Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • VELMI LAXNÍ ŘEŠENÍ REKLAMACÍ
    • Automatický konverzant přes kterého se nikam nedovoláte.
    • Ledabylé balení zásilek
    • VYKRADENÉ BALÍKY
    • Mizerná hygiena

    Generický obchod s volně sypanými potravinami a relativně mizerným řízením procesů. Obchod prodává běžné pochutiny způsobem jaký je na českém internetu běžný. Z pytlů a kontejnerů přesypává do vlastních obalů různé produkty, které následně nabízí ke konzumaci, což je bohužel v případě eshopu Diana Company trochu problém. Jednak nevěnují přílš pozornosti balíkům ve kterých jsou zásilky odesílány a tak zhusta dorazí poškozené, vykradené, s pokusy o jakousi ochutnávku obsahu. Pokud nejsou jejich pytlíky do kterých balí potraviny potrhané a otevřené, jsou často špinavé s otisky umouněných prstů. Jaká je hygiena takového provozu a jak je zacházeno s obsahem obecně, je otázka kterou si většina kupujících asi klade poněkud s obavami. Další problém této firmy je, že nemají příliš snahu řešit případné problémy a tak balíky cestují náhodně mezi různými výdejními místy a eshop se vymlouvá na bizarní interní procesy, a předpisy podle kterých je zákazník trestán za nedbalost Diana Company. Rozhodně doporučuji spíše nenakupovat a když už někdo musí, pečlivě kontrolovat zásilky a nic neplatit předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost doručení
    • 2 reklamované produkty - sušený mol u mandlí v balení; v kešu oříšcích - vlas/vlákno černé dlouhé; oříšky pobouchané/ohryzané???
    • kratší DMT u 2 produktů - do konce měsíce, které není reálné spotřebovat při domácím použití v objednaném množství, produkt nebyl v "extra" slevě

    Myslela jsem, že budu spokojenější (špatná zkušenost s grizly.cz); na webu přehledné, velký výběr, ale často s nesmysly - nepřesné výživové údaje u řady produktů, hlavně co se týče obsahu cukru...např. sušené broskve (ve složení s přídavkem cukru 55 % a v nutriční tabulce obsah cukru 36 g - nesmysl; navíc ovoce není sušené, ale spíše kandované - špatné či nepřesné legislativní názvy, popisky

    snad se reklamace dořeší ke spokojenosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Při platbě kartou.bych ocenila pružnější dodání,ale jinak vše v pořádku.
    • Obdivuji,že docela to balení s manipuůací by mohl obal prasknout,ale to je jejich volba.
    • jinak vše v pořádku,nakupuji opakovaně,