Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi dlouhá doba, než je objednávka odeslána

    Týden od objednávky stále nebyla objednávka předána přepravci. Po dotazu na objednávku se stále nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zboží u tohoto eshopu poprvé. Zásilka dorazila nekompletní. Chyběla jedna ze tří věcí, ta nejdražší. Napsala jsem obchodu a požádala o doručení chybějícího, již zaplaceného, zboží. Žádná reakce. po dvou dnech jsem výzvu opakovala. Opět žádná reakce. Po sedmi dnech nereagování dávám záporné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zasílá pouze,že uhradíte objednávku předem.Na dobírku nezasílá,co je jejich chyba,protože ne každý živí banky a má účet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka doručena se záměnou obsahu, ta byla zaplacena a dle instrukcí vrácena zpět k odesílateli kde mělo přejít k objednanému obsahu, to se nestalo a od té doby se nic neděje, reakce na korespondenci žádné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepovedlo se provést platbu (nefunkční platební brána)
    mailem jsem obchod kontaktoval - bez odezvy, naopak mi přišlo poděkování za objednávku a od té doby mně spamují protože "jsem byl spokojen s nákupem"

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Datle a rozinky chuťově velmi dobré
    • Dlouhá doba dodání - týden
    • Ořechy (kešu a para) byly hodně vysušené, podle mě stará šarže, i když měly expiraci až v roce 2024, chuťově nevýrazné, nebylo ani poznat, jaké ořechy konzumuji
    • Pistácie sekané - rozsekané téměř na prach, čekala jsem zlomky pistácií cca 5 mm. Zde byla minimálně 1/3 sáčku spíš jako sypaný čaj v sáčku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží “skladem” nemusí být skladem

    Po 4 dnech dnech, co jsem objednal a zaplatil zboží mi obchod sdělil, že zboží nemají skladem. Řekli, že pošlou peníze zpět, což neudělali. Po 3 dnech od zrušení objednávky se podívám na web a produkt, který nebyl skladem je skladem stále!!

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Vždy zde bylo vše OK, až nyní.
    • Velký sortiment, oříšky vždy OK.

    Letos problém s doručením. Objednáno a zaplaceno online 12.12 .
    Několikrát urgováno, v sobotu osobně na pobočce a výzva přišla až 18.12 po zavíračce. Tedy letos místo přislíbených 2.prac dní to trvalo týden.
    Chápu že toho bylo moc, ale info na webu bylo až později a díky jejich prac. sobotě to trvalo 3x déle a to je už moc. Já musel pak po víkendu objíždět rodinu a všichni byli letos dost naštvaní, že už to chtěli mít. Nákup za cca 2.000CZK.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny jsou přijatelné
    • Dlouhá doba doručení bez nějakého upozornění
    • Kvalita produktů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dni čekám na objednávku, nejprve neschopnost obchodu, posléze neschopnost Zásilkovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta
    • Žádná komunikace
    • Neochota řešit chybějící sortiment v objednavce
    • Lhostejnost k zákazníkovi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    minulá objednávka bez problémů, rychle vyřízená, negativní recenze jsem tudíž neřešila a objednávku provedla znovu. Nyní jsem nespokojena, do současné doby zásilka nebyla předána ani dopravci, jde o dárky k Vánocům a suroviny, ze kterých jsem chtěla péct a obchod mne přivedl tak do situace, kdy musím na poslední chvíli řešit jinde a hradit znovu. Příště již zde neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba, zboží odesláno až po upozornění eshopu
    • Zboží dorazilo pomačkané, poházané v krabici
    • Nepříjemná a neochotná komunikace eshopu
    • Zájem o zákazníka nulový

    Na takto nepříjemný a neochotný eshop jsem dosud nenarazila. V den, kdy měla být objednávka doručena, jsem o ní neměla žádné informace, po zaslání dotazu na stav objednávky mi bylo sděleno, že daný den bude expedována, přesto trvalo další 2 dny než byla objednávka předána dopravci. Komunikace ze strany eshopu nepříjemná, neochotná - jednoslovné odpovědi, jakýkoliv zájem o zákazníka = nule.
    Zboží dorazilo v krabici, která byla na několika místech pořezaná, jeden řez měl téměř 20 cm - což chápu, že se klidně mohlo stát i během přepravy, co se mi ale víc nelíbilo - že zboží bylo celé pomačkané, poházené v krabici. Za to už přeprava nemůže -potraviny z eshopů objednávám celkem často a v takovémto stavu z ostatních eshopů nikdy nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Agresivní prodavačka v obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný jednání ze strany obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Již 2x přišel prasklý sáček s mandlovou moukou. Nikdo se neomluvil, žádná reflexe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sušené plody obsahují moly (nebo nějaký jiný zakuklený hmyz). Zatím na můj mail s přiloženými fotkami nikdo nereagoval. Bohužel jsem se na Google recenzích dočetla, že se nejedná o ojedinělý výskyt hmyzu/červů v balení. Měla jsem si je přečíst před objednáním.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přes výslovný nesouhlas se zasláním dotazníku spokojenosti jsem obtěžován jeho vyplnění... Nehorázná drzost....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání