Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poškozený nový spotřebič, zjištění až po vybalení, vyhození obalu a tím pádem nemožnost reklamace z důvodu nevyfocení obalů, směšná kompenzace 500,- Kč, kdybych chtěl odstoupit od smlouvy do 14 dnů tak by odečetli peníze za opravu i když jsem to nezpůsobil já.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    dne 3.11.2022 jsme od Vás obdrželi email, že Vámi právě doručená sušička je poškozená. Obratem jste byl kontaktován reklamačním oddělením, kde jste byl požádán o zaslání fotografií obalu, ve kterém byl výrobek zaslán.V tomto případě se jedná o mechanické poškození výrobku a dodání fotografií obalu je pro vyřízení reklamace nezbytné, aby mohlo být posouzeno jak k poškozerní výrobku došlo. viz obchodní podmínky.
    Vzhledm k tomu, že jste již pár hodin po obdržení výrobku obalový materál neměl k dispozici, byla Vám v rámci zachováních dobrých vztahů nabídnuta sleva ve výši 500,-Kč se kterou jste souhlasil.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit na další návštěvu v našem e-shopu.
    Krásný den přeje tým e-beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Zboží přišlo poškozené

    Zboží přišlo poškozené, což sme zjistili až po instalaci a odlepeni ochranné fólie z LCD displeje sušičky, reklamace nám nebyla uznána.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    Vzhledem k tomu, že nebyli dodány fotografie obalu, které jsou k uplatnění toho druhu reklamace nutné, byla reklamace zamítnuta.
    V rámci zachování dobrých vztahů Vám byla nabídnutá sleva 500 Kč, se kterou jste souhlasila.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme se těšit na další návštěvu v našem e-shopu.
    Krásný den přeje tým e-beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím není nic, co by se dalo hodnotit kladně

    Objednala jsem si parní generátor, který nenapařuje. Nikdo se mnou nekomunikuje, na mail nikdo nereagoval, na internetový obchod není možné se dovolat.
    Otřesné!!!

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za opožděnou reakci na Vámi zaslaný email, který jste psala dne 19.9.
    Bohužel jsem měli výpadek v sytému, tudíž zadaní reklamace proběhlo ručně dne 21.9. na naší prodejně Showroom BEKO s naším prodejcem.
    Reklamace byla kladně uzavřena dne 22.9. a peníze Vám byli vráceny dne 3.10, tedy v 30-ti denní zákonné lhůtě.
    V takovém případě doporučujme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách a vyčkat na kontaktovaní reklamační oddělení.

    Tímto se Vám omlouváme za komplikaci a doufáme, že se k nám brzy vrátíte.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží není skladem
    • Komunikace vázne

    Bohužel. Objednáte "zboží skladem"... čekáte... čekáte...
    Pak jsem psal, zda myčku mají skladem. Ano, bez problémů. Další den mi přijde mail, že zboží není skladem a mám čekat dva dny (což by bylo minimálně čtyři dny, bylo to ve čtvrtek). U výrobce bych čekal, že nějaký vlastní výrobek budou mít na skladě. Objednal jsem tedy na Kuptotu.cz a během 24 hodin (!) jsem měl myčku doma.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    dostupnost zboží je v detailu produktu. Proklikem zjistíte zda zboží je skladem u dodavatele nebo ihned k odběru.
    Vzhledem k tomu, že náš e-shop je autorizovaným prodejcem, nikoli výrobcem, doba dodání je přibližně 4 pracovní dny.
    Dobu dodání není možné garantovat, vzhledem k tomu, že dopravcem je DHL dopravní společnost.
    Nicméně Vaše objednávka byla vystornována z důvodu nezájmu o tento produkt.

    Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na další návštěvu v našem e-shopu.
    Krásný den přeje tým e-beko.cz .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spojeni s Heurekou

    Spojenim s Heurekou zakaznik prichazi o bonus z e-shopu e-beko.cz ackoliv Heureka prodava a zobrazuje zbozi s bonusem. V mem pripade kapsle na pul roku zdarma pry pres Heureku neplati. No priste pres Heureku nenakupuji!!! A s temito praktikami ani z e-beko.cz
    Tez Heureka hlasi, ze zbozi skladem mate doma za 3-4prac dny, neni tomu tak, prodejce se ozval za 5 prac dnu, ze 6.den prijede mezi 4-5h odpoledni a ridic vola ve 12, ze je na miste...
    a po vybaleni a sloupnuti ochraneho igelitu zjistite, ze je na plastovem viku skrabanec - ryha asi 8cm.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den pane Louženský,

    Tato akce je jasně na webu zobrazená.
    V případě, že zboží zakoupíte z e-shopu e-beko.cz, přijde Vás společně s objednávkou dárek, v případě nákupu z Heureka košíku, dárek není součástí objednávky, což je na heurece zřetelně.

