Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží inzerováno jako nové, ale bylo minimálně rozbalené možná použité.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání a připravili Vás o čas při objednávce. Na e-shopu Comfor Stores inzerujeme jen minimum rozbalených produktů, které se většinou nacházejí skladem na našich pobočkách, kde mohou být vystavené.

    O této skutečnosti jsme Vás telefonicky informovali a situaci jsme společně vyřešili zrušením objednávky. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Tým Comfor Stores

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednáno 6.12. a do teď objednávka je v nezměněném stavu, přitom jsem si dala doručení na prodejnu. Nečekala bych že jedna věc bude trvat k dodání tak dlouho když je na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla jsem zvyklá, že mi volá příjemný pán a to už se neděje :/
    • Žádná informovanost o objednávce do mailu
    • Pěkně dlouho, se nic neděje

    Je to bída, byla jsem zvyklá s manželem nakupovat relativně často, ale aktuálně již nevidím žádnou přidanou hodnotu a to ani cenu

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu ohledně nákupu na www.comfor.cz. Mrzí nás, že Vaše zkušenost nebyla pozitivní. Potvrzení objednávky bylo odesláno na uvedený e-mail, zadané telefonní číslo však nebylo funkční, což nám znemožnilo Vás kontaktovat.

    Vaše zásilka byla odeslána, ale z důvodu nevyzvednutí se nám nyní vrací zpět. Budeme rádi, pokud vytvoříte novou objednávku se správnými kontaktními údaji.

    S úctou,
    Tým Comfor

  • Nedoporučuje obchod

    Přestože zboží bylo skladem, po 5 dnech obchod informoval, že jej vlastně nemají.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Mrzí nás, že administrativní chyba způsobila tyto nepříjemnosti. V současné době pracujeme na zlepšení našich interních procesů, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.

    Vaše objednávka byla bohužel zrušena kvůli chybnému zobrazení skladové dostupnosti na našem e-shopu. O této skutečnosti jsme Vás telefonicky informovali a následně jsme okamžitě zajistili refundaci.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Comfor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacením se objednávka nestává platnou ale až po manuálním potvrzením pracovníkem

    Obchod mi zrušil objednávku z důvodu že prý byla chybná cena. Bohužel mají takhle nastavené podmínky že zaplacením ještě neni objednávka potvrzena, ale až manuálně pracovníkem, takže můžou libovolně rušit již zaplacené objednávky!!! V tomhle obchodě již nenakupuji nikdy více.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a především nás mrzí vzniklá situace s Vaší objednávkou. Velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které administrativní chyba způsobila. Zajišťujeme, aby se podobná nedorozumění neopakovala, a v rámci našich interních procesů pracujeme na vylepšeních, která by takové situace do budoucna eliminovala.

    Vaše objednávka byla zrušena z důvodu nesprávného uvedení ceny, což bohužel nelze akceptovat v souladu s našimi obchodními podmínkami.

    S pozdravem,
    Tým Comfor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Váš nákup musíte zaplatit ihned kartou… ok
    Po dvou dnech napsali, že cena za kterou jsem koupila produkt je neadekvátní a odstupují od smlouvy….

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom upřesnili, že platbu předem po našich zákaznících nevyžadujeme, máte možnost volby platební metody při dokončení objednávky. Omlouváme se za komplikace způsobené administrativní chybou, kvůli které byla cena nesprávně uvedena. Z tohoto důvodu jsme museli od objednávky odstoupit, jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách.

    Platba Vám byla řádně vrácena. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte další šanci.

    S pozdravem,
    Tým Comfor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dle webu bylo zboží na skladě, dodnes nebylo dodáno.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    rádi bychom upřesnili, že se jednalo o předobjednávku, tudíž zboží mělo být doručeno v budoucnu. Omlouváme se za případné nedorozumění a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem,
    Tým Comfor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku zrušil

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu k vaší objednávce. Náš tým e-shopu Vás kontaktoval e-mailově i telefonicky několikrát bezprostředně po vytvoření objednávky. Bohužel jste ani na jednu naši zprávu, volání nereagoval/a.

    Objednávka byla zrušena z důvodu zjevné chyby na e-shopu v ceně.

    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Názor na obchod: jedním slovem!! HNUS!!!

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený pane Miroslave,

    děkujeme za zpětnou vazbu k vaší objednávce. Náš tým e-shopu zaslal omluvu za prodlení objednávky. Zboží jsme na prodejnu doručily se zpožděním o 48h.

    Budeme rádi pokud využijete dárku, který jsme vám za zdržení objednávky poskytly na další nákup. Věříme, že následná zkušenost bude 100%.

    Přejeme hodně úspěchů
    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Poslali úplně jiné zboží. Věci "skladem" neodpovídají jejich dostupnosti. Ztráta času s tím to obchodem. Vrácení zboží víceméně zvládli vykomunikovat dobře. To ovšem, nenahradí týden času, který vyšel vniveč jen kvůli šlendriánu na straně obchodu :(

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený pane Drbiku,

    Velmi nás mrzí vaše zklamání z objednávky na našem eshopu. Objednané zboží je vysoce specifické a bohužel nešlo nahradit alternativou. Náš tým eshopu vám poskytnul dárek k dalšímu nákupu, který můžete využít kdykoliv během roku 2024. Věříme, že následná zkušenost bude 100%.

    Ještě jednou zopakujeme, že nás vzniklá situace velmi mrzí.
    Přejeme hodně úspěchů
    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod inzeruje zboží, které nakonec nemá a další dodání únor.

