Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborné arašídové nugáty
    • Různé ořechové mouky
    • Delší dodací lhůta
    • Označené skladem, skladem ve skutečnosti nemusí být

    Doporučujeme, nakupujeme zde opakovaně. Prostor pro zlepšování tu ale je. Objednávka z 9.2. doručena až 15.2.
    Mezitím proběhla komunikace emailem, že položka označená jako skladem, skladem není. V době komunikace byla stále na stránkách označená jako skladem a dokonce druhý den také. Takže kdokoliv další si ji mohl koupit a dopadnout stejně. Při minulém nákupu byly kupovány i pistácie a mandle, bohužel oboje bylo nahořklé a tak tento nákup už nebyla z naší strany odvaha to znovu zkoušet. Ale třeba arašídové nugáty, arašídy v čokoládě, nebo různé ořechové mouky jsou do dortových těst výborné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • většina zboží v menších baleních často vyprodaná = omezený výběr
    • extrémně dlouhá doba dodání
    • zákaznický servis
    • poměr cena/kvalita služeb

    Dělala jsem poměrně velkou a drahou objednávku, věci jsem nutně potřebovala mít doma brzo, proto jsem spoléhala na garanci expedice do 3 pracovních dnů. Konkrétně to podle informace na stránkách mělo přijít ještě do Valentýna.
    Na zboží nyní čekám už 7. den a asi nebude poslední. Zboží bylo expedováno 5. pracovní den. Když jsem se na zákaznickém servise snažila dopátrat, zda je vše v pořádku, bylo mi sděleno, že ano, že objednávku evidují a že se omlouvají za zpoždění. Následující den mi přišel jiný mail, že vlastně zjistili, že nemají jednu položku do objednávky, a proto ji nemohou odeslat. Nerozumím tomu, proč mi to jako nenapsali o den dřív, když jsem se na to ptala a neurychlili tak proces odeslání.

    Výsledek je takový, že byl můj Valetnýn bez dárku, bez zákusků a nespolehlivá Diana Company pro mě už nikdy nebude první volbou k nákupu. Kvalitou služeb se určitě nejedná o prémiový e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Datle a rozinky chuťově velmi dobré
    • Dlouhá doba dodání - týden
    • Ořechy (kešu a para) byly hodně vysušené, podle mě stará šarže, i když měly expiraci až v roce 2024, chuťově nevýrazné, nebylo ani poznat, jaké ořechy konzumuji
    • Pistácie sekané - rozsekané téměř na prach, čekala jsem zlomky pistácií cca 5 mm. Zde byla minimálně 1/3 sáčku spíš jako sypaný čaj v sáčku.
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Většinou se dá sehnat slevový kód = dobrá cena.
    • Pěkné a přehledné webové stránky.
    • Bohužel aktuálně velmi, ale velmi dlouhá doba dodání.

    Nevím, zda je to v možnostech obchodu, ale před Vánocemi by bylo fajn popřemýšlet o možnost posílení a nějak lépe pořešit rychlost expedice a tedy i dodání zboží. Není divu, že jsou pak negativní reakce. V mém případě objednáno 11.12., Zásilkovna psala, že převzala až 19.12. a doručila hned druhý den 20.12. Nicméně jsem telefonicky neurgoval a vydržel, ale příště možná raději objednám bez platby předem. :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta
    • Žádná komunikace
    • Neochota řešit chybějící sortiment v objednavce
    • Lhostejnost k zákazníkovi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba, zboží odesláno až po upozornění eshopu
    • Zboží dorazilo pomačkané, poházané v krabici
    • Nepříjemná a neochotná komunikace eshopu
    • Zájem o zákazníka nulový

    Na takto nepříjemný a neochotný eshop jsem dosud nenarazila. V den, kdy měla být objednávka doručena, jsem o ní neměla žádné informace, po zaslání dotazu na stav objednávky mi bylo sděleno, že daný den bude expedována, přesto trvalo další 2 dny než byla objednávka předána dopravci. Komunikace ze strany eshopu nepříjemná, neochotná - jednoslovné odpovědi, jakýkoliv zájem o zákazníka = nule.
    Zboží dorazilo v krabici, která byla na několika místech pořezaná, jeden řez měl téměř 20 cm - což chápu, že se klidně mohlo stát i během přepravy, co se mi ale víc nelíbilo - že zboží bylo celé pomačkané, poházené v krabici. Za to už přeprava nemůže -potraviny z eshopů objednávám celkem často a v takovémto stavu z ostatních eshopů nikdy nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací doba přes Zásilkovnu
    • Krabice přišla roztrhaná
    • Poničené zboží

    Tento obchod jsem měla ráda, objednávala jsem už po několikáté, ovšem při této poslední objednávce, kterou jsem udělala 19.10.2023 mi zboží přišlo až 30.10.2023. Když jsem psala do Diany, tak mi poslali sledovací číslo, které mi bylo v podstatě k ničemu, když jsem zásilku viděla přes aplikaci Zásilkovna. Po několika mailech se mi dostala odpověď, že Zboxy jsou asi plné, proto to trvá - nesmysl, protože jsem ještě později do toho samého Zboxu objednávala jiné balíčky, přišli v pořádku a ještě rychleji. Nevím, co se stalo, asi nějaká chyba v logistice, nicméně krabice přišla roztrhaná, zboží hnusně (ne)zabalené. Preclíky poničené téměř na mini kousíčky, UFO cukrovinky celé popraskané, rozlámané, prášek vysypaný, další oříšky taky poničené, balíček s Emco musli byl tvrdý jak cihla, úplně slisovaný a obsah nadrobený na mouku. Jediné, co zničené nebylo, byli gumoví medvídci.
    Nevím, co se stalo, kdo jim balí momentálně balíčky, protože tohle je moje první špatná zkušenost, ale jsem celkem naštvaná, takže bohužel už objednávat nebudu.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • opravdu krásné výdejní místo na Praze 2
    • milý personál
    • příliš dlouhá doručovací doba
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výběr
    • Delší doba dodání