Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • Nelze se dovolat na telefoni čislo uvedene na účtence. Zboží předvedeno vše ok. Prodejce zboží zabalil, bohužel zapomněl přibalit anténu k vysílačce, která při předvedení byla součásti.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo dodáno, obdržel jsem informační rekapitulaci po objednávce (některé zboží bylo dostupné do týdne), následně už žádné informace nepřišli a zboží také ne.
  • Nedoporučuje obchod

    • objednané RC autičko nedorazilo, poslali úplně jiné, aniž by to oznámili, či se domluvili, pár dny před Vánoci
    • nepřehledné
    • nikdy více
    • nelze se spolehnout

    NIKDY VÍCE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží došlo s vybitými baterkami a obchod
    • neodpovídá na dotaz

    nedoporučuji, komunikace se zákazníkem je zásadní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • pozdě reaguje na změny skladových zásob ve směru k zákazníkovi

    Nejprve učinit telef. nebo písemný dotaz o ujištění, že má obchod na skladě zboží o které má zákazním zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - nevím o žádných zvláštních
    • - průměrný internetový obchod
    • - nízká cena vybraného zboží
    • - špatná komunikace se zákazníkem

    - zakoupila jsem hračku z důvodu nízké ceny
    - v poznámce jsem uvedla, že si zboží potřebuji do pěti pracovních dní vyzvednout
    - čtvrtý den jsem sama musela kontaktovat Centrshop a zjišťovat, jak je na tom má objednávka
    -nakonec byla na mou urgenci pátý den připravena
    - chápu, že předvánoční doba je náročná, ale ocenila bych alespoň nějakou komunikaci ze strany obchodu, třeba i informaci, že zboží nebude možné do pěti dnů doručit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace
    • dlouhá doba dodání

    Zboží jsem objednala v neděli - obě položky byly v e-shopu označeny, že jsou skladem. Ještě v neděli mi přišel mail s rekapitulací objednávky s tím, že podklady k platbě mi přijdou až bude zboží připravené. Což jsem čekala, že bude hned v pondělí, když bylo zboží skladem. Ve středu jsem do obchodu několikrát volala, ale nedovolala jsem se. Tak jsem psala mail - bez odpovědi. Ve čtvrtek jsem se opět po několikátém volání konečně dovolala. Poslali mi podklady k platbě, zaplatila jsem to a zboží mi přišlo až v úterý (9.den od objedání). Není to v dnešní době dlouhá dodací doba u zboží, které je skladem?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí zboží, které má teoreticky na skladě, ale prakticky ne, trvalo několik dnů, než mi dali vědět, dostala jsem se pak do časové tísně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Během deseti dnů ani jedna odpověď z jejich strany.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -
    • ubádí zboží skladem, které nemají

    nespolehlivé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    inzeruje zboží, které nemá a neobtěžuje se je stáhnout ze svého e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod uvádí "zboží skladem" a po několika dnech od objednání zboží zjistí, že vlastně skladem není

    jsem docela zklamaná. Dokážu pochopit, že na skladě není více kusů zboží a že o něj v jednu chvíli projeví zájem více kupujících. Nedokážu ale pochopit, že tuto skutečnost obchod sdělí až po týdnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerují zboží, které nemají a nejsou schopni ho sehnat a dodat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace.

    Po jejich chybě s Vámi jednají jak s troubou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží bylo špinavé, zaprášené, mírně odřené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné :-(

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Centrshop

    Objednávka vystavena zákazníkem 23.10. Téhož dne bylo zboží nachystáno na osobní odběr pro zákazníka na prodejně. Do dnešního dne nebyla zboží vyzvednuto!! Nechápeme toto špatné hodnocení. Je bezdůvodné a neoprávněné!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Špatná komunikace.

    Osobně bych tento obchod nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dle mé zkušenosti žádné :-(
    • Pozor na ceny! Klidně vám přirazí nějakou tu stokorunu, v mém případě 132,00 Kč!!

    Zboží, které jsem si objednala, se v tomto internetovém obchodě nabízí (už od 28.8.2013, kdy jsem si vláček vybrala) stále za 858,000 Kč. Pouze v době mé objednávky prý zboží stálo 990,00 Kč! Zvláštní že? Zaplatila jsem za vláček 990,00 Kč + dopravu. Když jsem s touto cenou nesouhlasila, bylo mi sděleno, že v době objednání zboží byla cena 990,00 Kč a hotovo! Pro maminku na matřské je i 132,00 Kč docela dost peněz. Takže pozor, v době objednávání se může cena na okamžik změnit :-(

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den,
    našim zákazníkům jen tak stokorunu na zboží nepřirážíme. V době, kdy si zákaznice vystavila objednávku, stálo zboží 990,- Kč. Tato cena byla uvedena na shopu i v rekapitulaci objednávky, která je vygenerována automaticky systémem na základě vystavení objednávky a která zákaznici přišla na její email, po odeslání objednávky z košíku na našich stránkách.
    Ceny u dodavatelů se neustále mění a na základě těchto změn se mění i naše prodejní ceny. Nemůžeme za to, že si zákaznice objednala zboží za cenu, která se o pár dní později změnila (snížila). Rozhodně jsme zákaznici netvrdili, že cena se změnila pouze v moment, kdy si ona vystavila objednávku. Zákaznici jsme se marně snažili vysvětlit, že ceny zboží se mění každý den a směrodatné je to, za co si zboží objednala.
    Nutno podotknou, že se nám zákaznice neozvala hned po objednání zboží s tím, že cena v objednávce je v nepořádku, ale až poté, co balík se zbožím převzala, zaplatila a o několik dní později náhodou zjistila, že se cena na našem eshopu u tohoto zboží změnila.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nebyla jsem spokojena, objednala jsem si zboží po 2 kusech, bylo mi řečeno že druhý kus musí být objednán u jiného dodavatele, tak jsem čekala týdenn a pak mi přišla odpověď že zboží není...dle mého názru by u objednávacích položek mělo být zapsáno, kolik kusů zboží je na prodejně možno objednat...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem zboží, které bylo dle webu skladem a za tři týdny se mi ozvali, že zboží nemají. Informace na webu a komunikace e-shopu mě velmi zklamaly.

    Reakce obchodu Centrshop

    Zákaznice si vystavila objednávku v noci v pátek 9.8. a objednávka obsahovala položky na objednání u dodavatele, u kterých byla na shopu jasně uvedena dostupnost 7 dní. O tom, že jedna položka v objednávce není opravdu skladem a nelze ji objednat, jsme zákaznici informovali po sedmi dnech od vytvoření objednávky, kdy byla objednávka kompletně nachystána a připravena k odeslání. Jak zákaznice přišla na to, že jsme s ní 3 týdny nekomunikovali opravdu nevíme! Ať počítáme, jak počítáme, tak rozhodně nám tři týdny nevychází. Před tím, než sem zákazník napíše hodnocení, by se měl ujistit, že hodnocení obsahuje pravdivé informace.