Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • bota ma bilou tečku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží mi přišlo/boty/.O tři čísla větší.Firma chce,abych reklamaci pečlivě zabalil,___donesl na zásilkovnu!!!!! a poslal do Polska.-Na můj dotaz,proč nemají ani adresu v ČR ani telefon mi slečna sdělila,že česky se se mnou nebude nikdo bavit!!!/mluvím ještě A,N,R../.Varuji všěchny před takovou firmou.-Mělo mě to napadnout,Polsko.Takže když to "dobře" dopadne,přijdu"jen" o 160kč-PPL a kolik bude stát balík do PL nevím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace ze strany obchodu.

    Při objednávání zboží bylo uvedeno na stránkách že zboží je skladem, doručení do 2 dnů.
    Po týdnu čekání my bylo na můj dotaz sděleno, že některé zboží není skladem.
    Po zaplacení doručen email že objednávka se připravuje, poté týden ani informace že zboží není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibotechna eshop

  • Deset dní od objednání a zasílku ještě neodeslali, ověřeno na zásilkovně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem mikinu pro přítele a přišla špinavá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 7 dny, zaplaceno a do dnešního dne jsem bez informace, kdy mi zboží bude dodáno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem trička, velikosti nesedí. Do trička XL jsem se nevešel a jsem opravdu drobnější postavy. Všechno jsem vrátil samozřejmě na své náklady. Poštovné do Polska: 511,- Kč

  • zaplacené zboží nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • problém při vrácení nevyhovujícího zboží, nereagují na email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Bohužel více barevná mikina měla bílý pruh již jako nová zapuštěná červenou barvou, kterou mikina taky obsahoval (co by to teprve udělalo kdyby se vyprala...) a celkově za ty peníze opravnu strašný hadr, přitom na fotce působila jako krásné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čínský rozměry velikostí bot neodpovídají evropským standartům-malé
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, nekvalitní materiál jak z tržnice. Nášivky na loktech nedošite koukají nitě. Objednaval jsem sako v hodnotě 1552KČ a cenově bych ocenil na 552Kč max. Nedoporučuji .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velikost obuvy nesouhlasí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bohužel kvalita nabízeného zboží se velmi zhoršila, polokošile je z naprosto nekvalitního materiálu a svetr je spíše síťovina. Takže zde již objednávat nebudu

    Kvalita zboží na velmi nízké úrovni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesedí velikosti dle tabulek
    • Složité a drahé vrácení zboží,pokud to pošlou poštou,cena vrácení na adresu do Polska je 490kc
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jiná velikost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Takový eshop jsem doposud nezažil a praktiky které používají...?
    Objednal jsem si obuv v akci cca 500kč.
    Dám do košíku vyplním doručovací údaje a když chci zaplatit cena je 1300kč.
    Tak si říkám objednal jsem "troje" nee měl jsem tam pouze jedny.
    Chcanky jste nic jiného!
    Tohle si zkoušejte doma v Polsku!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velikosti absolutně neodpovídají, vracím celý nákup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    quite disappointed this time . The coat was delivery to me quite wrinkled. Ombre should delivers this kind of coats in a better package and the worse thig was that one of the sleeves is tighter then the other.