Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávky dříve většinou bez problémů. Ještě bych překousla výskyt molů v dodané vaječné směsi pro ptáky ale doprava je už opravdu otřesena. Několikrát byly problémy s doručením, neschopní kurýři, natržení pytlů při přebírání a poslední balík zatím ani nedorazil. Čekám již týden a zboží jsem potřebovala dříve. Nikdo nic neví a i přes slibování následného doručení opět nic nedorazilo. Pokud se nezmění přístup s doručováním budu bohužel nucena kvůli problémům po dlouhých letech tuto firmu vyměnit. Je to škoda jen kvůli takové neschopnosti dopravce.

    • posilaj hodnoceni kdyz balik jeste nedorazil ‍♂️
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesprávná cena. Správná cena je 700+ Kč
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nízké ceny, široký sortiment psích pamlsků. Poštovné nad 1000 Kč zdarma.
    • Delší dodací doba. Komunikace pouze přes e-mail. Záměna - náhrada zboží, pokud vámi objednaný výrobek není skladem. Po zkušenostech píši do poznámky NEZAMĚŇOVAT ZBOŽÍ, pak dotaz za co vyměnit. V poslední dodávce mi dodali 1 ks zboží s prošlou zárukou a 10 bal. se zárukou do 21. 3 2021, kdy běžná doba spotřeby je 2 - 3 roky. Ještě ten den jsem obchod upozornila, ale k dnešnímu dni bez odpovědi!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem si dne 25.1. 2021 v tomto obchodě sušená vepřová ucha 55 kusů. Dne 27.1.2021 mě dorazil balík v pozdějších odpoledních hodinách. Balík jsem nemohla hned zkontrolovat, nebyla jsem doma. Druhý den ráno 28.1. jsem balík rozdělala a zkontrolovala. Zjistila jsem , že vepřové uši jsou některá napadená červama , když jsem mému psíkovi jedno rozkrojila a tam byl červ , v tom tuku zavrtaný. Jinak uši byli čerstvé. Takže z 55 kusů bylo 19 kusů v pořádku a 36 kusů provrtaných červama. Reklamovala jsem hned vepřové uši paní Domlátilové. Napsala, že si zkontroluje sklad , a kolik jich je napadených (počet ? ) . Když jsem jí napsala , že špatných je 36 kusů , tak od té doby neodpovídá. Jakmile se jedná o objednávku, tak je paní rychlá , ale při reklamaci to je jinak. Už to je 11 dní , co vyřizuje reklamaci. Červavé uši jsem musela dát stranou z bytu do komory na chodbu , mimo dosah potravin , kdo ví , co se z těch červů vylíhne .?? V obchodě nakupuji už pár let , žádný problém dříve nebyl, až nyní .

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a hodnocení.
    Ano objednávka byla odeslána ihned bez jakého koliv prodlení.
    Za špatnou kontrolu jsme se omluvili a budou Vám vráceny peníze, tak ja Vám bylo napsáno v e-mailu.
    Na reklamaci je ze zákona 30 dní, což je u Vaší reklamace do 27.2., samozřejmě se snažíme vyřídit dříve, jak sama uvádíte je to 11 dní.
    S pozdravem Domlátilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 15.10. a do dnešního dne jsem objednávku nedostala. Dnes je 1.12.2020

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V e-schopu jsem občas nakupovala, sice nepravidelně, ale od roku 2015. Ze začátku byly objednávky velmi rychle vyřízeny.
    • Špatná komunikace
    • Dlouhé dodací lhůty (předposlední objednávka: trvalo odeslání měsíc, poslední nedorazila vůbec)

