Přihlásit se a přidat příspěvek
  • E-shop s otřesným přístupem k zákazníkovi. Inzeruje zboží skladem s termínem dodání zítra ale realita je úplně jiná. Zboží objednáno a zaplaceno ve čtvrtek 07:45, v pátek jsem reklamoval, že zásilka nebyla doručena. Pán na hotline mne přesvědčoval, že za to může DPD, nicméně po upozornění, že objednávka je stále ve stavu "K importu/odeslání ", přiznal, že jaksi ještě zásilku neodeslali. Upozornil jsem ho, že předmět objednávky potřebuji jako náhradní díl pro svoji práci a že pozdějším než avizovaným termínem dodání mi způsobuje škodu, Bylo přislíbeno, že dojde k okamžitému odeslání zboží. Nicméně pondělí ráno opět žádná zpráva od DPD a stav objednávky stejný. Opět tedy reklamace na hot-line, opět lhaní, že objednávka byla předána dopravci. Podávám na firmu Comfor stížnost na ČOI, protože zákazníkům v nabídce na e-shopu slibuje termíny, které následně nedodrží a ještě vinu za svoje pochybení přehazuje na dopravce.

  • Dobrý den, chtěla bych pochválit paní Dvořákovou co se mnou komunikovala v téhle hloupé době a vše vyřídila s pochopením a empatii. Takové lidi si hýčkejte. Děkuji Minxová

  • Nedoporučuji

    Když jsem si objednal zboží které bylo na prodejně tak jim to trvalo 24.hod . A když jsem přišel do obchodu tak jsem nemohl platit kartou proto že měli údržbu serveru. Tak jsem tam jel úplně na nic akorát to stalo peníze. Nic už od comfor.CZ (AT Comp)

  • V reakci na mou negativní recenzi ohledně nefunkčního zboží zaslaného mi společnosí Comfor, mi tato společnost nabídla bezplatný svoz vadného zboží zpět do obchodu a vrácení peněz na můj účet. Toto jednání hodnotím jako férové a podtrhuji i skutečnost, že vše proběhlo velmi rychle. Vzhledem k tomu se rozhodně nebudu bránit dalším nákupům v tomto obchodě. Děkuji hlavně paní Apolenářové, která vše rychle a bezchybně vyřizovala. S úctou Svoboda.

  • NEDOPORUČUJI!!!!!
    Tento obchod nemohu plně doporučit na jejich linku se nedá dovolat ani zpětně nezavolají na mail nereagují počítač za téměř 28 970 kč nedostatečně zabalený uvnitř poškozený a ohmataný . Doba doručení neodpovídá, dodání tří týdnů aniž by nám doručil vrátil zpět a pak znovu přivezli na druhý pokus . Prodejce informován o stavu dodaného zboží ale bohužel ani neodpověděl. Proto nedoporučuji !!!!!!!!!

  • Vrátil jsem druhý den zakoupené nefunkční zboží v prodejně:
    Na prodejně se mnou vyplnili formulář o vrácení nefunkčního zboží s tím,
    že peníze mi vrátí na účet podle zákona do 14 dnů.
    Uplynuly již tři týdny a peníze stéle nemám na svém účtu.

    POZOR!! nedoporučuji nakupovat přes tuto společnost zboží s vyšší cenou.

  • Vrátil jsem zboží v zákonné lhůtě a peníze mi nevrátili prý musím čekat....ty vole to je masakr....v Alfacomp,Alza,Datart...peníze ihned při vrácení zboží a z COMFOR.cz...mám jen cár papíru a moje peníze někde ...kde??? Už nebudu z tohoto obchodu brát nic.....jsou lepší obchody...chyba...hmmm Petr Ostrava.

  • Lukáš Majoros: Tak si rychle osvěž znalosti ohledně nákupu zboží. Cokoliv si koupíš v kamenné prodejně, nelze vrátit do 14 dnů bez udání důvodu !!!!!! Nevím, kde jsi přišel na to, že to lze. Když kupuješ v kamenné prodejně, máš šanci si zkontrolovat, že je zboží v pořádku a hlavně víš, co si kupuješ.

    Přečti si zákoník ---eshop není to samé, co kamenná prodejna.

  • V úterý jsem přes e-shop objednal mobilní telefon.Doufal jsem že do pátku přijde ale kde nic tu nic.Podle diskuze tady se už ale nedivim.Zřejmě si ještě chvíli počkám :(

  • Tomáš Justa: Dodatek k mému komentáři. Později se ukázalo, že zboží dodali na jinou pobočku (což mne napadlo hned, ale asi neměli jak to zjistit) a poskytli mi drobnou slevu za vzniklé komplikace, takže negativní zkušenost zažehnána a obchod mohu doporučit. ;)

  • Bohužel také velmi špatná a patrně poslední zkušenost s tímto obchodem. Nejdřív mi na zákaznické lince potvrdí, že objednané zboží je skladem a další den bude na pobočce, což potřebuji, protože odjíždím na dovolenou. Další den mi několikrát potvrdí, že zboží bylo vyexpedováno a odjelo na pobočku, kde bude odpoledne. A nic jim samozřejmě nepřivezli, takže zboží buď cestou ztratili, nebo celou dobu lhali. Nečekal jsem, že první emoce z vysněné dovolené budou takhle negativní. :(

  • Dobrý den,
    tak jsem se rozhodl, že se musím také podělit se zkušenostmi s tímto shopem.
    Objednal jsem si produkt, který byl skladem k okamžité expedici, 3 pracovní dny se nedělo nic, musel jsem volat na zákaznickou linku, kde to další 2 dny prověřrovali, aby mě pak sdělili, že to nemají a že to dodají v jiném termínu, který také nedodrželi. Takže už si tam nic neobjednám, ještě že to nebylo pro někoho jiného, nevím, jak bych mu vysvětli, že v dnešní době zaměstnávají některé firmy dementy.

