Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

bux.cz

97%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu - bux.cz

Diskuse bux.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu bux.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu bux.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 30 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 Další »
Avatar uživatele

Mirek

, 0b
přidáno 19. prosince 2016

bohužel bux.cz je neseriózní a neumí přiznat své chyby, ztratil jsem jakékoliv iluze když po měsíci trvání objednávky jsem až dotazem zjistil, že mnou objednané zboží nemají, tak to se opravdu podnikat nemůže. dělají ostudu e-shopům

přidáno 19. prosince 2016

Obchod v žádném případě nedoporučuji! Objednal jsem zboží už 28.11.2016, když zboží (vánoční dárek) začátkem prosince dorazilo, zjistil jsem, že se v krabici nenachází moje objednávka, ale objednávka někoho úplně jiného. Řekli mi, že mi mé knihy nepošlou dokud já nepošlu zpět cizí objednávku. Tak jsem to obratem zaslal zpět. Dnes je 19.12.2016, stále nemám své knihy a slečna na zákaznické lince společnosti BUX mi říká, že mají tisíce objednávek a ona mi nemůže říct, jestli své knihy obdržím včas. A to jsem jim zaplatil kartou dopředu, takže nemám ani peníze! Takže si odpovím sám. NEOBDRŽÍM NIC!!!
A už nikdy od Vás nic neobjednám!!!

Avatar uživatele

Kikina

, 0b
přidáno 13. ledna 2016

už je to týden a knihy nikde.. obavám se že ani nepříjdoua o penězívh ani nemluvě.... nejhorší obchod tohle to...

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 7. ledna 2016

Nevíte, jestli už to položili? Telefony nedostupné, na maily neodpovídají. Vánoční dárek, co jsem si objednal a zaplatil neměli, i když na webu stálo doručení do vánoc. Chci peníze zpět, dárek jsem koupil jinde.

Avatar uživatele

vandacz

, 0b
přidáno 25. listopadu 2015

Po 2 urgentnich emailech na vraceni penez vubec nekomunikuji. Nedoporucuji !!!!

Avatar uživatele

vandacz

, 0b
přidáno 23. listopadu 2015

Nechala jsem si na email zaslat upozorneni o naskladneni zbozi, zpravu zaslali, ja ihned objednala a zaplatila. Dnes, po 3 dnech mi napsali, ze zbozi je bohuzel vyprodano..Mezitim mi zbozi jinde vyprodali. Nedoporucuji

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 16. prosince 2014

Dobrý den, na www.bux.cz a www.knizniklub.cz najdete po přihlášení přehled Vašich objednávek uskutečněných prostřednictvím internetu. Ojbednávky telefonické či písemné tam bohužel nenajdete. Můžete si je ověřit telefonicky v našem zákaznickém centru: 296 536 662.

přidáno 26. listopadu 2014

prosím,jak si mám zjistit hystorii o odběru knih? chci mít přehled a datum,,,,,jak odebvírám knivhy děkuji

přidáno 6. června 2014

Nechápu, jak tento obchod může mít 97%. To si ty recenze píší sami. Mám stejný problém jako všichni zde. Po objednání skladem u dodavatele (5-6 dní) mi po 10 dnech přišla zpráva (ještě o půlnoci), že to bude opožděno. Nedoporučuji.

Avatar uživatele

radmik

, 0b
přidáno 11. března 2014

Poslat jako náhradu za vyreklamovanou čtečku (problém s displejem) jinou, která je hned po rozbalení také na reklamaci (opět problém s dipslejem), to je umění.

Avatar uživatele

MJ

, 0b
přidáno 31. ledna 2014

Mám stejné zkušenosti: objednáno 26 knih, všechny byly "skladem" nebo "skladem u dodavatele". Zaplaceno a protože se víc jak týden nic nedělo, poslal jsem mail. Druhý den bylo posláno 22 knih s tím, že ostatní budou doposlány. Následně přišel mail, že doposlány nebudou a že vrátí peníze. Co je zajímavé, že jednu z těch nedodaných knih mají dodnes (17 dní od objednávky) stále skladem! Byl to můj poslední nákup na bux.cz.

Avatar uživatele

Maruska88

, 0b
přidáno 25. ledna 2014

Mám podobné zkušenosti jako již byly uvedeny. Objednávka byla potvrzena, dodání trvalo něco přes týden s tím, že mi byla poslána zpráva - objednávka byla vyskladněna, nebude již dovykryta, což mi přišlo trochu strohé. Uvítala bych, alespoň omluvu, že mnou objednané zboží již není na skladě. Nejlepší zážitek byla komunikace se slečnou na informacích, která byla vyloženě "nadšená", že tam volám. Novoroční výprodej byla skvělá akce, ale nyní už tam asi nakupovat nebudu. Škoda.

Avatar uživatele

Hanka72

, 0b
přidáno 25. listopadu 2013

Tak já jsem tedy velice zklamaná- objednala jsem zboží, objednávka mi přišla potvrzená, po 4 dnech jsem volala, jak to vypadá, že zboží potřebuji příští týden.Z objednávky mi vyškrtli 3 věci,které jsem chtěla nejvíc, vědět mi nedali, a že mi zásilku posílají bez nich. Přemýšlím,že to zruším celé.

Uživatel bez avatara

kika

přidáno 12. března 2013

jaaara: mám naprosto stejný problém... poprve jsem nad tím mávla rukou a daůa buxu druhou šanci- příběh se opakuje... bux nikdy víc.

