• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 2 knihy že 3 byly poničené

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že objednané zboží nepřišlo v pořádku. Rádi Vám zašleme nové neponičené výtisky v rámci reklamace. Ohledně postupu se s Vámi spojíme.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci a přejeme Vám pěkný den

    Tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ČP zatím stále jako balík do ruky nedodala. Komunikace s ČP je skutečně děsivá

    Určitě nedoporučuji jako dodavatele zásilky ČP. Zásilka objednaná jako Balík do ruky stále nedorazila. Komunikace s ČP je děsivá a zatím stále bez výsledku.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Jiří,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše komplikace s doručením zásilky. Dle trasování zásilky je Vaše objednávka od 17.10. uložena na pobočce ČP, o čemž jste byl ze strany ČP informován. S reklamací ohledně doručení se prosím, obraťte, přes možnost "reklamovat zásilku" přímo v trasování zásilky. Omlouváme se vzniklé komplikace a věříme, že celá situace bude vyřešena k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne

    Tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • pěkné internetové stránky
    • dobrá přehlednost v obchodě
    • dobré ceny
    • dodací doba

    Obchod lze doporučit pouze v případě, kdy zákazníkovi nezáleží na tom, jak pozdě mu zboží přijde.

    Má objednávka byla přijata v pátek 28.9. a doručení obchod sliboval až 9. nebo 10.10. (Což je i tak hodně - pro doručení v rámci republiky. Vždyť objednávka z Francie mi dorazila šestý den domů.)

    Ani 10.10. mi však zboží nepřišlo. 11.10. jsem doručení urgovala a teprve pak mi je odeslali, takže knihy došly 15.10.
    OSMNÁCTÝ DEN OD OBJEDNÁNÍ!

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Lenko,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Datum doručení bylo delší s ohledem na předprodej. V tomto případě se zásilka nerozděluje, ale expeduje se až když je kompletní. Zásilku jsme odeslali ihned po naskladnění všech položek (11.10.), i když jsme sami čekali na zpožděnou zásilku od dodavatele. Vzniklá situace nás mrzí a omlouváme se za ni.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den

    Tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá čekací doba dodání

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za menší posunutí termínu doručení způsobené zpožděním dodávky od našeho dodavatele. Zásilku jsme předávali poslední avizovaný termín dopravci, který ji převezl na cílové místo a následující pracovní den umožnil vyzvednutí zásilky. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním pěkného dne

    Tým Bux.cz

    • Zboží bylo původně skladem, proto jsem tento obchod zvolila. Pak už skladem nebylo a stále čekám na dodání.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vámi objednané zboží bylo skladem u našeho externího dodavatele, kde může dojít k opožděné expedici až o 6 dní (uvedeno v popisu), z tohoto důvodu bylo posunuté i datum naskladnění a následného doručení.
    Omlouváme se, pokud nebyla informace pro Vás srozumitelná.

    S přáním pěkného dne

    Tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vždy jsem byla spokojená. Tentokrát zboží ještě nedorazilo nebo jsem na to nebyla upozorněna, ale už se mě ptáte, jak jsem spokojena. To mi přijde zvláštni.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Dotazník spokojenosti automaticky generuje systém do určité doby od objednání zboží, bez ohledu na předprodej. Omlouváme se, pokud to bylo pro Vás matoucí. Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    Tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá objednaci doba,knihy mám dostat až v říjnu???

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Předběžná doba doručení je v říjnu, protože jste si objednala titul "Moje recepty", který je v PŘEDPRODEJI k 10.11. Tato informace je u titulu uvedena a byla Vám i poslána v potvrzovacím emailu. Pokud si nepřejete čekat, napište nám nebo zavolejte a objednávku můžeme upravit. Děkujeme.

    S přáním pěkného dne

    Tým Bux.cz

    • Čekám už 14.dní

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za posunutí termínu dodání, zpoždění bylo ze strany dodavatele, přičemž jsme zásilku předali dopravci hned v pondělí. Bohužel zákaznická linka není o víkendu dostupná, abychom Vás o této skutečnosti informovali.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace a přejeme Vám pěkný den.

    S přáním pěkného dne

    tým Bux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    + pěkné stránky, dobře se hledá zboží, dobrý systém "košíku"

    - subjektivně: při objednávce na konci června se mi zobrazilo dodání "do 9.května", od doby potvrzení, že dostali peníze, žádná komunikace, žádné zboží. může být tím, že byly 2 víkendy a svátky + třeba zboží nebylo na skladě, ale hodilo by se, kdyby byl člověk informovaný, že se něco děje. Některé jiné e-shopy mají rovnou při nákupu informaci, že zboží není na skladě, případně se vůbec nedá objednat, když není k dispozici. Ale to je jeden subjektivní případ.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Simono,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za neinformovanost o stavu Vaší objednávky, chyba byla na naší straně, kdy se do objednávky nesprávně propsalo datum doručení a tím pádem se objednávka nezobrazila ke kontrole. Čekalo se navíc na naskladnění zápisníku Moleskine, který byl skladem u externího dodavatele. Zásilku jsme pak následující den dávali do přepravy. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace, pracujeme již na tom, abychom do budoucna něčemu takovému předešli.

