-
Datart nikdy více. Zakoupili jsme zde dražší robotický vysavač, který ale od začátku nefunguje jak má ( naráží do věcí, maže se přednastavená mapa atd .) první reklamace zamítnuta s tím, že jej pouze zresetovali a vrátili že je v pořádku. Podruhé byl reklamován ze všech stejných důvodů ale hlavně kvůli erroru který používání úplně znemožnil. Opět zamítnuto, požadovali jsme posouzení ombudsmanem, opět zamítnuto. Opravdu nevím kdy jindy by měla být uznána reklamace než v případě, kdy spotřebič nefunguje.
-
objednávka 4010401846
Nezlobte se ,ale Vaše firma u mě skončila .Co to tam pracuje za lidi?
Objednal jsem si topný panel objednávka 4010401846 .
Do poznámky jsem napsal " Pouze nový nikdy nevybalený" !!!!!!!!!!!!!!!!
Přijdu si po vyzvání SMS pro výrobek na prodejnu. A již předávající prodavač si všiml, že tam mám napsáno v poznámce, že chci nový nevybalený a vidí ,že krabice má porušené bezpečnostní lepičky (rozřízlé ) a výrobek nikdo viditelně rozbalil.
Samozřejmě chcete koupit nový kvalitní voňavý výrobek za svoje peníze a ne nějaký, kde se někdo hrabal případně použil !!!!! A pokud tam napíši ,že to tak chci a oni pošlou opak? To tam v tom skladě dělají úplně negramoti a nebo to dělají naschvál jinak si to nedokážu vysvětlit!!!!
Že, se člověk musí ve volném čase pachtit na prodejnu úplně zbytečně (nemluvě náklady na cestu) to je Vám samozřejmě jedno a vracet se bez zboží. Výrobek jsem samozřejmě nepřevzal.
Není to první špatná zkušenost s vaší firmou. A bohužel již nikdy.
Jsem zvědav jak mi toto vysvětlíte protože to je naschvál a nebo se snažíte zbavit vybaleného zboží a doufáte ,že to blbý
zákazník překousne. Opravdu firma na úrovni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-
Dobrý den,
mrzí mne negativní zkušenost. Podle záznamů byl pro Váš nákup rezervován kus z centrálního skladu a ten jsme obdrželi přímo od dodavatele. Podle pracovníka prodejny nejevil tento kus známky použití. Z obecného pohledu některé zcela nové kusy mohou mít porušeny pečetě z výroby, jelikož je dodavatelem vkládána česká lokalizace návodu k použití a jiná povinná dokumentace. Setkala jsem se i s tím, že lepení bylo opraveno přímo výrobcem po té co došlo k chybě lepu ve výrobní lince.
Ujišťuji Vás, že je i v našem zájmu dodávat zboží takové, jaké si zákazník objednal. Jestliže je zboží rozbalené, vrácené či má kosmetické vady, je prodáváno v naší bazarové sekci.
Věřím, že v budoucnu dostaneme šanci se ukázat v lepším světle.
