Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží má vady, a zjevně bylo již rozbaleno a znovu zabaleno. Nemam sílu zboží reklamovat a posílat zpět, ale z výsledku jsem zklamana.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    velmi nás mrzí, že jste nebyla s objednaným produktem - Woody dřevěné pískoviště natur, spokojena. Tento výrobek je zařazen do našeho stálého sortimentu již několik let a u zákazníků je velmi oblíben. Doposud jsme nezaznamenali žádnou reklamaci ani stížnost na kvalitu produktu. Firma Woody klade velký důraz na kvalitu zpracování a bezpečnost vyráběných hraček. Pískoviště nám chodí od dodavatele v kartonové krabici, se kterou již dále nemanipulujeme a zboží odesíláme přímo zákazníkovi, tak tomu bylo i ve Vašem případě.
    Mrzí nás, že jste tento problém neřešila s naším internetovým obchodem, zajisté by jsme našli řešení, např. objednávka zpětného svozu ap., ale dozvěděli jsme se jej až z recenze na Heuréce. Hodnocení na portálu Heureka.cz má sloužit k ohodnocení kvalit e-shopu, ne zakoupeného produktu.
    Dovolujeme si přiblížit průběh zpracování Vaší objednávky. která byla dle Vašeho hodnocení doručena po týdnu. Vaši objednávku jsme přijali v pátek 13.4.2018 ve večerních hodinách. Zásilka byla odeslána v úterý 17.4.2018, prostřednictvím ČP a doručování proběhlo následující pracovní den. Nebyla jste však zastižena v místě bydliště a zásilka byla uložena na poště. Balík jste si přebrala až 20.4.2018. Z naší strany jsme neshledali žádné pochybení, objednávka byla řádně a včas vyřízena. Jelikož jsme od Vás neobdrželi žádnou informaci ohledně reklamce pískoviště, neměli jsme možnost Vaši záležitost dále řešit. Z tohoto důvodu se cítíme Vaší recenzí poškozeni.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají na stránkách zboží, které nemají.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    Vystavil jste si v našem internetovém obchodě objednávku na Plnící pero Lamy, u kterého bylo uvedeno, že ja na objednání u dodavatele.
    Po obdržení Vaší objednávky kolegyně zboží u dodavatele objednala, vzápětí však obdržela odpověď, že je zboží již z nabídky vyřazeno. O této situací Vás telefonicky informovala a položku jsme z našeho webu stáhli.
    Vzniklá situace nás velmi mrzí, naši dodavatelé nás však neinformují o položkách, které již doprodali.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem několik kusů výrobků, ale obchod měl jen od každého druhu jeden kus!!!!!!

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    V našem internetovém obchodě jste objednávala drogistické zboží pro firmu XY, po více kusech (5-20). Jelikož nejsme velkoobchodní prodejci, nedokázali jsme Vaši objednávku vykrýt. O této skutečnosti jsme Vás informovali telefonicky a po domluvě jsme objednávku stornovali.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Od 2.1. Nebyl poslan pokyn k zaplaceni dané castky a poslání zboží jak bylo psano v prvnim potvrzovacim emailu

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    za pochybení při vyřizování Vaší objednávky se Vám velmi omlouváme. Při kontrole odeslaných podkladů k platbě jsme zjistili, že e-mail na Vaši adresu nebyl odeslán. Pochybení jsme zjistili, až na základě recenze udělené na Heurece.cz.
    Centrshop.cz

