Přihlásit se a přidat příspěvek
  • nemám 30 kč to je to co nechápete každý měsíc končím bez koruny nakupuji vše na celý měsíc a to do poslední koruny tak jak to mám prosím udělat vy bohatší si myslíte že všichni máme drobné stále jsme i tací kteří žijeme od důchodu k důchodu kapky už nechci sehnala jsem je věechno mě mrzí nechtěla jsem vám nijak uškodit ale pochopte jájsem ta která byla bez peněz bez kapek tak jsem se vám stále a stále snažila vysvětlit že OPRAVDU NEMÁM.OMLOUVÁM SE POKUD MOJE CHUDOBA UŠKODILA VÁM

  • Milena Milka:
    Ano udělali jsme chybu a poslali Vám špatné kapky. Za to jsem se omluvili a nabíbli několik varinat řešení. Sama jste nám napsala, že chcete zboží vyměnit - což vyměnit znamená vyměnit kus za kus, takže Vy nám pošlete ten špatný a my Vám pošleme správný + jsme Vám nabídli, že Vám nahradíme i to poštovné, takže by jste na tom nebyla nijak tratná. Vámi uvedený telefon není funkční na další e-maily jste nereagovala až teprve napsala dikusi sem. My se naší odpovědnosti nevyhýbáme, nejsme nepoctiví prodejci. Vždy jsme Vám vyšli ve všem maximálně vstříc - v termínech dodání atd., již několik let s Vámi spolupracujeme nebyl žádný problém. Nevím, co je tedy špatného na tom, že když jsme chtěli Vám vyměnit zboží, dle dohody, tak že požadujeme zaslání špatného zboží zpět. Opakuji nahrazujeme i poštovné!
    Nevidím v systému naší práce problém, jakou máme jistotu, že my zašleme nové zboží a zákazník nám vrátí jiné, bohužel nás několik zákazníků takto proškolilo, následně si nechali oboje a my jsme na tom prodělali. Je naprosto běžné, když se reklamují věci koupené přes internet, tak se musí zaslat zpět do obchodu, toto je naprosto stejný případ. Takže nevím, proč píšete, že děláme z lidí hlupáky. Nebo snad je nějaký obchod, který Vám zašle jiné zboží bez toho aby jste musela vrátit to původní nebo zaplatit další nové?
    Opravdu mě mrzí, že po tolika objednávkách, které mezi námi proběhly, jste si o nás udělala obrázek podvodníků a haníte nás, když jsme Vám vždy dodali vše bez jakéhokoliv problému a dle Vašich přání a požadavků bez jakékoliv chyby, to že jsme se nyní spletli a poslali Vám omylem jiný výrobek (obaly jsou prakticky totožné) a snažíme se čestně naši chybu napravit. Všichni jsme jen lidi a ti občas chybují, záleží na tom, zda pak svoji chybu uznají a napraví nebo ne. My se odpovědnosti nevyhýbáme a k problémům se stavíme čelem.
    Znovu tedy opakuji, zboží velice rádi vyměníme i s náhradou poštovného, jen potřebuji, aby se nám nepoškozené kapky v obálce vrátily zpět, abych mohla poslat nové.
    Děkuji Domlátilová L.

  • milky: mi důchoci žijeme jak se dá starám se o zvířátka o ostatní lidi pomáhám jak mohu proto vždy již potom nemám ani 30kč vysvětlování nemá smysl a vy nemůžete prostě vzít zprávné zboží a poslat když chyba byla u vás ?zkuste žít jako já teprve poznáte cenu každé koruny a hlavně zkuste pomáhat druhým jako já je to nejlepší pocit když vidíte štastná a spokojená zvířátka a děti a lidi kteří jsou rádi když pomohu

  • když nemám tak nemá jak mám něco poslat nechápu čemu nerozumíte?udělali jste chybu měli jste mi to poslat bez otázek nebo vyděláváte na důchodcích?zřejmě ano

  • Milena Milka:
    Dobrý den,
    nechápeme Vaši reakci, jelikož dne 11.7. jste nám napsala 100% kladné hodocení - viz. níže, proto bereme tuto reakci jako zcela bezpředmětnou.

    100%Hodnocení: 5.0 hvězdičky z 5
    velký výběr zboží
    velmi dobrý

    Tým chovatel. com
    .

  • už tam nenakupuji dělají z lidí hlupáky

  • znechutily mě