S pozdravem
Jana
-
-
Koupil jsem si v Datart elektro mobilní telefon nechal jsem si na displej nalepit ochranou fólii a do telefonu dát karty SIM a paměťovou. Přibližně po 4 měsících jsem potřeboval paměťovou kartu vyndat při pokusu se mi šuplík otevřel cca na 2 mm a víc ani ťuk. Tak jsem to byl reklamovat. Čekal jsem a když se blížil čas konce reklamace tak jsem se zeptal jestli už to není náhodou vyřízeno. Jelikož byla neděle a v servisu nikdo tak mi zaměstnanec na info lince řekl, že jim nechá vzkaz a že mi druhý den odepíšou na email. Ráno koukám a informace přišla,že jí vedou v patrnost a,že se jí budou zabývat. V poledne tě samí den mi volali, že je to hotové opravené a že si to mohu vyzvednout, což mi už přišlo divné.Druhý den jsem zajel do Datartu v CČM,abych si ho vyzvednul. Při osobní zkoušce zda to opravili jsem otevřel šuplík a zjistil jsem že mi tam chybí paměťová karta kde jsem měl cenné pro mne důležité data. Když jsem chtěl kartu zpět na prodejně zapsali mou stížnost s tím že to pošlou na servis a že POKUD JI TAM NAJDOU ,že mi ji pošlou. No jak jsem předpokládal tak panstvo nezklamalo. Kartu bohužel někde pro..... ale ještě mi připravili o jak jsem již psal důležitá pro mne data cenu cca500 za kterou jsem jí kupoval protože to byla 128 Gb, a ještě jsem si musel koupit novou fólií za 751 kterou mi tam při koupi nového telefonu přilepili tak šikovně že se mi odlepovala. Tímto chci poděkovat Datartu za ukázku jak se dovedou zachovat dokonce i k VIP zákazníkovi
-
Koupil jsem si v Datart elektro mobilní telefon nechal jsem si na displej nalepit ochranou fólii a do telefonu dát karty SIM a paměťovou. Přibližně po 4 měsících jsem potřeboval paměťovou kartu vyndat při pokusu se mi šuplík otevřel cca na 2 mm a víc ani ťuk. Tak jsem to byl reklamovat. Čekal jsem a když se blížil čas konce reklamace tak jsem se zeptal jestli už to není náhodou vyřízeno. Jelikož byla neděle a v servisu nikdo tak mi zaměstnanec na info lince řekl, že jim nechá vzkaz a že mi druhý den odepíšou na email. Ráno koukám a informace přišla,že jí vedou v patrnost a,že se jí budou zabývat. V poledne tě samí den mi volali, že je to hotové opravené a že si to mohu vyzvednout, což mi už přišlo divné.Druhý den jsem zajel do Datartu v CČM,abych si ho vyzvednul. Při osobní zkoušce zda to opravili jsem otevřel šuplík a zjistil jsem že mi tam chybí paměťová karta kde jsem měl cenné pro mne důležité data. Když jsem chtěl kartu zpět na prodejně zapsali mou stížnost s tím že to pošlou na servis a že POKUD JI TAM NAJDOU ,že mi ji pošlou. No jak jsem předpokládal tak panstvo nezklamalo. Kartu bohužel někde pro..... ale ještě mi připravili o jak jsem již psal důležitá pro mne data cenu cca500 za kterou jsem jí kupoval protože to byla 128 Gb, a ještě jsem si musel koupit novou fólií za 751 kterou mi tam při koupi nového telefonu přilepili tak šikovně že se mi odlepovala. Tímto chci poděkovat Datartu za ukázku jak se dovedou zachovat dokonce i k VIP zákazníkovi
-
Dobrý den,
je mi líto komplikací s reklamací. Prosím pošlete nám bližší informace jako číslo reklamace společně s touto zprávou na e-mail [email protected], ověříme situaci a možná řešení.
Děkuji
S pozdravem
Jana
-
-
Koupil jsem si v Datart elektro,mobilní telefon, nechal jsem si na něj nalepit folii dát do telefonu karty SIM i paměťovou. Po 4 měsících když jsem zji
-
Koupil jsem si v Datártmobi0
-
Koupil jsem tam koloběžku už po 3 je na reklamaci a ne chtějí vrátit peníze objevuje se tam jedna a ta samá závada
-
Dobrý den,
mrzí mne starosti se zbožím. Při reklamaci výrobky zasíláme do servisních center výrobců či dodavatelů a zde probíhá diagnostika. Závěr reklamace vždy záleží na charakteru vady, možnostech opravy a minulých nálezech. Pokud nám zašlete více informací na e-mail [email protected] můžeme ověřit konkrétně.
