Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodani poslaneho zbozi
Dneska je to 12 dni, co jsem zaplatila balicek, ktery mi do ted neprisel. Prisel mi jen omluvy email o zpozdeni u dodavatele.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
mrzí Vás vaše nespokojenost. Dle systému však vidím, že objednávka byla odeslána koncem minulého týdne. Velice nás mrzí prodleva s dodáním zboží způsobená nestandartní dobou dodání zboží od dodavatele. Jako alespoň malou omluvu za prodlení jsme k objednávce přidali dárek.
Ještě jednou se velice omlouváme za potíže.
Děkujeme EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
mrzí Vás vaše nespokojenost.
Dle sytému vidím, že se kolegyně s Vámi spojit nicméně se to nepodařilo byla Vám poslána sms.
Vámi objednaný produkt bohužel není možné pro Vás od našeho partnera získat.
Chtěli jsme se Vámi spojit, zda budete mít zájem o záměnu?
Společně věřím, že vše vyřešíme.
Děkujeme EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba dodání, mám již zaplaceno, proto jsem objednávku nezrušila.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den, mrzí nás Vaše hodnocení. Bohužel produkty Vámi vybrané mají momentálně výpadek a čekáme na jejich do naskladnění, které by mělo probíhat v tomto týdnu. O tom, že májí produkty zpoždění, jsme se Vás pokoušeli informovat alespoň SMS zprávou. Omlouváme se Vám za komplikace. Děláme maximum pro to, aby Vaše zboží bylo u Vás co nejdříve.
Budeme Vás kontaktovat a dostanete od nás dáreček zdarma, jako omluvu za prodlení.
Děkujeme za pochopení.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo označené jako skladem u dodavatele. Den po objednání poslali e-mail, že zboží je nedostupné a "v nejbližší době" mě bude kontaktovat zákaznická podpora. Uplynuly tři týdny a zatím stále nic. Ano, byly mezi tím svátky, ale více než tři týdny je i tak příliš. Objednávku budu rušit.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
moc nás celá situace mrzí.
Dle systému vidím, že se s Vámi již podpora spojila a vše je v řešení.
Byli jsme opravdu pod velkým vánočním nátlakem. Komunikace s Vámi měla samozřejmě probíhat a trápí nás, že se Vámi nikdo nespojil a určitě to nebyl záměr.
Chápu, že s zkušenost s Vámi nebyla pozitivní i tak přijměte naši omluvu v podobě kreditu do bonusového systému, kdy slevu můžete využít do budoucna na další nákup a věříme, že nám to časem odpustíte.
Pokud by Vás zajímalo, jak bonusový systém funguje podívejte se na:
https://www.ecorevolution.cz/bonusovy_program/
Ještě jednou přijměte naší omluvu.
Váš EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
11. 12. jsem si objednala zboží, vše v tu dobu bylo skladem, objednávku jsem okamžitě zaplatila kartou, zboží jsem objednávala jako Vánoční dárky v dostatečném předstihu, e-shop jsem si vybrala právě proto, že vše bylo skladem.
16. 12. mi poslali e-mail, omluvili jste se za opožděné dodání, že dělají maximum, aby vše včas odeslali. Nenavrhli žádné rozdělení zásilky, což mne uklidnilo, že si jsou vědomi blížících se Vánoc a že se vše stihne.
22. 12. mne informovali e-mailem, že některá z položek objednávky, je "aktuálně" nedostupná a že budu kontaktována podporou, abychom našli společné řešení.
22. 12. ve 12:04 mne kontaktovala telefonická podpora, nedovolala se, neboť v té době jsem měla jiný hovor
22. 12. ve 12: 05 mi v sms došlo, ať je kontaktuji.
Vzhledem k tomu, že se jednalo o jejich první pokus o komunikaci, čekala jsem, jestli se neozvou znovu, ale pak jsem tedy sama volala v 12:21. Telefonická podpora nabízela jako omluvu body v e-shopu, řešení dodávky aspoň části objednávky do Vánoc rovnou zamítla, že se to nestihne. Žádala jsem tedy na základě této informace o okamžité navrácení platby a zrušení objednávky. Podpora slíbila, že pošle e-mail, s dotazníkem kam zaslat platbu a peníze vrátí do 14 dní. Od této doby čekám na jakýkoli kontakt.
Dnes 27. 12. 2023
Chování tohoto e-shopu je velice neprofesionální a liknavost nelze nijak omluvit.Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den, paní magistro,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená.
