• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízká cena
    • Příjemné vystupování po telefonu
    • Neaktualizují informace o dostupnosti zboží
    • Malá informovanost o stavu objednávky

    Možná je to kvalitní obchod, ovšem má zkušenost nebyla pozitivní.
    Hledal jsem tátovi vánoční dárek, možná trochu pozdě, ale domněnka byla, že týden v předstihu při zboží skladem se to stihne... bohužel realita byla jiná.
    16.12. objednán multitool Leatherman v té době označen skladem
    20.12. Na můj telefonický dotaz bylo odpovězeno, že není skladem a má přijít mezi svátky, na webu stále označeno skladem
    21.12. Doručen email s informací o kompletaci dodávky a jejím předání dopravci nejpozději na druhý den
    3.1. Opět můj telefonický dotaz, odpověď byla, že přijde nejdříve v druhém lednovém týdnu, spíš ale na konci ledna, na webu označeno Expedujeme do 24hod to už mě dopálilo a objednávku jsem stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr zboží za relativně nízké ceny
    • Lživé informace o dostupnosti zboží

    Moje objednávka vytvořena 7.9.2023 s položkami skladem a položkami s expedicí do 24 hodin, tak čekám na expedici týden 14.9.2023. Proto má negativní recenze

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    měl jste v objednávce několik položek skladových a zároveň jednu položku od jiného výrobce s týdenní expedicíí. To jsme Vám říkali i telefonicky. Termíny nám sedí.

    Děkujeme za pochopení

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslala jsem zpět nevyhovující zboží,jsou to 2 týdny a stále jsem neobdržela zpět peníze,na meil nikdo nereaguje

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme od Vás obdrželi 20.6. a je to tedy 1 týden od převzetí. Nejsou to tedy 2 týdny jak píšete. Zboží se musí překontrolovat, zdali je v pořádku a pak vracíme zpět peníze na Váš účet. Zákonná lhůta je 2 týdny, u nás to děláme kolem 7-10 dnů.

    Zároveň jste nám psala email v neděli a v pondělí ráno jsme Vám na email odpovídali. Opět není pravda, že na email nikdo nereaguje. Pokud odpověď v emailu nemáte, překontrolujte si nevyžadanou poštu (spam).

    Také jste nám dnes ráno telefonicky volala a vše jsme Vám sdělili i telefonicky. Pak nám dáte negativní reakci a navíc nepravdivou?

    Hezký den a hlavně horám zdar

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cannot be delivered (addressee unknown)

    The webshop sent the package to the wrong address.
    Re-delivery and address correction will cost 4 euros. I hope I get the package.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    You wrote clearly delivery adress in the basket and we send it there. You have to fill it properly when you make a order.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V obchodě jsem objednala proto, že u požadovaného zboží bylo uvedeno, že je skladem a expedice je do 24 hodin v pracovních dnech. Objednala jsem v pátek v 15:00, obchod má uvedenou pracovní dobu do 17h. Tak v pátek se nedělo nic. V pondělí mail, že už pro zboží běží do skladu. V úterý ráno jsem pro jistotu volala a byla jsem panem Měkotou ubezpečena, že ve středu je zboží u mě, nedělo se ale nic, pouze přišlo z obchodu oznámení, že byl balík předán české poště spolu s trackovacím číslem - po zadání do vyhledavacího systému české pošty, ale nic - balík jim byl sice nahlášen ale nikoliv předán! Ve středu mě pan Měkota už pro jistotu nezvedal telefon a na písemný dotaz mě odkazoval na českou poštu, která balík ještě fyzicky ani nepřevzala (což dobře věděl)! Po výhružce, že odstoupím od smlouvy, přišlo ve středu večer oznámení české pošty o převzetí balíku a ve čtvrtek jsem ho konečně obdržela. Vzhledem k tomu, že se jednalo o druhý totožný problém s tímto obchodem a postrádám zde absolutně férové jednání, rozhodně nedoporučuji! Pro toho, kdo na dodání nespěchá a nevadí mu si počkat, až bude mít pan Měkota čas a chuť odevzdat balíky přepravcům, tak asi OK. Za mě je pan Měkota vážně měkota a již nikdy z EC STORE určitě nic neobjednám!

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    logisticky není možné, aby Vám objednaný balík v pátek pozdě odpoledně byl doručen v pondělí. To jsme Vám i v pondělním telefonu vysvětlovali. V úterý jste nám volala v 7:00 a v tento čas nejsme v kanceláři (proto jste se nedovolala) - viz naše otevírací doba. Měli jsme od Vás SMS a na tu jsme Vám odpověděli (po 9.hodině) a měli jsme to jako uzavřené..

    Přepravce ČP k nám jezdí pro balíky ráno do 10:00, takže v pondělí od nás balík neodešel, protože se jednoduše nestihl zabalit. Byl připraven na úterní svoz a také byl ČP předán - řidiči ČP, který k nám dodávkou pro balíky jezdí. V úterý Vám byl odeslán i trackovací číslo zásilky. Proč si to ČP na depu nenascenovala, tak to opravdu nevíme a balík z jejich strany odešel po jedodenním zdržení z depa ve středu a ve čtvrtek Vám doručila.

    S pozdravem

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží deklarované jako skladem (expedice do 24 hodin) ve skutečnosti skladem nemají a nejsou schopni dodat.
    • I nyní je stále zboží na eshopu jako skladem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pěkné obrázky
    • Jen žvásty

    Na co je obchod, kde objednám a nic?

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den

    děkujeme recenzi.

    Jak je uvedeno přímo u produktu (napsané ZELENĚ NAD CENOU), tak váš zakoupený produkt má uvedenou expedici 21 dnů od vyřizování objednávky.

    Pokud jste spěchal, tak musíte kupovat zboží SKLADEM (expedujeme do 24 hodin), které držíme skladem a expedujeme je obratem.

    Dostupnost je vždy uvedena zeleně nad cenou. Na webu máme několik dostupností (do 24 hodin, 2-5 dnů, 14 dní, 21 dnů). Musíte se dívat, co daný produkt má za dostupnost.

    T.j. když si něco zakoupíte s dostuností 21 dnů, tak vám to přeci nedorazí druhý den.

    Děkujeme za pochopení.



    S pozdravem a hlavně horám zdar

    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr zboží
    • dobré ceny
    • nedodržení dodací lhůty

    Hlavním problémem, kvůli kterému jsem objednávku zrušil, bylo nedodržení proklamované dodací lhůty. Zboží bylo uvedeno SKLADEM a v poznámce k dostupnosti bylo navíc uvedeno, že obchod GARANTUJE expedici do 24 hodin od objednání. Z toho důvodu jsem také obchod k nákupu zvolil, protože jsem potřeboval zboží dodat rychle. Vše se ovšem nakonec ukázalo jen jako "slib, kterým nezarmoutíš". Po několika mírně infantilních e-mailech typu "už běžíme do skladu s izolepou" apod. to nakonec dopadlo tak, že zboží by šlo do expedice až o den později, tudíž by mi taková dodávka již nebyla k ničemu. Výmluvy typu "kurýr jezdí v jinou denní dobu" považuji ze strany obchodu za naprosto liché. Slovo "garantujeme" a časový údaj "24 hodin" jsou snad dostatečně definované pojmy. Pokud má obchod problém termín dodržet, nesmí garantovat nebo musí jasně uvést podmínky, za nichž je schopen zboží dodat. Objednal bych jinde, kde dodat v uvedeném termínu dokáží a neměl bych "zkažený víkend" bez vybavení.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    když objednáte zboží ve středu odpoledne (10 minut před zavřením skladu) a pro svozy si k nám jezdí PPL ráno, tak nemůžete očekávat doručení následujicí pracovní den. Okamžitě jsme Vás i telefonicky kontaktovali.

    Ano, expedujeme (odesíláme) skladové zboží do 24 hodin. Slovo expedujeme znamená, že ho do 24 hodin předáme přepravci. Přepravce pak doručí do druhého dne.

    Děkujeme za pochopení a horám zdar!

