Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelíbil se mi systém placení a nevhodné chování v komunikaci
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhhé dodací doby
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    přišla mi jiná velikost a nevim co s tim na email nikdo nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemůžeš si vyzkoušet

    Sako bylo pomuchlané ( slabé slovo)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát zrušili objednávku s odstupem času ,hrůza ,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Barvy oblečení ve skutečnosti se dost lišily od toho co je na webu. Materiálově to take není hitparáda.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechápu proč to nešlo poslat najednou

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Zdravíčko,

    snažil jsem se s Vámi spojit, celou situaci jsem prověřil, nicméně žádný zádrhel nikde nevidím.
    Vytvořila jste u nás pouze jednu objednávku a vše bylo expedováno a dodáno tak, jak mělo.

    Krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za tuto cenu jsem nečekal bůhví, jakou kvalitu, a to se potvrdilo chtěl jsem světle šedou barvu přišla šedá a o kvalitě ani nebudu mluvit.
    Reklamovat barvu za tuto cenu ani nebudu ale Ombre už nikdy.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den Ondřeji,

    je mi velice líto, že jste byl s kvalitou nespokojen, přesně pro tyto účely nabízíme možnost vrácení zboží.
    Co se týče odlišné barvy i Vámi zmíněné nízké kvality, vše jsem dal na prověření zodpovědným kolegům a Vaši objednávku důkladně prověří.

    Díky za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá se neustále zlepšovat.

    Krásný den přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží vůbec nevypadalo jako na fotkách.
    • Zklamání
    • Vše je levná Čína.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Rostislave,

    moc nás mrzí, že zakoupený kabát nenaplnil Vaše očekávání.
    Zboží v našem e-shopu vždy odpovídá uvedeným fotografiím, nicméně Vaši výtku prověříme.

    Pokud jste byl nespokojen, není žádný problém jej do 30 dní vrátit a my Vám pošleme penízky zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše strašně dlouho trvalo
    • je to Polsko horší jak Čína

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Luboši,

    je nám moc líto, že doručení objednávky trvalo o něco déle než obvykle, bohužel však prodlení vzniklo na straně Zásilkovny, která před Vánoci nestíhala balíky zpracovávat včas. :-(

    Pokud jste byl nespokojen i se zbožím celkově, není žádný problém jej do 30 dní vrátit a my Vám pošleme penízky zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mikina hezká akorát značení velikosti mi nějak nesedí
    • Mikina mi byla malá, ale je hezká, nechám ji tedy synovi

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, je nám líto, že mikina nesedla podle představ, ale jsme si jistí, že i synovi udělá ohromnou radost. :-)

    U každého produktu je uvedena patřičná tabulka velikostí s rozměry, která by Vám s výběrem měla pomoci a minimalizovat tím možnost šlápnutí vedle.

  • V obchodě popletli způsob platby. Chtěli zaplatit on-line . A potom ještě poslali balik s dobírkou. Vše úplně špatně !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to před Vánocemi.!!!!! Když člověk čeká na zboží. !!!!!! Hůza!!!!!!!!!S vámi nikdy více!!!! Gajdošová

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den Františko,

    děkuji Vám za zpětnou vazbu, zboží jste u nás objednala na dobírku - tedy platbu při převzetí, poté jste
    si přála změnu doručení s platbou předem, bohužel toto již nebylo možné, zásilka byla na cestě k Vám. Balíček na dobírku jste následně odmítla. Situaci jsme s Vámi komunikovali a nabídli okamžité odeslání nového balíčku s platbou předem, bohužel bez položek, které již byly v tu chvíli vyprodány, ty jsme znovu dodat již nemohli.
    Hezký den přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišla mi jiná věc než jsem si objednal, asi se některých věcí potřebují zbavit

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Zdeňku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a ještě jednou se za expediční chybu omlouváme.

    Jak Vám již kolega psal, určitě můžeme patálii napravit přes reklamaci zboží a zaslat správnou barvu bundy, případně s vrácením peněz nebude rovněž žádný problém.

    Prosíme Vás tímto o odpověď na náš poslední e-mail, abychom mohli záležitost napravit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je to 11.den od objednávky. Zatím nic nepřišlo, žádná komunikace obchodu. Mám obavy, že se to Vánoc nestihne, nebo že nedostanu vůbec nic...

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Ingrid,

    dle systému a sledování zásilky byla objednávka převzata na výdejním místě Zásilkovny již 10.12., a tedy hodnocení nerozumíme.

    Objednávka byla doručena do 4 pracovních dní od vytvoření, přesně tak, jak bylo slíbeno. :-)

    Kontaktovali jsme Vás rovněž i e-mailem, a tedy pokud došlo k nějakému problému, určitě to s Vámi rádi vyřídíme.

