• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nulová komunikace. Objednal jsem si zboží skladem, které mělo být doručeno do dvou dnů, ale ani po týdnu nebyla má objednávka zpracovaná. Na emaily proč tomu tak je nikdo nereagoval stejně jako na email o zrušení objednávky. Po 14ti dnech zobží beze slova dorazilo.........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hrůza

    • Spatná komunikace obchodu na předem zaplacené a již neexzistující zboží.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    již jsme se Vám omlouvali telefonicky, nicméně bych se omluvil ještě jednou. Jedná se o obrovskou chybu z naší strany - bohužel se vířivky a podobné produkty začátkem sezóny vyprodaly opravdu rychle a dostupné budou až opět v příští. Za vzniklé potíže se opravdu mnohokrát omlouváme a rádi bychom Vám do budoucna ukázali, že toto u nás není standardem.

    Marek Svoboda,
    domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodali jen polovinu objednaného zboží, bez jakéhokoliv upozornění nebo omluvy, a o zbytku nevyřízené objednávky žádná komunikace, nic. Prostě mě zklamali a další nákupy budu dělat u konkurence.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    již jsme se Vám omlouvali telefonicky, nicméně bych se omluvil ještě jednou. Jedná se o obrovskou chybu z naší strany - bohužel se nám u jednoho produktu z Vaší objednávky špatně propsala skladovost a museli jsme tak odeslat pouze zbytek. Pokud byste do budoucna cokoliv potřebovala, budeme moc rádi, pokud nám dáte šanci ukázat, že toto není standardem. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Marek Svoboda,
    domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedokazu posoudit.
    • Nabidku co vetsinou uvadeji ze maji skladem nakonec nemaji a teprve objednavaji.

    Nedoporucuji dlouha cekaci doba po telefonu slibuji a stejne se pak nic nedeje a jen musite cekat a cekat.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    především se Vám mnohokrát omlouváme za potíže, jež u Vaší objednávky vznikly. Začala sezóna a u mnoho sezónních produktů se vlivem rychlého vyprodání začala špatně propisovat skladovost. Veškeré objednávky se však snažíme dodávat co nejrychleji to jen jde. Zákazník je pro nás na prvním místě. Pokud byste do budoucna cokoliv potřeboval, rádi Vám dokážeme, že situace, jež nastala, u nás není standardem. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.

    Marek Svoboda,
    domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - přehledný web
    • - sortiment zboží a ceny
    • - v případě problému nekomunikují
    • - i když je zřejmé, že objednané zboží nejsou schopni dodat, stále ho mají v nabídce

    V dobrá víře a s pečetí garance Heureky jsem objednal v eshopu zboží s dobou dodání 2-4 prac. dny. Zprvu vše probíhalo hladce - přišla vygenerovaná faktura (překvapivě se zcela jinou hlavičkou firmy z Ostravy ?) a poté čekání. Po týdnu jsem odeslal dotaz emailem, kdy mohu očekávat dodávku zboží - žádná reakce, poté 2x telefonický dotaz - vždy ujištění že problém prověří a obratem mi dají vědět - nikdy jsem se reakce nedočkal, následně další email - opět bez reakce. Nechápu přístup k zákazníkovi a rozhodně po této zkušenosti nedoporučuji v tomto obchodě cokoli objednávat. Navíc mnou objednané zboží, které evidentně nejsou schopni dodat, mají stále v nabídce .....

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den, pane Hejra.

    Ještě jednou se Vám opravdu mnohokrát omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel tato situace nastala vlivem několika interních chyb, které způsobily nesrovnalosti při vyřizování objednávek a omezení schopnosti zákaznické linky. To však určitě není žádná omluva a celá situace, jež nastala, je opravdu tristní. Pokud bychom Vám mohli naší chybu jakkoliv vykompenzovat, budeme moc rádi. Vaše rozhořčení je naprosto pochopitelné a plně si uvědomujeme vážnost celé události. Přesto bychom si přáli, abyste nám dal do budoucna ještě alespoň jednu šanci ukázat, že to není žádný standard. Děkujeme Vám za Vaše pochopení.