    PS: Zákaznikovi kolegyně dnes ráno volala a domluvila se s ním na opětovném zaslání údajů k úhradě objednaného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašné nevěrohodné v žádném případě nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den paní Růženko,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru, i když anonymního. Vážíme si i negativních recenzí. Jde o důležitou zpětnou vazbu pro vylepšení našich služeb.
    Jsou věci, které není v našich možnostech ovlivnit. I přes veškerou snahu se občas stane, že se něco nepovede, tak jak předpokládáme. Tímto se Vám omlouváme za případné komplikace, které mohli vzniknout nedodáním objednaného zboží.
    V našem internetovém obchodě jste si objednala školní batoh Walker Splend Wild Cat. V Rekapitulaci Vaší objednávky je uvedeno, že je zboží na objednání u dodavatele.
    Jakmile byla Vaše objednávka přijata ke zpracování, kolegyně zboží u dodavatele objednala. Jelikož byl o tento sortiment velký zájem, zboží nám již nebylo dodavatelem doručeno, s odůvodněním, že je vyprodané. Tuto informaci jsme Vám telefonicky sdělili.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nabízí zboží které nemá a neumí sehnat, přitom u něho bylo napsáno,, Skladem,,!

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    dovolte nám, abychom se Vám touto cestou ještě jednou omluvili.
    V našem e-shopu jste si objednal Parker IM Premium Twin Chiselled - roller. V době vystavení objednávky bylo zboží na skladě, přesněji na jedné z našich kamenných prodejen. Než došlo ke zpracování Vaší objednávky pero si na prodejně zakoupil zákazník. Žádný z našich dodavatelů již neměl Vámi požadované zboží skladem, museli jsme tedy Vaši objednávku stornovat.
    Vzniklá situace nás velmi mrzí. I když se na data na e-shopu aktualizují každých 20 minut, nedokážeme ovlivnit, aby si zboží nezakoupil zákazník v kamenné prodejně nebo aby si totožnou položku neobjednalo více zákazníků zároveň.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriozní jednání, zboží ani po telefonické urgenci nedorazilo a při dalším telefonu mi bylo sděleno, že byla objednávka zrušena.

    Velké zklamání.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    Dne 4.12.2017 v 5:51, jste si v našem internetovém obchodě vystavila objednávku na Tahač od Hot Wheelsu. Jako způsob úhrady jste si zvolila platbu převodem, viz. Rekapitulace objednávky. Podklady k platbě Vám byly zaslány 4.12.2017 v 17:15. Jelikož nám do 12.12.2017 nebyla platba za hračku uhrazena, Vaši objednávku jsme stornovali.
    Pokud není platba za zboží uskutečněna, můžeme Vám zásilku odeslat pouze v případě, že budete chtít zboží zaslat na dobírku. Ta této variantě jste se s kolegyní nedohodla.
    Při vyřizování Vaší objednávky jsme neshledali žádné pochybení. V obchodních podmínkách máme uvedeno, že platbu je nutno uhradit do 5-ti pracovních dnů. Přestože jsme u Vaší objednávky udělali výjimku a nastavili splatnost na 8 dnů, nebyla platba uskutečněna.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výrobek byl nefunkční
    • společnost neochotna napravit problém
    • odmítá odpovědnost za nefunkčnost výrobku
    • klamavě označen licencí, kterou nevlastní

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    Objednala jste si v našem internetové obchodě 2 světelné meče (1ks/99 Kč). Včera jsme od Vás obdrželi e-mail, ve kterém jste nás informovala o jejich nefunkčnosti a požadovala jste zaslat 6 kusů baterií. Doručená zpráva nebyla přívětivá, dokonce některé pasáže byly výhružné.
    Obratem Vám volala kolegyně a vysvětlila Vám vzniklou situaci. V každém výrobku, který obsahuje baterie, jsou jen baterie testovací. Slouží k tomu, aby si zákazník mohl na prodejně zboží odzkoušet. Po zakoupení hračky je potřeba baterie vyměnit za alkalické. Když jste do hračky vložila vlastní baterie, meče byly funkční – vydávali světelné a zvukové efekty.
    Dále Vás kolegyně informovala, že pokud nejste se zakoupeným výrobkem spokojena, můžete nám meče zaslat zpět, náklady na vrácení zboží Vám budou uhrazeny. Toto řešení nám v dané situaci přišlo jako nejvhodnější.
    Nejsme výrobci hraček. Pokud je nějaký výrobek nefunkční (meče dle Vašich informací v telefonu funkční jsou), zasíláme je výrobci k posouzení. Ať si zakoupíte jakékoli spotřební zboží - obuv, elektroniku, domácí spotřebiče, hračky, v e-shopu nebo i v kamenné prodejně, není vyloučeno, že bude ve 100% stavu a nebudete je muset časem reklamovat.
    Věříme, že jste byla při zkoušení doručených hraček rozladěna, přesto jsme přesvědčeni o tom, že jsme udělali maximum pro nápravu vzniklé situace. Vaše recenze se z větší části nezakládá na pravdě a cítíme se jí poškozeni.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedošla kompletní objednávka, v Peru pilot nebyla náplň, což nebývá standartní způsob.

