Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- -
- Ani po týdnu od zaplacení zboží nedorazilo
- Na technický doraz (následně běžně dohledatelny na netu výrobce) odpověděl obchod, že touto informací nedisponuje..
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
objednávku jsem pro Vás zaurgoval, omlouváme se za komplikace.
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- Chovají se jak hovada a to ke klientům s VIP účtem.
- Zboží mi předali otevřené
- Od datartu už nikdy nic nekoupim
Datart nikdy více.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, jsem rád, že objednávka je již vyřízená s vedoucím prodejny.
Děkujeme Vám za nákup
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- Dělají si s Vámi co chtějí
- Neplní závazky
-
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Rychlá reakce na dotaz a žádost o změnu objednávky
- Nedostatek informací o stavu objednávky
- V informačním mailu o zpoždění objednávky chyběl důvod
-
Nedoporučuje obchod
- Nevýhodou obchodu je, že se mi pravidelně stává, že zboží když se rozbije po záruce tak tento obchod od toho dává ruce pryč, nestará se o zákazníky a na prodejně vám řeknou že je to váš problém, zboží je po záruce a nelze objednat ani pozáruční servis, takže objednávám co nejméně.. nikdy nedostanete ode mě plný počet hvězdiček, to si nezasloužíte
-
Nedoporučuje obchod
Od 3.11.cekam na objednavku,porad pisete na ceste nevim od kud to vezete??
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění, zaurgovali jsme pro Vás informace k platbě.
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- rychlost
objednali jsme mikrovlnku a k ní plastový kryt k ohříváí potravin. Leč bohužel díky špatnému zabalení přišel rozbitý, polámaný. odmítají se s námi bavit. jedná se o malou částku, ale měli by přistupovat k reklamci naprosto jiným způsobem, mělo by bohatě stačit nafocený polámaný kryt a vrátit bez řečí peníze. Velké zklamanání obchodu, naštěts se jednalo o malou částku, ale už u nich nakupovat nebudu :-(
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den paní Jelínková,
potvrzuji, jak kolega psal, že zboží jsme připraveni přijmout k reklamaci, postačí jej dodat do prodejny nebo zaslat na centrální sklad.
S pozdravem
Luláš -
Nedoporučuje obchod
Objednali jsme si lednici. Pánové, kteří ji přivezli, konstatovali, že ji do našeho bytu nedostanou, a že přes zábradlí ji zvedat nebudou, protože je těžká. Celkem bych to i bral, kdybychom o den později neobjednali lednici u Alzy a pánová nám ji vynesli bez keců a bez problémů.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
mrzí mě komplikace se závozem, naši kolegové jsou povinni při závozu zvážit nebezpečí úrazu či škody na majetku. Je mi líto, že prostory dodání vyhodnotili jako rizikové.
S omluvou za komplikace
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- zboží prodáváno jako nové, ale bylo rozbalené!
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, jsem rád, že jste vše vyřešil na jiné pobočce.
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- při objednávce objemnějšího zboží odkázanost obchodu na externího dopravce
V době kdy jsou na internetu ceny zboží na různých stránkách takřka stejné, rozhoduje kvalita služeb jako je rychlost dopravy. Dnes je to týden co jsem
konečně obdržel zboží(zboží které bylo skladem) a po dotazu na PPL mi bylo řečeno že dodávka bude stejně nekomletní.Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za potíže, omluvu již také naleznete v emailu!
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
I když zboží nebylo skladem dorazilo vcelku rychle. Bohužel u výrobku byl inzerovaný dvoumetrový kabel ten však má jen něco málo přes metr.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se, pokud délka kabelu neodpovídala popisu, prověříme, co se stalo u dodavatele a budeme Vás kontaktovat.
S omluvou za komplikace
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Zboží tvrzené sklo, které je psáno přímo na daný typ telefonu nesedí, je širší.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
v případě, že sklo neodpovídá danému modelu, je potřeba jej reklamovat či vrátit do 14 dnů.
S omluvou za komplikace
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Namísto nového bylo mi doručeno rozbalené a nefunkční zboží. Po odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě obchod odmítá vrátit peníze. Přístup k zákazníkovi à la 90.léta. Nikdy více!