Uživatel bez avatara

Peta.F.

přidáno 26. února 2013

Eva: Mám stejný problém...ale ne vždy...někdy volají stejně jako např. PPL a domluví se na čase a vše je v pořádku a někdy ani nezazvoní. To pak člověk neví, co si o tom mám myslet...no asi to ne vždy stíhají...

Uživatel bez avatara

Eva

přidáno 10. února 2013

Tak zatím jsem tedy až tak špatné zkušenosti, jak tady píšete, neměla. Nicméně k té České poště se musím vyjádřit.
Objednávala jsem z buxu v minulosti již mnohokrát. Vždy jsem si knihy vyzvedávala včas, dodání bylo rychlé (den-dva), v knihkupectví 100 metrů od mého kanclíku, prostě na jedničku.
Teď naposledy jsem při kompletaci objednávky zjistila, že místa k osobnímu odběru již nejsou a musím tedy využít služeb České pošty. Už jsem předem věděla, jak to ta pošta všechno vymňoukne. Hlavně že mi poslali "tisíce" SMS o datu předání, ale v den D nikdo nezazvonil ani neměl tu slušnost zavolat. Prostě a jednoduše, našla jsem již pak jen ve schránce lísteček, že si můžu zásilku vyzvednout na poště. Paráda, přesně jak jsem předpokládala.

Takže na bux jako takový nemůžu říct, zatím, špatného slova. Ale spolupráce s Českou poštou je velký přešlap.

Avatar uživatele

Lucia

, 0b
přidáno 2. ledna 2013

Celé zle! Spolupráci s českou poštou hodnotím jako chybu. Knihy jsem objednávala 7.12, zaplatila je převodem ten samý den a dnes 2.2. jsem volala na poštu a knihy jsou na cestě do krámu, protože je adresát nepřevzal. Jenže mně jako adresátovi nebylo nic doručováno. Katastrofa. A taky mohu potvrdit, že na internetu byla kniha uvedena, že je skladem a musela jsem čekat až ji objednají ! Souhlasím, že heureka by měla bux.cz vyřadit s kategorie "Ověřeno zákazniky"!

Avatar uživatele

dupis

, 0b
přidáno 26. prosince 2012

Objednal jsem si knihu. Když se stále nic nedělo, zatelefonoval jsem. Dověděl jsem se, že nestíhají vyřizovat objednávky a moji knihu musí objednat, ač ji ve svém internetovém obchodě mají označenou "skladem". Na mail mi odpověděl automat, že jsou vyřizovány maily přede mnou. Dal jsem obchodu lhůtu dodání, kterou pokud nedodrží, nechť objednávku zruší. Když jsem knihu neobdržel, ani nedostal žádnou garanci doručení do Vánoc, objednal jsem si ji jinde.
Z buxu kniha dorazila (světe div se) den před Vánocemi, když už jsem ji měl doma od jiného internetového prodejce. Knihu jsem si tedy nevyzvedl, pouze požádal o brzké vrácení peněz (platil jsem převodem dopředu). Jestli budou v buxu tak "hbití" jako s dodáním zboží, nezbude mi, než peníze vymáhat zpět právní cestou.
Pokud chcete naletět diletantůn a s odkazem na poslední odstavec podvodníkům, utrácet peníze za urgenční telefony, psát zbytečné maily, na které Vám stejně nikdo neodpoví, u buxu objednávejte. U mne je bux na černé listině a nikdy více. Heuréce doporučuji tohoto rádobyobchodníka vyřadit z kategorie "ověřeno zákazníky", pomůže tak mnohým nakupujícím.
Ještě na dokreslení. Nechci uvádět věrohodný zdroj, ale u buxu musí být zboží z nařízení vedení společnosti označováno jako "skladem", i když tomu tak není. Takže jaký pán, takový krám. Dávám palec dolů.


přidáno 20. prosince 2012

Tak musím přidat další příspěvek do diskuze. Na maily nikdo neodpovídal, proto jsem volala na zákaznickou linku, kde mě operátorka ujišťovala, že zboží bude do středy v Brně. Ptala jsem se, jak se dá objednávka zrušit a na to mi odpověděla, že nic rušit nemám, protože opravdu ve středu to už bude v Brně. Přeorganizovala jsem si program a ve středu šla převzít zásilku do knihkupectví, tam mi řekli, že pro mne tam rozhodne nic NEMAJÍ!!! Takže si ze mě udělali pěknou srandu! Na místě jsem se otočila a šla knihy koupit jinam! Byly sice trochu dražší, ale mám je už zabalené a jednali se mnou jako s člověkem ne jako s obtížným hmyzem! Jediné štěstí bylo, že jsem knihy neplatila předem. Také nechápu jak tento obchod může mít označení ověřeno zákazníky, u mě si ověřili, že už si tam nikdy nic nekoupím. Bohužel podobné zkušenosti čtu i na jejich facebookových stánkách i tady na heuréce.

Avatar uživatele

jaaara

, 0b
Praha
přidáno 20. prosince 2012

Tak to je paráda :-( , je vidět, že nejsem sám, kdo s tímto shopem má negativní zkušenost. Na příspěvky v diskusi ani negativní recenze se ani nikdo z bux.cz neobtěžuje reagovat.
Tímto tedy žádám zástupce HEUREKA.cz, aby bux.cz odebrali tu slavnou placku "OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY"

Nalezeno: 30 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 Další »