Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obálky ještě nemáme a už je nutně potřebuji - tak co mám hodnotit?????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám téměř měsíc a nic se neděje. Ještě že jsem jej nezaplatil dopředu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka nebyla doručená kompletní. Objednal jsem si tu sadu dvou válečku v balení a přišel jen jeden. A to mne mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • drahá doprava oproti jiným eschopum
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V nabídce bylo něco, co jinde ne.
    • Za objednaný předmět miniaturních rozměrů byl jako možnost dopravy nabízen pouze "balík do ruky" za 129,-
    • Balík do ruky za 129,- mi byl doručen až za tři pracovní dny. Ne vinou pošty, ale společnosti, které trvalo 2 dny objednávku o jedné položce zpracovat.

    Drahá doprava, na dnešní dobu dlouhé zpracování objednávky a předání zboží dopravci. Kdyby se objednané zboží dalo zakoupit jinde, tady by mne ani nenapadlo nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí co nemají

    Vystavené zboží není ani u dodavatele. Syn byl zklamaný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není dodavatel majitelem nabízeného zboží

    Jen polovina objednaného zboží

  • Nedoporučuje obchod

    Dnes jsem psala informativní mail, kde se zásilka vyskytuje, tak uvidím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo poškozeny obal, zničená papírová truhla na Lego. Musela jsem koupit náhradní box. Resila jsem reklamaci, doposud se mi k ní nikdo nevyjádřil. To myslím neni dobrá vizitka, přístup a ani jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které nemají skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • příliš vysoká cena za doručení

    vysoká cena za doručení, našla jsem jiný obchod s osobním vyzvednutím

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé spracování objednávky a dodání.
    • Zboží bylo slepené, špatně těsnící náplně, porušené aplikátory ,horší kvalita.
    • Nekvalitní zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji,prodávají odpad!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podle nabídky jsem si objednala Neutrogenu tělové mléko, s tím, že ji mají na skladě. Bylo mně sděleno, že ji nemají a mít nebudou, ale na svých stránkách ji stále nabízí.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nizke ceny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • levné, přehledné zboží, pěkné webové stránky
    • + na požádání vystavili fakturu, ale - zboží bylo stejně odesláno na dobírku
    • 20 kusů zboží od jednoho obj. čísla je prý mnoho
    • komunikace obchodu
    • dlouhá časová prodleva od objednání do dodání zboží

    Objednávka vytvořena 2. 11., objednáno po 20 kusech kalendářů, plánovacích karet a propisek, dle objednávky vše skladem, vlastní sklad Kyjov. Dne 19. 11. jsme se e-mailem dotazovali, proč nám zboží dosud nebylo odesláno. Telefon. odpověď "20 ks zboží od jedné položky je mnoho, dají vědět nejdéle do 19. 11. nebo můžeme zrušit objednávku". Rozhodli jsme se počkat, ale dopoledne 19. 11. jsme stále žádnou odpověď neměli. Následoval od nás 2. e-mail a odpoledne 16:41 nám byla e-mailem doručena faktura se zprávou, že zboží bylo odesláno (v objednávce jsme žádali o možnost platbu fakturou). Česká pošta až odpoledne 26. 11. oznámila, že převzali zásilku do přepravy, ale 27. odpoledne byla dle podacího čísla stále na dodejně v Kyjově. Za to již však obchod nemůže. Ale nevěděli jsme tudíž, zda zboží není podmíněno úhradou faktury nebo jestli bylo odesláno na dobírku. Následoval tedy 3. e-mail s dotazem a na ten již nikdo nereagoval. Zboží naštěstí dorazilo 28. 11. - tedy po 26 dnech po objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací doba objednávky!

