Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rozumne ceny

    Predcasne odesilaji informace o tom ze zbozi je odeslano, ikdyz nebylo jeste ani vychystano. (Telefonat ze nektere produkty jsou nedostupne 3 dny po tom co je obdrzen email ze zbozi bylo odeslano)

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Jedná se o špatné pochopení odeslané informace od nás. Byl Vám zaslán e-mail s informací, kdy bude zboží expedováno, ne že bylo již odesláno. Následně jsme Vám telefonovali, aby bylo upřesněno při expedici, jak máme postupovat s nedodanou položkou. I při telefonátu Vám bylo znovu vysvětleno, že informace byla o termínu možné expedice a ne o tom, že zboží bylo již odesláno nebo o termínu doručení k Vám, jak jste se dotazoval. Příjmeme objednávku a zákazníka informomujeme o tom, kdy bude zboží odesláno a pak teprve, když je zboží odesláno je zaslán e-mail o odeslání zásilky, kdy je zaslán i e-mail s daňovým dokladem. Tak tomu bylo i u Vaší objednávky.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno7.12.2017. 11.12. Přišlo info ze zboží nemají skladem ( při nákupu psali ze ano ) a ze na konci týdne předpokládají naskladneni. Je 18.12. -nemám žádné info i když jsem psal mail jak je to se zbožím. Mají dobre ceny, ale k čemu to je když nemají zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřehledné stránky
    3x proklikat, než najdete správné zboží

  • Zboží bez vysvětlení a omluvy nedorazilo.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    O postupu objednávky jste byl informován třemi e-maily. Bohužel jsme neobdrželi od Vás žádnou reakci, jak chcete s objednávkou postupovat. Proto nemohlo být zboží zasláno. Kopie Vám byla nyní zaslána znovu na Vaši e-mailovou adresu.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybi jakakolik komunikace a vstricnost zakaznikum.

    Nenakupovat.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Objednala jste 1.8., tentýž den Vám bylo zboží odesláno, kdy jste dostala informaci o odeslání zásilky, dále jste obdržela e-mailem daňový doklad, kde byla opět informace ohledně odeslání zásilky. Dále jste obdržela informaci od společnosti Geis o převzetí zásilky do přepravy vč. dalších informací. U přepravce je uvedeno, že 2.8. byl požadavek na dodání později. Dne 3.8. jste zásilku obdržela. Z Vaší strany byla zaslána stížnost na chovaní řidiče přepravce, kterou jsem předali k řešení. Přepravce byl požádán, aby Vás kontaktoval a celou situaci s Vámi probral, vyjasnil a omluvil se. Kopie veškeré korespondence vč. naší odpovědi na Vaši stížnost na přepravu Vám zasílme znovu e-mailem.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízí to, co nemá a nemůže dodat. . Takže za mě - tento obchod NEBRAT již nikdy více :-(

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Objednala jste krmivo pro štěňata 6ks. Napsali jsem Vám, že máme poslední kus a že výrobce přešel na nové receptury. Zda chcete zbytek nahradit novou recepturou, či jak máme s objednávkou postupovat. Onen jden kus je tu pro Vás stále rezerován a odložen. Do dnešního dne jste se nevyjádřila ani nijak na e-mail nereagovala. Nikde na stránkách neslibujeme nemožné. Zboží se jeví, že je skladem, protože fyzicky jeden kus skladem je.
    S pozdravem Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem velmi špatná, několikrát jsem se musela sama ptát jak to vypadá s objednávkou - dlouhá čekací doba na odpověď. Zboží které již nemají skladem jsou stále v nabídce bez poznámky, že nejsou.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup a hodnocení.
    Ano jednou jste nás urgovala, zpoždění vzniklo díky svátkům. Došlo k vyprodání obojku, který byl nasledně po Vaší objednávce z e-shopu zrušen. Nabídnut nový obojek, který jste si pak vybrala.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Tým chovatel.com

