-
Nedoporučuje obchod
zboží mělo dorazit 21.12.2018 do dnešního dne nedorazilo !!!!!!!!!
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Vaše objednávka byla v den objednání předána dopravci, dle dostupných informací, které máme k dispozici byla chyba na straně přepravce. Ten zásilku obdržel ale nedoručil. Z naší strany jsme dodrželi slíbené doručení, bohužel dopravce v dalším kroku selhal. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a přejeme Vám pěkný den.
S pozdravem za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mělo dorazit 27.12. 2017 a přijde až po 10.1. 2018
- Informace o zpoždění dorazila až 29.12.2017
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den, Jitko,
děkujeme za zpětnou vazbu. Informaci o probíhající inventuře jsme odesílali hned, jak to bylo možné. V povánočním čase jsme řešili zvýšený počet dotazů a kontaktů a neměli jsme takovou kapacitu, abychom Vás informovali dříve. Nicméně by to nic nezměnilo na faktu pozdější expedice.
Ještě jednou se moc omlouváme za komplikace.
S pozdravem za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
Bohužel zboží nebylo doručeno ani slibovaného 27.12. Ale bylo mi oznámeno. Že bude expedováno až po 10.1.2018.obchod jsem zrusila
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás, že jsme nemohli doručit zásilku včas. Z důvodu probíhající inventury byly veškeré objednávky expedovány až po datu 8.1., dříve to možné nebylo. Na inventuru máme jako obchod nárok, proto jsme informovali o pozdějším doručení, aby jste mohla na situaci reagovat.
Ještě jednou se moc omlouváme a přejeme pěkné odpoledne.
S pozdravem
Za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Možnost vyzvednutí v GeisPointu
- Nedostatečná komunikace
- Doba dodání
Objednala jsem si knihu, která vyšla nedávno, proto u ní bylo psáno, že je na objednávku. Od obchodu ale nepřišla žádná informace, kdy by mohla být objednávka zpracována, namísto toho neustále chodí newslettery a reklamy.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vámi objednaná kniha byla v předprodeji a informaci o datu naskladnění jsme Vám posílali hned, jak jsme ji měli. Bohužel posunutí bylo ze strany dodavatele a to bohužel nemůžeme ovlivnit. Měla jste možnost objednávku bezplatně zrušit, což jsme Vám nabízeli.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme pěkný den.
S pozdravem
za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Spam
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud jste si nepřál dostávat naše newslettery, stačilo si je vypnout v nastavení Vašeho účtu.
S pozdravem a přáním pěkného večera za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Objednáno 17.12, dosud (28.12) nedorazilo.
Objednáno 17.12, dosud (28.12) nedorazilo
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Objednávka byla do 2 dnů od objednání předána dopravci, nicméně se jednalo pravděpodobně o ztracený balíček, protože se nám vrátil v lednu zpět. Škoda, že jste nás nekontaktoval telefonicky nebo emailem, mohli jsme situaci řešit dříve. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
S pozdravem
za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace, dlouhá dodací lhůta, na to že bylo slibované "garance" doručení do vánoc!!!!! Tak stále nic, ani email. Znova už bych si u tohoto obchodu neobjednala!!!
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den, Katko,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Před Vánoci jsme vyřizovali zvýšený počet objednávek a vyjma jednoho dopravce všichni ostatní nebyli schopni pokrýt vánoční provoz. Navíc se čekalo na naskladnění Vámi objednaného zboží a na přelomu roku navíc probíhala inventura skladu a expedovalo se až po ní. Mrzí nás, že zboží nebylo dříve, vánoční dárky vždy doporučujeme objednávat s větším předstihem než 2 dny do konce garanční doby.
Přejeme Vám pěkný den, za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
14. prosince jsem si objednala knihu. Říkala jsem si "snad přijde do Vánoc". Obratem jsem dostala e-mail, že do Vánoc bohužel nedojde a mám očekávat doručení 25. - 26. prosince (což mi přišlo dost divné, když jsou svátky). No nic tak jsem si řekla OK. Pár dní zpátky jsem na mailu našla reklamní mail od buxu (20. prosince), kde hrdě prohlašují, že mám posledních pár hodin na objednávku, u které je garance dodání do Vánoc. Takže já si objednám knihu 14. a do Vánoc mi nepřijde ale kdybych si ji objednala 20. tak mi příjde? WTF? Nechápu...kniha zaplacená ale zatím nedorazila. Tak snad se já, nebo spíš obdarovaný dočká :)))
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Generované předběžné datum doručení zasílá systém, který nekontroluje skladové zásoby. Vámi objednaná kniha nebyla v době vytvoření objednávky skladem. Kontaktovali jsme Vás po vánočních svátcích, protože zákaznický servis není o víkendech a svátcích dostupný. Naskladnění titulu od dodavatele proběhlo 11.1., poté byla objednávka zpracována. Garanci doručení do Vánoc jsme dávali na tituly skladem, nikoli skladem u dodavatele jako u Vaší objednávky.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný zbytek dne
S pozdravem za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
Při objednávání knih přes Heureku 16.12. se zobrazovala garance dodání do Vánoc. Obdržela jsem mail, kde bylo avizováno předpokládané dodání 20.-21.12. Když knihy nepřišly ani 21.12. kontaktovala jsem zákaznický servis, kde mi bylo sděleno, že v mém výběru je jedna předprodejová kniha a dodavatel bohužel posunul dobu dodání, o čemž jsem bohužel žádnou informaci od knihkupectví nedostala. Když jsem dostupnost knihy kontrolovala 21.12. skutečně se na webových stránkách objevilo, že titul by měl být dostupný až 30.12. Nicméně v době objednávání se na Heuréce zobrazovala garance dodání do Vánoc.