S pozdravem
Jana
-
-
Dobrý den, skoro půl roku řeším reklamaci, pod obrazovkou se objevily fleky. Nabídnuté 2 možnosti- zaslat(velký televizor asi těžko) a druhá servis, který pošle technika. Odpověď z Hisense, že to uznávají, odpověď ze servisu, že neuznávají. Televizor s fleky pod obrazovkou není jistě v pořadku
-
Dobrý den,
nespokojenost nás mrzí. Situaci prověříme, jakmile budete s číslem zakázky a podrobnostmi kontaktovat oddělení na mail: [email protected].
S pozdravem
Alena
-
-
Dobrý den,
rád bych se zeptal kam si mohu stěžovat na práci ombudsmana on mi odmítá kontakt pro stížnost poskytnout.-
Dobrý den,
mrzí mne, že nejste spokojený s řešením svého případu. Doporučím navázat na společnou komunikaci s daným oddělením.
Věřím, že se podaří najít řešení.
S pozdravem
Petra -
Jak je patrné z mého prvního dotazu s daným oddělením jsem komunikoval a kontakt mi doposud poskytnut nebyl Je to opět přes týden co jsem po oddělení ombudsmana kontakt požadoval. Proto mi přijde Vaše doporučení poněkud scestné.
-
-
nepochopil jsem jednu věc. Na call centru paní, z vlastního uvážení, přesunula dotaz na centrum dopravy (nebo něco podobného).
Nějaký muž mě stroze informoval o situaci, že jestli mám doma nějakou překážku, řidič odmítne montáž spotřebiče, kterou jsem zaplatil. To bych třeba pochopil, v určité situaci. Ale ten muž mě nenechal ani domluvit, nechtěl se nic dovědět a poradit mě. HOVOR PO CHVILCE UKONČIL. JEN MĚ OZNÁMIL, ŽE ŘIDIČ MŮŽE PROVÉST ZAPOJENÍ VÝROBKU, KDYŽ SÁM UZNÁ ZA VHODNÉ.
JAK SI MÁM POTOM OBJEDNÁVAT TAKOVOU SLUŽBU. UŽ PŘEDEM JSEM Z TOHO ZNECHUCENÝ. TOLIK K JEJICH PRÉMIOVÉ DOPRAVĚ ZA 7 STOVEK.-
Dobrý den,
je mi líto, že máte s naší dopravou negativní zkušenost. Kontaktujte nás prosím společně s číslem objednávky na e-mail [email protected]. Situaci prověříme.
S pozdravem
David
-
-
Dobrý den,
proč mi stále nebyly vráceny peníze za zboží, které jsem vrátil v zákonné 14ti denní lhůtě?
Ze zákona máte na vrácení 14 dní ode dne, kdy jsem od smlouvy odstoupil. To jsem učinil 8.8.2024.
Na stav jsem se ptal na [email protected], [email protected] i [email protected]. Nedočkal jsem se žádné odpovědi. Proč mi dodnes nikdo neodpověděl?
Velice nemile mě Datart překvapil. Ta nekomunikace je z vaší strany opravdu neférová.
Ladislav Novotný-
Dobrý den, pane Novotný,
je mi líto čekání a omlouvám se za starosti. Vidím, že kolegové mají situaci v řešení. Jakmile to bude možné spojí se s Vámi.
S pozdravem
David
-
-
Dobrý den, jsem Vaším VIP zákazníkem a vytvořil jsem u Vás objednávku s doručením dnes 30.7. 2024. Jedná se o objednávku: 4009440364
Objednávka mi dnes nebyla doručena.
Měl jsem dojem, že se jedná o seriózní obchod a doručeno bude vždy vyřízeno tak, jak má být. Velice jsem se ve Vás zklamal.
Na Vašich stránkách, které směřují na objednávku dodávanou Zásilkovnou je vidět, že jste objednávku ještě ani nedodaly přepravci.