    Zákaznice si sice vybrala jiné zboží, které si nechala zaslat, zásilku následně nepřevzala a udělila záporné hodnocení. Jejím chování, vznikla našemu e-shopu škoda ve výši poštovného, kterou do dnešního dne neuhradila. Což svědčí i o adekvátnosti tohoto hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • V tomto internetovém obchodě jsem si objednal Calibra Salmon & Potato 12kg za cenu 1 065 Kč. Druhý den mi došel email z obchodu, že došlo k ukončení výroby tohoto krmiva a je již nahrazeno novou inovovanou recepturou Calibra Dog EN Sensitive Salmon 12kg. Nikde v tomto emailu nebylo přímo zmíněno, že cena tohoto nahrazeného výrobku je o sto korun vyšší. Pravdou je že ve zmíněném emailu byla uvedena žádost o info, zda máte zájem o záměnu, a dva odkazy ten první na mnou původně objednané zboží i s cenou 1 065 a druhy na zaměněné zboží. Je nutné napsat, že v samotném emailu nebyla ani zmínka o jiné ceně jen upozornění na novou recepturu. Vyšší cena byla u vedena jen v druhém odkazu. Na těchto stránkách to tak bylo ještě 2.3. až po mé telefonické reklamaci a stížnosti, kdy jsem majiteli řekl, že se s celou záležitostí obrátím na ČOI, pro podle mého názoru klamavou a zavádějící reklamu byl původní první odkaz ze stránek vymazán. Ponaučení je takové, že jsem si zboží převza a zaplatil, ale v tomto obchodě já už nakupovat nebudu.

    Člověk musí být pořad ve střehu, protože český člověk je velmi vynalézavý a stále hledá jak je možné někoho napálit, nechápu zda těch sto korun stojí majiteli za to . Jistě vím, že kdybych byl přímo v emailu upozorněn na novou cenu a ne pouze na novou recepturu, tak jsem si zboží stejně zakoupil a ušetřil bych si já i majitel obchodu nepříjemnost a pan majitel nepříliš pěknou reklamu. Ať každý posoudí, zda je tohle férové jednání ze strany obchodu.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel ne vše co uvádíte je pravdivé.
    Objednal jste Calibra Salmon & Potato 12kg za cenu 1 065 Kč, druhý den jste od nás obdržel e-mail.
    Zde je jeho přesná kopie:
    01/03/2017 12:02:39 Ano Vyřizuje se
    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku.
    Jak je uvedeno v textu výrobku, došlo k ukončení výroby tohoto krmiva a je již nahrazeno novou inovovanou recepturou Calibra Dog EN Sensitive Salmon 12kg http://chovatel.com/eshop/product_info.php?products_id=10625
    Prosím o info, zda máte zájem o záměnu.
    S pozdravem Domlátilová L.
    Ano cena zde není ní uvedena, ale je zde funkční proklik na stránku, kde je popis jak nového složení, tak ceny. Nikde nejsou ani nebyly dva odkazy na stránky, které zde uvádíte.
    Tento obdoný text a proklik je i na našich stránkách v textu výrobku, hned jako první informace pod názvem zboží, ano zde je vložen 2x, ale vždy s odkazem na jednu a tu samou stánku - novou recepturu i s cenou.
    Na tento e-mail jste odepsal přesně:
    Dobrý den,
    ano mám zájem o dodání tohoto krmiva na uvedenou adresu a za reklamovanou cenu.
    S přáním příjemného dne
    Z tohoto e-mailu není patrné, zda jste si prohlédl nově nabízené zboží, či nikoliv, jakou myslíte reklamovanou cenu, protože cena je u obou výrobků.
    Zásilka tedy byla odeslána.
    Následně jste psal e-mail, že Vám nesouhlasí cena. Z naší strany Vám bylo telefonováno, kde jste byl informován, že Vám byl zaslán nový výrobek, dle odsouhlasení Vaším e-mailem. Sám jste nám do telefonu potvrdil, že jste odkaz na stánku ani nepodíval a začal jste vyhoržovat podáním stížnosti na ČOI.
    Není pravda, že naše stránky byly po tomto telefonátu upraveny. Stránka je pořád stejná, právě pro doložení celé situace i s dvojitým odkazem na nové zboží.
    Velice nás mrzí, že došlo k nepochopení celé situace, ale z naší strany Vám nebylo nic zamlčováno. Informace byly zaslány a postupováno, dle Vašeho požadavku.
    Tým chovatel.com

    • Se mnou nekomunikovali, pokud bych obchod nekontaktoval sám, zboží "skladem" bych se nikdy nedočkal. Nedočkal jsem se ho bohužel ani tak.

