• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • dlouhá doba dodání

    vůbec emailem neinformují o stavu zakázky
    abych získala fakturační údaje, musela jsem tam dvakrát volat
    poté ještě jeden telefonát, abych zjistila, zda už bylo zboží expedované
    dlouhá doba dodání
    trnula jsem strachy, abych zboží měla včas, byl to dárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekomunikují na Mail
    • VŮBEC !!!!!

    Člověk ,neví na čem je
    Objednal jsem to vůbec ?? dorazila platba ??
    bude moje reklamace vyřízena kladně ???
    NIC ani řádek !!!!!
    Nekomunikují na Mail
    VŮBEC !!!!!
    NEDOPORUČUJI
    pokud mate rádi nejistotu - prosím , můžete vyzkoušet

    • Žádné,objednávku jsem vyplnila,odeslala,ale nedošel ani potvrzovací email,ani zboží -nikdy si zde už nic neobjednám. Eva Šlaufová Plzen

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží pošlou na jinou adresu a při dotazu vám zdělí že jste zadali vy špatnou adresu

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený pane Ludwigu,

    zboží jsme odeslali na Vámi vybrané odběrné místo - do Prahy. Je možné, že jste při výběru dopravy omylem klikl na špatné výdejní místo.
    Jakmile se nám objednávka vrátí, ihned ji odešleme na pobočku do Staré Boleslavi.
    Prosíme o strpení.
    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Náhradní břity nejsou originální,při holení strašně škubají.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený pane Možíši,

    tato situace nás velice mrzí. Již jsme vše napravili tak, aby se podobná situace již neopakovala.
    Břity si tedy ponechejte a my Vám za ně, samozřejmě, vrátíme peníze.
    Těšíme se na další nákup.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • vícero možností dopavy
    • doba doručení - klasická je 15 dní, mě zboží došlo až za měsíc

    Tak tady už nikdy více. Obchod jsem vybrala podle Heureky - byl certifikovaný. Dodací lhůta byla ale 15 dní. Tehdy mi začalo trochu vrtat hlavou poč získal tolik doporučení. Řekla jsem si ale že to nevadí, že si počkám. Objednala jsem tedy, bylo to 29.4. Objednávka se trochu domotala, byla tedy nutná komunikace s obchodem. To byla další zvláštnost, měla jsem pocit že maily jsou automaticky generovaná, protože i když jsem se několikrát podepsala, stále mě oslovovali jménem z e-mailové adresy. Všechno se vyřídilo a já čekala. Po více než 15 dnech když nepřišel žádný mail jsem psala znovu. Řekli mi že zboží naskladňují, že to bude trvat déle a že mi to psali. Prošla jsem si celou komunikaci a o naskladňování se nic nepsalo, navíc když jsem objednávala tak na stránkách bylo napsané že zboží je na skladě. Řekli že naskladnění bude během dalšího týdne. Tak jsem čekala. No, zboží došlo za další dva týdny. V přiložených informacích byla uvedena nabídka že za doporučení obchodu dostanu slevu na příští nákup - záhada s tolika kladnými ohlasy vyřešena. Chápu že je to velký obchod a že to trvá déle, ale ne snad měsíc. Ve stejný den jsem objednávala i z jiného e-shopu a kvalita neporovnatelná. Zboží bylo půl hodiny po odeslání objednávky na poště a druhý den jsem ho měla doma (podotýkám že to byl jiný e-shop) Tudíž tento obchod bohužel nemohu doporučit.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážená paní,

    tato situace nás velice mrzí a za pozdní dodání se velice omlouváme.
    Z této chyby se ponaučíme a budeme dělat vše pro to, aby se tato situace již neopakovala.
    Jak jsme Vám nabízeli, rádi Vám za pozdní odeslání Vaší objednávky nabídneme kompenzaci.
    Pokud byste se pro kompenzaci rozhodla, kontaktujte nás, rádi Vám vyjdeme vstříc.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad cena
    • internetové stránky jsou velmi nepřehledné
    • zboží má mizernou kvalitu

    Zboží, které jsem si objednala, dorazilo v totálně poničeném obalu, který už patrně dávno nebyl originálně zadělaný... Ačkoliv velikost zboží měla odpovídat českým rozměrům, je tak o 2 čísla menší a jeden kus byl dokonce děravý!!!

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velmi nekvalitni výrobek,který tento obchod dodává.Bylo by vhodné, aby před tím než takové výrobky nakoupí,zjistí kvalitu.Je to Šmejd.
    Tento výrobek nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jediné plus vidím v tom, že jsem zboží naštěstí nezaplatila předem a nebudu tedy muset žádat vrácení peněz - s přístupem zákaznického servisu by to nejspíš trvalo dlouho.
    • Nedostatečná komunikace ze strany zákaznického servisu, dlouhá doba dodání, i když bylo uvedeno, že je zboží k vyzvednutí ihned.

    Objednala jsem si zboží, u kterého bylo na stránkách uvedeno, že je v Brně několik kusů skladem a možnost vyzvednutí ten den (proto jsem si to také objednávala z tohoto obchodu). V den objednání mi trochu nepochopitelně přišlo s několika hodinovým odstupem 2x potvrzení o přijetí objednávky s tím, že mám vyčkat na výzvu k vyzvednutí. Je to více jak 2týdny, stále se nic neděje, na zboží pořád čekám. Když jsem si volala na zákaznickou linku, tak mi slečna odpověděla, že neví, že se zeptá kolegy a zpětně mi ten den zavolá - samozřejmě už nevolala. Takže za mě rozhodně nedoporučuji, znovu bych tam neobjednávala a zvažuji, jestli mám objednávku rovnou zrušit a zboží raději sehnat jinde. Tušit to předem, ušetřila bych si čas.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážená paní Zabloudilová,

    situace, která nastala, nás velice mrzí a omlouváme se za ní.
    Jak jsme Vám telefonicky sdělili, po výzvě k vyzvednutí si můžete pro zboží přijít.
    Pláštěnku od nás máte zdarma jako dárek.
    Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    Těšíme se na další nákup.

    Vše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nepřehledné umístění výdejního místa
    • nedodržení termínu dodání
    • zmatečné informace o termínu dodání
    • špatná komunikace (řízení očekávání) ze strany obchodu

    nepřehledné umístění výdejního místa
    nedodržení termínu dodání
    zmatečné informace o termínu dodání
    špatná komunikace (řízení očekávání) ze strany obchodu

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený pane Lukeši,

    na základě tel. hovoru se ještě jednou za nepříjemnosti omlouváme.
    Jako omluvu zasíláme dárek a věříme, že při příštím nákupu budete spokojený.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Premrstena cena tovaru.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený pane Adamkoviči,

    formu, kterou jste si zakoupil, nabízíme nejlevněji ze všech e-shopů.
    Celková cena se dostala na vyšší částku, z toho důvodu, že jste si vybral to nejdražší možné poštovné.
    Pokud byste zvolil jiného dopravce a platbu předem, ušetřil byste cca 360Kč.
    Pro příští nákup určitě doporučujeme zvážit způsob úhrady a dopravy.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Seženete tam i to co bývá jinde přdražené kvalita je ale velmi špatná.
    • Nabízí velmi Nekvalitní výrobky

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Velice nás tato zkušenost mrzí.
    Na základě telefonické domluvy Vám posíláme nové zboží. Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Na hovno. Objednal jsem tuzku na skrabani na auto. A tuzka byla prazdna. Vy jste podvodnici
    • Prodava hovno veci. Poskozene. Prazdne. Vy jste jen skupina zlodej

    Vy jste podvodnici

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Velice nás tato zkušenost mrzí. Uděláme vše pro to, aby se tato situace již znovu neopakovala.
    Na základě e-mailové komunikace jsme Vám zaslali nový produkt. Věříme, že je nyní vše již v pořádku.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží vypadá jako nepodařená a nekvalitní kopie (výrazně horší materiál, výrazně tenčí, takže tam možná magnet vůbec není, chybí popis umístění pásku na koleni, který u dříve zakoupeného výrobku byl. Pásky jsou našiti obráceně, výroběk nelze správně použít, u jednoho pásku na kolena se poutko utrhlo již při prvním použití, u druhého je polorozpárané.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Opravdu nás tato situace mrzí. Pravděpodobně se jednalo o nepodařený kus z výroby.
    Zboží nám, pošlete, prosím, zpět a my s Vámi rádi vyřešíme vše formou reklamace.

    Vaše Dárkyla.cz

    • žádné
    • vůbec nereagují na přání zákazníka

    v žádném případě neobjednávat zboží

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Velice nás tato zkušenost mrzí.
    Kolegyně si nepřečetla poznámku u Vaší objednávky a tak jsme ji odeslali chybně.
    Udělali jsme vše pro to, aby se tato situace již znovu neopakovala.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemohu najít kontakt pro reklamaci zboží

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Zboží můžete vrátit na adresu Dárkyla, Křenová 19, 60200, Brno.
    Přidejte, prosím, kopii dodacího listu, napište důvod vrácení a jak si požadujete reklamaci vyřešit.
    Jakmile zboží dorazí, reklamační oddělení Vás bude informovat.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dárky, které nenajdu v kamenném obchodě
    • příliš vysoké poštovné, kvůli tomu si u Vás už nic neobjednám, hodnota dárku se tak vyšplhá nepříjemně vysoko

    pozor na vysoké poštovné!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Výše poštovného je dána dle ceníku našich dopravců, není tedy v našich silách ceny za poštovné měnit.
    Zvolila jste si jednu z nejdražších možností dopravy.
    Příště doporučujeme zvolit jiný způsob dopravy, poštovné se tím zmenší až o polovinu.

    Vaše Dárkyla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Druh zboží
    • Zasláno jiné zboží oproti vyobrazení a objednávce.

    Zklamání - vyberete si zboží, oni vám zašlou něco jiného a navíc máte starosti a ztrátu času s reklamací...

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor.
    Velice nás tato zkušenost s našim obchodem mrzí.
    Zboží stačí zaslat zpět k nám a my Vám pošleme správné. Náklady na zaslání zboží Vám, samozřejmě, rádi, uhradíme.
    Uděláme vše pro to, aby se to při příští objednávce již nestalo.

    Vaše Dárkyla.cz