Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nečekala jsem, že v českém e-shopu se dřevem prodávají čínské dřevěné hračky. Proto nedoporučuji.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
u hraček máme na e-shopu uvedeného přímo dodavatele a značku a po rozkliknutí se o dodavateli dozvíte veškeré informace.
Náš dodavatel není z Číny. Jedná se o značku Bigjigs. Kvalita dřevěných hraček značky BigJigs Toys je testována a odpovídá všem podmínkám pro prodej v EU a USA.
Pokud Vám zboží nevyhovuje, tak nám ho můžete vrátit a vrátíme Vám platbu zpět.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Slíbený termín dodání nebyl dodržen. Bedny jsou každá jiná, přišly špinavé a od pavučin. Příště nakoupím jinde.
Ačkoliv obchod udává termín doručení a speciálně jsem ho zmínila v poznámce, nebyl termín dodržen a ani se nikdo neobtěžoval mě informovat
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
moc mě mrzí že u Vaší objednávky došlo k těmto komplikacím.
Prosím o vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách a na základě toho reklamaci zpracujeme a postaráme se o okamžitou výměnu bedýnek.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlost dodání zboží
- dodání zboží v rozloženém stavu
Předpokládala jsem, že malá stolička bude dodaná ve složeném stavu. Nikde jsem nenašla odkaz, že tomu tak není.
Bohužel nedokážu sama složit. Není návod, chybí vyvrtané díry pro další 2 šrouby a nějaké lepidlo k pevnému přichycení vrchní části stoličky.Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás, že nastaly komplikace se sestavením židličky, prosím o vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách a na základě toho reklamaci zpracujeme a celou situaci dořešíme :o)
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- zrušení objednávky ze strany prodávajícího
- nedodržení termínu - musela jsem sama psát do obchodu
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
jak jsem Vás informovala, čekali jsme na naskladnění nožů,
které nám od dodavatele dorazily poškozené a nemohli jsme Vám jej tedy odeslat.
Objednávku jsem stornovala a platbu Vám obratem vrátila,
ale o celé situaci jste byla informována i s omluvou.
Bohužel nedokážeme některé situace ovlivnit a to byla jedna z nich.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Stolička došla v dílech, což by mi nevadilo. Díly jsou, jako by vypadly od stroje, bez zabroušení hran, z otvorů ve dřevě trčely třísky, bez seříznutí hran a začistění. Díly by se asi měly sestavit spojením na dřevěné čepy. Nebylo dodáno lepidlo nebo klih na spojení čepů. Prostě nařezaný hrubý polotovar pro kutily k dokončení.
Dávejte si pozor, co k vám bude dopraveno. U mne se jednalo jen o stoličku za pár drobných. Jak by to bylo u dražších výrobků, to nevím.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, pane Milane,
opravdu nás moc mrzí, že Vám byla stolička dodána v tomto stavu, takto by určitě neměla vypadat.
Prosím o vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách včetně zaslání fotografií a na základě toho reklamaci zpracujeme k Vaší spokojenosti a pošleme Vám novou stoličku.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
7 dní od objednávky nemám žádnou informaci o zásilce, zato přišel dotaz na spokojenost s nákupem....
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Jano,
ve Vaší objednávce máte 2 ks slunečních brýlí, ale skladem je pouze 1 ks,
jak jsme informovali na našem e-shopu, když jste vytvářela objednávku. Vaše objednávka je tedy v předobjednávce, kterou odesíláme do 14 dní od objednání. Objednávka byla vytvořená 1.10.
Snažila jsem se Vás telefonicky kontaktovat a vysvětlit Vám situaci,
ale pokaždé mi byl tel. z Vaší strany odmítnutý.
Vaše hodnocení si tímto nezasloužíme, je neoprávněná,
vše bylo na e-shopu uvedené!