Vidím, že kolegyně psaly sms zprávy a pokoušely se s Vámi spojit kvůli záměně dne 22.12.
Bohužel nebylo našich silách klienty kontaktovat v tomto předvánočním období opakovaně, proto Vám přišla sms, abychom se společně mohli spojit, což je standartní postup.
Na našem webu je potřeba rozlišit zboží, které je označeno "skladem u partnera", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě, objednává se od výrobce a čeká se na doručení. A dále zboží označeno "skladem" které je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do 2-4 pracovních dnů.
Vaše produkty, jsou všechny od specifického klienta, který k nám zboží zaváží pouze 1x týdně, vždy ve Čtvrtek.
Bohužel některý položky z Vaší objednávky nebyly skladem, proto jsme s Vámi chtěli provést záměnu.
Přiznáváme se, že k tomu, že zboží není kompletní jsme se mohli dostat rychleji a omlouváme se, že se nám Vaše objednávka nepovedla, jak měla.
Přijměte prosím naší omluvu.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
I když je zakázka dávno zaplacená tak s vámi nikdo nekomunikuje v jakém je stavu, jestli tam třeba ještě něco nechybí,ptala jsem se už 2 krát,,ale zřejmě odpovídá počítač, už tu nakupovat nebudu.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
omlouváme se ze velké prodlené ve Vaší objednávce.
De systému vidím, že je již připravená a je na cestě k Vám: 27.12.2023 08:15:04 : Stav objednávky změněn na "Odesláno"
Bohužel jsme na některé produkty čekali od našeho dodavatele a dorazili až mezi svátky.
Omlouváme se, že jste nebyla kontaktovaná. Standardně Vám měla dorazit sms o zpoždění a chodí také informativní email, bohužel v tomto případně se nám to nepovedlo, tak jak bychom chtěli.
Pevně věřím, že své produkty budete mít již brzy doma a udělají Vám radost.
Přijmete prosím naší omluvu.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Ještě v den objednávky 12.12.2023 jsem dostala informaci o držení objednávky, neboť 1 položka nebyla skladem. S informací, že nejpozději do 3-4 dnů bude zboží opět naskladněno a bude připraveno k odeslání. Od té doby žádná informace ani zboží nedorazilo.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše recenze. Dnes se s Vámi obratem spojí naše zákaznické podpora a vše společně vyřešíte.
Dle systému bohužel nedošlo k častému informovaní o stavu Vaší objednávky, za což se velmi omlouváme.
Jednalo se o velký nápor před Vánočním obdobím, proto přijměte naší upřímnou omluvu.
Děkujeme za pochopení EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Došlo mi asi 6 zmatených informačních mailů, ze kterých nebylo zřejmé v jakém stavu zásilka je, poté, co jsem se šla na výdejní místo zeptat, jaká je situace mi bylo řečeno, že balík odeslali zpět, protože týden ležel na výdejně. Kontaktovala jsem tedy firmu, omluvili se a zařídili nápravu, ale na zboží jsem čekala asi 3 týdny.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme, že byla komplikovaná.
Zmatečné zprávy v systému vidím a vypadá to o technikou závadu mezi námi a dopravcem.
Bohužel nedokážu z toho určit, zda jde o problém u nás, nebo u nich.
Nicméně to nechám ověřit, aby se to neopakovalo u dalších zákazníků na kterým nám záleží.
To že Vám balíček týden ležel na výdejně bohužel neovlivníme měli Vás samozřejmě kontaktovat.
Z naší strany balíček odešel dle systému den po Vaší vytvořené objednávce a to: 28.11.2023 10:20:43 a ten den Vám byl doručen i email, že zboží odesíláme. Bohužel to co se děje dále, není moc v našich rukách.
Jsem ráda, že zboží je již u Vás a že Vám dělá radost :-)
Přeje Vám hezké a ničím nerušené Vánoční svátky.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Uvedené zboží skladem u partnera, skladem nebylo. Nejprve oznámili zpoždění dodávky, pak, že dodavatel zboží nemá vůbec, ale jenom emailem a ať se spojím se zákaznickou linkou sama. Objednávku jsem zrušila.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý večer,
mrzí nás Vaše zkušenost.
V systému vidím, že opravdu v době, kdy s Vámi kolegyně mluvila informaci o tom, že by produkt být neměl neměla. Tu jsme zjistili až později a proto Vám poté došel informativní e-mail. Chápu, že jste zklamaná. Nicméně jedná se o ruční výrobu a produkt dodavatel neměl. Samozřejmě jsme se měli ozvat dřív.
