Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- S obchodem jako takovým problém nemám. Vše proběhlo rychle, zboží doručeno v avizovaném termínu, komunikace s dopravcem bezproblémová. Problém je s kvalitou zboží - kupovala jsem vyvýšené záhony. Dřevo je nekvalitní, samé suky, které jsou místy vypadlé, při hoblování v místě suku je dřevo zatrhnuté, místy jsou uštípnuté hrany. Doufám, že aspoň při sestavování záhonů nebudou problémy a desky budou rozměrově sedět (zatím ve fázi nátěru lazurou).
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
je nám líto, že jste nebyla spokojená s nákupem, bohužel jsem nikde nenašla Vaši reklamaci,
proto Vás prosím o zaslání fotografií vad produktu do emailu [email protected], kde Vám určitě pomůžeme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Spoléhal jsem na uvedené datum doručení. Bohužel se nikdo neozval, že zboží odesílají později. Ty data jsou k ničemu, když se nedodržují.
Jinak vše OK, produkty vypadají dobře, kvalita obstojná.
Edit:
Beru zpět. Produkty za ty peníze bohužel nestojí. Krabice jsou opracované jen tak na 50%, špatné obroušené, ryhované, se zbytky tmelů a prachu po broušení. Desky na bedýnce jsou popraskané bez jakékoliv opravy. V tomto stavu je v žádném případě nelze natřít. Je nutné další opracování, přebroušení, tmelení a spojení prasklin. Na webu to vypadá vše profesionálně, ale realita je tak trochu jiná.Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
omlouváme se za prodlevu v doručení, opravdu byla objednávka odeslána o 1 den později.
Co se týče poškozeného zboží, pošlete nám prosím reklamaci včetně fotografií do e-mailu a určitě se postaráme o výměnu. Reklamace vždy řešíme obratem, ale doposud jsem reklamaci v e-mailu od Vás nedohledala.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
V obchodě jsem objednala vyvýšený záhon o rozměru 120 X 60 X 30. Laťky přišly v rozměrech 120 X 56 x 25. Rozměr tedy nesedí a hlavně si musím sehnat nová zpevňovací prkénka, aby mi to sedělo.
Jelikož jsem si laťky už natřela, jak je v návodu doporučováno na prvním místě, reklamace ani výměna není možná.
Jako kompenzace mi byla nabídnuta 10% sleva na další nákup. Och děkuji, to je milé, ale nevidím nejmenší důvod, proč bych měla v tomto obchodě ještě někdy něco koupit.
I dodání bylo delší o dva dny...Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Nikolo,
v e-mailu byla řešena reklamace obšití ratanové ošatky, kdy ale nedošlo k pochybení z naší strany, jelikož v popisu máme uvedeno, že je obšití zasíláno náhodně a že máme v nabídce 2 druhy látky a máme je i na e-shopu vyfoceny.
Pro vrácení ošatky jsme Vám i přes to poslali bezplatný kód pro vrácení, pokud Vám ošatka nevyhovuje.
Co se týče záhonu a délky latí, tak bohužel není možná výměna, pokud jsou již latě natřeny zelenou barvou.
Nabídli jsme Vám tedy možnost slevového kupónu na další nákup, jako alternativu řešení. Pokud je toto řešení nevyhovující, tak Vám můžeme uplatnit slevu na objednaný záhon, ale viděli jsme jako lepší variantu možnost slevy na jiný nákup, který můžete uplatnit nejen vy.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé doručení
- Cena
- Kvalita produktu
Objednaná prkénka přišla rychle. Nechal jsem si udělat gravírování, nenapsal jsem font, ale nečekal jsem že požadovaný nápis bude obsahovat nečeské (konkrétně ruské) znaky. Jedno z prkenek se začlo hned po prvním opláchnutí kroutit a vyboulilo se.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, pane Michale,
mrzí nás, že se Vám jedno prkénko zkroutilo a již vidím, že byla Vaše reklamace také obrate vyřízena a zasláno nové prkénko s gravírem. Jak jsem také již vysvětlovala v e-mailu, u nápisu se jednalo o font písma, který kolegové zvolili, ale určitě to nebyl nějaký záměr, použít jak uvádíte "ruské znaky" U některých fontů písma mohou některá písmena mít jiný vzhled, tak, jak se to stalo ve vašem případě, kdy písmeno z vypadalo spíše jako písmeno j.
