Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • zboží odpovídá kvalitě nejhorších vietnamců
    • padělky a náhražky kvalitních značkových výrobků
    • obaly od věcí vypadají, jako by na skladě ležely 40 let
    • neodpovídají fotografiím

    objednávala jsem mnoho věcí na Vánoce, nedá se použít snad ani jedna

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý večer,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    V případě, že se zbožím nejste spokojená, máte možnost odstoupit od smlouvy do 14ti dnů s nárokem na vrácení peněz.

    Krabičky k produktům nám zasílá dodavatel. Rozhodně na skladě neleží dlouhou dobu.

    Hezký večer,

    tým e-shopu Dárkyla.cz

  • 10 %

    • zboží v katastrofálním stavu
    • nekvalitní materiál, ošoupané

    již nikdy víc ...

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý večer Nikolo,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Bohužel se nedostanu k Vaší objednávce, protože neznám číslo.

    V případě, že se zbožím nejste spokojená, je možné odstoupit od smlouvy do 14ti dnů s nárokem na vrácení peněz.

    Stačí nás kontaktovat na email a reklamaci s Vámi budeme řešit.

    Hezký večer,

    tým e-shopu Dárkyla.cz

  • 10 %

    • Levné zboží
    • Extrémně dlouhé čekání na dodání a asi se nedočkáte

    Mám objednané zboží už 3 týdny a každý týden to posouvají o týden. Takže obrovská nespokojenost určitě nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý večer Pavle,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Předpokládaná doba naskladnění zboží je uvedena na webu u produktu.

    V případě, že se stane a dodavatel nám zboží nenaskladní včas, kontaktujeme Vás na email.

    Hezký večer,

    tým e-shopu Dárkyla.cz

  • 10 %

    • Osobní odběr
    • Zboží vůbec neodpovídá fotografii

    Objednala jsem si tašku, která vůbec neodpovídá fotografii. Měla být černá, místo toho je vybledlá, ošoupaná a trční z ní nitky. Už nikdy více!!!!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý večer Tess,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    V případě nespokojenosti se zbožím, je možné odstoupit od smlouvy do 14ti dnů s nárokem na vrácení peněz.

    Můžete nás kontaktovat na email. Reklamaci samozřejmě budeme řešit.

    Hezký večer,

    tým e-shopu Dárkyla.cz

  • 10 %

    • Zboží v naprosto otřesném stavu, vše smrdí, jedny šaty přišly zmuchlané do koule a strčeny do igelitu, nic neodpovídá fotografiím. Materiál i tvar šatů strašný. Ze třech šatů nejsou ani jedny nositelné.

    Nechápu, co tu tento obchod stále dělá, že je stále takové jednání a přístup tolerováno.
    Otřesné zboží za nesmyslné ceny, nereálné fotografie.
    Už nikdy víc.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    Vaše špatná zkušenost nás velice mrzí. Pravděpodobně se jedná o skladovou chybu balení. V případě nespokojenosti, můžete do 14ti dnů odstoupit od smlouvy s nárokem na vrácení peněz.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 90 %

    • Zboží máte doma do tří dnů při osobním odběru
    • Plno zajímavých věcí
    • Při nákupu jsem neměl jediný problém
    • Špatné pobočky osobního odběru(kočárky a podobné obchody)

    Při nákupu s osobním odběrem(doporučuji, protože podle obchodních podmínek je dodací lhůta max. 3 dny) jsem neměl jediný problém, výrobek splnil má očekávání.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás těší Vaše spokojenost. Budeme se těšit na Váš příští nákup :). Netuším jaký je problém na výdejních místech jako jsou tabáky atd. Osobní odběr je levnější, než doručení na adresu.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • snad jen rychlost vyřízení,ale co by pro něj neudělali když v tom mají peníze
    • Zboží na obrázku super,ve skutečnosti šunt ,kde za cenu mikiny bych koupil u vietnamců 2
    • potisk na zboží popraskaný jak po 3 seprání
    • velikostní tabulka vůbec neseděla,cca o 3 cm ve všech směrech
    • reklamace vyřízená hned druhý den po odeslání,ale peníze si držejí 14dní