Informace typu "Pokud je součástí dodávky zboží dostupné pouze u dodavatele, může dojít k opožděné expedici až o 6 pracovních dnů. V současnosti vrcholí vánoční sezóna, naši smluvní přepravci stíhají jen tak tak a i když nám to je líto, může se proto stát, že právě Váš balíček bude o několik dnů zpožděný. Víme, že to je nepříjemné a intenzivně se pracuje na nápravě situace. Pokud tedy dojde k opožděnému dodání Vašich knížek (nemělo by to být o více než den či dva), chtěli bychom se Vám touto cestou za způsobené problémy omluvit." je pro mně alibismus. Buď dodání do Vánoc garantuji nebo negarantuji. Při objednávání jsem důvěřovala informaci, která se zobrazovala na Heurece.
Knihkupectví bohužel nezareagovalo flexibilně ani v tom ohledu, že ani další dvě knihy, které jsem měla objednané nad rámec předprodejové knihy, mi nebyly zaslány před Vánocemi a přijdou společně s předprodejovou knihou po Vánocích.
Zároveň musím podotknout, že na mě působí nedůvěryhodně a nespolehlivě, pokud 19.12. přijde informační mail se subjektem: ✚ DEN NAVÍC = Objednávky do 20.12. ✔ Garance doručení ✔ Doprava zdarma ✔ Ježíšek na pohoduReakce obchodu bux.cz
Dobrý den, Jano,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Garance doručení do Vánoc se vztahovala na tituly skladem, nikoli na knihy v předprodeji nebo skladem u externího dodavatele. To, že dodavatel posunul termín naskladnění jsme ovlivnit nemohli. Objednávky posíláme vždy pouze kompletní, protože náš systém není uzpůsobený na rozdělení objednávky. V tomto období jsme řešili zvýšený počet objednávek a dotazů na našem zákaznickém centru, takže se skutečně mohlo stát, že zákazník byl o stavu objednávky kontaktován se zpožděním. Všem zákazníkům doporučujeme objednání minimálně měsíc předem, aby se nestalo, jako letos, že mimo jednoho dopravce všichni ostatní nestíhali do Vánoc doručit z důvodu zvýšeného počtu zásilek.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a přejeme pěkné odpoledne.
S pozdravem
Marie za tým Bux.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- místo objednané knihy přišla jiná 11.12., při telefonickém rozhovoru mi bylo řečeno, že se nic neděje, ať knihu zašlu zpět a mnou objednaná kniha do Vánoc dorazí. Asi za dva dny mi na mail přišlo oznámení, že knihu si mám objednat jinde, že než se reklamace vyřídí, tak už to do Vánoc určitě nestihnou...........a ještě 20.12. píší, že když dnes objednáte, garantujeme dodání do Vánoc......ať si každý udělá názor sám
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den, Martine,
děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci jsme řešili spolu emailem a telefonicky. Ohledně záměny knihy jste nás informoval 18.12., tři dny před vánočními svátky, takže skutečně nebylo reálné, aby se nám kniha vrátila na sklad a abychom ji zvládli do Vánoc odeslat. Proto Vám byl doporučen nákup na jiném eshopu, protože byla šance, že by Vám ji mohli do Vánoc doručit. Objednávky, které byly vytvořeny 20.12. do 12 hodin s tituly skladem, garantovali jsme u nich doručení do Vánoc. I přes veškerou naši snahu ale dopravci byli v prodlení s doručením, takže i tyto objednávky v několika případech nebyly doručeny. Věřím, že kdyby jste převzal zásilku o pár dní dříve, do Vánoc by jste jí měl. Ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti a přejeme Vám pěkné odpoledne.
S pozdravem Marie, za tým Bux.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neseriózní jednání
Zboží nedoručené, když jsem začala pátrat kde je, jednoduše mi řekli, že není skladem. Po objednání uvádzali, že skladem je, hned zaplaceno. Peníze měli, tak na co informovat zákazníka, že jaksi zboží nemají... Neseriózní jednání.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, mrzí nás, že objednané zboží nebylo skladem a nemohli jsme ho doručit včas. Věříme, že v budoucnu bude již vše v pořádku.
Přejeme Vám příjemné odpoledne.
S pozdravem za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
Dostal jsem asi 10 mailu o tom jak objednávku doručí do vánoc a jaké mají mají novinky a výběr.Prostě reklamní zdělení.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý večer, Víte,
děkujeme za zpětnou vazbu. Doručení do Vánoc se vztahovalo na tituly skladem, což Vámi objednaný titul nebyl. Původní termín byl lednový, posunut byl ze strany dodavatele později. Mrzí nás, že jste zboží nedostal v termínu, který jste si přál. Pokud si nepřejete dostávat nabídky našeho eshopu, stačí si je jednoduše vypnout v profilu Vašeho účtu.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme pěkný večer.
