Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neshledáno
    • zboží ač bylo inzerováno, nebylo dostupné

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Tak, jako drtivá většina e-shopů, tak i my máme základní sortiment skladem (u nás zelené dostupnosti), dále zboží, které má skladem náš dodavatel v ČR, které jsme schopni dodat cca do týdne a v neposlední řadě produkty na objednávku, u nás označené textem "Na dotaz". V této hloupé, covidové době jsou tyto položky dostupné velmi obtížně, v horších případech se dozvíme od dodavatele, že už vůbec nebudou. Téměř vždy se dá najít z našeho sortimentu nějaká hratelná alternativa, o které vždy komunikujeme. Děkujeme za pochopení, trpělivost a solidárnost. Za tým TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomletní

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Jsme si vědomi, že nekompletní dodávka je vždy nepříjemná komplikace a omlouváme se za ni. Zde to však vyznívá zbytečně tragicky. Zákazník položil písemnou reklamaci a za 2 dny byl problém vyřešen přímo výrobcem. Problém nastat může, ale od nás se dočkáte vždy řešení. Stačí se jen ozvat. Tým TRENDO.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel, na svých stránkách inzerují i zboží, kdy až po jeho objednání následně zákazníkovi sdělí, že toto již nelze objednat, neboť jejich dodavatel jej již u výrobce není schopem zajistit. Doporučuji prodejci aktualizovat všehchny jednotlivé nabídky produktů, a to z důvodu předejítí zbytečných nepříjemností

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Věřte, že aktualizacím e-shopu se pravidelně věnujeme a vzniklá situace nás nijak netěší. Občas se stane, že se o nedostupnosti produktu opravdu dozvíme až díky objednávce od zákazníka. Není to příjemné. Člověk dlouho vybírá, něco si vysní a mu krásný sen změníme v noční můru. I přesto, že se snažíme vždy doporučit vhodnou alternativu, nemusí to být ono a zdlouhavý výběr musí začít nanovo. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. TRENDO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    ,,,,

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Na tuto recenzi není možné nijak reagovat. Chybí podrobnosti. Obecně vzato ke každé objednávce s obtížně dostupným nebo skončeným sortimentem probíhá z naší strany komunikace. Nespokojenost zákazníka nás samozřejmě mrzí. Za tým TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyšší cena
    • dlouhá doba dodání
    • přístup

    Na dřez jsem čekal až neskutečně dlouho. Oproti jejich avizované době dodání se tato prodloužila min. o 2 týdny. Dále byl uvedený dřez v Hornbachu k mání o 200 Kč levněji. Objednal jsem si jej zde jelikož tu byla možnost nechat si na přání vyvrtat otvot pro baterii. Dřez mi byl dodán bez otvoru, místo toho mi byl dodán vrták abych si jej vyvrtal sám. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Zde by bylo potřeba pro lepší komentář znát celý příběh podrobněji, proto se k němu vyjádřím v obecné rovině. Obchod se uzavírá na základě nabídky a poptávky. Zákazník objednal za námi nabízenou cenu, uzavřel tím kupní smlouvu, od které však mohl po zjištění výhodnější ceny konkurence odstoupit ještě před dodáním. Na VŠECH našich e-shopech mezi TOP 3 vlastnosti VŽDY patří příznivá cena. Společnost Hornbach mohla mít v daném období dřez v letákové akci, výprodeji apod. Otvor si u nás můžete objednat a jeho zhotovení je zdarma. K objednání slouží aplikace na stránce každého dřezu. Stěžující si zákazník buď objednal dřez Schock, jehož obsahem balení bývá u některých modelů vrták a zapomněl použít aplikaci nebo otvor objednal a po následné komunikaci mezi zákazníkem a obchodem bylo dohodnuto zaslání vrtáku. Důvodem mohlo být, že si zákazník není jistý pravou nebo levou orientací dřezu, popř. si zákazník objednal zhotovení v místě, kde to konstrukčně není možné, např. v lemu vaničky nebo odkapové ploše. Když už se stane, že od nás dřez odejde bez objednaného otvoru, vždy nabízíme zákazníkům několik variant, jak situaci zvládnout. Od výměny kus za kus, až po jednoduché zaslání vrtáku. Pokud si zákazník stěžoval i u nás, jakožto dodavatele služby, byla reklamace vyřízena v jeho prospěch. Důrazně proto doporučuji o KAŽDÉ nesrovnalosti komunikovat přímo s námi. Pozdější pomluvy nikomu nepomáhají. Za tým TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kuchyňská baterie byla doručena v jiné barvě , než jsem si objednala.
    • Domnívám se, že černých baterií měli nejvíce, tak to zkusili. Většina lidí si asi zboží ponechá, než by absolvovali vracení a výměnu. To byl i můj případ.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Vážená paní, pro Vaši recenzi je nejvhodnější použít krásnou citaci Dona Miguela: "Všichni lidé mají silnou potřebu vytvářet si o všem domněnky a následně těmto domněnkám věřit. Ve svých myslích jsou pak přesvědčeni, že tyto domněnky jsou pravdivé, podle starého známého hesla - podle sebe soudím tebe - hodnotíme postoje a jednání druhých, které pak obviňujeme a reagujeme tak, že svými slovy vysíláme jed."