    Doprava se bohužel zpozdila kvůli naplnění kapacity v letním režimu za to se omlouváme.

    Co se týče praskliny, kolegové z reklamačního oddělení Vás budou v nejbližších dnech kontaktovat ohledně dalšího postupu.

    I přesto věříme, že produkt BEKO splní Vaše očekávání.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Minimální komunikace ze strany obchodu. Na objednanou troubu čekáme od května a jediná komunikace, kterou jsme obdrželi byla, že bude naskladněná v polovině července. Je 22.7. a žádná odezva, telefon nikdo nebere

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    v době kdy jste zboží objednával byla informace na webu, že dodavatel nemá zboží skladem.
    Hned po objednání Vám byl sdělen přibližný termín dodaní.

    Bohužel dobu dodání od dodavatele nemůžeme ovlivnit.

    I přesto věříme, že produkty BEKO splní Vaše očekávání.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sproste zachazeni ze strany obchodniho zastupce a reklamacniho oddeleni
    • Obchodni zastupce doporucil spatny dil
    • Problemy pri vraceni, byl jsem osocen ze jsem nedodal sroubky?!? a cast byla poskozena (pritom nebyla)
    • Toto bude mit dohru, za 22 let u Amazonu se mi nic podobneho nestalo
    • Jste smejdi, stydte se

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na Vaši recenzi.

    Za doporučení špatného mezikusu se Vám dle mých informací kolega několikrát omluvil, bohužel takové věci se stávají.
    Byl Vám tedy nabídnut správný mezikus, který by byl obratem zaslán na Vaší adresu. To jste, ale odmítl s tím, že si jej zakoupíte v jiném obchodě.
    Kolega Vám sdělil, ať nesprávný mezikus zašlete zpět na sklad s řádně vyplněným odstoupením od smlouvy.
    Dle skladníka byl mezikus vložen do krabice, kde byly přidány rozlámané polystyreny, papírové kapesníky a plastový odpad. Po podrobnější kontrole bylo zjištěno mechanické poškození jednoho z pojezdů výsuvu u mezikusu.
    V případě pro odstoupení od smlouvy bylo zákazníkovi sděleno, že mezikus nemůžeme přijmout a bude mu zaslán zpět.
    Výrobek musí být vrácen kompletní a bez závad, což v tomto případě nebylo.

    I přesto věříme, že produkty BEKO splní Vaše očekávání.

    S přátelským pozdravem, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Arogance prodejce

    Objednala jsem si mixer. Jelikož mi nepřišla jediná zpětná vazba, že byla objednávka vytvořena, objednala jsem dvakrát. Po týdnu mi přišlo, abych ohodnotila nákup. Tak jsem volala na e-beko. Zjistila jsem, že mám dvě nevyzvednuté zásilky. Slečna mi řekla, že mám objednávku vyzvednout na adrese, na adrese nic, na internetu jsem dohledala správnou adresu. Když jsem přijela k výdeji, šla na rampu, kde se výdejní sklad nachází, koukala, hledala, zdravila zaměstnance, nic. Odjela jsem a volala infolinku, že péče o zákazníka nula, jestli si mám výrobek koupit u konkurence. Tak místo, abych si sjednala, že mi výrokem pošlou, tak mi jen suše pan řekl “chcete objednávku stornovat?” OK, stornujte. Už této společnosti nic nekoupím.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Je nám líto, že jste s nákupem nebyla spojená.

    Dle mých informaci, objednávka byla potvrzena hned ten večer po vytvoření a následující den ráno Vám byl zaslán email, že Vámi vybrané zboží je připraveno k osobnímu odběru na Praze 5 - Zličín.

    V pondělí 25.4. jste volala na naší infolinku, kdy jsme společně překontrolovaly Vaše údaje v objednávce a bylo Vám sděleno číslo objednávky pro vyzvednutí.
    Je dost pravděpodobné, že emaily spadly do spamu, případě do nevyžádané pošty a to nejsme schopni ovlivnit.

    Mějte se krásně, tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod jako takový v pořádku, rychlé odeslání
    • DHL - tragédie

    Dopravce v den doručení vůbec nezavolal, najednou se zjevil před domem. Mrazák doslova vyhodil na chodník, dejte mi peníze a já jedu pryč. Něco jako dodávka za první uzamykatelné dveře u nich prý nefunguje ... Nevím, co by dělal, kdyby bylo zboží předem zaplacené a nikdo nebyl doma.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    moc si vážíme Vaší zpětné reakce, za kterou Vám tímto děkujeme.

