Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní jednání a rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám poděkovali za nákup a také za Vaši kladnou recenzi, které si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani vše ok.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení nákupu u Dormea.


    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spokojenost

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za kladné hodnocení Vašeho nákupu u společnosti Dormeo, kterého si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přistýlku jsem objednávala pro Babi na vánoce. Když jsem ji vybalila, říkala jsem si, proboha co to je za šunt, na tom se přece nemůže dobře vyspat. A tak jsem to nejdříve zkusila na sobě. Matraci jsem si dala na gauč a spala na ni celou noc. Byla jsem mile překvapená, že se mi na ní spalo opravdu moc dobře. Babička si ji taky nemůže vynachválit, konečně v noci klidně spí. Já jsem nakonec taky zvolila nákup přistýlky, ale u konkurence Dobresny.cz, protože jsem si říkala, koupím si něco ještě lepšího se dvěma odlišnými vrstvami. No jak jsem se spletla. Jsou tři hodiny ráno a já nemůžu spát, jak mě bolí z té přistýlky záda. Takže hned jak přistýlku vrátím, koupím si raději dormeo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pozitivní recenzi Vašeho nákupu u společnosti Dormeo. "Babi" přejeme ať přistýlka dlouho slouží.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    - nemám co hodnotit, zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Podivny prubeh platby kartou
    • Dlouha doba dodani
    • Nedorucuje Zasilkovna

    V Dormeu jiz nenakoupim, minimalni komunikace, dlouha doba dodani a zvladtni průběh platby me odradily.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    za delší dobu doručení se omlouváme, díky době svátků byla bohužel o něco prodloužena.
    Věříme však, že tento nedostatek neovlivní Vaši výslednou spokojenost s výrobky.

    Děkujeme za Vaši přízeň!
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • 20 %

    • Nic
    • Komunikace
    • dlouhá dodací lhůta
    • zboží zatím nedorazilo

    Objednávka proběhla v dostatečném čase doručení do Vánoc (byla u zboží garance a zboží skladem). Z jiného e-shopu jsem objednávala 2 dny po objednávce u Dormeo, a zboží dorazilo.... tak kde je chyba?
    Komunikace nulová, dotazy na dodání či informace - žádná odpověď.
    Nemám o své objednávce žádné informace, přišlo mi pouze potvrzení, které chodí automaticky.
    To, že zboží nedorazilo ve slibovaném termínu bych opomenula, ale nulová komunikace a nemít informace o uhrazené objednávce, ještě ve vyšší částce, je celkem zarážející.
    Už nejspíše neobjednám...

    NEDOPORUČUJI

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka proběhla v pořádku
    • Dlouhá dodací doba
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výběr v klidu domova

    Žádné upozornění o odeslání balíku

  • 20 %

    Katastrofa. Objednavali jsme do firmy matraci. To že se v dnešní době nedá přes e-shop objednat na firmu nebudu ani komentovat.. objednali jsme tedy normálně a museli jsme řešit přes call centrum, že potřebujeme fakturu. Zabývá se tím přímo jedna zaměstnankyně. Ta nám řekla, že se tato objednávka musí zrušit a udělá se rovnou nová přímo na firmu. 3x jsem řekla, že dodací adresa musí být jiná než fakturační... po týdnu se mi ozvala Česká pošta, že mi veze tu matraci, která byla původně zrušena a nebyla na firmu... Pak přišel e-mail na druhou matraci, že bude doručena na adresu, která měla být pouze fakturační.. Na Call centru mi bylo řečeno, že si to s poštou musím vyřídit sama. Tuto firmu už nikdy víc. Příště raději objednám u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29.10.2022 jsem objednal a zaplatil zboží, které mělo být skladem a expedováno během 4-7 pracovních dní. Když jsem 7.12. zavolal na infolinku s dotazem kdy mi bude zboží doručeno, tak mi bylo řečeno, že 7.12.2023 (toto datum bylo napsáno v automatické odpovědi k objednávce, ale myslel jsem si, že se jedná o překlep)!! Dodací doba více než rok!! Objednávku jsem zrušil a od této firmy již nikdy nic nekoupím. Abych byl objektivní, tak peníze mi byly vráceny následující pracovní den.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku je aktuálně znám termín dalšího naskladnění až příští rok o dřívějším naskladnění budete informovám.

    Za nepříjemnost se omlouváme,

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemusela jsem pro zboží jezdit bylo mi doručené v pořádku až domů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta,špatná komunikace ze strany obchodníka

    zboží bylo objednáno před týdnem a stále nebylo dodáno, pořád se někde nakládá,už mi přišel druhý termín dodání a pořád se nakládá,takže nevím,co si o tom mám myslet,tuto firmu bych si znovu už nikdy nevybrala.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později než bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku.
    Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    stále čekám na zásilku

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • příjemná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nákup z pohodlý domova. Vše proběhlo v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok
    • Delší doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř žádná komunikace, objednávka vytvořena 14.11.2022, dosud
    • nedorazila

    Výhoda žádná
    Nevýhoda - od 14.11.zboží nedorazilo, komunikace velmi špatná, dotazník na hodnocení fi zaslán dřív, než byla potvrzena objednávka. NAPROSTÁ NESPOKOJENOST - NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel dotazník dříve, než svou objednávku, ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Neplní dobu dodání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.