Věřím, že nové prkénko již bude v pořádku a také nápis byl zhotoven v jiném fontu :o)
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
vypada nekvalitně a barví
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám přišlo zboží v nesprávné kvalitě.
Určitě nám prosím zašlete reklamaci včetně fotografie do e-mailu a celou situaci obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti a postaráme se o výměnu zboží.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Lzive informace o datu odeslani
Obchod jsem vybral kvuli tomu, ze inzerovali datum, kdy zbozi odeslou, bohuzel toto nesplnili, nikdo o tom nedal vedet a po mem dotazu se vymlouvali na uplny nesmysl…
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
omlouváme se za opoždění s doručením zboží, Vaše objednávka byla vytvořena 7.2. dopoledne a byla také ten den vychystána a zabalena, ale bohužel nám dopravce z kapacitních důvodu nepřevzal odpoledne všechny balíky a proto byla Vaše objednávka odeslána až druhý den 8.2. Tuto skutečnost jsme Vám také uvedli do e-mailu.
Věříme, že příště už to bude vše v pořádku :o)
Za týmČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem vícero druhů zboží. Většina předmětů je velmi pěkná. Ovšem zklamaly mě příbory. Jejich zpracování a opracování. Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový obchod, přijímám zboží tak, jak jsem ho dostala. V případě běžného fyzického obchodu by hned následovala reklamace.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
pošlete nám prosím foto příborů do e-mailu a určitě to v rámci reklamace vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- zmatek v dodání objednávky
Zboží skladem, zaplaceno online, nedoručeno. Zásilka prý odeslána, ale ztracena, nepřišel však ani email o expedici. Objednáno 20.12. jako dárek a nedodáno, tedy zrušeno.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
moc mě mrzí Vaše komplikace s objednávkou.
Zatoulaný balík s deštníkem se nám vrátil zpět koncem prosince a peníze Vám již byly za objednávku vráceny zpět.
Bohužel, tyto skutečnosti s balíky někdy nedokážeme zcela ovlivnit.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- pomalé dodání
- z dvaceti desek, pouze dvě rovné, zbytek zkroucený
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojený s nákupem.
Napište nám reklamaci na email [email protected], určitě vše dořešíme k Vaši spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Na kasičkách byl jiný motiv, než inzerovaný
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
napište nám reklamaci na email [email protected], určitě vše dořešíme k Vaši spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- možnosti dopravy
- slušné ceny
- charitní činnost (?)
- pěkný web
- příliš stručný až zavádějící popisek zboží
- nepříliš kvalitní produkt (individuální)
- nedostatečně podložená/zdokumentovaná charitní činnost
- zboží z Číny, přestože se tváří jako čistě česká firma/dílna
Velmi rozpačitý dojem, viz klady a mínusy.
-
Nedoporučuje obchod
Jednání obchodu jsou v pořádku a rychle dodáno. Objednala jsem si dřevěný hrnek a korbel (překvapením byla samolepka na produktech made in china) po čase sem zjistila že s korbelu vytíká nějaká mastná tekutina a to už po celí měsíc (nevím co to je ale vyprat s ubrusu to nejde) po nechtěném rozbití hrnku sem zjistila že je to jen velmi dobrá napodobenina plastu nepochybuji o tom že s korbelem to bude stejný. Takže jestli nám doktoři tvrdí že nám v těle kolují microplasty tak nejspíš nám už rostou i místo stromů.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Ludmilo,
zašlete nám prosím foto zboží do e-mailu včetně čísla objednávky a určitě to v rámci reklamace vyřešíme.
Korbely s nerezovou vložkou jsou opravdu dřevěné a nemáme doposud obdobnou reklamaci, že by z korbelů něco vytékalo.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Super komunikace. Sami zavolali kvůli domluvě ohledně produktu, který nebylo možné dodat. Příjemná a konstruktivní domluva.
- Zboží přišlo v obrovské krabici z 90 % narvané plasty. Blbě se s tím manipuluje, je to neekologické a neekonomické. Nechápu.