    Tady už vážně nikdy víc,kvalita z obrázků se zdaleka nepodobá skutečnosti
    V emailu krásná věta : "Vaše spokojenost je pro nás priorita číslo jedna" ale opak je pravdou..peníze pro ně co nejrychleji ,ale po reklamaci vás nechají těch 14 dní čekat,přitom placeno převodem
    PS: nezapomeňte do komentáře napsat jak Vás mrzí špatná zkušenost..výsměch ..
    Nemělo by vás to mrzet,měly by jste s tím něco dělat

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    samozřejmě pracujeme na spokojenosti našich zákazníků. Bohužel netuším o jaké zboží se jedná, neuvádíte jméno ani číslo objednávky. Na vrácení peněz máme ze zákona 14 dní. V této lhůtě Vám vráceny byly, vše tedy bylo v pořádku. Prosím můžete nás kontaktovat na email abychom věděli o jaké zboží se jedná a mohli chybu napravit.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • informovaly o stavu objednávky e-mailem
    • Čínské lunty!!!A objednané 2 lampiony a oba stejné, když měly být jiné.Takový český aliexpress

    Už nikdy více!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Pravděpodobně došlo ke skladové chybě při balení. Bohužel není možné podívat se do systému, nemám zde číslo Vaší objednávky. Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej vyměnit. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na email [email protected]

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • Po objednávce přišlo zboží včas a v bezvadném stavu. Po vyzkoušení oblečení jsem zjistila, že moje běžná velikost bohužel neodpovídá a tak jsem část zásilky vrátila, okamžitá komunikace prostřednictvím meilu byla perfektní a vybrala jsem jiné zboží na výměnu a během pár dní jsem měla vše doma.

    Jsem spokojená a doporučuji.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás těší Vaše spokojenost. Budeme se těšit na Váš příští nákup :).

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Objednala jsem si transparentní toaletní tašku do letadla, bohužel mi došla s nefunkčním zipem, látka pod jezdcem je potrhaná, takže obyčejná malá toaletní taška za 170 Kč je mi na nic. Nedoporučuji!

    Přišla mi věc, která je nefunkční a tedy k ničemu.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, špatná zkušenost, kterou máte. V případě, že zboží dorazí poškozeno, je možné jej reklamovat. Prosím kontaktujte nás na zákaznické lince 533 533 133. Domluvíme se na dalším postupu.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • nic
    • kašlou na zákazníka, dodací lhůty jsou jim jedno, hlavně že je kšeft, ale podle hodnocení už si tam snad nikdo nic ani nekupuje...

    Pokud chcete koupit nějakou kravinu co nabízí kupte raději přímo z číny kde to berou i oni, třeba na na aliexpressu, dojde vám to možná dřív než od nich a za zlomek ceny :D

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Dodací lhůty u zboží, které není skladem, není bohužel možné ovlivnit. Jakmile nám dodavatel zboží naskladní, ihned odesíláme. Máme spokojené zákazníky, kteří u nás rádi nakupují.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 40 %

    • výdejna
    • Taška na dokumenty přišla bez ramenního popruhu. Nahlášeno na info lince neděje se nic. Dlouhá čekací doba na zaslání nekompletního zboží.

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás že zboží přišlo nekompletní. Neuvádíte jméno a příjmení, ani číslo objednávky. Prosím kontaktujte nás na email [email protected]. Prověříme stav doposílky popruhu k tašce.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • "Garance" dodání do vánoc změněna (u jednoho produktu) až po zaplacení zboží
    • Nabídka na odeslání zbytku objednávka nesplněna
    • Objednával sem 17.12. - teď přišel třetí mejl se změnou dodací lhůty

    hodnoceni možná změnim (pokud to jde) až zboží dojde a pokud bude kvalitní. Rozhodně neplatit nic dopředu!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost.Platba předem není nutností. Platit můžete i na dobírku při převzetí zboží. U jednotlivých variant po rozkliknutí bylo uvedeno které do Vánoc naskladněny budou. Prosím kontaktujte nás pro zjištění stavu Vaší objednávky.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • rychlá komunikace
    • bezproblémové vyřízení reklamace
    • rychlé doručení vyměněného zboží

    Koupila jsem na eshopu hodinky, které nešli ani po výměně baterie, v den odeslání reklamace mi přišla odpověď a za další dva dny přišli hodinky nové a funkční. Děkuji za rychlé vyřízení v době vánočních svátků. :-) Obchod určitě doporučím.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás těší Vaše spokojenost. Budeme se těšit na Váš příští nákup :).

