Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží které je na v eshopu skladem ve skutečnosti skladem není !!!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Objednal jste si zboží a zvolil způsob úhrady bezhotovostně (platba předem na účet). Podklady Vám byly zaslány. Vámi objednané zboží je skladem! Bohužel do dnešního dne nebyla na náš účet připsána částka za zboží. Z tohoto důvodu Vám nemohlo být zboží zasláno. Jestli se domníváte, že zboží není skadem, podle toho, že k Vám dosud nedorazilo, tak se vše odvíjí od úhrady. Pokud si budete přát změnit na zaslání na dobírku, není problém změnit a ihned zboží expedovat.
    S podzravem Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • způsob dopravy a špatné balení zásilky

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a Vaše hodnocení.
    Pokud jste měl problém s dopravou a dorazilo zboží poškozené, tak jste nás měl ihned informovat, aby byla sjednána okamžitá náprava.
    Informaci o tom, jak má zákazník postupovat, pokud mu dorazí poškozené zboží zasíláme, jak v e-mailu, kde Vás informujeme o odeslání zásilky, tak v e-mailu s daňovým dokladem.
    Z Vaší strany jsem neobdrželi do dnešního dne žádnou informaci ohledně poškození zboží nebo o problému s dopravou.
    Těšíme se zase někdy
    Tým chovatel.com



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost stránek a ceny
    • špatná komunikace

    špatná komunikace, dodnes se nikdo neozval

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
    Objednala jste 23.12.2014 ve 20:49hod. Mezi svátky dne 29.12.2014 jsme Vám zasílali v 10:30 na Vámi uvedený e-mail platební podklady. Sama jste si zvolila formu úhrady - platbu předem na účet. Do dnešního dne jsme neobdrželi úhradu a z toho důvodu jsme nemohli zboží odeslat. To vše si můžete ověřit i v historii Vaší objednávky v systému našeho e-shopu, kde je veškerá korespondence k objednávce uložena.
    S pozdravem Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zpracování webu

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a Vaši recenzi.
    Na zpřehledňování našeho webu se neustále pracuje. Před vytvořením objednávky jste nás telefonicky kontaktoval, že Vám nejde zadat množství zboží do objednávky, při rozhovoru Vám bylo sděleno, že musíte požít talčítko - přepočítat.
    Ohledně doby dodání - 17.9. před polednem jsme obdrželi Vaši objenávku. Informovali jsem Vás, že zboží bude expedováno 19.9., na což jste nijak nereagoval, např. že zboží chcete dodat do pátku. Pokud má zákazník požadavek na dodání v konktérní termín, tak se mu snažíme vždy vyhovět. Expedice proběhla v pátek 19.9., jak jsme Vás informovali. Zboží bylo dodáno v pondělí 22.9. - zde již nelze nijak urychlit.
    S pozdravem
    Tým chovatel.com



    • Žádné
    • O víkendu nekomunikují, vystavují zboží, které není na skladě, navíc jej nabízejí za trojnásobek ceny, než pražském kamenném obchodě.

    Tomuto obchodu se vyhněte.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Objednávku jste učinil v sobotu po 22hod. O víkendu (v sobotu dopoledne fungujeme na kamenné prodejně) opravdu nepracujeme, protože i my jsme jen lidé a chceme být s dětmi, které nás v týdnu znají z vyprávění.
    Bohužel došlo k vyprodání objednané položky - oblečku pro psy. Zboží nebylo dostupné ani u dovozce do republiky o této skutečnosti jsme Vás bez prodlení informovali a omluvili se. Při 7 tisících položkách našeho obchodu se někdy stane, že dojde k vyprodání nějaké položky, což se stane i v jiných e-shopech a prodejnách.
    Udivuje nás, že jste si zboží objednal, když ho máme, jak sám uvádíte, 3x dražší než v kamenné prodejně v Praze. Vaši recenzi jsme čekali, když jste naší omluvu neakceptoval a ihned jste začal vyhrožovat, jakou reklamu nám budete dělat. Jednáme s každým zákazníkem slušně a nedokážeme se zavděčit všem, což nás velice mrzí.
    Tým chovatel.com

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • svělé ceny, na stránce také velký výběr zboží
    • po 2 týdnech mi oznámili, že objednané zboží již neprodávají

    slabá komunikace, zdlouhavost

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.