    Na poslední objednávku nikdo nereagoval. (objednané zboží, co je obvykle skladem). Přes kontaktní formulář jsem se dotazovala po 3 týdnech od objednání. Opět žádná odezva. Dnes jsem zjistila, že mi objednávku před týdnem sami zrušili, aniž by mě o tom informovali. (Zboží, které v objednávce bylo ,nabízejí dál)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 4.10. žadná zpráva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široká nabídka
    • velmi příjemné ceny
    • do dnešního dne jsem objednané zboží neobdržela
    • na email nikdo neodpověděl
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po 5 dnech mi odepsali, že objednané krmivo již nemají a nabízeli menší, méně výhodné balení. Na mou odpověď 2 dny nereagovali, takže jsem objednávku po telefonu rušila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží,je to 14 dní,a dosud nedorazilo,na email mi nikdo neodpovídá.nastesti jsem to nezaplatila předem.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku a hodnocení.
    Veškerá korepsondence Vám byla přeposlána. Není pravdou, že z naší strany nebylo komunikováno.
    S pozdravem tým chovatel.com

    P.S.: Zákakaznice následně sama reagovala na zaslané e-maily a potvrdila, že došlo k chybě v komunikaci. Přislíbila opravu hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí co ve finále nemá
  • Klec přišla poškozená!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Klec jsem odeslali zabalenou v několika vrstvách bublinkové fólie a v kartovoné krabici, přepravci jsme do poznámek uvedli, že se jedná o křehkou zásilku. Vy jste zásilku převzala bez výhrady a napsala nám e-mail, že máte u klece ulomený roh, ale že to nehodláte zasílat zpět. My jsme i přes to zadali reklamaci k přepravci. Ten má na reklamaci 30 dní. Příjde nám tedy dosti neadekvátní, že dáváte záporné hodnocení nám, jakožto obchodu, který zaslal zboží v pořádku.
    S pozdravem Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdyby život mých domácích mazlíčků závisel na rychlosti a ochotě tohoto obchodu, už by jistě chcípli hlady

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro údajné nezaplacení dodávky z 28.1.2018 za 1.690,-Kč, dodavatel zadržel
    zaplacenou dodávku dvojnásobné hodnoty.
    Za téměř osm měsíců nás neupozornil na "neprovedenou platbu", ačkoliv dodávky uskutečňuje běžně až po připsání peněz na jejich účet. To, že nám zboží nedodali pro scházející peníze, jsem se dozvěděla teprve až po mojí reklamaci zboží. Takhle solidní obchodník nejedná!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Od roku 2013 jste u nás učinila 25 objednávek, které vždy proběhly bez jakéhokoliv problému.
    Nyní jste zaslala platbu, která dorazila na náš účet. Jelikož zboží ještě nebylo kompletní nebyla zásilka odeslána. Na Váš dotaz Vám bylo odpovězeno, že Vás budeme o odeslání ještě informovat, jakmile bude zboží kompletní. V tom samém e-mailu Vám bylo napsáno, zda by jste byla tak hodná a podívala se na Vaše výpisy, jelikož jsme zjistili, že je u nás nezaplacená faktura z ledna 2018. Ano zde byla naše chyba, zboží jsme Vám odeslali, aniž by jsme měli od Vás úhradu. Mezi tím proběhly daší 3 objednávky bez problému. Není pravdou, že by byla tedy další objednávka zadržována kvůli nezaplacené faktuře z ledna, pokud by tomu tak bylo, tak by jste od nás nedostala už zboží žádné.
    Za 5 let spolupráce nikdy nebyl problém, proto nás velice takové hodnocení mrzí a příjde nám dosti přehnané.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • veľký výber
    • príjemná komunikácia s p. *** editováno***
    • príjemné ceny
    • dlhé čakanie na všetko vrátane odoslania balíka
    • p. *** editováno*** ide iba o peniaze
    • ťažke dohadovanie a vyhrážky aj keď problémy zo strany eshopu
    • neschopnosť priznať si chybu