    S přáním pěkného dne za tým Bux

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedodržení datum doručení. Čekat na něco 3 týdny a pak zjistit, že to nedostanu. To dokáže akorát na..... (nechci být sprostý).

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Pavle,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Předpokládané doručení bylo avizováno na 25.6. (12 dní od objednání), přičemž jsme Vás dopředu informovali o možném posunutí termínu, jelikož jsme čekali na informaci ohledně titulu od našeho dodavatele. Mrzí nás, že nemůžeme zásilku doručit včas a omlouváme se za komplikace s tím spojené. Věříme, že příští nákup bude již v pořádku.

    Přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Bux

    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi zaslal jinou knihu a chtěl po mě, abych šla na poštu a knihu jim poslala zpět. Mou knihu mi slíbili doručit až poté co já jim vrátím tu, kterou mi omylem doručili. Toto jsem odmítla. Chtěla jsem, aby si vyzvedli knihu, kterou jsem si neobjednala a doručili mi tu, kterou jsem si původně objednala a již zaplatila. Dodnes nemám ani knihu ani své peníze zpět. Při telefonické konverzaci mi bylo řečeno, že mám smůlu, protože obchod stejně zavírá. Jsem zvědavá, zda si toto někdo přečte a případně mi vyhoví. I kdyby tento obchod nezavíral, již nikdy si z něho nic neobjednám. Věra Newbold

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Věro,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste neobdržela Vámi objednaný titul chybou vzniklou při expedici. V případě záměny titulů je nutné odeslat chybný titul zpět k nám, abychom mohli provést výměnu. Tento postup je uveden v reklamačním řádu obchodu, který naleznete na webových stránkách eshopu a je také zmíněn ve VOP, které každý zákazník podepisuje souhlasem. Opravdu není možné, abychom posílali kurýra na vyzvednutí knihy, i když chyba vznikla na naší straně. V souvislosti s vrácením knihy máte nárok na proplacení poštovného, aby Vám nevznikly žádné vícenáklady. Zároveň Vám byla nabídnuta kompenzace formou kreditů. Bohužel jsme se při řešení situace nesetkali s pochopením. Je nám líto, že jste nebyla spokojena s nákupem na našem eshopu, nicméně jsme udělali maximum, abychom vyřešili celou situaci k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne

    Za tým Bux, Marie

    • Bylo mi dodáno jiné zboží, reklamace zatím není vyřízena

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Iveto,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste neobdržela Vámi objednané zboží. Kontrolou jsme zjistili, že došlo k záměně zásilek při expedici, což by se nemělo stávat a omlouváme se za to. Dle naší telefonické dohody bude zboží vyměněno a zasláno co nejdříve. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem za tým Bux

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání objednané knihy trvalo 11 dní po zaplacení ??

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Růženo,

    děkujeme za Váš názor. U Vaší objednávky jsme čekali na naskladnění titulu od dodavatele, který jsme převzali 21.5. a ještě týž den jsme zásilku předali dopravci. Mrzí nás, že kniha nepřišla v avizovaném termínu, který generuje objednávkový systém bez ohledu na zpoždění či posunutí termínu. Objednávka navíc propadla do skladu a nebyla možná její kontrola z naší strany, abychom Vás o posunutí informovali včas. Vzniklá situace nás velmi mrzí a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem za tým Bux.cz,

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výtisk, který mi dorazil, byl na dvou místech na obálce výrazně promáčknutý.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Anno,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vámi objednaný titul nepřišel v pořádku. Je pro nás důležité, aby vizuální kontrola proběhla jak má a zákazník dostal objednané zboží včas a bez vad. Bohužel při expedici došlo k pochybení, ke kterému by docházet nemělo a velmi nás to mrzí. Poničené zboží lze vrátit dle instrukcí uvedených na našich stránkách, obratem jsme schopni zaslat nový kus. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Přejeme Vám pěkný den.

    S pozdravem za tým Bux.cz

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U knihy byla poznámka, že je na skladě a uplynulo deset dní a stále není doručena!!!

