• Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velký výběr zboží a celkem dostupné ceny.
    Přímo perfektní komunikace obchodu se zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jako největší problém se ukázal nákup přes Heureku. Perfektní přístup prodejce vše zachránil.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělá komunikace, rychlý přístup, snaha řešit objednávku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velice rychlé. Vše o.k.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment
    • Výborný popis nabízených produktů
    • Příznivé ceny
    • Skvělá osobní komunikace
    • Rychlá expedice objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný e-shop
    • Výborná komunikace
    • Vstřícnost
    • Bezproblémová úprava, popřípadě storno objednávky
    • Široký sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše o.k.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Dobrá cena
    • Dárek v podobě bonbónů potěšil - děti si smlsly
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • celkem široký sortiment výrobků pro lezení a ferraty
    • Nízké ceny výrobků od ocúnu
    • Na stránce deklarované odeslání do 24 hodin nefunguje, ani pokud bych to počítala od začátku pracovní doby nejbližšího pracovního dne.
    • Položky na e-shopu jsou nejednoznačně označené - především v případě více barevných kombinací.
    • V důsledku nejednoznačného označení jsem objednala jinou barvu výrobků, než jsem chtěla, ale e-shop mi dodal ještě jinou a tvrdil, že objednávka je správně. Navrhl mi pouze řešení vrátit výrobek (na mé vlastní náklady) a získat peníze zpět, mou barevnou kombinaci, kterou na e-shopu inzeroval, tedy nejspíš ani neměl. Byla to marginální položka za 300Kč, takže investovat čas a peníze za poštovné nemělo smysl.
    • S přístupem e-shopu jsem byla výrazně nespokojená. Snaha vyhovět zákazníkovi nebo se omluvit za vlastní chybu absolutně nulová.

    Pokud budete potřebovat něco reklamovat či napravit chybu e-shopu, nesetkáte se s absolutně žádnou vstřícností. Také 24hodinová lhůta pro odeslání zakázky deklarovaná u výrobků nefunguje. E-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme dali do 24 hodin od vyřizování objednávky přepravci. Vše bylo skladem. Zde je číslo balíku 41151764818 a můžete si na stránkách PPL ověřit. Konkrétní adresa track and trace je https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=41151764818 . Je to naprosto v pořádku.

    Objednala jste si pytlík na magnézium v modré barvě s šedým lemem (varianta blue/grey). Po kliku na variantu by se Vám i měla na eshopu zobrazit barevná variace. Barva se Vám nelíbila a my Vám nabídli to, že když nám položku pošlete zpět na naší adresu, můžeme Vám vrátit peníze zpět na účet nebo můžeme poslat jinou barevnou variantu. Zvolená varianta barvy byla ale správně.

    Modrý pytlík na magnézium prodávaný pod variantou modrý nám přijde v pořádku .Opravdu nerozumíme vašemu rozhořčení.

    Chápeme, že když má produkt mnoho barevných variant, tak to může být matoucí, ale zde nám to opravdu přijde zřetelně napsané.

    Děkujeme za pochopení.

    ECstore.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlost, serioznost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení
    • Komunikace
    • Dodání v pořádku
    • Nemám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slušné rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost, kvalita i dobré ceny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dní od objednávky a zboží ještě nedorazilo. Včera jsem do obchodu volala, zbožní vůbec nemají a čekají na dodávku (když jsem zboží objednávala, byla uvedena dodací lhůta 3-5 dní) - to by se dalo pochopit, ale problém vidím v tom, že o informaci jsem si musela zavolat já sama, z obchodu žádná zpráva nedorazila. S pracovníkem obchodu jsem se domluvila, že ověří u dodavatele, kdy jim zboží doručí a informaci mi odpoledne pošle emailem - no, žádný email mi včera ani dnes nepřišel....

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    a nespadnul Vám email do spamu (nevyžádané pošty)? Podívejte se prosím, budete ho tam pravděpodobně mít. My jsme email odesílali. Bohužel se nám daný produkt vyprodal. Vše je způsobeno kvůli koronaviru, výrobce měl omezený provoz. Nyní jsou tyto produkty stále nedostupné (uvedené i na stránkách)

    Děkujeme za pochopení.

    ECstore

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK tak jak to má být.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Perfektní komunikace a informování zákazníka, podrobné vysvětlení nejasných situací.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Chvilku déle trvalo, ale to proto, že zboží nebylo na skladě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobrá komunikace, ochota, rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výborná komunikace.
    • Pořad jsem věděl o stavu objednávky pomocí emailu
    • Krátká dodací lhůta.
    • S obchodem jsem velice spokojený
    • žádné

    Obchod doporučuji.