    Objednal jsem zboží, u kterého obchod uváděl "skladem". Tři dny po objednání z obchodu nepřišla žádná reakce, musel jsem je kontaktovat já. Když jsem obchodu sdělil, že zboží skladem by měli zákazníkovi odeslat následující den po objednání, řekli mi, že zboží nemají a musím čekat 14 dní na to, až jim dodavatel dodá nové. Nehoráznost! Nalákat zákazníka na to, že mají zboží skladem a pak jej nechat čekat až si zboží objednají u dodavatele. Je to podvod na zákazníka a ještě jsou arogantně přesvědčeni o tom, že jsou v právu, když lžou zákazníkovi a nemají zboží deklarované jako "skladem", zákazník si má trhnout nohou a čekat.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Jak jsme Vám vysvětlovali, zboží, které jste objednal, objednal i jiný zákazník před Vámi. Dokud není zboží fyzicky vyskladněno (např. se čeká na připsání platby), je viditelné obvykle skladem. Obvykle skladem - je uveno na stránkách, právě pro případ, že se může stát podobná situace jako nyní. Ihned následující den bylo zboží z našich stránek vypnuto a nebylo již pro zákazníky viditelné. Tentýž den jste byl informován, že došlo k vyprodání a nové naskladnění proběhne do 14 dní. Omluvili jsme se Vám a informovali Vás, proč k tomu došlo a jaký je možný další postup. Z Vaší strany začaly útoky ve formě vyhrožování výmazu z Heureka.cz ( jak jste uvedl, taks tím máte zkušenosti a už jste takto odrovnal mnoho e-shopů) a nebo že Vám musíme poskytnout slevu za čekání. Vždy jsme se Vám slušně snažili vysvětlit, proč k takové situaci došlo. Jelikož jsme slevu odmítli, tak jsme čekali takovouto reakci.
    Bohužel nikdo nemá nevyčerpatelné zásoby, někdy se sejde více objednávek na určité zboží a první ho dostane ten, kdo měl první objednávku.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krmeni pro psa bylo roztržené a granule vysypány, jelikož jsem nejdřiv musela zaplatit za zboží a teprve poté jsem nekvalitně zabalené zboží obdržela. kdybych neptatila přepravci platební kartou okamžite bych zboží kompletně vrátila !

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení.
    Dodací lhůta - Zboží jste objednala 23.11., obdržela 25.11.
    Přehlednost obchodu - na zpřehlednění stále pracujeme.
    Kvalita komunikace - 23.11. e-mail o přijetí objednávky, 24.11. e-mail info o zaslání objednávky, 24.11. e-mail o odeslání zásilky vč. daňového dokladu a informace o postupu v případě poškození zásilky. Co více je ještě nutné zákazníkovi dále psát.
    Poškozené zboží - Do dnešního dne jsme od Vás neměli žádnou informaci, že zásilka byla poškozená, i když při odeslání zásilky jste obdržela informaci, jak se má v případě poškození zásilky postupovat. Každý zákazník má 3 dny na to, aby nám sdělil, že převzal poškozenou zásilku a my mohli celou situaci řešit. Pokud zákazník mlčí, tak není možné sjednat nápravu. Např. dodat nové zboží. Tímto přístupem nemáme možnost ani dokázat, že jednáme se zákazníkem slušně, že se nevyhýbáme připadné reklamaci. Ale po 12 dnech od převzetí nelze u přepravce reklamovat, že dodal poškozenou zásilku. Přepravce by Vás měl nechat zásilku prohlédnout (ne rozbalit) před tím než ji převezmete a zaplatíte. Pokud je zásilka viditelně poškozená můžete ji převzít a zapsat to do předávacího protokolu, že je poškozena (čímž se urychlí podaná reklamace), nebo nepřevzít a nechat vrátit zpět. Pokud jste si zásilku neprohlédala před zaplacením, máte stále 3 pracovní dny na to, že můžete zásilku reklamovat. Což jste neudělala.
    Velice nás tento přístup mrzí.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • U veškerého zboží je uvedeno,že je většinou skladem. Přitom spoustu věcí nemají. Člověk nabyde dojmu,že tedy zboží s největší pravděpodobností mají a pak se diví,když přijde jen polovina objednaného zboží.