Zasílal jsem Vám email s dotazem na objednávku s potvrzením přečtení a přišlo mi zpět, že objednávka byla smazána bez přečtení.
Datart už nikdy.-
Dobrý den
mrzí mne uvedená situace a omlouváme se za komplikace. Obratem Vás budu kontaktovat pomocí mailové zprávy.
S pozdravem
David
-
-
Bohužel největší scam na jaký jsem mohl naletět - fólie na míru specialita v Datart...
Na fólii po chvilce jsou vidět škrábance a dokonce se i trhá, do kraje mobilu ji taky dost chybí. Za opravdu přemrṣ̌těnou cenu má být prý lepší než jiné fólie ale kvalita vidět žádná není. Nejvíc mě asi i mrzí vlezlost prodavačů, kteří mě tuto věc nutili a nakonec přemluvili z kvalitního Panzerglass na toto.
Velké zklamání. Z Datart do teď problém nebyl ale asi se kouknu po jiném obchodu...-
Dobrý den,
je mi líto, že máte s fólií negativní zkušenost. Můžete nám zaslat fotografie stavu a číslo nákupního dokladu na e-mail [email protected]? Situaci ověříme.
S pozdravem
Jana
-
-
Bohužel největší scam na jaký jsem mohl naletět - fólie na míru specialita v Datart...
Na fólii po chvilce jsou vidět škrábance a dokonce se i trhá, do kraje mobilu ji taky dost chybí. Za opravdu přemrṣ̌těnou cenu má být prý lepší než jiné fólie ale kvalita vidět
žádná není. Nejvíc mě asi i mrzí vlezlost prodavačů, kteří mě tuto věc nutili a nakonec přemluvili z kvalitního Panzerglass na toto.
Velké zklamání. Z Datart do teď problém nebyl ale asi se kouknu po jiném obchodu... -
Tak 25.6.jsem objednala tv a mobil s tim ze je vse skladem.a ejhle den po dni chodily omluvy ze se zbozi o den posouva dnes je 1.7.a to uz radeji nikdo vubec nekomunikuje.tak co si ted myslet.??
-
Dobrý den, paní Vovesná,
omlouvám se za zdržení expedice Vaší objednávky. Kolegové dle informací předávali zpětnou vazbu logistice a urgovali je. Dnes by měl převzít dopravce a o dodání budete informována již z jeho strany.
S pozdravem
Jana
-
-
No na to že jsem si objednal dopravu s odvozem staré pračky se mě řidič vysmál s tím že takovejch je co chtěj odvést starej spotřebič a že to nemaj s Datartem ve smlouvě. To sem si to měl raději odvézt sám a ještě bych ušetřil. Takže pozor na ně
-
Dobrý den,
je mi líto starostí. Pokud je preference odvozu starého spotřebiče uvedena, mělo by být přepravcem zajištěno. Jestliže nám pošlete číslo objednávky na e-mail [email protected], rádi situaci ověříme.
S pozdravem
Jana
-
-
Zakoupila jsem minulý rok notebook v obchodě Datart. Od té doby stál na stole bez jakého kolv přemísťováni. Ráno jsem přišla k notebooku a byl horký nafouknutý a prasklý v místě baterie. Odnesla jsem ho týž den na opravu kompletní i s nabíječkou do prodejny Černý most. Opravili pouze baterku, notebook vrátili a bez nabíječky, opět šel do opravny s tím, že opravena pouze baterie. V současné době mi napsala Ombucmanka, že prasklina je moje vina. Nyní nevím kde se notebook nachází a kde je nabíječka. Domluva katastrofa, oprava katastrofa, produkt velmi nekvalitní výroba, telefony nezvedaji. V Datartu už nikdy nic. S pozdravem Zdeňka.
-
Dobrý den, Zdeňko,
mrzí mne negativní zkušenost. Při reklamacích posíláme výrobky do servisních center určených výrobcem nebo dodavatelem věci a je posuzováno z jejich strany. Vidím, že jste s naším oddělením ombudsmana stále ve spojení, věřím, že se podaří vyřešit.
