Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neinformování o stavu objednávky, 2x jsem volala, s tím, že se mi někdo ozve a nikdy se tak nestalo a nakonec mi bylo posláno zboží v jiné barvě ( jasně jsem na barvu upozorňovala ) Nechápu, jak někdo bez upozornění a zavolání pošle něco jiného.

    Zatím moje nejhorší zkušenost s objednávkou přes internet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zklamalo mne,že krabice,ve které bylo zboží byla otevřena a scházela zde 1 část obsahu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jedna z věcí, kterou jsem objednavala v balíčku chyběla. Po reklamaci mi za ni vrátily peníze obratem na účet zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slabinou je neprávné udvedení adresy odběrného místa a rovněž poplatek za dopravu při odběru na odběrném místě s čímž jsem se ještě nesetkal.

    Moje zkušenos s tímto obchodem není dobrá ale to je pouze můj názor jednotlivce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace obchodu se zákazníkem. Na faktuře jiná částka než v objednávce, po urgenci napraveno. Prý mě měl kdosi informovat o změně, k čemuž nedošlo.
    • Dodání zboží označené jako skladem bylo dodáno za 13 pracovních dnů.

    První nákup byl bez problémů. Druhý totální katastrofa, na zboží, které bylo v době objednání označeno "skladem" jsem čekal 13 (pracovních) dní - což je v dnešní domě opravdu extrém. V mezidobí mě měl kdosi informovat o změně ceny a zdržení dodání, k čemuž nedošlo. V doručeném zboží byly v jednom případě dodané jiné položky než jsem objednal. Co říci závěrem? Všem nakupujícím přeji více štěští, než jsem měl já..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • VŠECHNY

    NESPOKOJEN

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • psala jsem k druhé objednávce poznámku, na kterou nebyl brán zřetel a byla odbavena, ačkoli právě podle textu v poznámce odbavena být neměla nebo jsem měla alespoň být informována telefonicky. Zcela zbytečně mi bylo účtované druhé poštovné. NEJSEM SPOKOJENA.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    není co něco jsem sháněl, měli to skladem, pak se ukázalo, že ná za což se velice a slušně omluvili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučuji, kdybych si sama nezavolala, tak by mi ani nedali vědět, že zboží není

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží avizované "skladem" vůbec fyzicky nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • buď špatný informační systém nebo nepořádek..

    pokud chcete něco koupit a je to hit, ověřte si, jestli věc opravdu mají.. buď záměrně udávají dostupnost, aby získali objednávku, nebo jsou to pěkní bordeláři

    Reakce obchodu Centrshop

    Záměrně dostupnost neudáváme. Pokud si objedná více zákazníků v jeden den položku, které je v takovém počtu skladem, že objednávky všech zákazníků nepokryje, tak nezbývám než informovat zákazníka o tom, že zboží je bohužel již nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace se zákazníkem ja špatná.
    • Objednané zboží nedošlo naráz.
    • Zboži objednané na dobírku nepřišlo všechno, ale už jsem ho zaplatila.
    • Zboží přišlo bez faktury.
    • Po telefonické reklamaci zboži nakonec přišlo, ale jiné než bylo objednané.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouha doba dodani,zadna komunikace o duvodech pozdniho dodani
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Den po převzetí a zaplacení zboží zboží mi dorazilo TOTO a ještě k tomu vyznačeno červeně:

    Podle zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku jste
    vyplněním a odesláním objednávky uzavřel s naší společností kupní smlouvu.
    Podle § 588, téhož zákona, vzniká kupujícímu, tedy Vám, povinnost předmět
    koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu. Nepřevzetím
    balíku jste nevyužil své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez
    udání důvodu podle § 53 odst. 7. Tato zákonem daná lhůta se začíná počítat
    teprve ode dne převzetí zboží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pro mne dobré ceny
    • špatná komunikace
    • informace o dodání zboží přišla až po jeho doručení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbytečně dlouho jsme čekali, že mne obchod informoval o nedostupnosti zboží.

    Doporučuji telefonickou konzultaci o dostupnosti zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ceny
    • ihned po objednávce přišel informační email, že všechny položky jsou skladem. Když ani po 5-ti dnech zásilka nepřišla, kontaktovala jsem obchod. bylo mi sděleno, že 2 ze 3 položek nejsou skladem a 1 není možná objednat ani u dodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nizke ceny
    • Slaba komunikace

    Zbozi bylo oznaceno jako skladem u dodavatele. Po trech dnech bez komunikace jsem napsal email, zadna reakce. Po tydnu od objednani jsem volal a ze zbozi tento nebo nasledujici den dorazi, abych si nedelal starosti. Nicmene za hodinu dalsi telefon, ze zbozi neni ani u dodavatele a mam tedy smulu. Bohuzel po tydnu cekani je zbozi vyprodano i vsude jinde a zasadni darek pod stromecek neni. Vim, ze jsou vanoce, ale na to by mel byt obchodnik pripraven a vymluvu ve stylu "Mame moc prace" me nepomuze. Nejednalo se o darek za "par set", ocekaval bych, ze nejpozdeji do 2 dnu se obchodnik ozve a rekne, ze neumi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již nikdy více. E-shop, který nabízí zboží, která následně potvrdí e-mailem a za 24 hod. zavolá, že není k dispozici a nenabídne slevu na poštovné za ostatní zboží....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si před více než měsícem zboží, nedorazilo a prodejce nereaguje na e-maily.

    Objednala jsem si před více než měsícem zboží, nedorazilo a prodejce nereaguje na e-maily.