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Celková zkušenost s nákupem vyznívá jako velmi špatná. Objednal jsem v neděli s možností vyzvednutí v PPL boxu, objednávka bylo odeslána v pondělí. Zde výčet pozitiv bohužel končí. I přesto, že jsem objednal vše najednou, zásilka byla s nějakého důvodu rozdělena na dvě separátní zásilky, z čehož se ani jedna nevešla do PPL boxu. Proč máte jako možnost vyzvednutí v PPL boxu, když se tam zásilka nevejde? To třeba nemůžete zavolat a domluvit se na jiné možnosti dodávky? Obě zásilky byly tedy přesměrovány na jiné místo. Jenže byla přijatá jen jedna z nich, pro druhou již nebylo místo. Takže řešit s PPL alternativní výdej druhé zásilky na další den. I operátor nechápal, proč e-shop rozdělil jednu objednávku na dvě. Místo toho, abych si objednávku vyzvedl z PPL boxu před barákem, jsem jezdil po všech čertech a sbíral jednotlivé díly objednávky. Když jsem měl konečně vše doma, začala fáze montáže sluhy, která mě úplně dorazila. PROČ, PROČ, PROČ nedáváte vruty zvlášť, ale narvete je až na doraz do připravených děr??? Akušroubovák s vruty narvanými do bukového dřeva vůbec nehnul, takže jsem musel ručně. Montáž osmi z devíti vrutů (jeden chyběl!!!) trvala 40 minut, zničil jsem u něj jeden bit a strhnul dva mozoly. Celkem by mě zajimalo, jak by si s montáží poradila ženská. Když už jsem pak všechno smontol a sluhu postavil, tak jsem zjistil, že se kýve, protože nohy jsou křivé. A vlastně mě to už ani nepřekvapilo. Takže jsem sluhu vyrovnal nalepovacíma podložkama a dal ho do kouta, aby dělal svou práci. Jinak ta miska na vrcholku je úplně k ničemu a jen překáží.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás Vaše zkušenost a komplikace u Vaší objednávky.
Vaše objednávka byla rozdělena na dva balíky, jelikož je němý sluha velký a zasílá se zvlášť, drobné věci byly dány do druhého balíku. Náš systém nerozliší podle čísla výdejního místa, jestli se jedná o klasické výdejní místi nebo o ParcelBox. V systému také vydíme jen číslo výdejního místa a že se jedná o ParcelShop.
Standardně a denně tady takto posíláme mnoho objednávek, které jsou z důvodu množství nebo velikosti rozdělné na více balíků. Zákazníci objednávají také větší zboží, např. lehátka a bedýnky a není možné to poslat v jednom balíku. Umožňujeme, aby si mohl zákazník objednat různé zboží v rámci jedné objednávky a nemusel platit další dopravné.
Co se týče vrutů, tak ty tady nemontujeme my, ale němý sluha je nám takto již dodáván od dodavatele v originál balení. Budeme to s dodavatelem samozřejmě řešit a Vás poprosím o zaslání reklamace přes náš reklamační formulář včetně fotografií a Vaši reklamaci na základě toho zpracujeme a domluvím se na řešení, kdy Vám můžeme obratem poslat nové zboží, nebo se domluvíme na případné slevě :o)
Reklamace řešíme obratem, ale doposud nebyla z Vaší strany reklamace založena.
Dřevěná miska na sluhovi slouží k odložení nějakých drobných doplňků k oblečení, taktéž nám je sluha s tímto doplňkem dodáván na naopak někteří zákazníci to u sluhy ocení.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Překližka silně zkroucená do vrtule. Nelze narovnat.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyli se zbožím spokojeni, založte prosím reklamaci přes náš reklamační formulář, vložte také fotografie a následně reklamaci dořešíme.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Jen jedním slovem: Tragédie.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, pane Zděňku,
mrzí nás Vaše nespokojenost s objednávkou.
Pošlete nám prosím reklamaci přes náš reklamační formulář a určitě s Vámi celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
- Nabídka v e-shopu působí velmi líbivě.
- Ale skutečnost je trochu jiná. Krabice dorazila pomačkaná a s trhlinami.
- Jedna deska formátu A4 je znehodnocená pokroucením.
