Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • -

    Zakoupená baterie funguje.
    Co by člověk chtěl víc :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deklarované zboží nemají skladem. Po obdrženi emailu o “nesrovnalostech“ v objednávce jsem ihned obratem odepsal o zrušeni, ale asi emaily nečtou. A pořad mne posílají SMS spam o té objednávce. Nechtěl jsem psát o nich vůbec nic ale ta dnešní SMS ohledně objednávky kterou jsem zrušil 03/03/2015 mne rozhodila…

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Serg,

    ďakujem za Vašu recenziu a som rád, že ste nám konečne dali vedieť ako s Vašou objednávkou máme naložiť. Preveril som aj e-mailovú schránku a e-mail od Vás bohužial neevidujeme, som však rád, že ste sa ozvali aspoň takto. Do budúcna a pre uľahčenie doporučujem buď na SMS odpovedať (mimochodom odchádzali asi 3 SMS) alebo naspäť zavolať (stačí aj prezvoniť), je to skutočne najjednoduchšie riešenie a nemusíte sa potom zbytočne rozčulovať.
    Ďakujem Vám a prajem pokojný deň.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena
    • nemá

    vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychle dodani
    • myslim zadne

    Doporucuji i ostatnim.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ceny skoro srovnatelné s DX.com
    • minimální možnost filtrování sortimentu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přehledné a jednoduché nakupování
    • chtěla jsem si doobjednat další stejné žárovky a už nejsou ve výběru??

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pani Veronika,

    ďakujem za Vašu recenziu. Teší ma Vaše nadšenie z ľahkosti nakupovania na Booth.cz a rovnako som rád, že sme vykryli Vašu objednávku poslednými kusami žiarovky, ktorú ste nakupovali.
    Momentálne model tejto žiarovky už výrobca nevyrába a bol nahradený inými modelmi. Pre viac informácií doporučujem nás kontaktovať: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/, verím, že spoločne nájdeme vhodnú alternatívu.
    Ďakujem ešte raz pani Veronika a v mene celého tem-u Booth.cz Vám prajem krásny deň.

    S pozdravom Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Hlavně jsem u vás našel co jsem potřeboval a nemohl nikde jinde sehnat!
    • o žádných nevím, byl to můj první nákup.

    Zbytečná otázka! Vše je zodpovězeno v předešlých otázkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V krabici byla jiná podložka, nemá regulaci ventilátoru,zvedací nožky, jenže poštovné zpět by bylo pomalu dražšší jak podložka, proto si ji musíme nechat a koupit jinou,ale v jiném obchodě!!!!

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pani Blanka,

    ďakujem za Vašu recenziu. Overoval som podložku, ktorú ste si objednali, jedná sa o tento model: http://www.booth.cz/esperanza-ea109-chinook-chladici-podlozka-pod-ntb-15-6-17-1-vent-led/
    V prípade, že sedí označenie: "EA109", podložka by mala splňovať spomínané funkcie. Navyše z vlastnej skúsenosti viem, že sa ventilátor točí v otáčkach 500 až 1200 otáčok za minútu. Ak tomu tam nie je pani Blanka prosím kontaktujte nás a verím, že túto drobnú nezrovnalosť spolu vyriešime.
    Ešte raz moc krát ďakujem a v mene celého team-u Booth.cz prajem príjemný deň.

    S pozdravom Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dostupnos a ochotu
    • nic

    Nemám výtku, doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S komunikaci obchodu jsem byla spokojena. Jen jsem si myslela,ze kdyz zbozi predate dopravci ve stredu, tak v patek mi objednavku doveze. A bylo to az v pondeli.. To jedine hodnotim jako male -. Jinak spokojenost. dekuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dobré ceny a možnost vyzvednutí v úložence
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • přehlednost
    • ceny
    • zatím jsem žádné neschledal

    bez připomínek

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo velmi kvalitně zabalené!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • platba až po doručení, cenová dostupnost
    • formulář faktury

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • -nezkoumal jsem
    • nevím

    -cenová nabídka daného zboží
    -dopravce oznámil dodání následující den, tedy 13.2., bez omluvy dovezl až 16.2., mi poněkud zkomplikovalo řešení opravy

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • vydejni místa po celé čr,
    • dobré ceny
    • Nedodržení dodací lhůt
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    OK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nulová komunikace.