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den paní Petro,
    máte pravdu, součástí per od Pilotu bývají i náplně. Scházející náplňe jsme Vám dnes doposlali. Věříme, že balíček obdržíte co nejdřív.
    Chyba se stala pravděpodobně již ve výrobě, při kompletaci zboží. S reklamací tohoto typu jsme se doposud nesetkali. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nízká cena
    • v případě nosítka pro panenky bylo doručeno jiné než vyobrazené v e-shopu.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    dohledali jsme si Vaši objednávku. Dětská nosítka pro panenky jsme měli na webu vyobrazeny ve světle růžové barvě. V době přijetí Vaší objednávky nebylo zboží skladem, objednali jsme je u dodavatele. Zboží do objednávek doplňujeme podle EANu na výrobku, ne podle fotografie. Až na základě dnešní recenze jsme zjistili, že dodavatel má u zboží jinou fotografii, než jakou máme v databázi my. Zboží zalistováváme dle podkladů dodavatele, pokud změní barevnou variantu, již nás o tom neinformuje. Zjistíme to až na základě reakce zákazníka. Skladem máme stovky položek a není možné při naskladnění každou položku porovnávat s vyobrazením na e-shopu. Fotografii jsme aktualizovali.
    Tímto se Vám za nedopatření omlouváme. Pokud nejste se zaslaným výrobkem spokojena, zašlete nám je prosím zpět. Náklady na přepravu Vám samozřejmě uhradíme.
    V případě, že je Vám doručeno jiné zboží než jste si objednali, je nutné nás obratem informovat telefonicky nebo e-mailem, aby jsme mohli vzniklou situaci vyřešit.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dorazilo pomačkané
    • zboží dorazilo místo jednoho ve dvou balících, aniž by o tom obchod informovat - navíc balíky nedorazily v jeden den

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    vzniklá situace nás velmi mrzí. Kromě recenze na Heuréce, jsme od Vás neobdrželi žádnou informaci, že by byl s vyřízením objednávky nějaký problém. Pokud je některé zboží poškozené, nebo nepoužitelné jako dárek, neváhejte nás kontaktovat, domluvíme se na způsobu vyřízení. Z recenze není zcela jasné, zda došlo k pomačkání obsahu z důvodu špatného zabalení, nebo zda byla zásilka poškozena přepravou.
    Z důvodu objednaného množství zboží, nebylo možné zabalit všechny hračky do jedné zásilky. Jako dopravce pro doručení zásilky jste si vybrala přepravní společnost DPD. V momentě předání zásilek již za doručení přebírá odpovědnost přepravce. Obdrží od nás Vaši e-mailovou adresu a telefonní číslo, kam Vám zasílá veškeré informace o doručování Vaší zásilky.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    malý výběr dopravců (Česká pošta opět "nezklamala")
    zboží bylo dost nekvalitní - plast praskl už při vyndavání hračky z krabice

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den paní Kateřino,
    děkujeme Vám za uskutečněný nákup i čas věnovaný napsání recenze.
    Objednávku v našem internetovém obchodě jste si vystavila 31.10.2017. Zboží bylo zabaleno a odesláno Českou poštou 1.11.2017, tak jak jste si uvedla do objednávkového formuláře.
    Do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi informaci, ve kterém by jste nás informovala o problémech s dodaným zbožím. Tuto skutečnost jsme se dozvěděli až na základě uděleného hodnocení. Nedostali jsme tedy možnost k nápravě a z tohoto důvodu se cítíme udělenou recenzí poškozeni.
    V dotazníku spokojenosti by se měli uvádět informace týkající se vyřízení objednávky internetovým obchodem, ne řešit probléby se smluvní přepravní společností (zákazník si přepravce volí sám dle vlastního uvážení, nabízíme zasílání balíčků Českou poštou nebo přepravní společností DPD) nebo nespokojenost z hračku, pokud nebyla uplatněna reklamace.
    Děkujeme za pochopení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Levnější hračky nez v obchode
    • Doručí na vydejnu kde si bezplatně vyzvednete
    • Po týdnu volali ze nemají hračky přitom skladem byli
    • Paní byla ironicka že jsem si objednala hasičskou a policejní stanici přitom oni mají špatně napsaný titulek obou stanic.Do poznámky jsme psala hasičskou a vyloženě by dali to co se jim hodí ...počem zrovna chytnou nakonec nebyla žádná přitom byla skladem
    • Už čekám víc jak 10 dnů a pořád nemám balíček na vydejne!!!
    • Ani nezavolaji ze by tam vůbec balíček byl uz k vyzvednuti. A potom volají jestli ho vubec vyzvednete nebo dnes je poslední den... jinak ho vrací

    takže by měli více věci vychytat objednávala jsem po druhe a vždycky se něco stal...ale věřím že nedostatky vylepší a budu brát nadale

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za nákup a vyjádření Vašeho názoru. Za vzniklou situaci se Vám ještě jednou omlouváme.
    V našem internetovém obchodě nakoupila již spousta zákazníků, kteří byly s našimi službami spokojeni, viz. recenze na Heuréce. Budeme rádi, když na náš web opět zavítáte a dáte nám ještě jednu šanci, aby jsme Vám dokázali, že se o své zákazníky dokážeme postarat.
    PS: Jelikož v recenzi byly uvedeny některé informace nepřesně, kontaktovali jsme paní telefonicky a nesrovnalosti při vyřizování objednávky jí vysvětlili.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • balení je zcela nevyhovující, volný prostor v přepravním kartonu nebyl ničím vyplněn, takže originální balení bylo otlučené a pomačkané

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za nákup, i za udělené hodnocení.
    Naprosto s Vámi souhlasíme. Zboží má být v zásilce řádně zajištěno, aby přepravou nedošlo k jeho poškození, tak jako se tomu stalo ve Vašem případě. Vaši recenzi předáme kolegům v balírně a věříme, že se podobná situace již nebude opakovat. Příjměte prosím naši omluvu.
    Pokud je doručené zboží ve špatném stavu, zašlete nám je prosím nazpět. Náklady na přepravu Vám budou uhrazeny. Dle Vašeho rozhodnutí Vám buď vrátíme peníze nebo Vám zašleme novou hračku.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednany kocarek na obrazku vypada uplne jinak nez ve skutecnosti.Obycejny silonovy potah.Barva taky jina nez na obrazku.Umelohmotne vajicko je poskrabane.Nekvalitni,jsme zklamaní