Celkově jsem byla zklamána kvalitou dopravy...pomuchlaná a potrhaná krabice. Také jsem zklamaná, že jedna deska A4 je pokroucená a pro výtvarné tvoření s dětmi ji nelze použít. Vracet ji nebudu, poštovné by přišlo dráž než nová deska.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
je nám moc líto, že Vám přišel balík poškozen, bohužel někdy nedokážeme zcela ovlivnit, jak dopravce při přepravě s balíky zachází. Od nás ale balíky expedujeme v dobrém stavu, jinak by ho dopravce ani nepřevzal.
Pošlete nám prosím reklamaci překližky do e-mailu a určitě Vám zašleme obratem novou desku. Reklamaci jsem nikde v e-mailu ani v rámci reklamačního formuláře nezaznamenala.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
- slibují, ale i když je skladem při objednávce ráno, ihned nepošlou
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
Vaší objednávku jsme odeslali následující den od objednání, šlo tedy o prodlení jednoho dne.
Bohužel nám někdy kurýr z kapacitních důvodu nepřevezme všechny zabalené zásilky a ty se pak odešlou následující den, některé věci nedokážeme ovlivnit.
Poslali jsme Vám email s omluvou za prodlení s odesláním.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Nešlo zboží zaplatit při převzetí a platba kartou neproběhla správně.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
u vytváření objednávky máme v nabídce bankovní převod,
online platbu kartou a také dobírku. Volba platby je na Vás, možná byla tato možnost přehlédnutá,
ale opravdu tam je.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Bohužel došlo pískoviště bez impregnace, objednáno bylo s impregnaci.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Moniko,
měla jste u nás objednané pískoviště z borovice a v popisku je napsáno,
že se jedná o přírodní dřevo, které doporučujeme naimpregnovat.
K žádnému pochybení z naší strany nedošlo.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo poškozené, zatím žádná reakce obchodu.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
reklamaci jste zasílal 19.6., bohužel nám email spadl do spamu,
ale kolegyně Vám na něj reagovala 21.6. a reklamace je v řešení, kdy Vám nabídla nové zboží.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Dřevo není nijak zvlášť opracované je vidět, že to nebylo řádně proschlé - pryskyřice na každém prkénku. Celkem humpolácká práce. Už bych znova nic nekoupil
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyli s pískovištěm spokojeni, máme na ně dobré ohlasy.
Pošlete nám prosím reklamaci včetně fotografie do e-mailu a určitě to společně vyřešíme k Vaší spokojenosti :o)
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Nejsem spokojen s kvalitou dodaného zboží.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
opravdu nás mrzí, že nejste s kvalitou spokojený, rádi Vám pomůžeme,
ale nikde jsem však nenašla Vaši reklamaci.
Napište nám prosím do emailu [email protected], určitě vše dořešíme k Vaší spokojenosti.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dobrý den,16 prkének,pytlíček šroubků a kousek tkaniny,nesplnilo mou představu o vašem výrobku.Vím,že není možné výrobek smontovat ale alespoň vytvořit čtyři díly,které se pak sešroubují. Z vaší nabídky jsem nesprávně pochopila co vlastně kupuji. Ještě,že existuje šikovný zeť.
Příště si musím takový nákup rozmyslet.Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den, paní Mirko,
moc nás mrzí Vaše nespokojenost, pošlete nám prosím foto do e-mailu a určitě spolu reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti a domluvíme se na řešení.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka -
Nedoporučuje obchod
Kvalita vyrobku, velmi spatny pomer cena/kvalita, opravdu velmi spatny.
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
moc nás mrzí Vaše nespokojenost s dřevěnou truhlou.
Pošlete nám prosím reklamaci do e-mailu a určitě to společně vyřešíme :o)
Za tým ČistéDřevo,
Lenka. -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné výrobky
- Lžou při uvádění termínu dodání
Reakce obchodu ČistéDřevo
Dobrý den,
bohužel jsme se v uplynulých dnech potýkali s technickými problémy,
díky kterým se nám výroba malinko protáhla, opravdu to není náš standard.
Vaše objednávka měla zpoždění 4 dny, bohužel :-( omlouváme se za způsobené komplikace.
Za tým ČistéDřevo,
Lenka