Tímto se omlouváme, opravdu je teď velký nápor a snažíme se všechny zákazníky kontaktovat. Nechám Vám nahrát do bonusové kteditu částku 150 bodů, jako omluvu na další nákup a pevně věříme, že se polepšíme. Věříme, že nám to snad časem odpustíte. Určitě to nebyl záměr.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatim nedorazilo, tak nemam byt s cim spokojen. Asi by to chtělo posilat hodnocení, az opravdu zboží dorazi do cile a ne to nechat generovat automat. A vzhledem k tomu, ze pisete 3 az 5 dni a sesty to jeste nemam a prijde dotaznik, tak to je na povazenou z vasi strany.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
mrzí nás Vaše hodnocení. Hodnocení chodí automaticky, je to tak defaultně nastavené.
Standardně je tou dobou již zboží u partnera. V systému vidím, že je Vaše zboží již skoro zkompletované a bude již brzy u Vás. Byla Vám i odeslána informativní sms o zpoždění.
Čekáme na dodání zboží od našeho partnera, moc omlouváme za komplikaci Vaší objednávky děláme maximum pro to, aby bylo zboží u Vás.
Jako omluvu za zpoždění přidávám dárek, snad Vás potěší a odpustíte nám.
S pozdravem
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží uvedené na webu neni aktuální, potřetí mi stornovali objednávku
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
mrzí mě Vaše zkušenost. V systému vidím, že jste u nás realizovala více objednávek a opravu u některých došlo k nedorozumění. Jedná se o produkt, který byl ve výpadku a neměl ho bohužel ani náš partner.
Na našem eshopu je kolem 14 000 zalistovaných produktů, které se samozřejmě snažíme aktualizovat a pravidelně dávat naším zákazníkům pravdivé informace o dodání produktů.
Bohužel i přes všechnu naší snahu se může stát, že produkt u partnera není a ne vždy je chyba na naší straně.
Chápu Vaše rozhořčení. V systému vidím, že je již zadána Vaše refundace na navrácení Vaší platby zpět.
Vidím, že jste náš věrný zákazník, jako omluvu, nahrála do Vašeho kreditu pod email částku 1500 BODŮ na nákup u nás a věřím, že nám tuto nepříjemnost časem odpustíte.
Více o našem bonusovém systému naleznete zde: https://www.ecorevolution.cz/bonusovy_program/
Omlouváme se Vám za vzniklou komplikaci.
S pozdravem
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Ač v obchodě napsáno,že zboží je skladem,tak mi bylo sděleno,že čekají zboží teprve od dodavatele,celkem nefér.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. V systému vidím, že zboží, které jste objednala je označeno "skladem u dodavatele", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě. Pokud je zboží označeno "skladem" je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do2-3 pracovních dnů.
Pro jistotu Váš případ prověříme a pokud by se opravdu potvrdilo, že se jednalo o mylnou informaci na našem eshopu, domluvím pro Vás kompenzaci ve výši 1000 bodů ( 100Kč) jako omluvu a tento kredit můžete využít na další nákup.
Budeme Vás kontaktovat. A věřím, že společně všechno vyřešíme a že nám zpoždění odpustíte.
S přáním pěkného dne
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhý termín dodání. Slíbeno 3-4 dny (skladem u dodavatele), ale už je to týden a objednávka nikde. Na emailový dotaz zatím nikdo nereaguje. Příště objednám rovnou v EcoHaus.
Reakce obchodu EcoRevolution
Vážený zákazníku,
je nám líto, že jsme produkt nedoručili tak rychle jak avizujeme v informativním e-mailu. Bohužel se doba dodání s nepříznivým počasím a narůstající poptávkou i u dodavatelů prodlužuje.
Dnes Vám byla objednávka odeslána, věříme, že bez dalšího zdržení brzy dorazí.
S přáním klidných svátků.
S pozdravem
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
zboží nakonec nebylo skladem, finanční rozdíl doposud nevrátili
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
mrzí mě Vaše nespokojenost.
V systému vidím, že kolegyně se snažila Vaši objednávku rozdělit a nabídla i jiný produkt, který byl skladem k odesílání ihned. Dokonce jsme společně upravovali dopravu. Chápu, že objednávka neproběhla hladce, ale nažili jsme se Vám vyhovět a expedici opravdu urychlit. O to víc nás tato situace trápí.
Co se platby týče, platba byla z naší strany odeslána 3.11, tudíž už je 100% na Vašem účtu zpět.
Věříme, že i přes tento nezdar se k nám jednou vrátíte a odpustíte nám to.