    Hezký den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzerují zboží takzvaně na externím skladu , údajně dostupné do 4 dnů , ale zboží tam vůbec nemají a jen zdržují . Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    V době kdy jste zboží objednával, nebylo jisté datum dodání. Z tohoto důvodu Vám byla nabídnuta alternativa, kterou jste ovšem odmítl.

    Hezký den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce jsem se vůbec nedozvěděl, že požadované množství není na skladě a obchod nebyl schopen toto zajistit.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Zboží o které jste měl zájem, bylo na webu momentálně nedostupné. Vzhledem k tomu, že jsme Vám ho nemohli zajistit, byla Vám nabídnuta náhrada, kterou jste, ale odmítl.


    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • DHL doručovací společnost - naprostá tragédie !

    Pokud se rozhodnete objednat si jakékoli zboží od obchodu e- beko, radím vám nevolit k doručení zboží firmu DHL. Tato firma, která si hraje na osvědčenou a známou přepravní společnost je naprosto nedynamická, nekomunikativní a levá ruka naprosto netuší co dělá pravá. Nejsou schopni se operativně dohodnout na termínu doručení zboží ! I přes několikráte opakované telefonáty s dispečerem a potvrzení termínu vám zboží stejně NEDORUČÍ ! Plýtvají vaším časem a napínají vaše nervy ! Firma DHL byla důvodem pro zrušení objednávky ! Oba palce dolů.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Potíže s dopravce DHL usilovně řešíme a doufáme v jejich nápravu.

    Krásný den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží po rozbalení bylo extrémně poškozené. Mezikus špatný, vůbec nepasoval. Po reklamaci sušička nakonec dorazila v pořádku. Mezikus reklamovan, po 17 dnech čekání dorazil opět jiný mezikus. Připadá mně, že je to ta nejhorší firma co existuje.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jsem měl se zásilkou takové kompilace.
    Dle mých informací reklamace proběhla v pořádku.
    Co se týče mezikusu, v té době nebyl skladem a čekali jsme až se naskladní, výrobu ani dodaní není možné urychlit.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den přeje tým e-Beko.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sklad mimo Prahu je otevření po - pa 9 - 16:30

    Nechápu proč pro krabicku velikosti 15 x 8 cm jet do skladu pro velkou techniku a náklaďáky. Jsem si jistá že v show rooms v Nových butovice je proto místo

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Showroom v Nových Butovicích není výdejní místo pro objednávky z e-shopu, tudíž si zde zásilku nelze vyzvednout, ovšem je možné si zakoupit vůni přímo na místě.

    Hezký den přeje tým e-Beko.cz.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Hi,
    incorrect photos or photos of expensive devices in the web. bad service by phone and mostly uneven and bad communication by massager
    but I get my goods right on time.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jeden ze spotřebičů je nefunkční, servis byl kontaktován již před týdnem, do dnešního dne se nikdo neozval. jedná se o velký spotřebič, zakopává o něj celá rodina. Lednice byla objednána jako potřebná a co s ní nyní?

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že máte se spotřebičem problémy a věříme, že oprava,či výměna bude provedena v co možná v nejkratším možném čase.

    Přeji hezký den, tým e-Beko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • zboží přišlo špinavé nejspíš po reklamaci

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, pokud jste se zásilkou nebyla spokojena. Zboží zasíláme pouze nové, prvojakostní. Pokud dorazila zásilka nějakým způsobem poškozena, je třeba to řešit přes reklamační oddělení.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu

    S pozdravem

    tým e-Beko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Maximálně ta sleva co byla 15%
    • Komunikace
    • 43db není pravda docela hlučná
    • Nikdy víc tohle značku sklámani
    • Neodpovídá popisu
    • Nekvalitní plast na spodu myčky
    • Vnitřní prostor nic moc

    Už nikdy víc tuhle myčku škoda že je návod na draka .... nedoporučuji

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, na kterou bychom chtěli touto cestou reagovat.

    Mrzí nás, že s výrobkem Beko nejste spokojena. Co se týče vyřízení objednávky, vše probíhalo dle našich informací v pořádku.
    Pokud nejste s myčkou spokojena, lze ji vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů ode dne zakoupení zboží.

    Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu

    S pozdravem
    Tým e-Beko.cz

  • Zboží nam doručují už týden a stále nic nemáme.

    Reakce obchodu e-BEKO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Moc nás mrzí, že jste měl problém s doručením zásilky. Vlivem přechodu firmy DHL na nový systém se stává, že zásilky nejsou doručeny včas. Na problému intenzivně pracují.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem

    tým e-Beko.cz