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednával z důvodu toho, že mělo být skladem a očekával jsem jeho brzké doručení. Místo mi přišly stejné e-maily, že pro zboží někdo už letí do skladu a zboží ani po více než týdnu nemám

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí, že jste nebyl s námi spokojen. Objednal jste 30. 6. 2021, pak byl víkend a v pondělí a úterý státní svátek. Přepravci o svátkách nejezdí a i my máme zavřeno. I my musíme o svátkách odpočinout a nadechnout se v "outdooru" ;). Svátky letos krásně vyšly a dočkali jsme se 4 volných dnů. S pozdravem a horám zdar Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejlepší cena
    • Trvalo týden, než došlo o odeslání zboží, takto si nepřdatavuji zboží skladem.
    • Dotazník spokojenosti přišel dřív než zboží

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za ojednávku na ECstore. Objednával jste před víkendem a navíc přes košík Heureky. Vždy je kvůli rychlosti lepší dělat objednávku přímo přes stránky obchodníka (a ne přes prostředníka). Zboží se Vám expedovalo ihned po víkendu. Bohužel přepravci to trvalo o den déle a můžete si to ověřit přes track and trace kód přepravce.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U objedaneho zbozi sice bylo uvedeno, ze je skladem, ale ani po tydnu jeste nedorazilo.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    u vámi objednaného produktu je uvedeno odeslání do 5 pracovních dní od objednávky. Není zde uvedené skladem. Dostupnost máte uvedenou nad cenou u stránky produktu.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem

    Jakub, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První den po objednávce (24.8., dnes je 3.9.)mi přišel mail : "běžíme pro vaše zboží do skladu" od té doby nic. Na jejich obranu musím říct,že jsem objednával i lano, které nebylo na skladě.Ale komunikace je na nule, ani při shrnutí objednávky mne na nic takového neupozornili....

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Jak již zmiňujte, tak jste si objednával horolezecké lano, které má uvedenou dostupnost - expedice za 14 dní od objednávky. Objednal jste 23.9., takže 8.9. se bude odesílat. Dostupnost je uvedená na stránce u lana. Dokonce to je barevně zvýrazněné. Musel jste to při objednávce vidět, když víte, že je neskladové.

    Co se týče emailu, který jste obdržel, tak si ho prosím přečtete celý (...objednávat u dodavatele).

    Pokud jste spěchal, proč jste si nevybral u nás skladová lana? Máme jich opravdu velké množství. Podívejte se i zde na naše recenze. Skladové zboží doručujeme ihned a zákazníci jsou spokojeni.

    Nerozumíme tedy tomu, proč se rozčilujte. Objednáte si lano se 14 denní dostupností a po 1 týdnu jste naštvaný, že Vám objednávka nedorazila.

    A pokud jste chtěl být ještě lépe informován, lze nám zavolat a zeptat se. Nebo napsat maila. Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem a horám zdar

    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • celkem široký sortiment výrobků pro lezení a ferraty
    • Nízké ceny výrobků od ocúnu
    • Na stránce deklarované odeslání do 24 hodin nefunguje, ani pokud bych to počítala od začátku pracovní doby nejbližšího pracovního dne.
    • Položky na e-shopu jsou nejednoznačně označené - především v případě více barevných kombinací.
    • V důsledku nejednoznačného označení jsem objednala jinou barvu výrobků, než jsem chtěla, ale e-shop mi dodal ještě jinou a tvrdil, že objednávka je správně. Navrhl mi pouze řešení vrátit výrobek (na mé vlastní náklady) a získat peníze zpět, mou barevnou kombinaci, kterou na e-shopu inzeroval, tedy nejspíš ani neměl. Byla to marginální položka za 300Kč, takže investovat čas a peníze za poštovné nemělo smysl.
    • S přístupem e-shopu jsem byla výrazně nespokojená. Snaha vyhovět zákazníkovi nebo se omluvit za vlastní chybu absolutně nulová.

    Pokud budete potřebovat něco reklamovat či napravit chybu e-shopu, nesetkáte se s absolutně žádnou vstřícností. Také 24hodinová lhůta pro odeslání zakázky deklarovaná u výrobků nefunguje. E-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme dali do 24 hodin od vyřizování objednávky přepravci. Vše bylo skladem. Zde je číslo balíku 41151764818 a můžete si na stránkách PPL ověřit. Konkrétní adresa track and trace je https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=41151764818 . Je to naprosto v pořádku.

    Objednala jste si pytlík na magnézium v modré barvě s šedým lemem (varianta blue/grey). Po kliku na variantu by se Vám i měla na eshopu zobrazit barevná variace. Barva se Vám nelíbila a my Vám nabídli to, že když nám položku pošlete zpět na naší adresu, můžeme Vám vrátit peníze zpět na účet nebo můžeme poslat jinou barevnou variantu. Zvolená varianta barvy byla ale správně.

    Modrý pytlík na magnézium prodávaný pod variantou modrý nám přijde v pořádku .Opravdu nerozumíme vašemu rozhořčení.