Za tým Bux.cz
Marie -
Nedoporučuje obchod
Obhcod komunikuje pozdě nebo vůbec, na zboží stále čekám.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. V předvánočním čase jsme čelili zvýšenému počtu dotazů, na které jsme nebyli schopni včas odpovědět. Navíc dopravci nebyli schopni pokrýt tak velkou poptávku a doručovali opožděně i o několik dní.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
S pozdravem a přáním pěkného odpoledne
Za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
Teprve na výzvu oznámil obchod, že nemá na skladě a že nedodá.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. V předvánočním čase jsme čelili zvýšenému počtu nejen objednávek, ale i dotazů s nimi spojenými. Naše kapacita bohužel nebyla tak veliká, abychom byli schopni vyřídit veškeré emaily včas, proto se mohlo stát, že jsme informace podávali až z podnětu zákazníka. Nebyl v tom úmysl, dělali jsme vše proto, abychom odbavili co nejvíce objednávek. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
Pěkný zbytek dne
S pozdravem za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Kniha je vytistena naopak, jedine ze bych cetla od konce.Zarazi mi ,ze si toho nikdo nevsiml.To je videt jaka je kontrola.CHtela jsem knihu jako darek ,ale jsem hodne zklamana.Mam s tim akorat starosti.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že objednané zboží nedošlo v pořádku. Na našem eshopu denně řešíme veliké množství objednávek a v době před Vánoci jsme řešili několik tisíc objednávek denně. V tak velkém objemu nebylo v našich silách každou knihu kontrolovat, zda má správně natištěné stránky, kontrola probíhá zběžně. Jako zákazník jste měla možnost vrácení knihy, což jste také učinila.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.
Za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Po 10 dnech zbozi nikde
- Bez reakce na mail
- Uz jsem prisel o vic nez 200kc
Vsichni toho mame hodne, ale kdyz vas to nebavi, tak to nedelejte.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za včasné nedoručení objednávky. Vámi objednaný titul nebyl skladem a až po ukončení inventury bylo od dodavatele potvrzeno, že již nebude. Na emaily jsme se snažili reagovat včas, velký počet objednávek ale i dotazů před Vánoci nám to ale bohužel neumožňoval. Určitě doporučujeme dělat objednávku s předstihem alespoň měsíc. Objednávka vytvořená týden předem a u titulu, který není skladem, snižuje realizaci včasného doručení.
Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný večer.
S pozdravem
za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- objednané zboží nedošlo během 10ti dnů
- Bux zahrnuje zákazníky spoustou reklamních emailů a neplní co slibuje
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den, Václave,
děkujeme za zpětnou vazbu. Objednávka byla vyexpedována včas, byla však pozdržena u dopravce přes vánoční svátky. Všichni dopravci bohužel nestíhali o vyhlásili zpozdění v doručování o několik dní, za což jsme nemohli. Do budoucna doporučujeme dělat objednávku minimálně měsíc předem, aby jste se vyhnul kolapsu u dopravců.
Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklou situaci.
S přáním pěkného večera
Za tým Bux.cz, Marie -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. U Vaší objednávky ze dne 14.12. jsme zjistili, že jste zadala chybné telefonní číslo a 18.12. jsme Vás kontaktovali emailem o této skutečnosti. Žádnou odpověď jsme nedostali, proto se zásilka vrátila k nám, neboť se s Vámi neměl kurýr jak spojit. Chyba nebyla na naší straně.
S pozdravem za tým Bux.cz
Marie -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem zboží skladem 13.12. dnes je 24.12. a nic nepřišlo. Jsou neschopný.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý večer, Tomáši,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vámi objednané tituly byly skladem u dodavatele a naskladněny byly až 28.12., přičemž následující den byly předány dopravci. Navíc objednávka měla chybně vypsané PSČ, což nám mohlo blokovat objednávku, nicméně ve Vašem případě se mimo to čekalo na naskladnění titulů. Doručení do Vánoc bylo garantováno u titulů skladem. Přes Vánoční svátky Zákaznické centrum nebylo dostupné, stejně tak dopravci nedoručovali. Příště doporučujeme vytvářet objednávku s předstihem alespoň měsíc.
S pozdravem za tým Bux.cz
Marie -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo objednáno a zaplaceno 11.12.2017 a do dnešního dne 23.12.2017 nebylo doručeno, takže mohu jen hodnotit dlouhou dobu dodání.
Reakce obchodu bux.cz
Dobrý večer,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše objednávka nemohla být zpracována dříve, neboť obsahovala jeden titul, který nebyl dostupný. Doručení do Vánoc bylo garantováno u titulů skladem, což bylo i uvedeno na našem webu. Mrzí nás, že doručení nemohlo proběhnout dříve. Do budoucna doporučujeme objednání alespoň s měsíčním předstihem.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme pěkný večer.
Za tým Bux.cz, Marie