Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze platit hotově pouze kartou - to je proti zákonům ČR !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod nereaguje na reklamaci. Zboží došlo poškozené. Vyteklá pistáciová pasta z prasklého plastového obalu. Krabice byla nepoškozená a šlo tedy o zabalení již poškozeného obalu. Po telefonátu jsem zaslal foto s reklamací emailem. Dodnes nebyl nikdo schopen odpovědět. Budu řešit dále.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Jen odeslání objednávky trvalo 4 pracovní dny, to mi přijde dlouhá doba.
    • Produkt který byl dle eshopu skladem tak nakonec neměli
    • Kvalita prosuktů spíše poprůměrná, Kešu ořechy přeschlé a svraštělé. Proslazené ovoce je na mě už silně přeslazené.
    • Japonská směs přišla silně rozdrobená. Asi tak 1/3 obsahu na vyhození, nebo jako krmivo pro ptáky.

    Celkově jsem nebyl spokojen, viz nevýhody výše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Produkt neodpovídá obrázku ani specifikaci - pistácie kousky 2-5 mm Je to spíš pistáciová drť a sem tam kousek 2 mm. 5 mm kousek jsem snad ani neviděla.

    Asi to byl první i poslední nákup. pokud si něco objednám očekávám že to i dostanu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Oříšky v pořádku
    • Velmi dlouhá doba dodání zboží,1 týden od zaplacení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    od objednávky uplynul týden a já ji nedostala((((i když na webu je uvedeno, že doručení trvá 2 pracovní dny, je to škoda, protože objednávku už nepotřebuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI - SLEVY, KTERÁ AVÍZUJÍ NEPLATÍ. TAK JSEM OBJEDNÁVKU zrušil za 900,-Kč !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dobrý den, napsali SMS co balík připravený na prodejně,ale nebyl . Dvakrát jsem musel jet taxikem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V balíku přišla roztržená mouka. Aby mi obchod uznal reklamaci, musím já poslat mouku zpět, což je pro mě ztráta času a navíc jsem mouku potřebovala ihned. Mouka je již nepoužitelná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno a on line zaplaceno 21.2. dnes je 28.2 a stále čekám na dodání
    • Objednal jsem si čokoládu před týdnem a ještě mi nebyla doručena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • většina zboží v menších baleních často vyprodaná = omezený výběr
    • extrémně dlouhá doba dodání
    • zákaznický servis
    • poměr cena/kvalita služeb

    Dělala jsem poměrně velkou a drahou objednávku, věci jsem nutně potřebovala mít doma brzo, proto jsem spoléhala na garanci expedice do 3 pracovních dnů. Konkrétně to podle informace na stránkách mělo přijít ještě do Valentýna.
    Na zboží nyní čekám už 7. den a asi nebude poslední. Zboží bylo expedováno 5. pracovní den. Když jsem se na zákaznickém servise snažila dopátrat, zda je vše v pořádku, bylo mi sděleno, že ano, že objednávku evidují a že se omlouvají za zpoždění. Následující den mi přišel jiný mail, že vlastně zjistili, že nemají jednu položku do objednávky, a proto ji nemohou odeslat. Nerozumím tomu, proč mi to jako nenapsali o den dřív, když jsem se na to ptala a neurychlili tak proces odeslání.

    Výsledek je takový, že byl můj Valetnýn bez dárku, bez zákusků a nespolehlivá Diana Company pro mě už nikdy nebude první volbou k nákupu. Kvalitou služeb se určitě nejedná o prémiový e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednáno jednou a stačilo.Velké zklamání s kvalitou oříšků..!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • objednávka zaslána nekompletní bez předchozí domluvy

    Měla jsem nastaveného hlídacího psa na jednu položku, jakmile byla položka naskladněna ihned jsem objednala, bez předchozí domluvy nakonec expedovali malou část objednávky bez této hlavní položky ( nugát ). Po obdržení avíza jsem odesílateli psala, ať částečno objednávku bez hlavní položky ani neexpedují, i přesto ji expedovali. Vrátila jsem protože nekompletní objednávka pro mě neměla cenu

  • šílené kešu, staré, vyschlé, bez chuti, úplný odpad, zčásti zčernalé

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příznivé Ceny
    • Kukuřičná krupice přišla roztržená a vysypaná v celém baliku.

    Po zaplacení objednávky přišel mail, že 2 věci nejsou skladem, domluvili jsme se na nahrazení jiným zbožím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • VELMI LAXNÍ ŘEŠENÍ REKLAMACÍ
    • Automatický konverzant přes kterého se nikam nedovoláte.
    • Ledabylé balení zásilek
    • VYKRADENÉ BALÍKY
    • Mizerná hygiena

    Generický obchod s volně sypanými potravinami a relativně mizerným řízením procesů. Obchod prodává běžné pochutiny způsobem jaký je na českém internetu běžný. Z pytlů a kontejnerů přesypává do vlastních obalů různé produkty, které následně nabízí ke konzumaci, což je bohužel v případě eshopu Diana Company trochu problém. Jednak nevěnují přílš pozornosti balíkům ve kterých jsou zásilky odesílány a tak zhusta dorazí poškozené, vykradené, s pokusy o jakousi ochutnávku obsahu. Pokud nejsou jejich pytlíky do kterých balí potraviny potrhané a otevřené, jsou často špinavé s otisky umouněných prstů. Jaká je hygiena takového provozu a jak je zacházeno s obsahem obecně, je otázka kterou si většina kupujících asi klade poněkud s obavami. Další problém této firmy je, že nemají příliš snahu řešit případné problémy a tak balíky cestují náhodně mezi různými výdejními místy a eshop se vymlouvá na bizarní interní procesy, a předpisy podle kterých je zákazník trestán za nedbalost Diana Company. Rozhodně doporučuji spíše nenakupovat a když už někdo musí, pečlivě kontrolovat zásilky a nic neplatit předem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi dlouhá doba, než je objednávka odeslána

    Týden od objednávky stále nebyla objednávka předána přepravci. Po dotazu na objednávku se stále nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zboží u tohoto eshopu poprvé. Zásilka dorazila nekompletní. Chyběla jedna ze tří věcí, ta nejdražší. Napsala jsem obchodu a požádala o doručení chybějícího, již zaplaceného, zboží. Žádná reakce. po dvou dnech jsem výzvu opakovala. Opět žádná reakce. Po sedmi dnech nereagování dávám záporné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zasílá pouze,že uhradíte objednávku předem.Na dobírku nezasílá,co je jejich chyba,protože ne každý živí banky a má účet.