    Chápeme, že když má produkt mnoho barevných variant, tak to může být matoucí, ale zde nám to opravdu přijde zřetelně napsané.

    Děkujeme za pochopení.

    ECstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dní od objednávky a zboží ještě nedorazilo. Včera jsem do obchodu volala, zbožní vůbec nemají a čekají na dodávku (když jsem zboží objednávala, byla uvedena dodací lhůta 3-5 dní) - to by se dalo pochopit, ale problém vidím v tom, že o informaci jsem si musela zavolat já sama, z obchodu žádná zpráva nedorazila. S pracovníkem obchodu jsem se domluvila, že ověří u dodavatele, kdy jim zboží doručí a informaci mi odpoledne pošle emailem - no, žádný email mi včera ani dnes nepřišel....

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    a nespadnul Vám email do spamu (nevyžádané pošty)? Podívejte se prosím, budete ho tam pravděpodobně mít. My jsme email odesílali. Bohužel se nám daný produkt vyprodal. Vše je způsobeno kvůli koronaviru, výrobce měl omezený provoz. Nyní jsou tyto produkty stále nedostupné (uvedené i na stránkách)

    Děkujeme za pochopení.

    ECstore

    • Objednal jsem lano společně s karabinou. U lana bylo odeslání 2-5 dní. Dnes je to přesně měsíc a zboží nedorazilo. Před dvěma týdny jsem se informoval a bylo mi řečeno, že na druhý den posílají. Uplynuly další 2 týdny a zboží stále nikde. Tento obchod nedoporučuji.

    Nespolehlivý obchod, na zboží čekám již měsíc a stále nikde.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    chtěl jste od nás neskladové lano. Ač bychom rádi, tak nejsme kouzelníci. U tohoto modelu lana byla uvedena dostupnost "na dotaz", tzn. že nebylo skladem. Nebylo u něho 2-5 dní, to je uvedené u jiné úpravy, když se pozorně podíváte. Co je psáno, to je dáno.

    Pokud jste spěchal, tak jste si měl vybrat skladová lana, která mají uvedenou dostupnost s "expedicí do 24 hodin" (posíláme obratem). Nabídku skladových lan máme opravdu širokou. Přesný termín vaše lano jsme Vám nebyli schopni určit, jak jsme zmiňovali emailem. Dodavatel nám přesný termín nebyl schopen říct. Po telefonické dohodě s vámi jsme objednávku vystornovali.

    S pozdravem a hlavně horám zdar

    Jakub, ECstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po více než 3 týdnech, objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    bohužel nerozumíme této negativní recenzi a moc nás tato recenze od Vás mrzí. Zboží nebylo uvedené na webu skladem a o dlouhém termínu jsme Vás i informovali (telefonicky i emailem). Bohužel to nešlo urychlit (dodavatel měl celozávodní dovolenou). Nabízeli jsme jiné alternativní řešení o které jste zájem neměl. Pokud jste spěchal, měl jste si vybrat naše skladové produkty a nekupovat tedy produkt kde je uvedena dlouhá dodací lhůta.

    S pozdravem a hlavně horám zdar

    Jakub Měkota, ECstore

    • Bez předchozího upozornění mi bylo doručeno lano jiné barvy.Jelikož jsem ho potřebovala na víkend,nemohla jsem to už řešit vrácením

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za chybu ve skladu. Napište nám na email [email protected] a domluvíme se na nějaké kompenzaci.

    Jde nám hlavně o vaši spokojenost.

    S pozdravem a horám zdar

    Jakub
    ECstore

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dokazi sehnat i nahradni dily
    • Objednavka za 12k dorazila bez darecku nebo podobne blbosti...
    • Pri objednavce nad x tisic stejne platite dopravu...

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    pokud se podíváte pozorně na fakturu, tak dopravu jste měl u nás naprosto ZDARMA a není to absolutně pravda, co zde zmiňujete.

    Chtěl jste sehnat náhradní díly, které jsme neměli ani na webu. Sehnali jsme Vám je z ciziny přímo od výrobce a ještě v předstihu.

    Zboží bylo u nás ve výhodné akci (o několik tisíc levnější než u konkurence) a ještě dostaneme kritiku, že jste nedostal nějaký dárek.

    Opravdu to lépe neumíme a vaše kritika nás mrzí.

    Přeji hezký den a s pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore