Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Vůbec nic
    • Otřesný obchod

    Objednala jsem si zboží, zaplatila jsem ho. Zboží nepřicházelo. Potom poslali e-mail, že zboží odešlou až za dalších 15 dní.
    Objednávku jsem zrušila a už nikdy si u nich nic neobjednám. Takové služby si můžou strčit do bot.

    Teď jen doufat, že vrátí peníze...

    Mihulková, HK

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    ěkujeme za recenzi. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Na webu je vždy uvedeno předpokládané datum odeslání zboží, které je pravdivé. Datum předpokládaného odesílání tedy vidíte ještě před dokončením objednávky.
    Peníze Vám samozřejmě budou vráceny zpět.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • asi všechno

    Také mi posunuli lhůtu dodání; nechápu, proč to vůbec nabízejí. Objednávala jsem stěrku do auta, je to už měsíc, chtěla jsem ji mít na zimu, ale jestli přijde až na jaře... Zvažuji odstoupení od smlouvy.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Na webu je vždy uvedeno předpokládané datum odeslání zboží, které je pravdivé. Datum předpokládaného odesílání tedy vidíte ještě před dokončením objednávky.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • všechno!

    V žádném případě nedoporučuji. Zboží SKLADEM jsem objednala, řádně zaplatila a 3x mi byl posunut termín dodání. Vychází to nakonec na měsíc od zaplacení. Objednávku jsem stornovala a požádala o vrácení peněz. Teď ještě čekat, jak rychle peníze vrátí.
    Lituji, že jsem si nepřečetla dříve ostatní recenze, ušetřila bych si nervy.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zkušenost. Na našem webu je zboží, které je skladem, i zboží, které skladem není. U jednotlivých produktů je vždy tato informace uvedena. Bohužel dodavatel nám zboží naskladnil se zpožděním. Jakmile jsme tedy naskladnili, ihned jsme odeslali. Tato situace se, ale nestává pravidelně.

    Hezký den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 50 %

    • nevim o ničem
    • neodepisujou na dotazy
    • přišlo neco jiného než jsem objednal
    • nakonec jsem zaplatil 700Kč za věc která za to ani nestojí

    Koupil jsem náramek s řetízkem a oba dva vypadaji jinak než na obrázku.Také jsem objednal zlatou barvu a i jako zlaty vypadal,ten co mi ale přišel je spíš bronzový.Potřeboval jsem to jako darek pro přítelkyni k našemu výročí ale neveděl jsem jestli to stihne přijít tak sem se dotázal jestli se to stihne ale otázka zůstala bez odpovedi.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zkušenost. Pokud se zbožím nejste spokojený, vždy je možné řešit reklamaci, nebo výměnu. Na emaily reagujeme zpravidla do 24 hodin, nebo je Vám k dispozici zákaznická podpora na tel čísle 533 533 133, která je v provozu každý všední den od 7:30 do 19:00. Rádi Vaši reklamaci vyřešíme.

    Hezký den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    Termín expedice mi byl posunut, až když jsem se začala zajímat, tak mi byl oznámen důvod. Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat, proto nechápu, proč jej vůbec mají na stránkách a je možné si ho koupit. Nabídli mi čekat až do konce října, ale garantovat dodání mi nechtěli, kdo ví, jestli vůbec po měsíci a půl by potom zboží měli na skladě. Takže tenhle obchod vážně nedoporučuju.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. V nabídce máme zboží, které je skladem ihned i nové zboží, které bude naskladněno. U produktu je vždy uvedena dostupnost po objednání. Informujeme Vás pravidelně emailem o stavu Vaší objednávky. Jakmile je tedy zboží naskladněno, ihned jej expedujeme.

    Hezký den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Už třikrát změnili datum dodání a to na eshopu měli napsané skladem,následující den k odeslání . Nedoporučuji,obrovské zklamání.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. U produktu je vždy uvedena předpokládaná dostupnost zboží po objednání, která je pravdivá. Kdyby bylo uvedeno skladem, tak v den objednání, nejpozději následující den expedujeme. Zároveň Vás pravidelně informujeme emailem o stavu Vaší objednávky.

    Hezký den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 20 %

    • zakoupené zboží absolutní katastrofa
    • obvjednal jsem si luxury košili po rozbalení košile z vietnamské tržnice tam bych ji pořídil za 50kč a zde stála 399kč
    • pro přítelkyni sholl velvet smoth (elektrický pilník na nohy) tahle jejich čínská napodobenina na kterou jsme čekali 3 týdny naprosto k nepoužití original cena 699kč napodobenina 449kč

    pokud možno zde nenakupovat ušetříte čas chhozením na poštu a odesílaní balíku zpět a hlavne nervy !!!!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zkušenost. Pokud se zbožím nejste spokojený, máte vždy možnost vrácení do 14ti dnů. Jakmile k nám zboží dorazí, peníze Vám zašleme zpět na Váš účet.

    Hezký den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 80 %

    • rychlost vyřízení objednávky včetně výměny zboží za jiné
    • vady na zboží - košíček na praní podprsenek zadrhává prádlo a vytahuje nitky, rukavice dotykové - psáno černé barvy, ale po dodání tmavě modré i po reklamování zboží. Nedostatkům nepřikládám velkou váhu, jelikož se jedná o zboží několikakorunové.

    Velká spokojenost s rychlostí vyřízení mé objednávky, zboží bez problémů vyměnili za jiné a během jednoho dne odeslali zpět. Určitě nakoupím znovu. Doporučuji.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že Vám přišlo zboží vadné. Rukavice nám byly zaslány od dodavatele a odpovídaly černé barvě. Možností je zboží do 14ti dnů vrátit nebo vyměnit. Tato možnost z Vaší strany byla využita. Věříme, že příští nákup bude v pořádku.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • 1. Zboží ojednáno a zaplaceno 19.5.2015 (na internetu uvedeno "U Vás do tří dnů)
    • 2. dnes je 11.6.2015 a stále nic nemám
    • 3. Mailem urgováno 4.6. a 8.6.2015, nereagují
    • 4. Telefon je stále obsazený, nelze se dovolat
    • Škoda, že jsem recenze nečetla před nákupem, asi bych si to rozmyslela...

    Nedoporučuji, obchod je dobrý jedině na zvednutí nízkého tlaku

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Skladové informace uvádíme relevantní. Nestává se, že bychom měli uvedeno Skladem chybně. O stavu objednávky Vás informujeme pravidelně. Na emaily odpovídáme zpravidla do 24 hodin. Zákaznická linka je Vám k dispozici každý všední den od 7:30 do 19:00 hod. Není možné aby byl telefon celý den obsazen. Přesto své služby se snažíme neustále zlepšovat. Je nám líto, že na nás máte takový názor.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • Informace o doručení balíku
    • Cenově výhodné
    • Rychlé dodání

    Můžu jedině doporučit !!!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za milé hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • Skvělý obchod.
    • Zboží jsem objednala v úterý a další týden v pondělí byl už na poště.
    • Na eshopu je velký výběr dárků pro kohokoliv
    • Rychlé dodání
    • Cenově výhodné
    • Zboží dorazilo, přesně takové jaké jsem si objednala

    Objednávala jsem poprvé a vše proběhlo na výbornou, mohu doporučit

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za milé hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • skvělá informovanost obchodu o doručení balíku
    • žádné

    Mohu jen doporučit.Zásilka dorazila za 2 dny a vše v naprostém pořádku.U mně veliká spokojenost.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za milé hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • dlouha doba dodání spatna komunikace

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení nás mrzí. Předpokládanou dobu odeslání vždy uvádíme v emailu o potvrzení objednávky. Stejně tak u zboží je vždy uvedena dostupnost. Poku zboží nemáme aktuálně skladem, je uvedeno, za kolik dní předpokládáme naskladnění.
    Pracovnice zákaznické podpory jsou Vám k dispozici každý pracovní den od 7:30 do 19 hodin na zákaznické lince 533 533 133 a na každý email odpovídáme nejpozději do 24 hodin.
    Přesto se své služby se snažíme neustále zlepšovat

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • - přijatelné ceny
    • - rychlost dodání
    • - velké množství zboží
    • - rychlá komunikace ze strany obchodu

    Na dárkyle jsem objednávala úplně poprvé a nemám si vůbec nač stěžovat. Zboží odeslali prakticky okamžitě. Sice jedna položka dorazila rozbitá, ale po reklamaci okamžitě odeslali náhradní. Na dotazy, příp. reklamace, odpovídají obratem ruky. Cena dopravy také není až tak vysoká, navíc nad určitou částku je dopravné zdarma. Takže za mne palec nahoru, obchod můžu jedině doporučit. :)

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den Olgo,

    děkujeme za milé hodnocení a těšíme se na Váš další nákup.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 40 %

    • zboží nakonec dorazilo
    • u zboží bylo uvedeno, že je skladem, ale vydali ho až za 3 týdny
    • zaplatila jsem předem kvůli rychlejší expedici, ale nesplnili to
    • přišlo mi postupně 6 mailů s datem vydání ze skladu, ale až ten 7. byl pravdivý
    • na moje maily odpovídali za 2 dny
    • měl to být dárek k narozeninám, ale kvůli lživým informacím byl značně opožděn
    • neposlali mi odkaz pro hodnocení na Heuréka.cz - dobře věděli proč

    hlavně nedoporučuji platbu předem, za ty nervy to nestojí

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste tady pod přezdívkou, proto nemůžeme dohledat, o kterou objednávku se jedná a kde se vyskytl problém.
    Skladové informace uvádíme relevantní. Nestává se, že bychom měli uvedeno Skladem chybně. Na emaily odpovídáme zpravidla do 24 hodin.
    Odkaz na hodnoceni na Heuréce bohužel neposíláme kvůli sporům s Heurékou. Heuréka blokuje možnost vkládání automatických hodnocení na základě emailů.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Zboží, které mi přišlo se absolutně neshodovalo s objednávkou.
    • Na požadavek vysvětlení a prosbou o vrácení peněz nikdo nereagoval.