    Objednala jste v sobotu 28.6., následně 2.7. jsme Vám posílali info, že dodavatel má dovolenou a pelíšky by měly být dostupné koncem 28 týdne. Ano zde mohla být naše reakce rychlejší! Reagovala jste, že není problém, že ráda počkáte a že pokud by nastala delší časová prodleva, tak že Vás máme kontaktovat. Dne 8.7. jsme Vás kontaktovali a omluvili se, že výrobce ukončil výrobu v požadované barvě a nabídli Vám dalších několik podobných barev a vzorů. Vaše odpověď byla, že o zboží nemáte zájem.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace, ale ani nás výrobce předem neupozorňuje, že dojde ke změně kolekce nebo ukončení nějakého vzoru. Proto jsme Vás informovali v co nejkratším možném termínu, když jsme tuto informaci dostali a ne po dvou týdnech, jak uvádíte.

    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí zboží, které není skladem.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Bohužel náš systém není propojen s účtním programem (skladovou evidencí), takže může někdy dojít k vyprodání některé z uvedených položek, což nemusí být ihned promítnuto v e-shopu. Není smyslem našeho prodeje schválně nabízet zboží, které není dostupné. Stává se i u velkých renomovaných e-shopů, že mají uvedeno zboží skladem a než zpracují Vaší objednávku, vykoupí zboží zákazník, který pošle objednávku dříve.
    Z naší strany jsem se Vám omluvili a nabídli, možnost nákupu podobného výrobku pro ryby nebo stornování objednávky. Vy jste si zvolil zrušení objednávky.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    Tým chovatel.com

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • každé balení bylo porušeno. Nevím zda se jedná o úmysl a někdo z balení usypává, ale obě balení krmiva i obě balení steliva byla porušena v rohu.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a reakci.
    Chováme se ke všem zákazníkům slušně, nemáme zapotřebí si odsypávat z balení krmiv nebo steliv a dělat si špatnou reklamu. Zákazníkům odesíláme zboží vždy v neporušených obalech! Do dnešního dne jste nás nijak nekontaktoval ani nenahlásil reklamaci, tak není možné z naší strany tuto situaci nějak řešit.
    Každému zákazníkovi při odeslání zásilky zasíláme e-mailem spolu s daňovým dokladem i informace o tom, jak má postupovat v případě dodání poškozené zásilky. Což jste dosud neučinil.
    S pozdravem tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Širší nabídka produktů pro králíky za vyhovující ceny.
    • Nedostatečná komunikace.

    V tomto obchodě jsem nakupovala po několikáté, ale nikdy jsem nebyla 100% spokojená.
    Vzhledem k nedostatečné komunikaci - nemožnosti zvolit si alternativu v případě absence produktu na skladě, kdy najednou přijde balík s menším nebo jiným obsahem, budu v tomto obchodě nakupovat v nouzi největší. Jiné nedostatky zatím nebyly.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a za Vaše hodnocení.
    Zboží bylo dodáno v co nejkratší možné době, ze 31 položek jsem nedodali 2, které v poměru k celkové objednávce byly za minimální hodnotu. Nedodané krmivo jste měla v objednávce ve větším množství a bylo dodáno o jeden kus méně. Pokud se jedná o zásadní položky v objednávce, nebo třeba není jasná barva atd. tak zákazníka samozřejmě kontaktujeme. Omlouváme se, netušili jsme, že u dvou pytlíků krmiva, které bylo v objednávce vícekrát, se bude jednat o tak velký problém.
    Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze zjistit, kolik zboží mají na skladě
    • Dlouhá dodací lhůta

    Nemají na e-shopu uvedeno, kolik zboží mají na skladě a kolik není dostupné. Stalo se, že jsem si objednala 9 balíků sena a 14 dní jsem musela čekat, než jim ho dovezou na sklad. Nikdo mě neinformoval, kdy můžu zboží očekávat. Byla to opravdu nepříjemná zkušenost s nákupem na tomto e-shopu. V silné konkurenci kvalitních obchodů je to opravdu slabina, když zákazník čeká na zboží více jak dva týdny a neví, kdy dorazí.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku.

