Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce mi bylo sděleno že zboží již není k dispozici,paní na lince mi řekla že mi zboží dodá ale bez 5 leté záruky ,která byla u zboží nabídnutá a rozhodla o mé objednavce enebo si ji musím zaplatit .při nesouhlasu mi nabídla dražší model o třídu horší funkce .v minulosti jsem byla spokojená s výrobky ve chtěla jsem postupně vybavit celou kuchyň bohužel jsem zvolila jinou značku
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zaplatil jsem si donášku do bytu, borec vyložil troubu nedal mi žádný papír a odjel

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás zkušenost s dopravní společností DHL. V tomto případě nás kontaktuje na bezplatné lince 212 346 616 a my celou tuto situaci prověříme u dopravní společnost.

    I přes tuto komplikaci věříme, že budete s výrobkem spokojen.

    Mějte se krásně, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na webu mají vše dostupné skladem a po objednání objednávku ruší

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    na skladě byl k dispozici poslední kus z Vámi objednaných tří kusů. Bylo Vám nabídnuto zda si přejete náhradu, kterou jste odmítl a požadoval jste zrušení objednávky.

    I přes tuto zkušenost věříme, že se k nám do e-shopu vrátíte.

    Mějte se krásně, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží bylo doručeno za 8 pracovních dnů po zaplacení. Na písemné dotazy ohledně termínu doručení e-shop nereagoval. Telefonicky neposkytli žádné přesnější informace.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace spojené s dodáním Vaší objednávky. Bohužel jsme čekali na dodaní z externího skladu z Hustopečí, kdy při přepravě bylo zjištěno poškozená výrobku, tudíž bylo nutné zajistit výrobek nový.

    I přes tuto komplikaci věříme, že budete s výrobkem spokojen.

    Mějte se krásně, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Teprve dnes jsme balicek rozbalili a zjistili, ze vyrobek je prasklý

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě, Vám doporučujeme kontaktovat naše reklamační oddělení, které Vám pomůže celou situaci vyřešit.

    I přes tuto komplikaci věříme, že budete s výrobkem spokojen.

    Mějte se krásně, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo mi odpovězeno, kdy bude zboží k dispozici ve skladu, kde jsem si ho měl vyzvednout. Stále čekám na zprávu.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že se jedná o osobní odběr v Hustopečích, který není pro vyzvedávání zásilek standardní tak došlo ze strany skladu ke komunikačnímu šumu.

    V takovém případě, je možné kontaktovat naší linku, objednávku bychom nechali prověřit a tím bychom celou záležitost urychli.

    Omlouváme se za kompilace a věříme, že s výrobkem BEKO bude spokojen.

    Tým e-Beko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží bylo poměrně rychle doručeno, nicméně sušička byla nefunkční. Musel dojet technik přímo z Beko a zjistil spadlý řemen od bubnu plus promáčklý buben.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec žádná komunikace, Slibovali, že potřebují na naskladnění 2-4 pracovní dny. Za tu dobu dojde balík na adresu v Americe a oni nejsou schopni to převézt z externího skladu, který je v Čr...

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Včera jsem Vás informovala, že vzhledem k tomu, že na skladě v Hustopečích probíha inventura, tak dochází ke zpoždění dodávek modelů od dodavatele, načež jsem Vás včera, potažmo dnes upozornila a omluvila se zpoždění.
    Dnes jsem Vás informovala o tom, že dnes Vás bude kontaktovat kolega z logistiky, který s Vámi domluví termín závozu na nadcházející dny.
    Předpokládám, že dnes, nejpozději zítra by měl závoz proběhnout.

    Tímto se omlouvám za 1-2 denní zpoždění s Vaší objednávkou a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží sice dorazilo v pořádku, ale nebyl dodán ani český ani anglický návod k použití. Nyní se snažím najít na internetu. Pokud kupuji zboží v českém obchodě předpokládám, že mi bude dodán návod i v českém jazyce. Dále jsem se nechala nachytat na reklamu na 5-ti letou záruku u firmy Beko, která je ve skutečnosti jen výjmečně na některé vyznačené spotřebiče (el. trouby). Na hodnocení nového spotřebiče je ještě brzy, ale horkovzdušná trouba peče výborně. Moučníky jsou nadýchané. Uvidíme, zda bude dlouho sloužit.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Návod, který poskytuje výrobce je ke stažení na našich stránkách, případě na stránkách výrobce - BEKO ČR ve více jazycích, mimo jiné i v českém jazyce.
    Dále pak je návod i u výrobku v papírové verzi.

