Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Žádná není !!!
    • Nedodají objednané zboží, nevrátí peníze!

    POZOR!!!
    PODVOD!!!
    OKRÁDAJÍ, NEKOMUNIKUJÍ !!!

    Nedodají objednané zboží, nevrátí peníze!!!!

    Tomuto e-shopu se vyhněte obloukem!
    Když naletíte, nikde není žádná možnost, jak dostat peníze zpět nebo jak je zastavit. Nic na ně neplatí, zákony jsou na ně krátké. A e-shop okrádá vesele dál !!!

  • 10 %

    • POZOR!!!!
    • Podvodníci a zloději!!!

    POZOR PODVODNÍCi !!!!!!! OKRÁDAJÍ !!!!!!

  • 10 %

    • nedoporučuji

    zbozi uhrazeno telefon nefunguje na email nereagují

  • 10 %

    • POZOR PODVODNÍCI

    Sprostě stornují zaplacenou objednávku a nic nepošlou ani zboží ani peníze ani nekomunikují. Nic jim neplaťte nebo budete bez zboží i peněz.

  • 10 %

    • Žádná - jsou to podvodníci
    • PODVODNÍCI

    Zboží zaplaceno, bohužel jsem obdržela již druhou upomínku!!!! Uvedené telefonní číslo neexistuje, zkoušela jsem volat jednu jejich výdejnu a tam mě řekli, že již nespolupracují, protože obchod skončil.
    Jdu ihned informova ČOI, PČR a zkusit s bankou vyjednat vrácení platby.
    NENECHTE SE TAKÉ NAPÁLIT !!!!!

  • 10 %

    • podvodníci NIC si u nich neobjednávejte

    Objednala jsem zboží, zaplatila a doteď mi chodí upomínky, že jsem zboží nezaplatila a nikdo na email nereaguje a telefon z mailu je nefunkční.
    V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ U TĚCHTO PODVODNÍKŮ NIC NEKUPUJTE, RADĚJI PŘISPĚJTE NA DOBROČINNÉ ÚČELY, NEŽ TAKOVÝM!!!

  • 10 %

    Zakoupenou věc jsem vrátila před Vánocemi doteď jsem neobdržela peníze a nikdo semnou nekomunikuje, telefony jsou nedostupné a na emaily nikdo nereaguje!

    Nedoporučuji, v případě, že se komunikace nebude konat tak se podle toho zařídím!

  • 10 %

    • Podvodníci
    • Podvodníci
    • Podvodníci

    Nedoporučuji... Hlavně neposílejte peníze na jejich účet. Peníze už mají jak dlouho na účtu a na emaily nikdo nereaguje a to stejné na volání na jejich čísla. Peníze jsem chtěla vrátit a samozřejmě žádná odpověď. Bohužel jsem teda poprvé narazila na podvodníky.

  • 10 %

    -urgují platbu, i když byla již provedena
    -nezasílají zboží
    -telefon nedostupný
    -neodpovídají na e-mail

    Je mi líto své dcery....protože ona si sama objednala zboží za peníze, které dostala k narozeninám. Teď se těší na dárek a když čtu recenze...zřejmě narazila na podvodníky. Rozhodně tento portál nedoporučuji! Jestli se nedočkáme zboží půjdu podat trestní oznámení. Z principu si toto nenecháme líbit. Jestli se někdo chce k nám přidat...můžeme žalobu podat společně.

  • 10 %

    • - urgují platbu, ikdyž byla již provedena
    • - nezasílají zboží
    • - telefon nedostupný
  • 10 %

    nekomunikují, peníze vezmou,ale nepošlou zboží,
    zboží zakoupené v Číně za hubičku,zde cena jednou tolik,
    chtěla jsem zboží bez čekání,tak jsem to riskla,příště si raději počkám a koupím v Číně,navíc pokud zboží nedojde tak mi Čína hned vrátí platbu, zde ne, nedoporučuji
    pokud se stěhují nemájí brát objednávky!

  • 10 %

    • nekomunikují
    • porušují občanský zákoník
    • vrácení peněz se od nich nedočkáte
    • podvodníci

    Už od poloviny prosince čekám na vrácení peněz. Na emaily neodpovídají, telefony nezvedají, výdejny zrušené, peníze nikde! :(

    Dnes mě kontaktovali z ČOI v reakci na moji stížnost. Dle jejich prověření eshop skutečně vypadá jako podvodný. Dokonce prý eshopů mají víc. Doporučili mi podat trestní oznámení.

