest vaší práci!