    Přeji hezký den,
    Fabini Jan, domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno předem cca před 3 týdny, doposud nedorazilo. Obchod absolutně nereaguje.

    Nedoporučuji, nereagují, peníze nevrátili, zboží neposlali.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    rád bych se Vám za špatnou zkušenost omluvil. Bohužel tato situace nastala vlivem několika interních chyb, které způsobily nesrovnalosti při vyřizování objednávek a omezení schopnosti zákaznické linky.
    Rozhodně bychom si nedovolili přijmout platbu a zboží neodeslat. Ve Vašem případě šlo o vyčerpání kapacit u výrobce, který i přes několik ujištění bohužel nestihl dodat požadovaný produkt včas. Bohužel jsme Vás o této informaci kontaktovali pozdě, za což se moc omlouváme.

    Věřím, že budeme mít možnost naše chyby napravit.

    Přeji hezký den

    Ondřej Janků
    Domishsport.cz

    • nevím,nedošlo k dodávce zboží
    • nekomunikuje se zákazníkem

    Podle svých poznatků bych doporučil jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobré ceny, ale zakoupený produkt (dětská helma) rozměrově neodpovídal popisu, byl menší než udávaný rozměr.
    • nepřesné informace

    musím zboží vrátit, helma byla malá.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci. Kontaktovali jsme dodavatele s urgencí o změnu informací v popisu produktu.

    Věříme, že i přes tuto zkušenost nám dovolíte dokázat kvalitu našich služeb při dalším nákupu.

    Přeji hezký den

    Ondřej Janků
    Domishsport.cz

  • Zbozi som objednaval pred 10 dni, zaplatil vopred, zo strany nulova aktivita.
    Do predajne som volal po tydnu, priznali ze mali popletene info o zasobach no slubili ze zbozi vten den este vyexpeduju. No od vtedy z ich strany opat nulova aktivita.
    Dnes tam idem volat znova a momentalne sa citim eshopom okradnuty.
    Serioznost jednani nulove.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    rád bych se Vám za špatnou zkušenost omluvil. Bohužel tato situace nastala vlivem několika interních chyb, které způsobily nesrovnalosti při vyřizování objednávek a omezení schopnosti zákaznické linky.
    Rozhodně bychom si nedovolili přijmout platbu a zboží neodeslat. Ve Vašem případě šlo o vyčerpání kapacit u výrobce, který i přes několik ujištění bohužel nestihl dodat požadovaný produkt včas. Bohužel jsme Vás o této informaci kontaktovali pozdě, za což se moc omlouváme.

    Věřím, že budeme mít možnost naše chyby napravit.

    Přeji hezký den

    Ondřej Janků
    Domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace mezi dopravce a obchodem,

    Měli by tento eShop radši zrušit

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    mnohokrát se Vám omlouváme za vzniklé problémy. E-shop měnil majitele a i přes veškeré opatření došlo z důvodů stěhování a změny systémů u nějakých objednávek k kratším nebo delším prodlevám. Celá situace nás opravdu moc mrzí. Pokud bychom Vám mohli událost jakkoliv kompenzovat, budeme moc rádi. Uvědomuji si, že u nás a na našem e-shopu nechcete pravděpodobně již nikdy nic nakoupit, nicméně bychom byli opravdu šťastní, pokud bychom Vám mohli dokázat, že tato událost nebyla standardem. Samozřejmostí by byla také alespoň částečná kompenzace v podobě slevového kuponu na další nákup. Spokojený zákazník je pro nás to nejdůležitější, věříme, že ho třeba jednou dokážeme udělat i z Vás. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení. :-)

    S přáním hezkého zbytku dne,
    Svoboda Martin - domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím jsem kromě ceny žádné nenašel ... ale k čemu je mi nejlepší cena zboží, které DoMish nedodá ???