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Pavlo,

    děkujeme za Vaši reakci. Omlouváme se za pozdní informaci k objednávce, která nám bohužel nepropadla správně do systému ke kontrole. Z tohoto důvodu jsme Vás nebyli schopni včas informovat o stavu objednávky. Mrzí nás vzniklá situace a omlouváme se ještě jednou za komplikace.

    Přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Bux.cz,

    Marie

  • Nedostatečné označení zboží !!! nikde není uvedeno, že se jedná pouze o 1. díl filmu

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Josefe,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s nákupem na našem eshopu. Označení DVD box mají všechna DVD. V popisu jsou uvedeny veškeré detaily filmu jako rok vydání nebo délka filmu. V případě, že by se jednalo o komplet DVD, byla by všechna DVD detailně zobrazena a popsána. Věříme, že příště budete s nákupem spokojen.

    Přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Bux.cz

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha byla kupována (rozuměj zaplacena) v předprodeji s termínem doručení do půlky března, v půlce března se termín změnil na konec dubna, to by ani tak nevadilo, nicméně jsem si chtěla přiobjednat ještě jednu stejnou knihu a samozřejmě ji dopředu zaplatit a přidat k již objednané knize na kterou jsem čekala již měsíc (za jedno poštovné). Bylo mi však řečeno, že knihu k objednávce nelze přidat, protože objednávka je již zaplacena, že by to šlo jedině v případě kdybych měla knihu objednanou na dobírku. To mi příjde naprosto absurdní, mají už měsíc moje peníze na účtu a nakonec má přednost někdo, kdo vlastně ještě nezaplatil. Takže velké mínus, za neochotu řešit naprosto banální situaci. Objednávku jsem zrušila a koupila někde jinde 2 stejné knihy za jedno poštovné :-)

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Veroniko,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud jste nebyla s řešením situace spokojena. Nebyla to neochota řešit Váš požadavek, ale proces zpracování objednávek, který máme nějak nastavený, aby vše fungovalo jak má. V tomto případě neslučujeme dvě objednávky zaplacené předem i z účetních důvodů. Není to tak, že by měl přednost "někdo, kdo ještě nezaplatil", ale pokud platíte dobírkou, je celý proces o několik kroků jednodušší. Termín vydání knihy byl posunut na duben nakladatelem, což může být z mnoha důvodů a v tento okamžik není kniha dostupná v žádném obchodě do data 30.4. Věříme, že příště budete s nákupem spokojena.

    Přejeme pěkný zbytek dne

    Za tým Bux.cz

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Příznivá cena
    • Poštovné nad 800 Kč zdarma
    • Již uplynula obchodem určená předpokládaná doba doručení zboží a nikdo se mi zatím neozval, aby mě informoval, jaký je stav objednávky, proč došlo ke zdržení apod. Marketingová sdělení ovšem posílají "bez zpoždění" :)

    Zboží mělo dorazit 13.-14.3.,dnes je 15.3. a nikdo se mi zatím neozval, aby mě informoval o stavu objednávky. Přišla mi pouze nějaká marketingová nabídka.

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den, Pavlo,

    děkujeme za reakci. Omlouváme se za pozdější informaci o stavu objednávky, z důvodu chřipkové epidemie, která zasáhla naší zákaznickou linku, jsme kapacitně nestíhali a informovali Vás co nejdříve to bylo možné, tedy následující pracovní den po avizovaném termínu doručení. Mrzí nás vzniklá situace a omlouváme se ještě jednou za komplikace. Marketingová sdělení si případně můžete sama vypnout v nastavení Vašeho zákaznického účtu, pokud si nepřejete nadále zasílat.

    Přejeme Vám pěkný zbytek dne

    S pozdravem za tým Bux.cz

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabá komunikace, zboží nedorazilo v uvedeném termíne, žádná informace o dalším termíne, dlouhá dodací lhůta....

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za pozdější doručení objednávky, čekali jsme na dodání nedostupného titulu dodavatelem. Informaci jsme posílali hned jak to bylo možné. Mrzí nás vzniklá situace a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Přejeme pěkný zbytek dne

    S pozdravem za tým Bux.cz

    Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si sedm návyku skutečně efektivních lidí a přišla mi jiná kniha jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování - Zásadní odpovědnost

    Reakce obchodu bux.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám nebyla doručená kniha, kterou jste si objednal. K chybě došlo z technických důvodů, kdy se nám nahrál do objednávky jiný titul. Do dnešního dne jsme však nezaznamenali ani reklamaci ani žádost o odstoupení od kupní smlouvy, email ani telefonát. Nevěděli jsme, že došlo k chybě, abychom mohli situaci řešit. Chápeme, že jste zklamaný a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přejeme pěkný zbytek dne

    S pozdravem za Bux.cz

    Marie