Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Produkt stále nedorazil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • měsíc dodání
    • neúplné zboží
    • předražené

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a přijměte, prosím, naši omluvu za delší zpracování Vaší objednávky z důvodu technické chyby na naší straně, která by se neměla již opakovat.

    Děkujeme za pochopení a především za Vaši objednávku.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Chtěli po mně platit způsobem, který ve mně vyvlal obavy. Přípravky a léky se objednávají hodně senioři, a ty zarazí způsob platby a další komunikace.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    již jsme si spolu telefonicky vysvětlili, že jste si u objednávky zvolil úhradu - bankovním převodem a byl Vám námi zaslán klasický " QR kód " pro rychlejší provedení tohoto převodu, což je naprosto běžný postup u této platební metody.

    S pozdravem
    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mail bez odpovedi.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a přijměte, prosím, naši omluvu za delší reakci na Váš email.

    Vaši objednávku jsme pro Vás již vyexpedovali bez chybějí položky a děkujeme za pochopení a především za Vaši objednávku.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují termín dodání jenom slibují

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    dovolujeme si Vás touto cestou informovat, že jsme pro Vás již vyexpedovali část Vaší objednávky a poslední chybějící položku, která se zdržela přímo u výrobce Vám zašleme hned jakmile ji obdržíme.

    Věřím, že se nám podaří vše dořešit k Vaší plné spokojenosti a děkujeme Vám za Vaši objednávku.

    S pozdravem
    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože u produktů bylo uvedeno "skladem", některé položky byly buď v menším množství nebo nebyly vůbec. Přišel mi jen informativní e-mail, ale nespecifikoval, o které položky se jedná. Musela jsem se sama spojit s obchodem (telefonicky horor, 3x 15 min na čekačce). Víc než polovina zboží nebyla skladem, náhradu nemohli nabídnout. Vše trvalo, zboží nakonec přišlo asi za 15 dnů.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a přijměte, prosím, naši omluvu za delší zpracování Vaší objednávky z důvodu technické chyby na naší straně.

    Děkujeme za pochopení a především za Vaši objednávku.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo velmi rychle
    • zboží bylo velmi dobře zabalené
    • jeden produkt měl dobu spotřeby BB 10/2024 a druhý 11/2024, jednalo se o zimní balzámy na obličej pro děti, v mém případě pro roční dítě, takže nepoužitelné.

    Uvidíme, jak se obchod zachová při reklamaci produktů, nicméně to nebyla zkušenost, jakou bych si při prvním nákupu přála. Toto se mi ještě nikde nestalo a ani by mě nenapadlo, že by se to mohlo stát, čekala bych, že se doba spotřeby před odesláním kontroluje, případně, že je zboží na stránkach označeno jako zboží prošlé, případně s krátkou dobou trvanlivosti. Mít tyto informace, produkty bych pro dítě nezakoupila, ani kdyby byly za zlomek běžné ceny. Velké zklamání.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši informaci na základě které jsme s Vámi telefonicky hovořili a domluvili se s na vrácení zaplacené částky ve zrychleném režimu.

    Věřím, že se nám podařilo vše dořešit k Vaší plné spokojenosti a prosím přijměte naši omluvu za případné komplikace.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr sortimentu
    • Sice mi chodí emaily o zdržení dodávky zboží,ale člověk se jen dozví že mu nic nepřijde, ale o tom, kdy mu bude zboží doručeno pořádně nic neví…
    • Ocenila bych lepší komunikaci ohledně nedodávky.

    Stále čekám na zboží,které bych již potřebovala a pořádně doposud nevim kdy a za jakou dobu se dočkám.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Dle systému vidím, že objednávku jsme Vám již doručili . Přijměte prosím naši omluvu za časovou prodlevu způsobenou na straně výrobce u jednoho z produktů, který jste si u nás objednala.

    Již jsme podnikli všechny kroky k tomu, aby se to v budoucnu již neopakovalo.

    Děkujeme za pochopení a především za Vaši objednávku.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zmatky, zmatky a zmatky.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace a zmatky. V tomto případě nebyl problém na naší straně, ale u výrobce, který produkty vyrábí ručně v chráněné dílně. Tento proces je náročnější a může trvat déle, než je běžné u sériové výroby. I přesto se snažíme zajistit co nejrychlejší dodání. Děkujeme vám za trpělivost a pochopení. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit na naší infolince 227 272 687.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebyli schopné odeslat balík po dobu 14 dnů
    • Po druhém telefonátu přišlo sdělení, že ... dodavatel poslal výrobek s prošlou expiraci .. Při prvním kontaktu mi bylo sděleno, že skladem není , i když jsem objednala to, co bylo v akci.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí komplikace a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Situace, kdy byl produkt s prošlou expirací, je pro nás nepřijatelná a ihned jsme podnikli kroky, aby se to v budoucnu neopakovalo. Jednalo se bohužel velmi ojedinělý případ. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a uděláme maximum pro zlepšení našich služeb.

    Nahrála jsem Vám do našeho skvělého bonusového systému kredit, jako omluvu na další nákup a já pevně věřím, že nám časem toto nedorozumění odpustíte.

    Jak funguje bonusový systém se podívejte na: https://www.ecorevolution.cz/bonusovy_program/

    Omlouváme se,

    Tým EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži bude naskladneno za 3-5 dni a nic. Za 6-10 dni zase.. musel jsem zrušit. To by nepřišlo nikdy!!

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    Omlouváme se za zpoždění vaší objednávky a za nepříjemnosti, které vám to způsobilo. Standardně naskladní opravdu trvá 3-5 pracovních dnů. Bohužel neovlivníme mimořádné výpadky zboží u dodavatele a zákazníky kontaktujeme co nejdříve je možné. Vážíme si Vaší trpělivosti a snažíme se zajistit, aby k podobným situacím nedocházelo.
    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Inzerují v e-shopu zboží, které nemají

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění vaší objednávky a za nepříjemnosti, které vám to způsobilo. Vážíme si vaší trpělivosti a snažíme se zajistit, aby k podobným situacím nedocházelo. Po telefonním hovoru byla situace vyřešena. K objednávce Vám přidáváme malý dárek a ještě jme Vám nahráli do našeho bonusového systému kredit, jako omluvu na další nákup a já pevně věřím, že nám časem toto nedorozumění odpustíte.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký sortiment, dobré ceny
    • Přespříliš dlouhá doručovací doba

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    Omlouváme se za zpoždění vaší objednávky a za nepříjemnosti, které vám to způsobilo. Vážíme si vaší trpělivosti a snažíme se zajistit, aby k podobným situacím nedocházelo. V systému vidím, že kolegyně se snaží situaci vyřešit a budeme Vás zítra kontaktovat, abychom případně domluvily kompenzaci pro Vás.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    Tým EcoRevolution

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží stále nedorazilo!

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,

    Brzy se s Vámi spojí naše zákaznická podpora nebo prosím, kontaktujte nás přímo na [+420 227 272 687], abychom mohli situaci co nejdříve vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Vaše objednávka bohužel zasáhla do doby, kdy jsme čelili nečekaným výpadkům u dodavatele, což se negativně promítlo do dostupnosti produktu.

    Omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost.

    S pozdravem,

    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo po již dlouhé době a začínám nabývat dojmu, že nedorazí vůbec.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za komplikace.
    Vaše objednávka bohužel zasáhla do doby, kdy jsme čelili nečekaným výpadkům u dodavatele, což se negativně promítlo do dostupnosti produktu. Velmi nás mrzí, že naše komunikace ohledně stavu zboží nebyla dostatečně přesná.
    Brzy se s Vámi spojí naše zákaznická podpora nebo prosím, kontaktujte nás přímo na [+420 227 272 687], abychom mohli situaci co nejdříve vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost.

    S pozdravem,

    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží bylo označeno jako skladem, ale v době předpokládaného odeslání mi bylo sděleno, že není skladem ani u nich ani u dodavatele.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    Omlouváme se za zmatečné informace o dostupnosti zboží. Vaše zkušenost nás upozornila na nedostatky v našem systému a rádi bychom Vás ujistili, že jsme již pracovali na zlepšení, aby se podobné situace neopakovaly.
    V současné době revidujeme naše procesy, abychom zajistili, že informace o skladové dostupnosti budou vždy aktuální a přesné.

    Nahrála jsem Vám do našeho skvělého bonusového systému kredit, jako omluvu na další nákup a já pevně věřím, že nám časem toto nedorozumění odpustíte.

    Jak funguje bonusový systém se podívejte na: https://www.ecorevolution.cz/bonusovy_program/

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní zboží.
    • Nedostupné zboží.
    • Velmi špatná komunikace.

    V úterý 30.7.2024 jsem objednal a zaplatil 3 kusy potravinového doplňku, obchod měl u produktu uvedeno „Skladem“.
    Tentýž den mi obchod oznámil toto: „... některá z položek, která je uvedena ve Vaší objednávce a je označena "Skladem u partnera" je momentálně objednaná u dodavatele. Nejpozději do 3 - 5 pracovních dnů budeme mít zboží opět naskladněno a bude připraveno k odeslání.“
    U produktu bylo ale nadále uvedeno pouze „Skladem“, nic víc.
    Po mé urgenci mi 13.8. obchod oznámil: „ Bohužel nastal výpadek u výrobce. Na skladě máme pouze jeden kus. Objednávku Vám můžeme rozdělit a zatím Vám poslat jeden kus.“
    U produktu je nadále uvedeno slovo „Skladem“ a lze nadále objednávat produkt, který je nedostupný a to v jakémkoli množství.
    13.8. jsem zažádal o úplné zrušení objednávky, peníze mi byly 17.8. vráceny.
    V tomto obchodu tedy mají chaos ve skladu a v e-mailech uvádějí nepravdivé informace o označení zboží "Skladem u partnera".
    Rozhodně nelze doporučit.

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše objednávka neproběhla podle očekávání a že jste se setkal s komplikacemi, které neměly nastat.

    Omlouváme se za zmatečné informace o dostupnosti zboží.

    Chápeme, jak nepříjemné je čekat na objednané zboží, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Jsme rádi, že byla objednávka úspěšně stornována a peníze vráceny.
    V případě, že byste nám přesto dal v budoucnu šanci, rádi bychom Vám ukázali, že si vážíme každého zákazníka a že Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Nahrála jsem Vám do našeho skvělého bonusového systému kredit, jako omluvu na další nákup a já pevně věřím, že zboží u Vás bude jako ve většině případů včas a udělá Vám radost :-)

    Jak funguje bonusový systém se podívejte na: https://www.ecorevolution.cz/bonusovy_program/

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží již nemají skladem, chodili mi rozporuplné emaily, peníze zpět zatím nevráceny - prý do 14 dnů..

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše hodnocení . Tento produkt byl bohužel ve výpadku u výrobce a o tom Vám informovala Zákaznická podpora. Platba byla odeslána příkazem 13.8 - tudíž musí být již na Vaše účtu zpět. Prosíme tedy o kontrolu.

    A věřím, že nám výpadek za výrobce odpustíte.

    Pokud by bylo potřeba cokoliv dořešit obraťte se na naší infolinku: Zákaznické podpory: +420 227 272 687

    Děkujeme EcoRevolution.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí počet kusů, který není skladem. Pak musíte buď preobjednat,nebo čekat.
    • Kvůli dopravě pár plechovek limonády cca 10 emailů
    • Nerad píší záporné recenze, ale když vám přijdou další 3 e-maily, které ji po vás vyžadují...

    Reakce obchodu EcoRevolution

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze. Emaily posíláme záměrně abychom informovali zákazníka o stavu jeho objednávky, jelikož je pro nás na prvním místě. Na našem webu je potřeba rozlišit zboží, které je označeno "skladem u partnera", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě, objednává se u dodavatele a čeká se na doručení. A zboží označeno "skladem" které je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do 2 pracovních dnů. Váš produkt, byl skladem u partnera.
    Jelikož jsme produkty neměli v požadovaném počtu, čekalo se bohužel na naskladnění.

    Omlouváme se tedy, že Vám neproběhla objednávka podle Vašich představ.

    Děkuji za pochopení.

    EcoRevolution.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.