    Nakupovala jsem tam poprvé a naposled. Nejen,že trvalo poměrně dlouho,než mi balík vůbec poslali,ale také mě zklamal jeho obsah. Přišla zhruba jen polovina zboží,které jsem objednala,protože zbytek prostě nemají. U všeho zboží mají uvedeno,že je většinou skladem,což je dosti zavádějící informace. Člověk nabyde dojmu,ze ho s největší pravděpodobností mají a pak zjistí že ne. Z obchodu mi několik dní po objednání napsali,které z mnou objednaných produktů nemají a když jsem si místo nich vybrala jiné alternativy,tak se ukázalo,že ty také nemají. Takže s tímto obchodem jsem nespokojena a už tam neobjednám.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup a Vaši recenzi.
    Bohužel někdy dojde k vyprodání některé z uvedených položek, za což se omlouváme, ale vždy je zákazník informován a je s ním domluven další postup. Je nabídnuto jiné podobné zboží, ponecháváme přepravné zdarma atd.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Celkem široká nabídka zboží a poměrně nízké ceny u některých chovatelských potřeb.
    • Mám na Chovatel.cz účet a poslední objednávka nebyla má první. Předtím bylo vše v pořádku. Tantokrát jsem ale zboží potřebovala doručit na jinou adresu než obvykle, uvedla jsem ji jako adresu pro doručení. Přesto byl balík poslán na původní adresu. Takže jsem dvakrát musela řešit s DPD klasický doručovací problém - doručování v mé pracovní době.

    Velmi nevkusnýma, ne moc přehlednýma a různě poblikajícíma internetovýma stránkama se kvůli některému zboží vyplatí proklikat.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objedávku a hodnocení.
    Jak jste uvedla, byla jste vždy spokojena. Omlouváme se za pochybení na naší straně a zaslání na původní adresu. Pokud byste nás informovala dříve, že jsme tuto chybu učinili, tak by byla z naší strany ihned adresa u přepravce změněna a mohlo být zboží dodáno rychleji.
    Ještě jednou se omlouváme.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    dlouhá dodací doba... zřejmě dovolená...

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objendávku.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace, ale z naší strany Vám bylo několikrát neúspěně telefonováno, z Vaší strany nikdo zvolal zpět na zmeškané hovory. Následně bylo komunikováno e-mailem, proto došlo k prodloužení dodací doby.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zboží, které bylo na eshopu deklarováno jako dostupné. Po třech dnech mně bylo napsáno, že zboží vlastně dostupné není, a zda si tedy nepřeji objednat něco jiného.

    E-shopů s krmivy pro zvířata je spousta, tento bych si již nevybral.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunikace na bodu mrazu

    neochota jakkoli komunikovat

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Objednávka byla přijata v neděli 28.2. Dne 29.2. jsme Vás kontaktovali ohledně stavu zboží na skladě. Jelikož písek, který jste si vybral měl v rezervaci zákazník před Vámi, bylo Vám nabídnuto jiné balení. Reagoval jste, že chcete menší balení za předpokladu přepočtu ceny. Následně jste telefonoval a bylo Vám sděleno, že se na přepočet ceny podíváme a budeme Vás informovat. Jelikož u tohoto výrobku nebyl prostor pro Vámi požadované snížení ceny, bylo Vám slušně odpovězeno, že snížení ceny v tomto rozsahu není možné. Následně jste objednávku zrušit.
    Veškerá komunikace problěhla 29.2., nevidíme tedy z naší strany neochotu komunikovat. Opravdu není možné prodávat za cenu, kterou si zákazník sám určí.
    Tým chovatel.com

    • nedodrží co slíbí

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Bohužel došlo k výpadku Vámi objednaného zboží a proto Vám byla nabídnuta náhrada. Z Vaší strany nebyla žádná reakce až pouze toto hodnocení. E-maily bez špetky slušného chování byly z Vaší strany zaslány až po našem dotazu, proč jsem obdrželi takové hodnocení.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízeli zboží, co jsem chtěla
    • nechápu - nabízet něco, co nemám -
    • stačilo by zboží vyřadit z nabídky

    aby si tam nejdříve zavolal, nežli pracně vyplňoval adresu, údaje k dopravě atd....zbytečny čas

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a Vaši recenzi.
    Systém není provázaný se skladovým účetnictvím, takže v systému není ihned zřejmé, že zboží objednal někdo před Vámi.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dopravce nedoručil zásilku ani po dvou týdnech po objednání..

    absolutní nespolehlivost dopravce

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a Vaši recenzi.
    Velice nás celá situace mrzí, protože z naší strany bylo odesláno ve slíbeném termínu. Ihned jsme podali reklamaci k přepravci, protože jsme se opravdu nikdy nesetkali s tím, že by zásilka nebyla takto dlouho dodána. Z pravidla je u zákazníka následující den od odeslání případně den další, či dle dohody se zákazníkem. O výsledku Vás budeme informovat.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace, které nastaly neprofesionálním jednáním přepravní společnosti.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prehledne webove stranky
    • Spatnou komunikaci. Spatne zabalene zbozi. O doruceni zbozi jsem nebyla vyrozumena prestoze jsem zadala o zaslani sms s datem a casem doruceni. Jine obchody to zvladnou, proc ne tento? Zbozi bylo zabalene amatersky, mnozstvi obaloveho materialu naplnilo kontejner plastu a papiru. Musela jsem odvezt autem, neslo odnest v ruce!

    Pravdepodobne jde o obchod, ktery ma skvele reference a web, ale malo zkusenosti. Spatnou komunikaci. Spatne zabalene zbozi. O doruceni zbozi jsem nebyla vyrozumena prestoze jsem zadala o zaslani sms s datem a casem doruceni. Jine obchody to zvladnou, proc ne tento? Zbozi bylo zabalene amatersky, mnozstvi obaloveho materialu naplnilo kontejner plastu a papiru. Musela jsem odvezt autem, neslo odnest v ruce! Nakupuji krmiva pres internet uz osm let. Toto byla nejslabsi sluzba za tu dobu. Verim, ze se zlepsi, tak mu dejte jeste sanci!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku i Vaši recenzi.
    Rádi se vyjádříme k celé situaci i my.

    Komunikace:
    1) e-mail o přijetí objenávky
    2) e-mail s informací, kdy bude zboží expedováno
    3) e-mail s informací o odeslání zboží
    4) e-mail s daňovým dokladem, kdy je opět uvedena informace o odeslání zboží
    5) e-mail ze strany přepravní společnosti s číslem zásilky vč. odkazu ke sledování zásilky, odesláno automaticky při nascanování přepravní společností a převzetí k přepravě
    6) dále na Vaši žádost opětovně zaslán další e-mail s číslem zásilky a kontaktem na přepravní společnost a odkazem na sledování zásilky.
    Jelikož se jedná o externí přepravní společnost není možné z naší strany Vám sdělit přesný čas dodání zásilky, proto Vám byl zaslán kontakt na přepravní společnost pro podrobné upřesnění předání zásilky.

    Zabalení zásilky:
    Při objednávce 30 kg granulí a steliva a k tomu křehké kryté tolatey pro kočky. Bylo nutné pečlivě zabalit, aby nedošlo k poškození toalety. Zásilka byla zabalena jedním člověkem, takže nemohlo být odpadu tolik, aby ho nedozázal opět jeden člověk zlikvidovat. Raději dáme více obalového, než aby zákazník obdržel poškozené zboží.

    Snažíme se maximálně vyhovět požadavkům zákazníka, bohužel hodinu dodání opravdu nejsme schopni určit.

    s pozdravem Tým chovatel.com









  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena byla bezkonkurenční oproti jiným obchodům. a s dopravou zdarma.
    • Nicméně přesto, že zboží bylo psáno, že je skladem, bohužel nebylo ani u dodavatele. Tímto se domnívám, že cena byla uměle vytvořena, ale to je opravdu pouze můj názor.

    Pokud mají zboží skladem a je možné ho dodat, tak je nabízené zboží za dobrou cenu. Já takové štěstí neměla a objednávka byla zrušena, jelikož jsem si nic jiného nevybrala.Zboží jsem zakoupila u jiného internetového obchodu.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Jen Vás chceme upozornit, že uvádíte nepravdivé informace. Objednávka ze strany obchodu nebyla zrušena! Dosud jsme čekali na Vaši odpověď na korespondenci ze dne 13.2.2015 a stále jsme žádnou odpověď neobdrželi. Objednávka je stále otevřená. Bohužel došlo k extrémnímu nárůstu poptávky a zákazníci před Vámi vykoupil množství, které jindy stačilo na několik měsíců. Systém bohužel není schopen odečítat stavy z předchozích objednávek, takže se zboží může jevit, že je skladem, ale může být již rezervováno pro předešlé zákazníky. Tentýž den byla karta na e-shopu vypnuta, aby nedocházelo k podobným situacím. Velice nás mrzí, že došlo k takovému problému, ale bohužel toto nelze předem ovlivnit.
    Tým chovatel.com