    Z naší strany jsme Vás dne 7.12. informovali, že zboží budeme expedovat 11.12.
    Jelikož jsme 11.12. dostali zprávu od dodavatele, že dojde ke zpoždění dodávky a zboží bude dostupné po 13.12., tak jsme Vás kontaktovali telefonicky. Na uvedeném tel. čísle jsme hovořili s Vaší matkou, která bude zásilku přejímat. Vysvětlili jsme jí celou situaci, omluvili se a nabídli nějaké varianty řešení. Paní sama řekla, že na zboží nespěcháte a počkáte, objednávku rušit nechce a že ji vyhovuje termín dodání až po 17.12.
    19.12. jsme Vám opět zasílali e-mail s informacemi o zboží, ten samý den byla zásilka odeslána a zaslán ještě jeden e-mail s informací o odeslání zásilky.
    Z naší strany bylo komunikováno, informace jsme Vám sdělovali pravdivě. Velice nás překvapuje, když jeden člen rodiny odsouhlasí dodání v pozdějším termínu a další člen napíše hodnocení, ve kterém uvádí, že není o ničem informován, což komunikaci v rodině bohužel neovlivníme. Z Vaší strany na naše e-maily nebylo reagováno.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Z 8 pytlů steliva přišlo 6 roztržených.
    • Při převzetí balíku to nebylo vidět, zjistili jsme to až po vybalení z balíku.
    • Dopravce - firma GEIS - podle vyjádření obchodu údajně s balíkem hodila, proto se 6 pytlů z 8 před dodáním roztrhlo.

    Náš první nákup nás zklamal z důvodu poškozeného zboží.
    Komunikace s obchodem byla jinak v pořádku.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení.
    Od nás odešlo zboží v pořádku ve dvou balícíh po 40kg. Jak jsme již několikrát uvedli, není v naší moci zajistit slušné jednání přepravních společností k zásilkám. V telefonickém rozhovoru jsme se Vám za celou situaci omluvili a nabídli Vám několik řešení tohoto problému např. zaslání zboží zpět a vrácení peněz za zboží, poskytnutí slevy na poškozené zboží, atd. Z Vaší strany stále za 5 dní nedorazily slíbené fotografie, aby jsme mohli reklamaci postoupit k přepravci (na nahlášení reklamace k dopravci jsou 2 pracovní dny). Díky těmto skutečnostem, kdy jsme neviděli poškozené zboží, nelze z naší strany více udělat. Vždy se snažíme udělat maximum pro spokojenost zákazníka.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si vodítko pro mého pejska, a přišla mi jiná barva.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.

    Objednala jste vodítko flexi black&white, z naší strany jsme Vás informovali, že poždadovaná barva je vyprodána a nabídli jsme Vám jiné varianty. Proběhlo několik e-mailu, kde jste uvedela, že máte o změnu zájem, dokonce se čekalo až se domluvíte s přítelem, zda bude se změnou souhlasit. Nakonec jste vybrala barvu neon, kterou jsem Vám také zaslali. Zboží bylo ihned odesláno v den připsání úhrady na náš účet v pátek 25.10.2013, následoval víkend a státní svátek a v úterý byl balíček u Vás.