- Dvě položky ze tří mi nepřijdou úplně kvalitní.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
jsem ráda, že Vás naše zákaznická podpora kontaktovala ohledně Vaší objednávky.
Snažíme se zapracovat do budoucna na ekologičtějším způsobu balení, momentálně je tento způsob ale pro nás zatím nejlepším řešením, jak zboží ochránit proti poškození vlivem přepravy.
Pokud Vám přišlo nějaké zboží poškozeno, tak prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu do e-mailu včetně zaslání fotografií a určitě se domluvíme na řešení a výměně :o)
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Budky přišly, jsou krásné, ale jsou tak malinké, že připomínají spíš dekoraci. Vznesla jsem na společnost dotaz, kterým ptákům jsou určeny, protože nesplňují velikostně ani provedením potřebu, kterou uvádí ornitologové pro ptactvo. Doporučila bych společnosti, aby si zjistila parametry ptačích budek. Za mě velké zklamání.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Lenko,
u budek bohužel nemáme přímo uvedeno, pro jaký typ ptactva jsou určeny.
Uvádíme na našem e-shopu rozměry budky i včetně velikosti otvoru pro vzlet do budky.
Pokud Vám zboží nevyhovuje, tak je určitě možné nám ho vrátit a vrátíme Vám peníze zpět na účet.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Mlýnek přišel poškrábaný, ochotně vyměnili, nicméně to, že musím zboží opět zabalit a odeslat mi přijde obtěžující.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
moc nás opravdu mrzí, že Vám přišel mlýnek poškozen a že byla potřeba řešit reklamaci.
Věříme, že nový mlýnek již bude v pořádku.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nebylo úplně nejlépe zpracované, nešlo zavřít
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, pane Martine,
mrzí nás, že Vám přišlo zboží poškozeno.
Pošlete nám prosím reklamaci do e-mailu a určitě celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Výrobek měl vadu a rozhodně již v tomto obchodu nebudu nakupovat.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
Vaše negativní recenze nás mrzí, protože každého zákazníka si velmi vážíme.
Prosíme o zaslání fota vadného výrobku do e-mailu a určitě celou situaci v rámci reklamace dořešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým Čisté Dřevo,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné webové stránky
- Zboží absolutně neodpovídá fotkám
Objednávka byla vybavena rychle. Zboží ale bylo nedbale opracované, díly nelícovaly, povrchová úprava byla odbytá a ze dřeva čouhaly třísky.
Bohužel jsem zboží potřebovala jako dárek, neměla jsem čas shánět něco jiného, takže jsem to rozebrala, ošmirglovala a znovu složila.
Neměla jsem ani chuť to reklamovat, už o nich nechci slyšet. Nikdy víc.Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
moc nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Komunikace se zákazníkem je pro nás důležitá, v rámci reklamace jsme ochotní dořešit celou situaci k Vaší spokojenosti. Naše zákaznická podpora je vám plně k dispozici.
Za tým ČistéDřevo,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží
Kvalita dřeva byla vcelku tristní. Některé kusy byly popraskané , jiné plné suků. Plaňky byly nepřesně nařezané, takže byly strany truhlíků jinak dlouhé. Nejspíš se předpokládá, že se jedná o zahradní truhlíky, tak zboží nemusí být precizně zpracované . Tloušťka planěk je na truhlíky nevhodná. Kdykoliv se zavrtal šroub, tak ve spojí dřevo popraskalo.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a recenzi našeho e-shopu.
Vaše nespokojenost se zakoupeným zbožím nás mrzí, protože vyvýšené zahradní truhlíky se u zákazníků těší velké oblibě. Pokud se rozhodnete pro reklamaci, kontaktujte nás prosím na [email protected] a tam se na to společně podíváme.
Za tým ČistéDřevo,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Objednané bedýnky se rozpadají, boky jsou faxování, ale dno je jen lepené a hned odpadlo nebo je uvolněné
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a recenzi našeho e-shopu.
Moc mě mrzí, že Vám přišly bedýnky poškozené, prosím o zaslání fota do e-mailu a následně celou situaci v rámci reklamace dořešíme a postaráme se o výměnu bedýnek.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka