Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nabízí zboží skladem, které skladem nemají

    nakoupit jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce jsem našla vše, co jsem potřebovala
    • je to již skoro 14 dnů, dosud se mi nikdo neozval, ani objednané zboží nedorazilo

    ??? - možná, že to ještě dorazí? Nebo objednávku zruším? zeptejte se ještě jednou tak za další týden ...

    Reakce obchodu Centrshop

    U objednávky došlo k nedorozumění, které bylo vyjasněno telefonicky ihned po té, co se došlo na chybu. Zákaznice si omylem zadala odeslání na Slovensko, i když adresa doruční byla do ČR. Zákaznice si chyby v rekapitulaci své objednávky nevšimla a u nás bylo zboží automaticky zařazeno mezi ostatní balíčky zasílané jedenkrát týdně na Slovensko. Z tohoto důvodu se doba dodání protáhla a chyba byla objevena až v okamžiku zadávání adresy do systému Slovenské pošty. Nakonec jsme si obě strany vyměnili omluvu, zasmáli jsme se nad vzniklou situací a zboží bylo v pořádku odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • při objadnavce se ozvou a vyřidi do 2 dne
    • při vracení zboží ve 14 denni lhutě zatim nekomunikuji

    že by se ten balik do ruky po cesě ztratil nebo nedošly maily do obchodu?

    Reakce obchodu Centrshop

    Zákazníkovi byla celková částka za objednávku vrácena do deseti dnů od doručení balíčku zpět do naší firmy. Ze zákona jsme povinni vrátit sumu do 30 dnů. Našim zákazníkům se snažíme vrátit peníze za zakoupené zboží v co nejkratší době a vše vyřešit co nejrychleji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V letáku bylo nabízeno zboží, které ve skutečnosti na skladě nebylo.
    • Objednala jsem žlutou variantu zboží, byla mi však nabídnuta zelená s tím, že žlutá je již vyprodána. Zelená varianta však v letáku nebízena vůbec nebyla. Jednalo se o klamavou letákovou nabídku.

    Reakce obchodu Centrshop

    Nesletter byl zákazníkům odeslán 15. dubna, byl pouze informativní a byly vněm uvedeny všechny barvy autíček! Zákaznice si objednala zboží více jak deset dní poté. V nesletteru nebylo uvedeno, že garantujeme skladovou dostupnost po konkrétní dobu. Objednávky vyřizujeme podle data a času vystavení, takže starší objednávky mají samozřejmě přednost. V době, kdy si zákaznice vystavila objednávku, bylo již zboží vyprodané. Zákaznici byla situace vysvětlena a nabídnuta adekvátní náhrada v podobě téhož zboží v jiné barvě. Naše nabídka byla přijata a zboží bylo v pořádku odesláno. Osočení z klamání našich zákazníků nás tedy velice mrzí a nejsme si vědomi chyby na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dorazilo mi jiné zboží, než mělo! Obrázek a objednání modelíny s názvem "Bramborovi" a přišla modelína "Hroch" a u objednávkového formuláře nic o výběru mezi dvěma nebylo uvedeno!

    Průměr, ostatní zboží přišlo, ale představa, že mám platit další poštovné za posílání zboží zpět, tak to se mi moc nevyplatil ten nákup. TAkže zboží si naštvaná nechám, ale již zde nakupovat nebudu. I když mi přišlo, že zde je hodně věcí, které bychom objednali.

    Reakce obchodu Centrshop

    Zákaznice si objednala zboží, které je asortní. To znamená, že zboží má více druhů. O této skutečnosti zákaznice nebyla informována a proto je chyba samozřejmě na naší straně. Celá situace se dala vyřešit vrácením zboží zpět. Poštovné by zákaznici bylo samozřejmě proplaceno, protože jsme si vědomi naší chyby. Zákaznice nás ale o tom, že něco není v pořádku informovala až po hodnocení zde na Heuréce. Bylo nám pouze sděleno, že je nespokojená a situaci nechce nijak dále řešit. Vše se ale mohlo napravit ke spokojenosti zákazníka během pár dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel žádnou, velká nespokojenost.

    Je ztráta času dívat se na stránky obchodu, inzerované zboží nemají skladem, toto oznámili až po 9 dnech od objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    Já jsem byl maximálně nespokojen.Jejich jednáni bylo pro mě neférové a urážlivé!
    Už si nikdy z tohoto eshopu nic neobjednám!

    Reakce obchodu Centrshop

    Zákazník si objednal zboží s žádostí kontroly kvality před jeho odesláním z důvodů špatné zkušenosti u několika konkurenčních firem. Zboží bylo pečlivě překontrolováno a poté odesláno. Balík byl po doručení okamžitě vrácen zpět k nám s tím, že zboží uvnitř je poškozeno. Opět došlo ke kontrole a nebyla nalezena žádná vada a překvapující na tom bylo to, že balík tak jak byl zabalen u nás, tak byl i netknutý vrácen zpět, tudíž zákazník ani zboží nevybalil. Nasvědčovali tomu i další okolnosti a nesrovnalosti v informacích od zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo poškozené, ale z důvodu časové tísně jsem již nepřistoupila k vrácení zboží prodejci. Konvička z čajového setu byla prasklá a závada by dle mého názoru rozpoznatelná již při odeslání od prodejce. Bohužel spokojená nejsem.