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    V našem internetovém obchodě jste si objednal Dětský kočárek pro panenky německé značky Hauck. Vámi objednaný kočárek patří mezi oblíbený a často prodávaný sortiment. Doposud jsme ze strany zákazníků nezaznamenali žádnou negativní reakci.
    Pokud Vám přišel kočárek poškozený, neodpovídal vyobrazení, ani Vašim představám o zakoupeném zboží, měl jste nám jej obratem zaslat zpět, případně nás o této skutečnosti informovat telefonicky nebo e-amile. Neobdrželi jsme však od Vás žádný podnět, na jehož základě by jsme mohli začít reklamaci řešit.
    Dle našeho názoru by cílem udělené recenze mělo být hodnocení služeb poskytovaných internetovým obchodem - rychlost vyřízení objednávky, komunikace, zabalení zboží, řešení reklamací ap. Tuto možnost jsme však od Vás nedostali a tudíž se cítíme Vaší recenzí poškozeni. Nejsme výrobci a kvalitu prodávaného sortimentu nedokážeme ovlivnit. Ve většině případů je nefunkční nebo poškozené zboží dodáno již z výroby. Tuto skutečnost zjistí až zákazník při vybalení výrobku z originálního balení a jeho odzkoušení.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží a dodání a vše OKá. Ale eshop je technicky velmi nebezpečný! Nedodržují základní technické bezpečnostní prvky, jako že identifikátor session by měl být jako cookie s http only, nebo že hesla zákazníků nejsou heshována, ale eshop si je ukládá tak jak jsou (lze poznat podle toho, že Vám přijde emailem) => Až někdo eshop nabourá, což očividně není tak těžké, všechna hesla zákazníků budou jako na dlani hackera / hackera amatéra. O tom, že by měl běžet na https už raději ani nemluvím...

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za uskutečněný nákup a vyjádření Vašeho názoru.
    Na technickém zabezpečení pracujeme.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednané zboží nebylo skladem. Zásilka přišla neúplná.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážená zákaznice,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    V našem internetovém obchodě jste si 12.9.2017 vystavila objednávku o 15-ti položkách. Polovina sortimentu byla na objednání u dodavatele. U těchto položek máme uvedeno, že budou naskladněny do 5-7 pracovních dnů. Tento termín jsme také dodrželi. Vaše objednávka byla 19.9.2017 odeslána.
    O víkendu jsme od Vás obdrželi e-mail, ve kterém nám sdělujete, že Vám nebyla dodána hra Kousneš mně?. K tomuto nedopatření došlo pravděpodobně při balení. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme. Peníze Vám budou na účet vráceny ještě dnes.
    Centrshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    klavesy poslali nefunkcni

    Reakce obchodu Centrshop

    Dobrý den,
    nepodařila se nám dohledat žádná komunikace, se zákaznicí jsme se tedy spojili telefonicky a vzniklou situaci si vysvětlili. Klávesy nám zašle k reklamaci.
    V případě doručení nefunkčního výrobku, má zákazník právo na reklamaci zboží. Je nutné nás ihned informovat a zboží spolu vyplněným reklamačním protokolem odeslat do e-shopu.
    Recenzí se cítíme poškozeni, jelikož jsme ze strany zákaznice nedostali možnost reklamaci vyřešit. Jedná se o spotřební zboží. Může se stát, že výrobek příjde již od výrobce nefunkční, občas dojde k poškození přepravou. Takové situace se stávají a vždy se dají vyřešit ke vzájemné spokojenosti.
    Centrshop.cz

    12.9.2017
    Klávesy k reklamaci nám byly doručeny. Dodavatel reklamaci uznal. V pondělí 11.9.2017 jsme zákaznici zaslali nové zboží.
    Centrshop.cz


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Měli zboží na skladě
    • Nemožnost platit kartou
    • komunikace "bez elánu"
    • poštovné

    Objednával jsem podle typu modelu, bohužel jsem si nepohlídal možnost, že by nemusely sedět parametry. Zaslán výrobek s jiným označením (parametry stejné). Obchod nedoporučuji hlavně kvůli řekněme "chladné" a trochu nepříjemné komunikaci.

    Reakce obchodu Centrshop

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za vyjádření Vašeho názoru.
    Centrshop.cz