    Po 12 dnech doručené zboží nedorazilo, poprvé výmluva na nový software, podruhé na stěhování ... poslední zpráva, že zboží odejde 26.5.2016, tedy 10 dní po objednání ... NIC, neustále nedorazilo ani potvrzení, že by třeba zboží bylo předáno spedici a tak podobně, což je při nákupech na e-shopech zcela běžné :(
    Takže u zboží, které je označeno SKLADEM (expedice do 24 hodin) a nedorazí ani za 12 dní .... smutné ...

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    mnohokrát se Vám omlouváme za vzniklé problémy. E-shop měnil majitele a i přes veškeré opatření došlo z důvodů stěhování a změny systémů u nějakých objednávek k kratším nebo delším prodlevám. Celá situace nás opravdu moc mrzí. Pokud bychom Vám mohli událost jakkoliv kompenzovat, budeme moc rádi. Uvědomuji si, že u nás a na našem e-shopu nechcete pravděpodobně již nikdy nic nakoupit, nicméně bychom byli opravdu šťastní, pokud bychom Vám mohli dokázat, že tato událost nebyla standardem. Samozřejmostí by byla také alespoň částečná kompenzace v podobě slevového kuponu na další nákup. Spokojený zákazník je pro nás to nejdůležitější, věříme, že ho třeba jednou dokážeme udělat i z Vás. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení. :-)

    S přáním hezkého zbytku dne,
    Svoboda Martin - domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží zaplacené bohužel dopředu již čekám skoro 14 dni. Komunikace s obchodem žádná nejsou ani po 2 dnech schopni odpovědět na můj dotaz. Nikdy více

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den,

    mnohokrát se Vám omlouváme za vzniklé problémy. E-shop měnil majitele a i přes veškeré opatření došlo z důvodů stěhování a změny systémů u nějakých objednávek k kratším nebo delším prodlevám. Celá situace nás opravdu moc mrzí. Pokud bychom Vám mohli událost jakkoliv kompenzovat, budeme moc rádi. Uvědomuji si, že u nás a na našem e-shopu nechcete pravděpodobně již nikdy nic nakoupit, nicméně bychom byli opravdu šťastní, pokud bychom Vám mohli dokázat, že tato událost nebyla standardem. Samozřejmostí by byla také alespoň částečná kompenzace v podobě slevového kuponu na další nákup. Spokojený zákazník je pro nás to nejdůležitější, věříme, že ho třeba jednou dokážeme udělat i z Vás. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení. :-)

    S přáním hezkého zbytku dne,
    Svoboda Martin - domishsport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka provedena na základě informace, že je zboží skladem.
    • Komunikace se zákazníkem, neochota vystavit dobropis na již zaplacenou a vrácenou částku i přes to, že zboží obchod nemá a nedodá (a to v době objednávky bylo u zboží "skladem").

    Pokud objednáte a zboží skutečně mají, asi není problém. Pokud zaplatíte a zboží nemají, pak je to dopisování (celkem 10 mailů) než dostanete peníze a doklad, musela jsem využít svého právního zástupce a účetní.
    I přes uvedení stavu u zboží "skladem", zboží nebylo, údajně se vyprodalo - v řádu hodin od objednávky k platbě připsané na jejich účet. Neskutečná tahanice o peníze a dobropis (objednávka byla firemní a z dotace = výrazně vyšší problém při kontrole poskytovatele).
    Vše je možné doložit mailovou komunikací.

    Reakce obchodu DoMish sport

    Dobrý den, paní Uhrová.

    Internetový obchod domishsport.cz má od minulého týdne nového majitele. Na situaci, jež popisujete, jsme se pečlivě dívali a určitě se jedná o pochybení z naší strany. Stoprocentně Vám tedy nemůžeme nikterak oponovat. Jediné, co Vám k celému problému mohu sdělit je to, že nás celá událost moc mrzí. Byli bychom rádi, pokud byste nám v budoucnu dala ještě jednu šanci, abychom Vám dokázali, že se určitě nejedná o standardní postup nákupu na našem e-shopu. V případě, že byste od nás potřebovala ještě nějaké dokumenty či cokoliv jiného, rádi Vám ve všem vyhovíme. Ještě jednou se Vám omlouvám jménem celého týmu domishsport.cz.

    Marek Svoboda,
    domishsport.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.