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
vrácení kupní ceny probíhá maximálně v lhůtě 14 dnů. O dřívější řešení jsem pro Vás zaurgoval. Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si na Datartu mikrovlnou troubu s dovozem domů. Zvolil jsem platbu dobírkou, i když je to dražší , ale tím pádem je zboží hned expedováno a dle nabídky bude dovezeno v pátek. V pátek žádná informace,tak jsem pátral a zjistil, že v 7,31 přišlo zboží na minidepo do Veselí n/Lužnicí. Já jsem totiž netušil,že Datart spolupracuje se Zásilkovnou. Po hodině telefonování jsem zjistil, že balík je ve Veselí, řidič ho nenaložil , ale mohu si pro něj dojet / 23 Km / a zaplatit. I když od objednávky po fakturu byla na všech dokladech řádná a přesná adresa, na balíku byla adresa do Kardašovy Řečice. Kontaktní číslo nikoho nezajímalo. Tak jsem dojel,vyzvedl,zaplatil a v pondělí mě s velikou slávou přišel email o mě doručené zásilce a zaplacení. To je ten rychlák. Jděte se bodnout.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
v objednávce byla zadána adresa dodání do Kardašovy Řečice. Jako způsob dopravy byla zvolena Zásilkovna dodání domů. Moc se omlouvám za Zásilkovnu, za řidiče, který balík nenaložil. Děkujeme za objednávku.
S omluvou za komplikace
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- 700kč za zašroubování 2 hadic a ještě ani neodmontovani Stare pračky je z mého pohledu doslova trapné když zákazníci je 80 let.
Doprava zdarma s tím že připojení hadici na vodu učtuji 700Kc (30sekund práce) a stará pračka už musí být vymontovana a odnešena.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
mrzí mě, že Vás doprava zklamala. Doprava DOPRAVART zahrnuje dopravu v určený čas, vynesení do patra, zapojení, předvedení a odvoz připraveného starého spotřebiče. Více informací naleznete na https://www.datart.cz/napoveda/dopravart
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- nekomunikovali, čekám přes 3 dny na odpověď na email
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den pane Cholenský,
omlouváme se za prodlevu v komunikaci, rád však vidím, že se již na řešení objednávky dále pracuje!
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednával 27.10.2024 a dorazilo 4.11.2024 hlavně, že šmejdi všudě dávají reklamy, že objednáte a do 30 minut vyzvednete, leda nějaké kulové a to co jsem objednával tak inzerovali, že mají všechno skladem, podvodníci !!!
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění, ovšem vyzvednutí do 30 min je možné u zboží dostupného v prodejnách. Toto označení naleznete přímo u produktu.
S poděkováním za nákup
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Zakoupil jsem rozbalený kus. Balení přišlo nekompletní a na dotaz doplnění nebo kompenzace (abych díly koupil jinde) jsem odpověď nedostal, resp. jen odkaz na možnost zboží reklamovat.
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
mrzí nás komplikace, kolegové se s Vámi spojí pomocí emailu.
S pozdravem
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
- Nedodrželi dobu dodání
Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění, rád vidím, že Vám zboží již dorazilo!
S omluvou za komplikace
Lukáš -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Vlastní koupě na prodejně bez problémů až nato, že prodavač mylně informoval o možnosti změny otevírání dveří chladničku u výrobku Haier. V rámci dopravy zboží mi dopravce sdělil, že změny v otevírání dveří chladícího prostoru v rámci "až do bytu" nedělají. Takže mylná informace prodávajícího. Při dovozu zboží před vykládkou mi dokonce dopravce nabídl, jestli nechci NĚJAKOU JINOU LEDNICI, u které by byli schopni dvířka otočit. Takže jsem nenechal zboží složit z auta, poslal jsem je pryč a objednávku zrušil. Tentýž den jsem si nechal od Datartu (Příbram) vystavit objednávku novou s tím, že otočení dvířek si zajistím sám. Prodejce u výrobků Haier tuto službu nezajišťuje. Lednici přivezl JEDEN člověk a to
se zbožím vážícím 90 kg !!!, které měl dodat do bytu v 1. patře !!!
Přijel nákladním autem jehož technický stav který nevzbuzoval plnou důvěru. Za připomínku ale stojí, že dopravce zajišťuje dopravu i velmi těžkých kusů auty BEZ sklápěcí plošiny, takže sundávání 90 ti kilového zboží z auta probíhá nikoliv způsobem, která odpovídá dnešní době.
Nehledě na to že "imič" tak významného řetězce jako je Datart velmi ztrácí.
Nicméně sám řidič tuto těžkou lednici Haier s váhou možná přes 90 kg. dokázal, i když opět nestandartním způsobem doslova s vypětím všech sil
(riziko akutního zranění, nebo poškození vlastního výrobku) dopravit až do bytu. Takže závěrem : zavádějící informace od prodávajícího (možná vlivem mladého prodavače), katastrofální doprava, další služby obchodu Datart
žádné (např. zajistit možnost otočení dvířek u lednice Haier.Reakce obchodu DATART.cz
Dobrý den,
omlouváme se za chybnou informaci od prodejce. Omlouváme se také za nepřipravenost externího dopravce. Vaši zpětnou vazbu budeme s dopravcem řešit. Děkujeme, že jste se ozval.
S omluvou za komplikace
Lukáš