Děkujeme EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod se neobtezuje odeslat jiz zaplacenou objednavku.
Komunikace nula.Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
není nám jedno Vaše recenze. Bohužel, čekáme na doskladnění produktů.
V systému vidím, že Vám 30.10 byl odeslán informativní email, že se čeká na na Váš produkt.
A 2.11.2023 - jsme Vám pro jistotu odesílali SMS správu, kde se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky.
Děláme samozřejmě maximum pro tom, aby byla již u Vás.
Dnes se s Vámi spojí kolegyně ze zákaznické linky a můžete se zkusit telefonicky domluvit, jak by se dalo urychlit Vaše dodání objednávky.
Přeji Vám hezký den EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Sortiment
Sortiment mají velice dobrý oproti konkurenci, ale uprime ruku na srdce. Spousta položek se tváří jako dostupné skladem, po prozkoumání jsou dostupné skladem u dodavatele. Což není špatně, ale třeba v mém případě, když jsem objednávala tvářili se brčka jako skladem. V zápětí 4 dny od objednání přišla automaticky generována omluva, ze to bude chvilku, cca 2-3 dny, trvat než produkt naskladni. Čekala bych, že produkt do týdne bude expedován. Bohužel produkt se stále tváří jako skladem u partnera a psaných 96h obvykleho naskladneni prostě není pravda.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Opravdu jde o to, že máme zboží, které je Skladem nebo Skladem u partnera.
Standardně zboží odesíláme do 4. pracovních dnů. Bohužel nastanou situace a mrzí mě, že zrovna u Vás, že se zboží dostatečně nenaskladní včas a tím může dojít ke zdržení. V systému vidím, že jsme zasílali alespoň sms zprávu o tom, že ke zdržení dojde. Děláme vždy maximum proto to, aby zboží bylo u nás co nejdříve, protože zákazník je pro nás na prvním místě.
Ještě jednou přijměte naší omluvu, slibujeme, že příště budeme rychlejší.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Přestože při objednávce bylo zboží označené skladem, proto jsem ho i zaplatila předem, po šesti dnech stále nedodané s tím, ze se čeká od dodavetele. Omluva, která přišla, nic neřeší.
Reakce obchodu EcoRevolution
Vážená zákaznice,
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí, objednala jste si výrobek, který se ručně vyrábí/šije v České Republice, na Vámi vybraný vzor se tedy čeká.
Naše zákaznická podpora Vás bude kontaktovat s návrhem dostupných vzorů skladem.
S pozdravem
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dodnes nedorazilo, ani se mi nikdo z eshopu neozval. Mam pocit, ze zkousi, kdo na objednavku zapomene
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den, paní Terezie,
mrzí nás co se stalo. Určitě to nebyl záměr. V systému vidím, že jste spolu kolegyní dnes ráno, již komunikovaly a domluvily se. Jako omluvu Vám přidáváme dárek, abychom napravili reputaci, doufám, že Vám udělá radost.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou přijměte naši omluvu.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod sice komunikoval nedostupnost objednaného zboží rychle, ale ani do 7 dní nevyřídil vratku zaplaceného zboží.
Obchod nabízel zboží, které mělo být skladem u dodavatele, ale nebylo. Do 7. dne od nákupu a zaplacení objednávky stále nebyla vyřízená vratka platby.
Reakce obchodu EcoRevolution
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
Skladem u partnera ovšem znamená, že jde o produkt, který je u našeho (dodavatele/výrobce).
Bohužel nás výrobce informoval, že Vámi zvolená barva není již k dispozici.
Vidím také, že zákaznická podpora se snažila s Vámi domluvit případně záměnu za jinou barvu - který ten samí výrobce v nabídce měl. Rozumím tomu, že jste si jinou zvolenou barvu nevybrala.
Vaše platba je zadaná na účetním oddělení od 13.10 a bude již brzy připsána na Vás účet.
Máme povinnost vrátit všechny peníze za zboží, a to včetně peněz za dopravu zboží k zákazníkovi, a to do 14 dnů od doby, kdy od kupní smlouvy odstoupil. Samozřejmě se snažíme o kratší refundační dobu.
Ještě jednou se moc omlouváme za komplikaci.
Doufám, že nám to jednou odpustíte a někdy se k nám opět vrátíte.
EcoRevolution.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Obchod je perfektní, ale výrobky nejsou jak preferujete, slabě a žádná vůně. Vím, že je to eco, ale v tom případě nepište, že prádlo pěkně voní.