    Už nikdy více!!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    na emaily vždy reagujeme a to do druhého pracovního dne. Pokud se k Vám vyjádření nedostalo, naleznete jej pravděpodobně ve spamu. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej samozřejmě do 14 dní vrátit.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • zboží nakonec dorazilo
    • dlouhá doba dodání i přesto, že na stránkách bylo zboží dostupné ihned
    • není možné se dovolat na zákaznickou linku
    • objednávka nebyla zabalená dohromady - vyzvedla jsem si věci ve výdejním místě a dostala jsem všechno jednotlivě, žádná taška, žádná krabice
    • žádné průběžné informace/e-maily o stavu objednávky

    Jednou stačilo, příště budu nakupovat někde jinde. Zboží nakonec dorazilo, ale byly to nervy.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    pravděpodobně jste objednal/a variantu, kterou jsme skladem neměli. Informace o stavu skladu jsou vždy uvedeny po kliknutí na tlačítko koupit. Uznáváme, že v předvánočním období je dovolání se k nám obtížnější. Posílili jsme několikanásobně zákaznickou podporu, ale i přes jeden hovor za druhým na několika linkách současně se nám nedaří vždy obsloužit všechny volající zákazníky. Pokud jste si vyzvedával/a zboží na naší výdejně, pak zboží baleno není, ale tašku Vám na požádání samozřejmě dáme.
    Průběžné informace vždy zasíláme emailem. Podle Vašeho tvrzení to vypadá, že veškeré naše emaily Vám padají do spamu.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • sliby
    • spousta paní či slečen různých jmen, co reagují na Vaše e-maily
    • jen jeden kontaktní e-mail a telefonní číslo, jak prosté ;)
    • objednala jsem pouze zboží skladem s termínem dodání do Vánoc - což se záhy změnilo
    • dovolat se nemožné
    • reakce na e-maily krapet zmatená (mám pocit, že tam odpovídá, co směna někdo jiný nebo tam sedí nějaká schizofrenička) ;)
    • byť jsem asi 3x prosila o storno, stejně se pořád snažili to ukecat, že to dodají částečně, později...

    no, nakonec zareagovali a mám přislíbené storno a vrácení peněz. Uvidíme, jak to dopadne. Tak jako tak, stálo mě to jen nervy a shánění jiných dárků

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel spousta dodavatelů nebyla před Vánoci schopna dodržet dodací lhůty díky obrovskému náporu objednávek a zároveň zpožděné dopravě. Díky tomu jsme museli u několika druhů zboží termíny dodání posunovat. Omlouváme se.
    Co se týče emailů, tak těch chodí přes vánoce téměř tisícovka denně a na všechny emaily by jeden člověk odpovědět nezvládal, proto tady sedí opravdu několik zaměstnanců současně. :)

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • komunikace do 24h
    • Co potřebujete víc než dodat zboží?
    • Zaplacené zboží jim trvá 3týdny expirovat
    • Poté další měsíc doručit
    • A poté se můžete modlit jestli vůbec dojde (mi ještě nedošlo)

    Pokud máte možnost jíného obchodu, volte jiný. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Prodáváme jak zboží skladem, tak zboží, které je nové a do prodeje se zavádí. Vždy uvádíme skladové informace. Pokud zboží není skladem, v košíku si můžete ověřit dostupnost a vidíte i předpokládaný termín dodání. Tento termín uvádíme i v emailu o potvrzení objednávky. Jakmile zboží naskladníme ihned jej odesíláme. Vaše tvrzení jsou tedy bohužel zcestné. Je nám líto, že na nás máte takový názor.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • naprosto nefunkční shop

    Čekám již třetí týden na zboží, pět položek mělo být skladem, čekalo se na jednu která měla být naskladněna před dvěma týdny.
    Od té doby chodily neustále další a další zpoždění.
    Včera se mi podařilo objednávku změnit podle aktuální dostupnosti a bylo mě přislíbeno že objednávka bude expedována.
    Dnes mi ale přišel mail že polovina dalšího zboží, které bylo skladem a blokované pro mne, již není, že si mám objednávku změnit.
    Nefunkční systém, rozhodně nedoporučuji platit předem, nespolehlivý obchod, nefunkční tel. linka (linka stále hlásí že jste druhý v pořadí a ani po 30-ti minutách telefon nezvedají, na maily již nereagují.