Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi neprofesionální jednání ohledně stavu objednávky, pokud se dovolám na oddělení ohledně stavu objednávek, čekám, že člověk na lince mi bude schopen sdělit informace o stavu objednávky, nebyl ani schopný sdělit informace o tom, kdy mě bude kontaktovat kolegyně, vlastně nevěděl vůbec žádné informace.... tento člověk na informační lince nemá vůbec co dělat.

    velmi neprofesionální jednání ohledně stavu objednávky, pokud se dovolám na oddělení ohledně stavu objednávek, čekám, že člověk na lince mi bude schopen sdělit informace o stavu objednávky, nebyl ani schopný sdělit informace o tom, kdy mě bude kontaktovat kolegyně, vlastně nevěděl vůbec žádné informace.... tento člověk na informační lince nemá vůbec co dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Neskutečná objednací doba. 25.5. provedena a zaplacena a teprve 1.6. mi napsali, že zaplacenou objednávku přijali. Dnes je 6.6. a stále nic. Nedoporučuji. Pro spravedlnost - mnoho zboží je vesměs kvalitní.

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den Martino,

    děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu. Pokud Vám zboží nebylo stále doručeno, kontaktujte nás na [email protected].

    Pevně věříme, že se zbožím budete spokojena a čekaní se Vám vyplatí.

    Děkujeme za nákup.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vážený pane Butkevychi,

    děkujeme Vám za Váš zájem o naše produkty. Bohužel produkty, které jste objednal nejsou momentálně skladem. Z tohoto důvodu byla Vaše objednávka stornována. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, že může tak dlouho trvat poslat naběračku + chňapky už to je týden od objednávky a stále nic ‍♀️ jsem ráda, že nádobí Delimano jsem zakoupila od DATARTU tam jsem objednala a druhý den doma...
    Dost mě přístup tohoto obchodu mrzí a nejvíc, že absolutně nereagují na e-maily... Tak jenom budu doufat, že objednané zboží mi dorazí!

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den Pavlíno,

    děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna až 7 pracovních dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Za delší dobu dodání se omlouváme.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech zboží nedorazilo. Bez komunikace.

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den,

    informace o předpokládaném termínu doručení je uvedena přímo u produktu na webových stránkách i v potvrzení objednávky zasílaném emailem.

    Za delší dobu doručení se pochopitelně omlouváme.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po mnoha pokusech, kdy jsem nakoupit chtěla, ale přes mohutnou reklamu zboží bylo nedostupné. konečně se mi nakoupit podařilo, nakupuji na e-shopech často, zboží dorazí během 2 - 3 dnů, od delimana to trvá nekonečně dlouho, obchod nereaguje, příště si nákup rozmyslím a nakoupím jinde.

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den,

    jelikož o zboží nabízené v reklamachách je obrovský zájem, může dojít k dočasnému vyprodání. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Za delší dobu dodání se omlouváme, ale pevně věříme, že se zakoupeným zbožím budete spokojena.

    Děkujeme.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 5
    .11.2022. Zboží zatím nedošlo a dopravce píše něco o doručení 7.12.2023. Asi hodně longterm contract....

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den Davide,

    u Vaší objednávky bohužel došlo k vyprodání produktu a z tohoto důvodu se změnil termín pro doručení, což se vyřešilo zrušením původní a vytvořením nové objednávky, která Vám bude začátkem příštího týdne doručována na dobírku. Aktuálně je zásilka na cestě ze zahr. skladu k dopravci, který Vás o přesném termínu doručení bude informovat.

    Za zdržení a vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Děkujeme za nákup a věříme, že budete se zakoupeným zbožím spokojen.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na stránkách nejsou aktualizovány informace o dostupnosti zboží.
    Nejsou informace o naskladnění zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv na infolince bylo sděleno že výrobek v dané barvě je , tak po týdnu čekání jsem se dozvěděla ze bude naskladněno až za 4 měsíce . Peníze byly vráceny obratem po zrušení objednávky . Kontaktovat prodejnu jsem musela sama .

  • Změna barvy a 10 dní ještě nemám stále zboží, to asi jsrm mohla počkat i na barvu!!!!

    • puklice přišla rozbitá ,poslal jsem fotografii,ještě jsem nedostal žádnou odpověd
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečná komunikace
    • Zmatek ve firmách

    Objednala jsem si u firmy Delimano nástavec na maso k robotu. Po asi 14 dnech jsem neměla stále od obchodu žádné zprávy kromě potvrzení objednávky. Napsala jsem na klientský servis a bylo mi řečeno, že zboží dojde za měsíc. Po zhruba měsíci mi volali z firmy Moderna s tím, že objednávka bude doručena až v létě. 3. června mi přišla SMS z firmy Dormeo, že se omlouvají za zpozdění, ale naskladnění bude až v půlce srpna. V patek mi došla SMS, že zboží už je vyprodané. Ohledně vrácení peněz se mi nikdo neozval, telefonní číslo mají stále obsazené, na emaily nikdo neodpovídá a v chatu jsou všichni zaneprázdnění. Doufám, že se aspoň peněz někdy dočkám.
    Pokud se chystáte nakupovat, zvolte si raději jinou firmu a ušetřete si nervy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již nikdy si zde nic raději neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdříve jste mne mystifikovali nabídkou lepší ceny a to tak, ze jste mi řekli, ze má členská karta vyprší pravé v den nákupu. Pak jste slíbili, ze to ověříte, ale ze karta neplatí. Nakonec jste mi napsali, ze zboží nemáte a ze mi vrátíte peníze. Takže jste ze mne vylakali peníze na něco co jste neměli.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zatím nedorazilo, nemůžu hodnotit.
    • Doručení zboží do 3-5 pracovních dnů neproběhlo. Po zaplacení komunikace obchodu nulová.
    • Pokud bych si přečetla dříve recenze, objednám zboží jinde
  • Objednané zboží nedošlo.
    Na email nikdo nereaguje.
    Nedoporučuji

    • Neustále oddalování termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po 14 dnech, žádné info., ani komunikace. Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 12 dnů mi nebylo doručeno zaplacené zboží,nedostala jsem žádné vysvětlení,jenom dotazník.Byla bych ráda,kdyby se vše urovnalo.Hofmanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak můžu hodnotit něco, co stále nedorazilo?

    Reakce obchodu Delimano

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel dotazník dříve, než svou objednávku, ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Pevně věříme, že se zbožím budete spokojen a čekaní se Vám vyplatilo.

    Radomír, Delimano od Studio Moderna