  • 30 %

    • neodpovídají na maily, prostě žádná komunikace

    Objednala jsem si zboží, zaplatila předem a po pár dnech balík budou doručovat. Myslela jsem, že to pošlou rychle, proto jsem zvolila tento eshop, ale budiž.
    Horší je, že mi balík poslali přes PPL! Já si zvolila českou poštu, abych si mohla balík vyzvednout tam, protože doma nebudu. Tohle jsem ještě nezažila.
    Příště už neobjednám nic tady. Komunikace žádná.

  • 10 %

    • Podvodníci!

    Na zboží čekám už měsíc a půl, komunikace žádná, jdu podat žádost o vrácení peněz do banky a podat žádost k prověření eshopu na ČOI. A OPRAVDU nestojím o vrácení peněz ve formě kreditů. Předpokládám, že Vy to zboží nemáte ani fyzicky na skladě, kdyz putuje měsíce odněkud z Číny.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • - NEDOPORUČUJI
    • - e-shop nekomunikuje
    • - nemám ani zboží, ani peníze

    Veškeré negativní zkušenosti, které jsou zde psané od jiných uživatelů. Zboží jsem objednala, zaplatila a nikdo nekomunikuje. Telefon je neaktivní. Posláno k prověření ČOI.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • nekomunikuje
    • nereaguje na telefonáty
    • na pobočce nikdo není
    • NEDOPORUČUJI!!!

    Zboží dorazilo 16.1.2019 ve špatné kvalitě bez faktury pouze s dodacím listem.
    Na pobočce nikdo není a telefon nikdo nezvedá.
    Firma se 15.1.2019 přejmenovala a změnila sídlo i jednatele.
    odkaz zde: https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=735359&typ=UPLNY
    s těmito informacemi se obracím na PČR a dávám podnět k šetření na ČOI.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • eshop nekomunikuje
    • zboží nedodal, peníze zpět neposlal
    • telefon nikdo nebere, teď je nedostupný

    Objednala jsem si zboží, které jsem rovnou zaplatila. Slečna mi napsala, že bohužel vybraná varianta není na skladě, jestli chci jinou, nebo vrátit peníze. Rozhodla jsem se pro vrácení peněz, napsala číslo účtu a už víc jak měsíc čekám na svoje peníze. Marně. Telefon nikdo nebral, ode dneška je nedostupný. Zasílám podnět na ČOI.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Eshop nekomunikuje
    • Okradli me o peníze

    Na začátku prosince jsem si objednala zboží, které jsem ihned stornovala. Se stornem nebyl problém zaslali mi potvrzující email o provedení storna a to bylo asi tak vše! Já zboží samozřejmě ihned při objednání platila. Na peníze ovšem čekám do dnes. Telefon nikdo nebere a přes jejich facebook také nikdo neodpovídá! Nyní řeším se svou bankou chargeback a vrácení platby a zasílám podnět na ČOI. Zásadně tento eshop (pokud ještě existuje, anebo existovat bude) NEDOPORUČUJI! Akorát přijdete o peníze. Neseriozní jednání!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Tvari se jako opravdovy e-shop
    • Nereaguji na maily ani telefony
    • Nekvalitni zbozi

    Tento obchod rozhodne nedoporucuji. Nedodrzuji ani vlastni obchodni podminky. K vanocum dostaly nase deti letajici diskokouli. Po rozbaleni jedna nefungovala. Baterii nebylo mozne nabit. 27.12.2018 jsme tedy zaslali mail s oznamenim o reklamaci. Druhe kouli se 1.1.2019 pri letu vznitila baterie. Asi vadna serie jinak kvalitniho zbozi. Zaslali jsme tedy dalsi mail s oznamenim reklamace a zadosti jak reklamaci resit. Do dnes tj. 15.1.2019 nikdo nereagoval (v OP je uvedeno vyjadreni obchodu do 3dnu). Kontaktni telefon nikdo nezveda a cely den jen vyhrava "pockejte na spojeni s operatorem". Misto nakupu u Darkyly dejte radeji detem penize do prasatka. Pokud nebydlite v okoli Brna, aby jste mohli vyridit reklamaci osobne na prodejne, bezte nakoupit jinam. Nase objednavka ma cislo 1807064963. Janda

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Ziadna
    • Ziadne odpoved

    Na zaciatku decembra som si objednal.
    Zial nepresla platba vypytal som si cislo uctu a zaplatil.Po par dnoch prisla vyzva k zaplateniu a peniaze mi vratili na ucet.Tak som im to napisal.Dali mi 11.12 nove cislo uctu zaplatil som.6 x mi poslali vyzvu k uhrade.Od 12 do 23.12 som im posla 6x mail ze je zaplatene a nedali nic vediet.Od vtedy sa tam nemozem ani dovolat lebo to nik neberie.Nemam peniaze ani tovar ani odpoved.Cele zle.Asi to budem musiet posunut inam

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.