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Zboží jsme objednali 30.11. Nejprve vůbec nedali vědět, že nemají na skladě jeden z objednaných dárků, pak sice napsali, že ruší výdejnu, ale že stejně tam zboží nestihnou dodat. Po mé prosbě aby zboží zaslali poštou, zboží vůbec neodeslali a ještě se divili že neví, komu to bylo nahlášeno.

    Nikdy více!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. U jednotlivých produktů na webu je uvedeno zda jsou skladem, nebo ne. V případě, že skladem není např. jedno zboží z objednávky, čekáme na naskladnění a poté odesíláme celou kompletní objednávku. V emailu o přijetí objednávky, který obdržíte po dokončení objednávky, je napsáno předpokládané datum naskladnění zboží. Výdejnu jsme rušili, netuším ale kde byl problém, protože nevím na jaké jméno byla tato objednávka vytvořena.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Na stránce uvádí, že zboží naskladní k určitému datu, ale pak se zboží nedočkáte, každý den naskladnění odkládají. Při stížnosti vám posílají zpět copy-paste mail, že zboží bude naskladněno a ať jste trpěliví.

    V podstatě prodávají to, co nemají.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Termín, který u zboží na webu uvádíme je předpokládaný. Mrzí nás, že se zboží opozdilo. Jakmile nám jej dodavatel naskladní, ihned odesíláme. O průběhu objednávky Vás informujeme emailem.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 100 %

    • Rychlé doručení
    • Zboží podle očekávání
    • Dobrá cena

    Všechno proběhlo v naprostém pořádku a rychle.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jsme velice rádi, že nákup u nás proběhl v pořádku a jste spokojený :).

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 20 %

    • Objednala jsem si raclette gril. Zboží sice přišlo téměř ihned bohužel ne však v originální krabici,což nikde uvedeno nebylo. Jsem velice zklamaná. Gril jsem chtěla dát jako dárek.

    Třeba se stalo nedopatřením,že zboží nebylo originálně zabaleno ale i v tomto případě mě o tom měl obchod informovat předem.

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Bohužel netuším o jaký gril se jedná, abych situaci prověřila. Pod názvem, který jste uvedla zboží v naší nabídce nedohledávám. Reklamace je však možná. Můžete nás tedy kontaktovat na email.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • vůbec nic
    • obchod absolutně nekomunikuje
    • není pravda, že termíny dodání na webu jsou pravdivé - u zboží, které jsem si objednala bylo napsáno, že je skladem a po 14 dnech co se nic nedělo jsem se konečně dovolala, protože na mail nikdo neodpovídal, a bylo mi řečeno, že objednávku zrušili, protože zboží již není v nabídce

    v žádném případě nedoporučuju!!!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost. U jednotlivých produktů je vždy uvedeno zda je zboží skladem, nebo ne. Pokud má produkt varianty, je třeba je rozkliknout aby se zobrazilo, které jsou skladem a které ne. Informujeme zákazníky o každém postupu objednávky. Na emaily odpovídáme zpravila do 24 hodin.Pokud zákazník nereaguje na email o tom, že zboží není dostupné u dodavatele, systém objednávku stornuje.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz

  • 10 %

    • Katastrofa
    • Objednal jsem si lapac snu ve tvaru srdce fialove barvy... Lapac prisel, ale uplne jiny a pekne hnusny!

    Objednal jsem si lapac snu ve tvaru srdce fialove barvy... Lapac prisel, ale uplne jiny a pekne hnusny!

    Reakce obchodu Dárkyla.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Pokud je se zbožím nějaký problém, je Vám k dispozici možnost reklamace. Ohledně reklamace nás můžete kontaktovat na emailu [email protected], nebo na zákaznické lince 533 533 133.Domluvíme se na dalším postupu.

    Krásný den,

    tým e-shopu Darkyla.cz