    Co se týká 5 - ti leté prodloužené záruky, u každého výrobu viditelném na našem e-shopu, je informace o tom zda u tohoto výrobku je prodloužená záruka v ceně výrobku či nikoliv.
    Tuto informaci si je možné ověřit i na stánkách dodavatele BEKO ČR.
    Prodlouženou záruku si lze také zakoupit u nás na e-shopu ke každému výrobku BEKO za předpokladu, že kupon přidáte při vytvoření objednávky.

    Těší nás, že s funkčností Vámi vybrané trouby jste spojená a doufáme, že budete i nadále.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží u kterého píšou že je skladem a ihned k odeslání , tak ho nemají a musel jsem čekat na naskladnění 5 dní

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo skladem v externím skladu, tudíž předpokládaná lhůta doručení je 4 pracovní dny. Vzhledem k letnímu provozu v externím skladu se dodací lhůta o jeden pracovní den prodloužila.

    I přes opožděné dodaní Vámi vybraného výrobku doufáme, že budete se spotřebičem značky BEKO spokojen.

    Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • doplňková služba výnos

    Doplňková služba výnos s asistencí spočívala v tom, že mi pračku naložili do výtahu a odjeli. Nevím, jak by si poradili starší lidé, kteří by nebyli schopni pračku odnést až do bytu.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    reklamaci na službu výnos s asistencí zákazníka, jsem ihned předali k prověření externí dopravní společnosti DHL.
    Reklamace byla kladně vyřízena a peníze Vám byli vráceny zpět na Váš účet.

    I přes tuto komplikaci doufáme, že bude s výrobkem BEKO spokojen.

    Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, zboží nebylo řidič ochoten dodat. SMS o dopravě přišla až po volání řidiče.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Předpokládám, že emaily o průběhu objednávky Vám spadly do spamu.

    Úspěšný den přeje tým e-Beko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravce chce zaplatit za vyložení na místě a není schopný říct kdy přijede.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    v případě doručení bez služby výnosu s asistencí zákazníka, řidič zásilku vyloží z auta a předá Vám jí za 1. uzamykatelné dveře v případě, že v cestě není překážka.
    Tyto podmínky si určuje dopravce DHL.

    Děkujeme za Vaši zpětnou reakci a přeji hezký den.
    Tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Každá objednávka byla zrušena, protože jsem údajně nezadal identifikační číslo - živnostenského listu
    Jako u talíře do mikrovlnky je určitě živnostenský list důležitý, no následně jsem jeden talíř po zaplacení dostal, bohužel po týdnu došlo upozornění, že mám objednaný další talíř do mikrovlnky a buď ho nám zaplatit nebo objednávku stornovat
    Prostě ideální chaos

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    při vytváření objednávky není podmínkou zadávat číslo živnostenského listu. Předpokládám, že ve Vašem případě se jednalo o číslo karty pro kartu online.
    V případě, že nastane nějaká komplikace při vytváření objednávky je možné nás kontaktovat na naší zákaznické lince, chatu na webu, kde Vám jsme k dispozici online každý den nebo nás můžete kontaktovat na emailové adrese [email protected].

    Hezký den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přepravní společnost

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách nabízí možnost os.odběru na různých místech, ale když se dostane člověk až k platbě, tak je možnost odběru jen v Praze a nebo zaslání za 399Kč. Po tel. konzultaci bylo změněno na os. odběr v ČB. Pak už jen marné čekání na jakoukoliv další informaci. Až po mé tel. urgenci jsme se dozvěděli, že na nás zboží již čeká v místě odběru - žádný meil, žádná SMS, na dotaz, kde přesně se dané místo nachází mi bylo řečeno, že tento postup je velmi nestandartní. Nerozumím tomuto jednání. Těžko si může člověk vyzvednout zboží, když neví, že už je pro něj připraveno a ani když neví kde... Podotýkám, že hodnotím obchod, nikoliv produkt!