    Tým chovatel.com

    • slibují, co nemají

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Ve Vaší objednávce došlo k výpadku jedné položky ze šesti. Toto se bohužel stává i ve velkých renomovaných e-shopech. Na tuto skutečnost jsme Vás co nejrychleji upozornili, omluvili se Vám a nabídli Vám zaslání zbytku zboží bez poštovného. Z naší strany proběhlo několik e-mailu a do dnešního dne jsme čekali na Vaše vyjádření k námi zaslané nabídce. Bohužel jste odpověděla po týdnu tím, že jste napsala toto hodnocení a následně zrušila Vaši objednávku. Objednávka nebyla zrušena z naší strany, jak jste v hodnocení uvedla.
    S pozdravem tým chovatel,com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofa!!!!

    Hrozné!!! Zboží jsem chtěla koupit,ale bohužel po 5 dnech nedorazilo a když jsem tam volala tak mi pán řekl,že se podívá a ozve,neozval. Po mém druhém telefonu opět nevěděl,takže po týdnu zboží stále nedorazilo!!!!! Volala jsem zase a nákup zrušila a nakoupila u konkurence,kde mi granule poslali za 2 dny!!!!!

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    v naší databázi nebyla evidována žádná objednávka ani telefonát s Vaším jménem, datem a časem, který nám server Heureka poskytuje. Tudíž toto hodnocení nepřísluší nám a ihned v pondělí budeme společnost Heureka kontaktovat a požadovat jejich vysvětlení.
    Tým chovatel.com
    P.S.: Vaše objednávka byla nalezena mezi nedokončenými (zůstala Vámi rozpracovaná), tím pádem nemohla být překlopena do systému objednávek, se kterými můžeme pracovat a zboží zákazníkovi odeslat. Tudíž Vám ani nebylo odesláno potvrzení Vaší objednávky.
    Docela nás mrzí, že si tu vymýšlíte o telefonátech, které vůbec neproběhly (byly prohledány všechny mob. telefony a ani na jednom nebylo Vaše tel. číslo, které je v rozpracované objednávce uvedeno) a vzhledem k tomu, že objednávka nebyla z Vaší strany dokončena – odeslána, tak jste ji nemohla ani telefonicky zrušit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádné
    • zmatek

    uplně běžný obchod

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku.
    Bohužel došlo z naší strany ke špatnému uvedení dobírkové částky na zásilku, za což jsme se omluvili a dle naší společné korespondence, jakmile nám sdělíte číslo účtu, Vám bude přeplatek ve výši 50,- ihned vrácen na Váš účet.
    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodavka zdarma nad 1000,-Kč.
    • Rychla dodaci lhuta.
    • Výhodné ceny vyrobku,v mem pripade se jedna o nabidku zbozi pro hlodavce.
    • Cavia Pro 1kg : Nelibilo se mi,ze neni videt ROK SPOTREBY=vypada to pak,ze prodavate prosle zbozi.Uprimne nejsem si jista,jestli tyto granule Z TOHOTO DUVODU budu jeste znovu objednavat,pokud me neujistite,ze datum spotreby bude priste citelny.
    • Seno Vitapol 800g: VELMI SPATNA KVALITA SENA=BALENI BYLO VLHKE.
    • U mé prvni objednavky mi dodavatel dodal zbozi mokre a rekl mi,ze to neni jeho chyba,ze zbozi muselo lezet nekde v mokru.Nastesti byla voda jen v igelitovem obalu v kterem bylo zbozi zabaleno,zbozi samo o sobe,mokre nebylo,ale poprosila bych vas,se vsim respektem,aby jste na uskladneni zbozi davali vetsi pozor,protoze pokud se bude tento problem opakovat,nebudu uz u vas dale objednavat,coz by me samozrejme mrzelo,protoze mate velmi zajimave ceny a celkově obchodni podminky.

    Nad 1000,- Kč dodavka zdarma.
    Velmi výhodné ceny nabízeneho zboží pro hlodavce.
    Vcelku rychla dodavka zboží.

    Me zkusenosti a co mi vadilo:
    u granulí pro morčata Cavia Pro 1kg: nečitelný rok spotreby.
    Seno Vitapol 800g: nekvalitni seno,dodano vlhké.
    Jinak predesla koupena sena byla kvalitni a chutnala.

