Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia, zboží už 3 mesiac cestuje nikto so mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíme Davide, je nám líto, že objednávka neproběhla dle Vašich představ, dle e-mailů jsme s Vámi komunikovali a snažili se Vám vyjít vstříc. U objednávky vidím, že jste ji vytvořil 4.2. a hned ten den chtěl zrušit, což jsme udělali. Budeme Vás dnes ještě kontaktovat, abychom prověřili, jestli nedošlo k nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednáno (zboží skladem), zaplaceno - týden se nic nedělo. Teprve po telefonické urgenci, kde jsem se dozvěděl, že toho mají moc. Já jim tedy další práci přidělávat nebudu, když je to tak.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko, moc se omlouváme, že k Vám zboží dorazilo později, budeme Vás kontaktovat a snad se nám podaří celou situaci nějak kompenzovat k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nešlo mi zaplatit kartou na e-shopu, po domluvě bylo zasláno na dobírku za cenu platby kartou

    Zboží jsem vrátila, vybraný odstín neodpovídal nafocenému na internetu, po 14 dnech od prokazatelného zpětvzetí jsem zatím neobdržela peníze na účet.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko Katko, omlouváme se za vzniklou situaci, budeme Vás hned kontaktovat, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nevím co si o obchodu myslet - zaplaceno 3.1., dodnes (14.1.) nevím, co s objednávkou je a v jaké je fázi. (???) Nepřišel mi po zaplacení potvrzovací email typu "přijali jsme Vaši objednávku, vyčkejte na zprávu s termínem doručení zásilky". V mém účtu na jejich webu po přihlášení vidím, že bylo zaplaceno a že jsem "bronzový zákazník" (útrata přes 3000,-), ale žádné další info - kdy bude expedováno a doručeno, nic. Na email mi ihned velmi slušně odpověděli, ať mám strpení, že pošlou co nejdříve - nejspíše během teď již minulého týdne - ale nevím ani, proč se zpozdilo, když nemám žádnou informaci např., že by jim na skladě chyběl ten a ten kus oblečení a vyexpedují až bude naskladněn a pošlou vše najednou.
    • Pokud doručení zboží nebude mít nějaký posun nepozději do tohoto pátku (což by byly dva týdny od zaplacení), požádám o vrácení platby či komunikaci s obchodem banku.
    • chybí potvrzovací emaily, že objednávka byla přijata/zaplacena/ existuje, informace o datu vyexpedování zboží a doručení
    • chybí komunikace, proč se dodání oblečení zdrželo (pokud by obchod zaslal emailem konkrétní informaci (např. že čekají na naskladnění některého ze zboží v objednávce), zákazník alespoň nebude v nejistotě.)

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko Lucie, moc se omlouváme za vzniklou situaci. Budeme Vás dnes kontaktovat, abychom celou situaci napravili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento eshop rozhodne nedoporucuji.
    5.12. jsem udelala objednavku mikiny a tricka a ihned jsem zaplatila platebni kartou. Zadny potvrzovaci email, zadne info o odeslani, nic.
    12.12. tam volam a pry budou odesilat co nejdrive.
    13.12. mi prisel email, ze mikinu nemaji na sklade, tudiz odesilaji jen tricko a posilaji penize za mikinu zpet na ucet.
    stale zadne info o odeslani, 20.12. tam volam, kdy mi tedy prijde to tricko, pry ho odeslou ten den a ja muzu doufat, ze mi prijde 23.12.
    27.12. tricko mi stale jeste nebylo doruceno...

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko, Dovolte nám omluvit se upřímně a od srdce, že jste tak dlouho čekala na svou objednávku. Náš obchod zachvátil předvánoční chaos, na který jsme nebyli připravení. Budeme Vás komtaktovat, abychom celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na infolince byli velmi příjemní, ale nevidím důvod zrušení objednávky, když požadované zboží bylo v eshopu nabízeno i další den a dokonce šlo i objednat.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko Tano, za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme. Jednalo se o chybu, zboží jsme opravdu skladem neměli, informace jsou již opravené.

    • položky skladem nejsou pravda, dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko, Dovolte nám omluvit se upřímně a od srdce, že jste tak dlouho čekal/a na svou objednávku. Náš obchod zachvátil předvánoční chaos, na který jsme nebyli připravení. A dělali jsme vše pro to, abychom objednávky odeslali co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Predchozi zasilku nemeli cislo ktere jsem si objednal (k dospozici pro objednani bylo).

    12 dni a zasilka nikde. Ale hlavne že dorazí dotazník spokojenosti...

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklé komplikace. Budeme Vás telefonicky kontaktovat a pokusíme se situaci napravit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží přišlo později než inzeroval prodejce
    • kvalita nebyla 100% - chybělo zapínání kapuce, po dlouhém hádání došlo k výměně zboží
    • sklad prodejce je mimo území ČR, tudíž skladem v republice nic nemá
    • v okamžiku problému, nebere majitel telefon a pevná linka Vás vypne, že voláte mimo pracovní dobu ( to v době, kdy dle stránek má být v provozu).

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, bohužel ve Vašem případě se jednalo nestandardní záležitost, snad jsme již celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti a s vyměněnou bundou jste spokojený. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vypadalo úplně jinak než na obrázku. Zakoupil jsem svetr a přišel mi svetr se zapošitou košilí.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko, omlouváme se a děkujeme za podnět pro zlepšení, košile byla jen na fotce a bohužel ne v popisu, díky Vám je popis již opraven. Pokud si rozmyslíte možnost bezplatného vrácení, rádi Vám vyjdeme vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prehledny obchod
    • Jednu objednavku poslali 2x
    • Spatna velikost

    Obleceni super .. ale ty objednavky bych dopiloval

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko Rici, děkujeme za hodnocení, za vzniklou situaci se omlouváme. Do budoucna dopilujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • levne
    • nekvalitni material
    • nekvalitni siti

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko, je nám líto, že jste s výběrem oblečení u nás nebyl spokojen. Kdyby jste se rozmyslel, tak naše nabídka na bezplatné vrácení zboží stále platí :)