    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velikost oblečení nesedí, rukávy jsou tak úzké, že se není možné do toho dostat, přitom trup sedí. Vrácení zboží na vlastní náklady.Pri nákupu oblečení okolo 500korun a celkem za poštu dáte 230,tak se vám nevyplatí ani zboží vracet.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Hezký den Marku,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu, a je mi líto, že Vám zboží nesedlo a byl jste nespokojen. U každého modelu máme pro tyto případy přesné velikostní tabulky, které eliminují šlápnutí vedle. Co se týče nákladů na přepravu nad 999 Kč u nás máte přepravu zdarma a cena zpětného zaslání záleží na Vaší preferenci přepravce, nicméně pohybuje se běžně do 100 Kč. Hezký den Vám přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Originální, moderní pánská móda za rozumnou cenu.
    • Velikost S značky Ombre skvěle padne na vysokou a hubenou postavu
    • Automatem vytvořený lživý stav objednávky (např. "zabaleno" po hodině od objednání v sobotu v 9 večer)
    • Bordel v databázi skladových zásob

    Sortiment značky Ombre je často výjimečný svým střihem. Bohužel osobně mám s obchodem špatné zkušenosti.

    Objednával jsem v sobotu Bundu C412, následně jsem hned psal e-mail s prosbou o změnu dodací adresy. (proběhlo v pořádku) Stav objednávky "zabaleno" V pondělí volám na zákaznickou linku s dotazem, zda zboží skutečně směřují na novou adresu. Paní s velmi milým hlasem mi sdělí, že je vše správně a že mám zásilku očekávat do dvou dnů. Úterý odpoledne - změna stavu na "Storno" (z důvodu nedostupnosti zboží) s odpovědí: Jako malou omluvu Vám alespoň posíláme extra 20% slevový kód (který je volně přístupný na internetu), který platí na veškeré nezlevněné zboží.(kterého je na e-shopu drtivá většina) - Stačí do vybraného pole v objednávce zadat FB20 a sleva se Vám automaticky uplatní. (zároveň nechápu logiku obchodu - mít dva duplicitní slevové kupóny - GL20 a FB20, se stejným efektem). Pote, co jsem si neodpustil reagovat označením jejich omluvy za blbý vtip, dostal jsem odpověď: bohužel kolegové na zákaznické podpoře nevidí detailní pohyby na skladu a s tím spojenou dostupnost zboží, které reálně dostupné není (no nádhera). Co se týče slevového kódu, ten opravdu platí na nezlevněné zboží tedy zejména novinky na které tento kód můžete využít. (resp. odpověď typu "a co po nás jako víc chceš? už neotravuj :D).

    Mrzí mě to, ale o tuto recenzi jste si řekli.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Jane,

    děkujeme za Vaši upřímnou reakci, je to dobrý podnět pro zlepšení.

    Opravdu nás vzniklá situace mrzí a věřte, že určitě u nás není standardem, že by v systému byla objednávka jako zabalená a následně jsme dostali informaci ze skladu, že vybrané zboží není, a tak jsme nuceni objednávku stornovat.

    Bohužel se však chyby občas stávají, všichni jsme jen lidé a holt "Černý Petr" padl na Vás a nám je to skutečně líto.

    Vždy se snažíme pro zákazníky dělat maximum, viz expresní změna adresy na základě Vašeho požadavku, avšak někdy to nedopadne dle našeho přání.

    Za vzniklou situaci se Vám ještě jednou srdečně omlouváme a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, budete se zbožím spokojen. :-)

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá dodávka zboží v pořádku
    • Kabát jsem vrátil, protože mi nevyhověl střih, jinak byl dobrý. Na vině byla moje postava. Ale pořád čekám na vrácení peněz!

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den, Otakare,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za menší prodlení s vrácením peněz se Vás ještě jednou moc omlouváme. :-)

    Jak jsme spolu již telefonicky řešili, vše bude v nejbližších dnech napraveno k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou děkujeme za pochopení a v případě další potřeby jsme Vám plně k dispozici!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obchod celkově docela v pořádku.Trošku delší doba doručení ale také v pořádku. Objednány 3 chinos kalhoty ,i přes detailní dodržení rozměrů v tabulce kalhoty velikostně úplně mimo a poslány zpět.Navíc další obchod kde se platí dost peněz za poštovné při vracení zboží.

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že zboží nesplnilo Vaše očekávání.
    Co se týče tabulek velikostí, ty by měly odpovídat skutečnosti, ale raději je ještě necháme u kolegů ověřit.

    Zboží lze vrátit jakýmkoliv způsobem, například i přes Zásilkovnu, kde poštovné bývá levnější než na poště.

    Každopádně náš tým se s Vámi ještě spojí, abychom záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme a přejeme krásný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemaji zbozi

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouvám za nedostupnost jednoho z produktů ve Vaší objednávce.
    Snažíme se, co to jde, aby k takovým případům vůbec nedocházelo.

    Hezký den přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem kraťasy...na fotce byly vyobrazeny jako značkové ( guma u pasu obsahovala prestižní značku kraťas )...a ty co přišly jí neměly...asi klamavě vyobrazeno, měl jsem si uvědomit, že se jedná o vysunuté boxerky ven ... jinak kraťasy ok, ale za tu cenu nějaká značka ombre je opravdu zklamání !!!

    Reakce obchodu Ombre.cz

    Hezký den,

    je nám líto, že zboží nebylo dle Vašich představ.
    Máte pravdu, na fotografii je částečně vyobrazeno spodní prádlo (boxerky), které ovšem nejsou předmětem nabídky.
    Budeme Vás kontaktovat, abychom celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.