    Po dlhšom časovom odstupe píšem svoju skúsenosť s chovatel.com, konkrétne hlavne s p. *** editováno***, majiteľom eshopu aby si prípadní kupujúci mohli svoj názor vytvoriť sami. Objednávku som vytvorila 4.8.2018 (sobota) so zaplatením na dobierku. V pondelok 6.8. 15:16 mi prišiel emailom daňový doklad s údajmi pre platbu na bankový účet, takže som predpokladala, že mi zmenili spôsob platby a v rovnaký deň o 20:47 som objednávku zaplatila, na ďalší deň 7.8. 17:22 mi bolo oznámené odoslanie objednávky, bez linku na sledovanie zásielky (ktorý býva u prepravcov ako je GEIS, PPL, ... bežný a ušetril by kopec ďalších starostí). V stredu 8.8. mi z depa doručovacej spoločnosti volali ohľadom overenia dodacej adresy, kde sa p. *** editováno*** neobťažoval s odpísaním celej adresy na balík - čast Prahy kde sa adresa nachádza, pričom tento údaj som pri vytvorení objednávky zadávala, takže sa doručenie presunulo o ďalší deň.
    Aké bolo moje prekvapenie keď v štvrtok 9.8. mi volal kuriér že má pre mňa balíček na dobierku, ktorý som odmietla na základe zaplatenia prevodom a ihneď som kontaktovala eshop emailom, kde mi tvrdili že sa mi nemôžu dovolať (chvíľu na to mi p. *** editováno*** volala) a moju platbu nikde neevidujú a mám im poslať potvrdenie o platbe, čo som hneď spravila. Platba sa "zázračne" našla, s tým že skontaktujú kuriéra na opätovné doručenie a vrátia mi túto platbu späť na účet. Avšak pani mi zároveň tvrdila, že daňový doklad posielajú v deň odoslania zásielky kvôli tomu, aby si zákazník mohol skontrolovať obsah - s týmto som sa nikde nestretla, kvôli tomu sa do balíka dáva faktúra, navyše po skontrolovaní som prišla na to, že pani zrejme nevedomky klamala - daňový doklad 6.8, odoslanie 7.8..
    Až do pondelka 13.8. (!!!) sa mi nikto neozval aj napriek tomu, že som písala informačný email v piatok 10.8. ako to vyriešili s kuriérom, pretože granule som nutne potrebovala. V pondelok sa mi pani ozvala že sa im balík vrátil a otázkou či mi ho majú znova zaslať, čo som odmietla z časových dôvodov, keďže prvé odoslanie im trvalo 2 dni + ďalší deň zdržanie u doručovacej služby, a objednávku som zrušila. Granule som si objednala u *** konkurenční obchod***, kde som ich mala nasledujúci deň doma, bez akýchkoľvek problémov a zdržovaní. Myslela som si, že týmto to skončí ale na moje prekvapenie mi p. *** editováno*** 21.8. poslal faktúru na 212,- s výhražným emailom na "škodu ktorá im vznikla". Vzhľadom na dlhé čakanie vznikla škoda mne, ale po pánovi som nepožadovala žiadne odškodné, ktovie ako by sa zatváril ak by som ho zažalovala za nedodržanie zmluvných podmienok, nedoručenie a následné zdravotné problémy mojich zvierat, ak by nastali? Chcela som po dlhej dobe skúsiť nový eshop, ale bohužiaľ som stúpila vedľa, takéto chovanie som ešte nezažila. Keby p. *** editováno*** radšej posielal sledovací link po odoslaní, kde vidieť aj prípadnú dobierku mohli sme sa tomuto všetkému vyhnúť, ale tu vidno ako ide pánovi len o zisk, o zákazníka vôbec. Prvý a posledný nákup, plus budem všetkých známych pred nákupom v tomto eshope varovať aby nemuseli riešiť podobné problémy vzniknuté z neschopnosti organizácie.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Objednávku jste učinila v sobotu 4.8., to Vám dorazil e-mail s potvrzením přijetí objednávky. Objednávku jste si zvolila zaslat na dobírku. V pondělí ráno (tedy ihned v první možný pracovní den) Vám byl zaslán e-mail, že zboží bude odesláno následující den 7.8. Jelikož se nám podařilo Vaši zásilku odeslat ještě v pondělí 6.8., byl Vám tento den večer konkrétně v 17:22 zaslán e-mail o odeslání záslky a druhý e-mail následoval, kde byl zaslán daňový doklad pro kontrolu zboží, kde bylo opět uvedeno, že byla zásilka odeslána, forma úhrady dobírkou, informace ohledně převzetí zásilky. Dále Vám měl dojít e-mail od přepravce, který přepravce zasílá v moment převzetí zásilky do přepravy. Nikde jsme neuváděli, že chceme zboží platit předem. Z nějakého důvodu jste sama zaslala platbu. Jelikož platba byla s vs dobírky, tak jsem ji ihned v systému po Vašem telefonátu neviděla. Následně jsem ji dohledala a psala Vám zpět a domlouvala se na dalším postupu. Úhradu jsem Vám tentýž den zaslala zpět, protože na zásilce nelze dobírku již zrušit. Z naší strany nedošlo k pochybení, zboží bylo zasláno přesně s takovými podmínkami, jaké jste si v objendnávce zvolila.
    Z Vaší strany byla adresa uvedena ulice číslo popisné a město a jeho číselné označení a psč. Ano zde byla chyba bylo napásno pouze Praha a ne Praha 2.
    To jakým způsobem přepravce doručuje, které dny naplánuje dodávku zboží a to zda Vás následně kontaktuje, či nikolov není v našich silách ovlivnit.
    Zásliku jste od přepravce odmítla převzít, vykomunikovávali jsme u přepravce opětovné doručení i když to není standardní postup u něj, když někdo zásilku odmítne, je automaticky vrácena odesílateli. Nepřevzetí zásilky se nerovná odstoupení od smlouvy do 14 dní, proto tedy požadujeme náhradu přepravného, které nám nepřevzetím vzniklo.
    Z naší strany bylo postupováno, dle Vaší objednávky, odesláno ihned, jak to jen bylo možné.
    Tým chovatel. com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když mi zboží nedorazilo do 10 dnů a ani mě nikdo nekontaktoval, objednávku jsem zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem obdržela z velmi krátkou expiraci.Nečekala bych že u psí ch konzerv budu ex jen do července 2018!!!!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení.
    Pokud sám výhradní dodavatel nemá lepší datum expirace, není možné Vám dát konzervy s delší dobou spotřeby. Vešketé konzervy byly pro Vás objednány u dodavatele, který tuto šarži dovezl, nebylo tomu tak, že my by jsme měli staré skladové zásoby. Objednala jsem před měsícem, takže expirace některých konzer ( ne všech z objednávky) byly cca necelé 3 měsíce, ostatní mají expiraci v průběhu roku 2019. Hodnocení zadáváte měsíc po objednávce a dodání. Pokud Vám zboží nevyhovovalo, měla jste standardně možnost zboží do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Nebo nás kontaktovat a domluvit se, nejsme z těch, co by se k zákazníku otáčeli zády, ale snažíme se vždy situaci nějakým způsobem řešit.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží ,které není schopen dodat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které jsem objednávala 8.2. bylo údajně skladem. Přišel mi email že objednávku přijali. 14.2. jsem objednávku ještě stále neměla, a nakonec jsem ji zrušila. Majitel stránek se ozval že mi údajně posílal email ze nemá zboží skladem a čeká na mé vyjádření. (email jsem žádný nedostala)

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    objednávku jste zaslala 8.2. a 9.2. Vám byl zaslán e-mail ohledně nedostupnosti krmiva a následně jsem čekali na Vaše vyjádření, jak chcete s objednávkou postupovat.
    14.2 Vám následně byly kopiie korepsondence přeposlány a Vy jste objednávku zrušila.
    Bohužel některé e-mailové schránky naše e-maily s koncovkou chovatel.com vyhodnocují jako spam.
    S pozdravem Tým chovatel.com