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Osobní odběr v Českých Budějovicích standardně nenabízíme. Doprava, příp. osobní převzetí, je závislé na druhu zboží, které si objednáte, proto při objednání konkrétního zboží je nabízena jen taková doprava jaká je standardně možná.
    Ve Vašem případě Vám možné datum a místo osobního odběru v Českých Budějovicích bylo řečeno při nestandardní změně doručení, která proběhla telefonicky.

    I přesto doufáme, že se zbožím budete spokojena.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dovezli lednici, postavili do přízemí a odjeli.

    Obchod se tváří jako levný, ale následně naskakují poplatky. Nákup za 30 tis. Kč a platba za dopravu? V eshopu dotaz na výnos mikrovlnky, nikoliv však dotaz na výnos lednice. Automaticky jsem tedy předpokládal, že lednici vynesou. Možnost výnosu lednice v eshopu vůbec nebyla, pánové se se mnou odmítli o výnosu a zaplacení na místě bavit. Reklamace okamžitě zamítnuta, po reakci na reklamaci se obchod zcela odmlčel. Arogantní a nabubřelé chování. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    V případě, že jste měl zájem o výnos spotřebiče, je nutné tuto skutečnost napsat, případě do poznámky, aby se s touto službu předběžně počítalo vzhledem k časovému harmonogramu našich řidičů. S výnosem nadstandardně těžké lednice není při přijetí objednávky počítáno.

    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
    Tým e-beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim zadne
    • Za zbozi v hodnete nekolik tisicu musite platit postovne
    • Vetsina sortimentu neni skladem
    • Komunikace reklamačního odděleni
    • Da se koupit stejne zbozi od jinich konkurencnich e-shopu za lepsi ceny

    Nedávno jsem zakoupil produkt z online obchodu e-Beko a byl jsem velmi zklamán kvalitou zboží. Po obdržení produktu jsem zjistil, že je vadný a nefunguje tak, jak bylo inzerováno.

    Po skoro 3 mesicich zbytecneho emailovani, jsem vratil zbozi a odstoupil ze smlouvy, jenomze obchodnik se rozhodnul porusit zakon a nevratit naklady za dopravu (§ 1832 a § 1968 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

    Nedoporučuji obchodovat s tou společností z důvodu klamave reklamy a nepřijatelné úrovně zákaznických služeb.

    e-Beko uz nikdy vice. S Bekem (jako s Grundigem) nemaji nic spolecniho, krome nazvu.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Vážený zákazníku,

    rád bych reagoval na Vaši recenzi, která neodpovídá úplně skutečnosti, co se vlastně okolo Vaší objednávky odehrávalo. Objednal jste si troubu , kde naše společnost chybně uvedla na stránkách jednu funkci. Za tuto skutečnost se Vám omluvila a nabídla různá řešení ........ . Bohužel, ale protože se jednalo o Vaši reklamaci po 3 měsících, tak se nejdříve muselo zjistit v jakém stavu je zboží aby se mohlo navrhnout adekvátní řešení.
    Informace od Vás, ale kolega na reklamačním dostával dost rozdílné ( nejdříve , že zboží je rozbalené, použité a pod ... ) , pak zas že zboží je originálně zabalené . Z tohoto důvodu se Vaše reklamace protahovala a taky se Vám zasílala vždy jiná reakce ohledně dopravného a pod , ale musíte vnímat to, že skutečný stav zboží má zásadní vliv na řešení reklamace.

    Když se došlo k finálnímu řešení reklamace se kterou jste i souhlasil ....( výměna spotřebiče ) , tak po 1 dni jste vše zas změnil a chtěl jste odstoupit od smlouvy.

    Vše se nakonec vyřešilo k Vaší spokojenosti, ale pro příště by bylo dobré vědět co chci a nebo čeho chci dosáhnout a moc by to všemu pomohlo a vše by se urychlilo.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Komunikace s obchodem je na bodu nula. Po delší době mi nefunkční pračka byla vyměněna, ale tu nefunkční mi tu nechali. Prý není zabalená. Obaly si nenechávám. To už bych bydlela na smetišti a ne v bytě. Navíc podle ČOI nejsem povinna vracet zboží v obalu. Takže od 19.10 se snažím problém vyřešit, ale Beko od 2.11 do dnešního dne 27.11 nereaguje. Tak mám doma 1 pračku funkční a 1 nefunkční. Co mám asi s tou nefunkční dělat? Asi odvézt do šrotu?

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.