    Sama jste se rozhodla, si chybně zaslané zboží ponechat. Byla to Vaše volba. Určitě nechceme, abyste měla doma něco, co se Vám nelíbí, natož pak něco, kvůli čemu budete kolem sebe šířit svou "blbou náladu". V našem obchodě můžete zboží bez problémů vrátit nebo vyměnit, a to do 30 dnů bez udání důvodu.

    Nyní se můžeme za vzniklou situaci pouze veřejně omluvit a ostatním zákazníkům vyslat vzkaz: "KOMUNIKUJTE !!!" Za tým TRENDO, Pavel Heřman

    • Velmi vysoká cena dopravy a dobírky. Bylo by vhodnějš poslat jako doporučené psaní ani ne za čtrtinovou cenu- zboží 79,38 ; doprava a dobírla 118,-. Je to k zamyšlení.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Smutný příběh, kdy zákazník poptává náhradní díl, dostane cenovou nabídku, kterou odsouhlasí a posléze si stěžuje. Zabýváme se obchodem. Poptávka / nabídka. Pokud se Vám něco nezdá, neváhejte o tom komunikovat přímo s námi. Za team TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vše rychle doručeno
    • zboží nekompletní - špatný díl, který znemožnil složení dřezu s odpadem

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    I nás pochopitelně mrzí taková situaci. Vždy se snažíme maximálně rychle vyřešit každou reklamaci. Stačí nás telefonicky i písemně informovat o nedostatcích dodávky a buď přímo naše společnost nebo dodavatel zajistíme nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem si dřez a baterii dřezovou.poslali mě úplně jinou baterii než jsem měla objednanou.nedali mě vědět,že již objednanou baterii výrobce nedodává.až když jsem jim volala tak se vymlouval jeden na druhého.špatná komunikace. e shop mají nedostatečně kontrolovaný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na objednávku zapomněli, reagovali až na dotaz po týdnu, po 12 dnech stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si našel čas napsat recenzi. U objednaného produktu je uveden termín dodání 3-5 pracovních dnů. O tom, že bychom na objednávku zapomněli, nic nevíme, objednané zboží odesláno v řádném termínu jak je u produktu uvedeno. Zboží jste objednal 14.12 večer a od nás jsme odesílali 20.12, tedy odesláno třetí pracovní den.
    Bohužel doručování zásilek přepravními společnostmi je před vánocemi velmi náročné.
    Odkaz na zásilku https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=13835011844567&locale=cs_CZ

    s pozdravem
    Aleš Hlaváček
    www.dobracena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slibují a nesplní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod by měl uvádět AKTUÁLNÍ skladovou dostupnost.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Již 10 dní mají mé peníze na účtě a zboží mi zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,
    Po obdržení objednávky jste byla telefonicky informována ohledně doby dodání, která bude cca 15.1 - 16.1. Zboží bylo již expedováno ve slíbeném termínu a mělo by Vám zítra 16.1 dorazit.

    s pozdravem
    Aleš Hlaváček
    www.dobracena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Otravuje mne nevýžadanou poštou.

    Jako každý jiný, ale otravuje spamy.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za napsání recenze, ale asi jste si nás spletl s jiným obchodem, zákazníkům nezasíláme žádné nabídky ani žádná jiná obchodní sdělení. Zboží jste od nás obdržel v řádném termínu.

    s pozdravem
    Aleš Hlaváček
    www.dobracena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod udal dodaciu lehotu 2-5 dni a tovar mi nedošiel ani na 12 den.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den, naše dodací lhůty 2-5 dní jsou do ČR. Zásilka od nás odešla po 3 dnech od Vašeho objednání, po týdnu nám však dopravce vrátil balíček z neznámých důvodů zpět. Již byl poslán jiným dopravcem a měl by k Vám co nejdříve dorazit. Omlouváme se za vzniklé potíže.

    S pozdravem

    Aleš Hlaváček
    Dobrácena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • komunikace přes facebook
    • vyřezali mi do dřezu díry na baterii a knoflík od drtičky
    • Nemá na stránkách uspokojivou technickou dokumentaci k montáži. Koupila jsem si dřez. Byly pak s ním montážní problémy, protože koncovka u odkapávače měla jiné zakončení, než bylo potřeba pro drtičku. To jsme samozřejmě nemohli tušit. Museli jsem pořídit jiné zakončení. Bylo náročné ho sehnat a navíc jme museli vkládat další peníze do montáže. Kupovali jsme i baterii, byla odřená na sprše. Vše už bylo namontované, tak jsem si ho nechali - ale neradi.

    V toto obchodě jsem nakoupila proto, že nabízeli zboží které jsem chtěla, i když jsem po nákupu zjistila, že ho jinde mají levnější. S dřezem jsem byla spokojená i když montáž byla komplikovanější. Když tento obchod prodává jsou milí a komunikativní. Když jsem ale měla problém a dotazovala jsem se, jak namontovat odkapávač (jestli náhodou neví??), tak už nikdo nekomunikuje - dělají mrtvého brouka. Ptala jsem se přes facebook a posílala jsem email na info. K tomu by nemuselo dojít, kdyby byla na stránkách řádná technická dokumentace. Stačilo mi normálně říct, že se montáží nezabýváte. Takže spokojenost z mé strany je jen částečná. Ani mě nenaštvalo to, že se montáží asi nezabýváte - to bych pochopila, ale to, že děláte mrtvého brouka. To je hlavní důvod, proč známým nákup u vás nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,

    v první řadě děkujeme za recenzi a Váš nákup. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším obchodem. Chtěl bych se vyjádřit k nějterým z bodů Vaší recenze:

    K technické dokumentaci: U námi nabízeného zboží jsou všechny dokumenty, které nám dodávají výrobci. Jiná dokumentace k dispozici není.

    K redukci na drtič: Nelze zaručit to, že všechny části Vámi zakoupených výrobků budou k sobě 100% pasovat. Občas je potřeba nějaký díl dokoupit, stejně jako je potřeba občas dokoupit nějaký díl sifonu. A především - všechny dřezy, drtiče a kuchyňské baterie jsou určeny k montáži pouze odbornou firmou. Ta by si s takovouto banální záležitostí hravě poradila.

    K odřené baterii: Veškeré zboží které odesíláme zákazníkům kontrolujeme. Pokud se tedy zboží poškodilo během přepravy, stačilo baterii nepřevzít a my bychom Vám obratem zaslali baterii novou. Případně se nám poté ozvat.

    K naší komunikaci: Za špatnou komunikaci po Vašem nákupu se samozřejmě omlouváme, pokusíme se zajistit, aby se to už příště nestávalo.

    S přáním pěkného dne
    Aleš Hlaváček
    Dobracena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    u zboží, co jsem si vybrala měli uvedeno, že je skladem. Nakonec po kliknutí na šipku pod zbožím se vám ukáže, že je na dodavatelském skladě, dodání 2.-5 dní. Od objednávky je to dnes 11 dní a teprve mi přišla sms od dopravce, že doručuje. Žádná komunikace od e-shopu, že se zboží zdrží, přesto, že na můj opětovný dotaz, kdy ho obdržím mi uvedli termín pondělí 23.6.
    Dotazy, které jsem měla k objednávce taky zodpověděli, až když jsem urgovala

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a Váš nákup.
    Velice se Vám omlouvám za špatnou (až žádnou) komunikaci ze strany našeho obchodu. Zajistíme, aby se nic takového již v budoucnu nestávalo.

    S přáním pěkného dne
    Aleš Hlaváček
    Dobracena.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Baterie vyobrazená jen s pulky baterie neměly raminka to jsem se dozveděl při otevření zasilky kde s boku na obalu napsano.

    Když objednavam baterie tak komplet a ne že to budu sbirat po dilech a sestavovat.

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste si objednal baterii bez raménka, tak jste dostal baterii bez raménka. Přesně tak jak je zobrazeno na fotografii produktu:

    http://www.dobracena.cz/vodovodni-baterie-titania-iris-920741.0-umyvadlova-nebo-drezova-nastenna

    Samožrejmě máte nárok na vrácení zboží dle zákona do 14ti dnů.

    S přáním pěkného dne
    Aleš Hlaváček
    Dobracena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dlouhá objednací lhůta

    Reakce obchodu Dobracena.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Nerozumíme však negativnímu hodnocení. Objednávku jsme přijali v pondělí 4.2 a expedovali ve čtvrtek 7.2. Jedná se o běžnou dobu dodání uvedenou u zboží.

    S pozdravem
    Aleš Hlaváček
    www.dobracena.cz