    Reakce obchodu Centrshop

    Při odesílání zboží nejsme schopni kontrolovat obsah balení. Stejně jako naši zákazníci, tak i my nakupujeme zboží s tím, že je v pořádku. Mrzí nás, že boží bylo poškozené. Pokud bychom byli o této skutečnosti ihned informováni, byli bychom schopni zákaznici doručit nové zboží do druhého dne a samozřejmě by bylo i proplaceno poštovné za zaslání poškozeného zboží zpět k nám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    bol to prvý a posledný nákup, pretože tak neodborne a neohrabane zabalený tovar som ešte nevidela, pohodený v dvakrát veľkej krabici ako bol pôvodný obal hračiek, nezabalený.., dokonca otvorený obal k jednej hračke, ktorá prišla doškriabaná.. určite neodporúčam ani cez facebook.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno a nebyl jsem z jejich strany nijak kontaktován, kdybych se já sám dvakrát neozval, tak se vůbec neozvou

    rozhodně neplatit předem, ale pak platíte dobírku, asi bych hledal zboží v jiném shopu

    Reakce obchodu Centrshop

    Zákazník si objednal zboží, které nebylo skaldem u nás ani u dodavatele. O této skutečnosti byl informován a bylo domluveno, že na zboží nespěchá a počká na naskladnění. Se zákazníkem bylo dohodnuto, že bude kontaktován v okamžiku, kdy bude zboží dodavatelem naskladněno a budeme mu ho moci objednat a tím jsme se také řídili, takže nerozumíme stížnosti na naši komunikaci. Nerozumíme ani tomu, proč je zde zákazníkům doporučeno kupovat zboží pouze na dobírku. Platba předem u nás probíhá až v okamžiku, kdy je zboží u nás fyzicky nachystáno, takže nemůže dojít k tomu, že zboží je zaplacené, i když není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce se ozval az ob den po objednani a tvrdil, ze zbozi neni skladem. Nicmene v eshopu v dobe objednavky skladem bylo uvedeno. Zajimave.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí dostupnost SKLADEM, ale po několika dnech objednávku zruší, protože zboží skladem nemá! Bohužel opakující se špatná zkušenost :-(

    Před objednáním zboží si telefonicky ověřte, zda je zboží skutečně skladem. Informace SKLADEM je často nepravdivá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • neaktualizované údaje o zboží, zda-li je skladem či nikoliv
    • přístup k zákazníkovi

    Obchod mi připadal perfektní, co se týče rozsahu nabídky a cen. Strávila jsem spoustu času vybíráním a procházením jejich nekonečného množství stánek, abych vybrala ty správné dárky... Ojednala jsem si více položek zboží, ale byla jsem nakonec kontaktována s tím, že některé výrobky nejsou k dispozici. Docela bych to před Vánoci chápala, ale zklamal mě přístup paní, která volala a docela neochotným způsobem mi automaticky navrhla zrušit celou objednávku - na můj návrh např. nějaké slevy na poštovném pokud přijmu jen část objednaného zboží nebo jiné alternativy řešení se mi reakce paní jevila jako poněkud otrávená...

    Obchod více nemohu posoudit, jelikož se nákup nakonec tedy neuskutečnil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace o stavu objednavky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhodou by byl nákup hraček, papírnictví a drogerie na jednu objednávku. Pokud by to ovšem fungovalo, jak má.
    • Nemá aktuální informace o dostupnosti zboží na e-shopu, ale tuto informaci asi nemají ani zaměstnanci obchodu.

    Ze čtyř věcí mi dodali pouze tři, i když na stránkách bylo u všeho uvedeno skladem.
    Zboží jsem objednávala ve středu, ale až v pondělí se mi ozvali, že hasičský set není a už ani nebude skladem (v pátek paní říkala, že pouze čekají až jim všechno zboží přijde z jiných-vlastních skladů). Dnes je to více než 14 dní od mé objednávky a na svých stránkách stále uvádějí, že je hasičský set skladem. Stále ještě tuto informaci neaktualizovali. Nelze se spolehnout na informaci o dostupnosti na webu, tudíž ani v potvrzení objednávky, a nedokáží to ověřit ani telefonicky.
    To, co opravdu bylo skladem, to mi přišlo v pořádku přesně za týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější ceny zboží
    • velmi špatná komunikace, zboží označené skladem ve skutečnosti není k dispozici,předražené poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemají přehled o zboží skladem

    V nabídce bylo zboží skladem,při potvrzení objednávky také,ale dva dny před doručením mi oznámily že mají jen část objednaného zboží. Toto vědět tak jsem objednávku neučinila,měl to být dárek. Do vánoc jsem ho už bohužel nesehnala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace. Nedali mi vědět předem, že Slizová laboratoř na skladě nebude. A jasně jsem připomínala, že jestli se zboží nedoručí do Vánoc tak ho nechci. Dorazilo pouze tetovací studio. O slizové laboratoři jsem se dozvěděla 2dny před odesláním. Měli mě informovat o stavu zboží ihned, abych si mohla zboží objednat z jiné stránky. Nedoporučuji. Špatná zkušenost s touto stránkou.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží, které bylo skladem, odeslali až 4. den od objednání. O zpoždění a odeslání neinformovali - musela jsem se dotázat.

    Objednala jsem zde proto, abych zboží obdržela co nejrychleji. To bohužel nesplnili, proto nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná kominikace

    Ač je zde velký výběr zboží, je velmi špatná komunikace.Pokud něco slíbím, dodržím to, ale tady to neplatí.Tak trochu Kocourkov.