Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdravím všechny, chtěla bych obchod Delimano zásadně NEDOPORUČIT!!!
    Mám kuchyňský robot Delimano Pro, vše v pořádku v době záruky. Ale teď přichází právě to ALE, kdy se zlomila v nástavci šlehací metla a tudíž je nepoužitelný - bylo mi sděleno, že bohužel náhradní díly na prodej nemají a tudíž mi nemají jak pomoct! V záruční době by mi poslali nové zboží, a to problém není. Takže náhradní díly k tomu už neprodávají, takže mi je robot k ničemu!
    Tak ať NENALETÍTE jako já, robot výkon=super, ale teď je mi na nic...

  • Zdravim,skutecne nevim co si o tom myslet a musim si dat otazku na kolik DELIMANU zalezi na zakaznikovi???Chtel jsem si dat objednavku pres internet,ale to jsem narazil,vsechno jsem vyplnil.JENZE POPRVE JSEM SE DOZVEDEL ZE PSC 57001 LITOMYSLE JE NEPLATNE,TAKZE KVULI TOMU ASPON U ME SE DAL NEDOSTANU S OBJEDNAVKOU.NEVIM JAKE ZKUSENOSTI MAJI OSTATNI ZAKAZNICI A SLEDUJI TENTO PROBLEM CCA MESIC ALE ZATIM ZADNA ZMENA .STALE CTU NA FORMULARI ZE TOTO PSC JE NEPLATNE.A TUTO SKUTECNOST MI POTVRDIL I JEJICH PRACOVNIK PRES KTEREHO JSEM OBJEDNAVKU UCINIL TELEFONICKY.MYSLIM ZE HODNE ZBOZI MA SVOU KVALITU,ALE ZE TOTO NEDOVEDOU A NEMAJI ZAJEM VYRESIT MI VELMI VADI A DOSUD NEVIM PROC?JAVOR 2

  • Zdravím, musím se podělit o čerstvou zkušenost s reklamací u “Delimana” a je špatná! V hrnci se po prvním použití rozdrobila ta kameninová směs, stane se, OK. To jsem ještě netušila co mě čeká, mailová komunikace neexistuje, ani převzetí mailu nepotvrdí! Výrobek musíte poslat poštou a i při uznání reklamace a vrácení peněz, vám poštovné přes 100,- Kč nikdo neuhradí! Nulová komunikace!

  • Pozor.tento produkt jsem zakoupila v kamennem obchode.chtela jsem vymenit jeden hrnec vetsi za 2 mensi.klidne i doplatit a k memu udivu mi nebylo vyhoveno.pristup hrozny.po telefonatu s operatorkou jsem se rozhodla.ze uz nekoupim ani tuk.nebudu je podporovat !!!V tv velke reklamy a darecky a pak .kdyz chcete vymenit original zabalene zbozi i s uctenkou.tak nevyjdou vstric.dnes neco nevidaneho....jojo.kdyz ptacka lapaji.pekne mu zpivaji..pristup k zakaznikovi hrozny.jeste jsem se s tim nesetkala.napr.Bata meni zbozi do 30 dnu a to je kvalitni firma.!

  • Včera jsem udělala v tomto e-shopu objednávku, podruhé, kdy poprvé až na delší dobu dodání celkem ok, tu jsem zaplatila on-line platbou. Platba proběhla, peníze byly strženy okamžitě. Při návratu do e-shopu mi bylo sděleno, že objednávka byla zrušena. Kontrolovala jsem platbu a v Paypal zóně mi bylo sděleno, že mi peníze budou vráceny do 5 dní. Volala jsem tedy okamžitě operátorům, aby objednávku zachovali, ale ti se mě přehazovali jak horký brambor, jakýsi analytik mluvil o upgrade software, nakonec ze mě poslední arogantní paní udělala debila a řekla, že v systému žádná objednávka není. Peníze mi však vzali a teď nemám ani zboží ani peníze. Prý mám koupit znovu a zaplatit dobírkou.. Jsem obchodník a nakupuji na e-shopech denně, ale toto se mi ještě nikdy nestalo. Vzít peníze do sekundy umí, ale na vrácení potřebují čas 5 dní. Prý mou objednávku neevidují, ale jak je možné, že si ji nechají zaplatit? A ještě s vámi jednají jako s hlupákem. Je to velká škoda, protože zboží je dobré, ale tento shop je nejhorší co znám. Proto také tolik špatných recenzí.

  • Máme odtud většinu našeho kuchyňského náčiní a s kvalitou zboží i jednáním obchodu jsme vždy byli velmi spokojení. Ná nákupy využíváme tento cashback: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/delimano.cz?doporucuje=katia
    Takže z každého nákupu dostaneme cca 8 % zpět, což je podle mě dost pěkné :)