    Doporuceni=bohuzel uplne doporucit sama za sebe nemohu.
    Vadi mi,ze celkově zbozi pusobi navlhle,jakoby bylo skladovano v nevhodnem prostredi,tak snad se tato zalezitost vysvetli a vyresi k celkove spokojenosti zakaznika,toho stavajiciho i budouciho.
    S pozdravem a pranim pekneho dne,
    Martina

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a i hodnocení.

    Krmiva řady PRO objednáváme pravidelně (každý týden) od výhradního dovozce do ČR, takže jsou vždy čerstvá, z naší strany nedochází k úpravám datumů na baleních.

    Seno a veškeré zboží je skladováno v klasickém zděném vytápěném domě, ne nikde v garáži nebo nějaké kůlně, kde by kolísaly teploty nebo něco podobného. Proto je vyloučeno, že by jsme balily vlhké nebo mokré zboží.

    To co se děje se zásilkami na straně přeprace je z naší strany neovlivnitelné, sami jsme viděli, že při přeskládávání auta jsou různé zásilky pokládány na mokrou zem a klidně nechány nějakou dobu na dešti, než si řidič udělal pořádek ve vozidle.

    Pokud jste měla zásilku mokrou nebo mokro v ní, je nutné toto vyfotit, reklamovat u přepravce a nás následně informovat. Do dnešního dne není u nás žádná reklamace ohledně sena vitapol evidována.

    Tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádné
    • Čekám a stále čekám.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den paní Sieglerová,
    děkujeme za Vaši objednávku, kterou jste učinila 30.10.2012 ve 23:37:51hod.
    Následující den 1.11.2012 v 8:50:45 Vám bylo z našeho e-shopu e-mailem zasláno info, že Vaše objednávka je zrušena z důvodu vyprodání požadovaného zboží a termín jeho nového naskladnění není znám.
    Nevidíme tedy důvod nespokojenosti s naším e-shopem, když jste byla neprodleně informována o stavu Vaší objednávky. Kopie celé korespondence Vám byla opětovně zaslána na Váš e-mail.
    S pozdravem tým chovatel.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Široký sortiment
    • Moje zboží přišlo poškozené, po reklamaci mailem mi bylo telefonicky nabídnuto, že zboží bude vyměněno a místo poštovného mi bude zaslán nějaký produkt náhradou za poštovné, což se nestalo. Moje objednávka totiž přesahovala 1000,- Kč, takže jsem poštovné nehradila. Za vrácení poškozeného zboží jsem platila 73,- Kč, slíbená kompenzace nedorazila.

    Já už nebudu v tomto obchodě nakupovat, raději si zboží koupím v kamenném obchodě, kde je sice dražší, ale mohu si prohlédnout, zda není poškozené. Mrzí mě, že pracovnice obchodu slíbila kompenzaci za poštovné a tento slib nedodržela. Původně jsem totiž měla o tomto obchodě velmi dobré mínění.

    Reakce obchodu chovatel.com

    Dobrý den paní Sáblová,
    Vaše zboží bylo v pořádku vyskladně a zasláno.
    Následně jste nás kotaktovala, že máte v zásilce poškozené dvě toalety pro králíky, k tomuto poškození došlo přepravou. Bylo Vám z naší strany nabídnuto okamžité vyměnění zboží, aby jste nemusela čekat 30 dní na vyřízení reklamace u přepravce.
    Následně jste se dotazovala, jak to bude s poštovným. Proto Vám bylo nabídnuta reklamace u přeprace, kde by byla dlouhá čekací doba a poštovné by hradil přeprace, nebo okamžitá výměna zboží z naší strany, kde by jsme jako náhradu za poštovné poskytli nějaké pamlsky. Bohužel při výměně zboží nedošlo k zaslání slíbených pamlsků, ale po zjištění tohoto pochybení Vám byla zaslána kompletní částka za Vámi zaplacené poštovné na Váš účet. Nevidíme tedy důvod nespokojenosti s naším obchodem, jelikož Vám bylo bez prodlení okamžitě vše nahrazeno.

    Tým chovatel.com