  • Obchodní oddělení Comfor mi oznámilo, že objednaný monitor nemají na centrálním skladu e-shopu, jestli mi ho mohou poslat z prodejny. Souhlasil jsem, ale výslovně jsem se zmínil, že jen za předpokladu nového, nevybaleného zboží. Došel samozřejmě opatlaný monitor, bez ochranných fólií, v otvírané a přelepované krabici. Nezbylo mi nic jiného, než se zákazníkovi, pro kterého jsem v Comfor monitor objednával, slušně omluvit, situaci mu vysvětlit a poskytnout mu symbolickou 10% slevu. Holt jsem zas jednou prodělal na důvěřivosti. Ale jak se tak koukám, nejsem jediný..

  • Nechala jsem si čistit větrák u notebooku na pobočce v Dejvicích. Vyčištění proběhlo v pohodě a prý mám vnitřek počítače v naprostém pořádku. Během dvou týdnů mi větrák odešel. Zanesla jsem notebook zpátky do prodejny s tím, jestli se větrák nemohl poškodit během toho čištění a bylo mi oznámeno, že si technik všiml, že už větrák není v nejlepším stavu, ale prostě se mu nechtělo to psát do zprávy k výdeji.
    Fakt nechápu, co je tohle za chování. Zbytečně jsem takhle vyhodila 800,- za to čištění, ten počítač se musel znova celý rozebrat, aby se dal ten větrák vyměnit, což mimochodem trvalo 3 týdny a ještě to posílali na pobočku do Nového města.
    Tady už si vážně nikdy nic opravovat nenechám.

  • Absolutně tento obchod nedoporučuji!!!
    Zakoupil jsem si u vás sluchátka Trust GXT10 za 500 Kč,- a doma po zjištění, že sluchátka jsou již rozbalená používaná a nebyl jsem s tím seznámen jsem letěl zpět na prodejnu , že je chci vrátit a bylo mi řečeno že to nelze! Co má být tohle za systém? Kde to žijeme? Jako zákazník mám přece právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu! Pak váš arogantní prodavač pronesl slova typu , že ho to nezajímá , že takové blbosti řešit nebude a že lze vrátit zboží pouze zakoupené na E shopu! Co to má být proboha za nesmysl? Přece je E-shop to samé jako kamenná prodejna ne?! S tímto obchodem končím! Všude se podělím s mými zkušenosti a nenechám to jen tak! Už mi nejde o ty blbé peníze, ale o princip! Takhle by se rozhodně neměl obchod chovat k zákazníkovi!!!!!!!

    P.S : Pokud se tady chcete ohrazovat Obchodními podmínkami , tak mám jen dotaz. Proč mi nebylo řečeno, že jde o použítý kus? Proč jsem nebyl seznámen jak úsně nebo písemně s tím , že na kamenné prodejně nelze vrátit zboží?

  • Naprosto neuvěřitelné chování obsluhy v pobočce OC Nový Smíchov dne 17.2.2015. Zarezervoval jsem si zboží, přišel mi potvrzovací email, že zboží je zarezervováno na pobočce dva dny, vydal jsem se ihned přes půl Prahy, protože jsem nutně PC potřeboval do svého podniku, a obsluha mi po půl hodině hlednání na prodejně arogantně oznámila, že vlastně jeden kus mají, ale je zarezervován pro někoho jiného a že mi ho prostě nevydají. V dnešní době naprosto k nepochopení...

  • Tak jsem si v patek 19.12 objednal zbozi a pozadoval jsem osobni odber na prodejne Brno vankovka. Dosel mi email ze mam zbozi nachystane k odberu. V utery 23.12 rano jsem sel zbozi vyzvednou a prodavac mi jen tak rekne, ze zbozi prodal a nema :D jelikoz se nejednalo o zadnou drobnost a v brne se nikde koupit nedalo, byl jsem bez duleziteho darku. Takze tento obchod pri dalsich nakupech automaticky preskakuji ...

  • Já jen nechápu, proč stále zaměstnáváte toho ignoranta, co tady odpovídá na kritiku. Není schopen odpovědi bez pravopisných chyb, je arogantní, se zákazníky jde ihned do kontroverze. Naprosto neprofesionální.

  • Chci u Comforu koupit notebook. Podle recenzí se obávám reklamace nebo dodani zbozi. Snad budu mít stesti.

  • V Comfor.cz jsem koupil Samsung galaxy Note N7100 po delším čase mě odešlo čidlo přiblížení,odnesl jsem telefon na reklamaci do Vaňkovka Brno,můj telefon byl podřený od běžného používání a byl na boku odřený,vadný displej,ťukanec na displeji.
    Do týdne mě poslali sms že záruka je vyřešena (počítal jsem že mě to neopraví) přišel jsem si pro telefon a bylo spraveno čidlo,vyměněný displej i sklo,,,prostě paráda a jsem maximálně spokojen,nečekal jsem to.