    Plánovaná výhoda vyzvednout zboží v obchodě skončila špatně.Objednavku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena

    Katastrofální komunikace eshopu a výdejny v Odrách. Informace o dodání zboží si musím zjišťovat sám. Na výdejně v Odrách nelze zaplatit kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, objednal sem, zatím stále nic ...už je to 2.týden, třeba to Standa do vánoc stihne ...
    • a moc nechápu, proč to po mně chce hodnocení, když tu věc ještě nemám ... no na tenhle comor(r)t asi srat ... dělaj machry a hajzle maj na chodbě ...
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží u kterého nejsou schopni ani doplnit popis produktu a je jen uvedeno "Omlouváme se, ale na popisku již pracujeme." Stále jen toto napsané i po víc než týdnu. Nikdo na tom nepracuje. A ještě směšné, když místo obrázku monitoru je zobrazený vymyslený energetický štítek - dost trapné u počítačové firmy.
    Nabízejí dopravu u zboží, které touto dopravou nejsou schopni ani dodat a stále tuto chybu mají - jde vidět, že firma jejich problémy neřeší. Tedy další zákazníci budou mít stejný problém při volbě dodání většího monitoru přes zásilkovnu.
    To že nejsou schopni dodat zboží vybranou dopravou umí kompenzovat jen 3 směšnými nabídkami - antivirovým programem roku 2019 (Bitdefender Total Security 2019), který asi už neumí nijak jinak udat (protože už je na jejich stránkách neprodejný), flask diskem s ubohým prostorem 32GB a třetí sleva na další nákup v hodnotě 200 korun.
    Zavolají druhý den po objednání a do minuty jsem jim volal zpátky a nikdo to nevzal a jen mail, že se mě nedovolali a druhý den další telefon s těmito nabídkami . Když jsem odmítl kompenzaci, že jsou neadekvátní, tak zrušení objednávky.
    Je mi jaké jak se bude obchod bránit, že nabídli kompenzaci. To je sice prada, ale prostě žádná diskuze o dohodě náhrady. Buď přijmete jejich "směšné kompenzace" nebo zruší objednávku.
    Hlavní problém celého obchodu je to, že chyby co mají na stránkách neřeší, i když o nich vědí. To ukazuje, že problémy zákazníků s případnou změnou dopravy jsou jim úplně jedno.
    Obchod by si měl uvědomit, že nedodržení vybrané dopravy je nedodržení jednoho bodu objednávky, protože druh dopravy byl součástí objednávky a toto by s měl obchod uvědomit. A podle toho že to nikdo neřeší, tak nejsem asi ani první a asi ani poslední.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený pane Martine,
    Velmi nás mrzí vaše zklamání z objednávky na našem eshopu. Společnost Zásilkovna má určité limity pro velikost zásilek a my pracujeme na technickém řešení, aby v takovém případě nebyla možnost Zásilkovnu zvolit. V únoru 2024 máme v plánu řešení spustit. Zákaznická podpora eshopu vám nabízela několik možností pro doručení zboží.
    Když se podíváte na naše hodnocení, vidíte primárně maximální spokojenost a to je pro nás priorita. Stejně tak u vás, jsme vám nabízeli jiné dodání a navíc ještě dárky jako omluvu, které jste ale považoval za neadekvátní.
    Ještě jednou zopakujeme, že nás velmi mrzí, že jste nebyl spokojen s nabídkami řešení.
    Přejeme hodně úspěchů
    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Extremne neprijemny prodavac, navic neskutecne pomaly. Nechape kdyz clovek rekne NE.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod má kamenné prodejny.
    • Obchod se mě snažil telefonicky kontaktovat, ale nemohla jsem zvednout, a pak poslal email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Když jsem přišla na prodejnu, notebook byl vystavený (neuvedeno při objednávce) a nezabalený. Bylo mi sděleno, že ho musí ještě dát do továrního nastavení a zabalit a bude to trvat minimálně půl hodinu, co už ale dnes nestihnou (přišla jsem večer 20 minut před zavřením prodejny). Objednávku jsem proto po zvážení zrušila. S vrácením peněz nebyl problém.

    Neúplné informace na webových stránkách - chybí parametry k notebookům a informace o tom, že se jedná o vystavený kus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno ani po dvou týdnech od objednání, přestože ho uvádějí jako skladem. Ani žádná reakce obchodu. Jediné, co od Comforu chodí, tak jsou emaily s nabídkami. Nejspíš je to podvodná stránka, jejíž učelem je sběr kontaktů pro rozesílání spamu.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás vaše reakce a samozřejmě jsme hned situaci prověřili. Nicméně máme transparentní informaci, že jste byl partnerem Comfor informován o připraveném zboží k výdeji. Vy jste objednávku odeslal 16.3.2023 a zboží bylo připraveno k vyzvednutí druhý den a byl jste o tomto informován níže uvedenou zprávou, datum 17.3.2023 15:37:02

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží je u nás na prodejně připravené k vyzvednutí. Preferujeme platbu v hotovosti.

    Máme otevřeno po-pá, 9-17.
    --
    S pozdravem / Best regards
    Jaroslav Horváth
    Mascat PC s.r.o.
    Telefon: 725 092 799

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dopoledne jsem se registroval s volbou "nezasílat obchodní sdělení". Vzápětí přišel e-mail, že jsem se z odběru obchodních sdělení odhlásil (no, já jsem se nikdy nepřihlásil, ale budiž) a odpoledne dorazilo první obchodní sdělení. (Ke cti obchodu je nutno přiznat, že okamžitě přislíbil nápravu a za incident se omluvil.)
    • Obchod používá trapné "devítkové" ceny typu 99 Kč nebo 15.9990 Kč - to bylo zajímavé za časů Bati a nyní to svědčí o nedostatku invence, jak oklamat zákazníka jiným způsobem.