Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
přišlo použité zboží, na email e-shop nereaguje
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Velice se omlouváme a mrzí nás vaše nespokojenost. Pracovník eshopu vás několikrát neúspěšně kontaktoval telefonicky s cílem vás informovat, že se jedná o poslední kus na prodejně a tento kus je rozbalený. Protože klademe vysoký důraz na rychlost dodání zboží zákazníkovi, pracovník eshopu zboží odeslal, přestože se mu nepodařilo vás informovat.
Věříme, že další zkušenost s námi, bude k vaší maximální spokojenosti
Comfor eshop tým -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
komunikace obchodu je velice špatná!
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Velmi se omlouváme a mrzí nás vaše nespokojenost s naším pracovníkem zákaznické podpory, který s vámi vaši objednávku řešil. Ano, bohužel se stala v rámci interní komunikace chyba, tuto zkutečnost umíme přiznat a ihned jsme vše napravili a dořešili k vaší spokojenosti. Dovolím si ještě jednu poznámku. Kolega, který s vámi vrácení zboží řešil, vám vyšel vstříc a zajistil svoz daného zboží, což není standardní postup a šlo o snahu nabídnout komfortní řešení.
Věříme, že příště budete s našimi službami maximálně spokojen
S pozdravem
eshop tým Comfor -
Nedoporučuje obchod
- Na zákaznické lince mi operátor nedokázal poradit s přeformátováním USB. Musel jsem volat přímo výrobci. Ten se mnou během minuty problém vyřešil. Jan Cézar
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Velice se omlouváme, že jste nebyl spokojen s naším pracovníkem zákaznické podpory. Dle informací pracovníka zákaznické podpory, jste sdělil, že jste zakoupil flash disk, který nefunguje. Pracovník zákaznického centra vám nabídl, abyste daný kus poslal zpět na reklamaci, kdy jsme chtěli u výrobce prověřit nefunkčnost či chybnou instalaci a dle toho vám následně nabídnout výměnu za nový kus, vrácení kupní ceny nebo uvedení do funkčního stavu. Omlouváme se, ale naši pracovníci nemohou na dálku identifikovat možný důvod nefunkčnosti zboží.
Vy jste se rozhodl sám a přímo kontaktovat výrobce a s ním jste nefunkčnost vyřešil.
Omlouváme se, ale na naší straně nebylo možné nabídnout jiné řešení, pokud jsme fyzicky nemohli se zbožím manipulovat.
Přejeme, aby zboží již plně fungovalo k vaší spokojenosti.
Tým eshop Comfor -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
I přesto , že jsem se dvakrát ptal zda je u hodinek český návod byl jsem
ubezpečen že je , no a není což je opravdu hodně ale hodně od prodejce nehezké .Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Velmi nás mrzí vzniklá situace. Prodejce na zákaznické lince si ověřoval stav s manuálem u dodavatele a byl ujištěn, že hodinky český manuál obsahují. Na základě této informace vám sdělil, že český manuál hodinky obsahují. Řešíme tuto nepříjemnost s dodavatelem a vám se ještě jednou upřímně omlouváme.
tým eshop Comfor -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Neúplné informace na webových stránkách
-
Nedoporučuje obchod
Je to už téměř 20 dní a zboží stále nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
- neinformovanost ze strany e-shopu o odeslání zboží na pobočku
- infomrace o zboží skladem se nezakládala na pravdě
- vše o stavu objednávky a vyzvednutí zboží jsem si musel obvolat a oběhat sám
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Nakup bez fronty u pokladny
- Jednani se zakaznikem v prodejne
- Spatne vyhledavani na eshopu
Kdyby nebyl kryt na uvedeny telefon tezko dostupny, zakazku bych nechal ma miste a odesel od pokladny.Priste objednam jinde kuryrem a pockam si.Bohuzes slo o vanocni darek.
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Omlouváme se za vaši nepříjemnou zkušenost s nákupem na prodejně Comfor. Prošetřili jsme co se stalo. Přišel jste si vyzvednout objednávku a prodejce v dané chvíli byl na prodejně sám a dokončoval zabalení jiné objednávky, která se odesílala DPD. Požádal vás o číslo objednávky a současně dokončil zabalení. Následně se vám ihned plně věnoval a zboží vám promtně vydal. Vy jste prodejce u společnosti Datart a sám tedy dobře víte, že pokud nedokončíte rozdělanou objednávku a přejdete na jinou práci, je riziko vzniku chyby. Mrzí nás vaše negativní hodnocení, které odráží pouze to, že náš prodejce dokončil během minuty jednu zakázku a hned se vám věnoval. Hodnocení vůbec nereflektuje fakt, že jste u nás nakoupil zboží, které například u vás na prodejně Datart jste neměli, že jsme zboží připravili k osobnímu předání na místě, které jste si zvolil, tedy celý obchod proběhl v pořádku.
Eshop tým Comfor -
Nedoporučuje obchod
Položka na eshopu skladem. Objednáno a následující pracovní den informace emailem o stornu objednávky že zboží skladem není.
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. Bohužel systémovou chybou vznikla mimořádná situace, kdy systém přijal další objednávku na vyprodaný model. Chybu interně jsme odstranili a rádi vám tuto nepříjemnost budeme kompenzovat.
Přejeme vše nejlepší do nového roku a hlavně zdraví
eshop tým Comfor -
Nedoporučuje obchod
neochota
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Mrzí nás vaše hodnocení "neochota" a tak jsme celou věc důkladně prošetřili. Vy jste si objednal na našem eshopu elektronickou licenci ESD Egyptian Senet v domnění, že jde o deskovou hru. Náš pracovník zákaznické podpory vám vysvětlil, že nejde o deskovou hru, ale elektronickou licenci počítačové hry. Vy jste následně žádal našeho pracovníka podpory, aby vám poradil a doporučil, kde koupit deskovou hru, tedy produkt, který naše společnost neprodává. Omlouváme se, ale nemáme kapacitu zákaznické podpory takové velikosti, abychom vyhledávali zboží, které nemáme v sortimentu.
My se snažíme pro zákazníka v rámci našeho prodeje udělat maximum, ale opravdu nebylo možné vám vyhledávat sortiment, který neprodáváme.
Děkujeme za pochopení
eshop tým Comfor -
Nedoporučuje obchod
- Na poslední chvíli mě informovali, že k dispozici je již jen rozbalene zboží, bez nabídky slevy na ceně
Reakce obchodu Comfor.cz
Vážený zákazníku,
Ohledne stavu zboží jste byl před potvrzením objednávky informován. Bohužel daný model telefonu Samsung je nedostatková položka. Daný kus byl nový, nepoužitý, pouze předveden zákazníkovi a tedy byl otevřený obal. Z tohoto důvodu jsme nenavrhli slevu. Dle kontroly jinak vše proběhlo správně, zboží bylo po vašem potvrzení ihned zasláno a vy jste si jej druhý den převzal.
Věříme, že jste se zbožím spokojený a přejeme vám hodně zdraví do nového roku
eshop tým Comfor -
Nedoporučuje obchod
Společnost Comfor.cz kde sem si objednal zboží nebyla schopná poslat zboží ani po 15 dnech.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
- bylo doručeno jiné zboží než jsem si objednal
- tel. kontakty nefungují online
- dorazilo mně levnější zboží než jsem zaplatil a stále čekám na vyrovnání
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.