S pozdravem
Klára
-
-
Dne 26.1.2024 jsem odeslala reklamaci vysavače Dyson V10, 29.1.2023 přišlo emailem potvrzení o jejím převzetí. 23.2.2024 jsem obdržela zprávu o uznání reklamace s tím, že ještě musím dodat dokovací stanici, poté mi budou vráceny peníze. Další komunikace probíhala s reklamačním technikem, paní Macourkovou.
25.2.2024 jsem oznámila způsob vrácení dokovací stanice s dotazem, co mám doložit pro uhrazení vynaložených nákladů spojených s vyřízením uznané reklamace (273,- Kč ). Přiložit kopii podacího lístku.
26.2.2024 jsem odeslala dokovací stanici a podací lístek z pošty.
4.3.2024 mi byly vráceny peníze pouze za reklamované zboží nikoli za náklady spojené s vyřízením, tedy poštovné.
6.3.2024 jsem na toto upozornila a připojila jsem číslo účtu, na které je možné poštovné zaslat.
6.3.2024 přišla zpráva od paní Macourkové, že to předala kolegům k dořešení.
2.4.2024 jsem psala paní Macourkové, že záležitost nebyla stále dořešena.
Ještě téhož dne mi paní Macourková odpověděla toto:
"Vaši žádost o proplacení poštovného jsem předala kolegům na infolinku, kteří tuto činnost zajišťují a nyní jsem znovu zaurgovala vyřízení.
Omlouvám se za vzniklou situaci a věřím, že bude co nejdříve vyřešeno."
Bohužel stále čekám.
Vím že 273,- Kč není tak velká suma ve srovnání s cenou vysavače, která mi byla vrácena, ale alespoň bych uvítala sdělení, proč mi nemůže být poštovné uhrazeno. V reklamačním řádu Datartu je uvedeno:
"Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady."-
Dobrý den, Josefe,
nutné náklady spojené s vyřízením uznané reklamace spotřebitelů jsou samozřejmě řešeny. Nejspíše došlo ke zdržení, pokud nám pošlete číslo reklamace nebo bližší informace na [email protected], rádi aktuální situaci ověříme.
S pozdravem
Jana -
Číslo reklamace je 8802416248
Myslím, že uvedený popis situace je dostatečně obsáhlý. Nevím, jaké ještě bližší informace by bylo třeba doplnit. -
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Došlo k technické chybě při předání požadavku, všechny podklady jsem předala s urgencí na vyřízení. Omlouvám se za starosti.
S pozdravem
Jana
-
-
Před 2 týdny jsem reklamovala úplně nový nepoužitý nástavec k vysavači, dnes mi přišla sms, že reklamace byla neuznaná z důvodu nesprávného používání. Jsem zvědavá na celé řešení situace, protože v kamenné prodejně, kde jsem vysavač kupovala, ihned řekli, že je to vadný kus. Jsem zvědavá na další postup reklamace, jelikož se s tímto nehodlám smířit.
-
Dobrý den,
je mi líto výše popisované nepříjemnosti. Zašlete nám prosím popis situace společně s číslem prodejního dokladu, čísla reklamace a veškerými podklady na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.
S pozdravem
David
-
-
GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735
I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.
You can also contact them for the service below
* Western Union/MoneyGram Transfer
* Bank Transfer
* PayPal / Skrill Transfer
* Crypto Mining
* CashApp Transfer
* Bitcoin Loans
* Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets
Email: [email protected]
Telegram or WhatsApp: +18033921735
Website: https://darkwebonlinehackers.com-
Dobrý den,
nedoporučujeme kontaktovat uvedené stránky, může dojít k odcizení Vašich osobních nebo i bankovních údajů.
S pozdravem Jana
-