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den paní Dano,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru. Dovolte, aby jsme se i my vyjádřili k průběhu vyřízení Vaší objednávky.
    Objednávku jste si v našem internetovém obchodě vystavila v neděli 28.10.2018 v 19:17. Objednala jste si Bagr s čelním nakladačem od Bruderu, který nebyl skladem. Zboží jsme pro Vás v pondělí objednali u dodavatele. Termín naskladnění je 5-7 pracovních dnů, viz. info u produktu na našem webu, i v Rekapitulaci objednávky, která Vám přijde na e-mail. Vybrala jste si možnost vyzvednutí zboží na naší výdejně v Hodoníně. Jak uvádíme v obchodních podmínkách, na tuto výdejnu je zboží zaváženo jen v úterý. Z těchto důvodů Vám byla zásilka v Hodoníně připravena k výdeji v úterý 6.11.2018.
    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí, jelikož při vyřizování Vaší objednávky nedošlo z naší strany k žádnému pochybení. Vaší recenzí se cítímo poškozeni. Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vadné zboží vráceno

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    V našem internetovém obchodě jste si 19.10.2018 objednala kovové hasičské autíčko na natažení. Zboží nebylo skladem, hračku jsme pro Vás objednali u dodavatele. Ihned po naskladnění jsme zásilku odesílali - 24.10.2018. Po obdržení zboží jste nás kontaktovala a informovala nás, že je autíčko poškozené a že je posíláte zpět. Autíčko nám bylo doručeno 30.10.2018. Dne 1.11.2018 Vám, byly peníze za poškozené zboží odeslány na účet. Obal hračky nejevil známky poškození, pravděpodobně byla hračka nekvalitně vyrobena. Této situaci však nedokážeme předejít, jelikož zboží před expedicí nevybalujeme ani nezkoušíme. Došlo by k porušen originálního obalu a výrobek se pro nás stal neprodejným.
    S uděleným hodnocením nesouhlasíme, jelikož z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Vaše objednávka i reklamace byly řádně a včas vyřízeny. Portál Heuréka.cz slouží k ohodnocení služeb internetových obchodů, ne kvality prodávaného výrobku. Vaší recenzí se tudíž cítíme poškozeni. Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednávala o víkendu, do této chvíle " ANI VIDU-ANI SLECHU", NIKDO SE NEOZÝVÁ, I KDYŽ MI SLÍBILI, ŽE ZBOŽÍ DO ČTVRTKA TOHOTO TÝDNE DORAZÍ.

    Firmy z Moravy mají monopol na hru "Ukaž, co víš?", nikde jinde není k dispozici a podle cenové hladiny mají i kartelovou dohodu.
    Absolutně nejsem spokojená a budu své známé varovat.
    Kdybych tu hru neslíbila, nikdy bych do tohoto obchodu nešla

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den paní Jitko,
    V pátek 8.10.2018, jste si v našem internetovém obchodě vystavila objednávku na hru Ukaž co víš. Skladem jsme měli pouze jednu hru – starší variantu, které byla za výprodejovou cenu a pak hru v novém provedení, za cenu vyšší. Jelikož na výprodejovou hru přišly objednávky dvě, museli jsme objednávku, která byla doručena později, stornovat. Kolegyně Vás o této situaci informovala telefonicky a nabídla Vám jako alternativu hru, v nové edici. S nabízenou variantou jste souhlasila. V pondělí jste však telefonovala a objednávku zrušila.
    I když stavy skladů aktualizujeme několikrát denně, není v našich možnostech ovlivnit, aby si totožné zboží neobjednalo více zákazníků. Děkujeme za pochopení.
    Hra je běžně dostupná v internetových obchodech, i v kamenných prodejnách.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíček přišel zničený - špatně zabaleno, obsah totálně zničený. Již přeprava sepisovala stížnost.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená paní Jano,
    v našem internetovém obchodě jste si objednala 25 kusů bublifuků, mazací pryže, zakládací obaly a obyčejné tužky. V den doručení zásilky jste kontaktovala pracovnici zákaznického oddělení a sdělila jí, že zboží přišlo poškozeno, a že o vychystání a zaslání nového zboží již nemáte zájem. S kolegyní jste se domluvili, že Vám za zboží budou vráceny peníze.
    Dle Vašeho názoru bylo zboží špatně zabaleno. K poškození bublifuků však mohlo dojít i při přepravě zásilky. Jelikož si nejsme vědomi pochybení, bude naše společnost reklamaci uplatňovat u přepravní společnosti, která zásilku doručovala.
    Děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru na portálu Heuréka.cz. Přesto nás mrzí, že jste nám udělila negativní hodnocení, aniž by jste měla podloženo pochybení našich zaměstnanců.
    Platba Vám byla vrácena dnes, tj. 14.5.2018. Na e-mail Vám bylo zasláno potvrzení.
    Centrshop.cz