    Tento obchod nebrat, objednali jsme alternativní toner do tiskárny, toner dorazil, ale nefungoval, poslal jsem na reklamaci a musel jsem je vyzývat, aby mi reklamovaný toner zaslali. Zaslali nový toner, ale opět nefungoval a ještě se po vybalení rozsypal po kanceláři. Opět jsem jej poslal zpět s žádostí o vrácení peněz a od té doby se nikdo neozval, nikdo neodpovídá na e-maily. Tento obchod NEBRAT!! Kamarád s nimi měl také problémy.

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Sedlar,

    ďakujem za Vašu reakciu a dovoľte prosím, aby som objasnil Váš reklamačný prípad. Na základe telefonickej komunikácie, ktorá s Vami prebehla zhrniem ešte raz všetky fakty:

    1. Reklamácia:

    08.12.2014: prijaté od Vás
    08.12.2014: reklamácia odoslaná do servisu výrobcu Z+M servis
    19.12.2014: vyriešená reklamácia v servise výmenou za nový kus

    Čas vyriešenia reklamácie bol 11dní.

    2. Reklamácia:

    20.01.2015: prijaté od Vás
    20.01.2015: reklamácia odoslaná do servisu výrobcu Z+M servis
    17.02.2015: reklamácia ukončená, čaká sa na vystavenie dobropisu

    Čas vyriešenia reklamácie bol 28dní.

    Navyše v druhej reklamácii nám chcel servis opäť toner vymeniť, kde som však konal a pre Vašu spokojnosť dohodol dobropis. Ak sa Vám prosím aj toto zdá ako prešlap, prepáčte mi. Navyše čo sa týka komunikácie s nami, keby ste boli aspoň raz zavolali, určite by sa s Vami komunikovalo. To len tak na okraj pán Sedlar.
    Myslím však, že je to v úplnom poriadku. Ak máte ešte prípadné nejasnosti som tu pre Vás 24/7 a rád Vám zodpoviem na mojom súkromnom čísle 734 188 294, pretože infolinka pracuje v obmedzenom čase a chcem aby ste boli spokojný ako to najviac bude možné.

    Ďakujem za prejavenú doveru a prajem menom celého team-u Booth.cz pohodový deň.

    S pozdravom Róbert

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kvalitní zboží , dobré ceny
    • nic

    Mohu jen doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obyčejní posouvači krabic - mohou konkurovat leda cenou. Já jsem tentokráte nakoupil kvůli dostupnosti požadovaného zboží. V té chvíli se to zdálo jako časově a finančně nejlepší nabídka.
    • Nulová osobní komunikace a nulová vstřícnost.
    • Nemají zboží skladem - min. +1 den oproti těm, co zboží mají fyzicky skladem.

    Nulová komunikace v případě odstoupení od smlouvy - dokud mi zboží nepřišlo zpět, nevěděl jsem, co se děje...a že si dali na čas.
    Nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nákupu na IČ. Právně asi v pořádku (my to máme v podmínkách pane!), ale jsou firmy, které obstrukce nedělají. Jenže pro posouvače krabic je asi rozbalené zboží na skladě problém. Příště se tomuto e-shopu vyhnu obloukem a nakoupím u firem, které si zákazníka váží. Jedno poučení mi zde stačí.
    A abych předešel odpovědi ze strany obchodu...nepožadování proplacení poštovného za opětovnou dopravu zboží směrem ke mě, ani slevový kupón mi na nasranosti neubral. To asi vidíte.

    Reakce obchodu Booth.cz

    Dobrý deň pán Tomáš,

    ďakujem za Váš postreh a rozumiem Vašemu rozhorčeniu. Je však dobre sa na vec pozrieť nezaujate a občas si priznať, že nie všetko čo sa mi stane je len vina iných.

    Keď zhrniem Váš prípad. Podavali ste odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ktorému nebolo vyhovené a to z dovodu, že sa jednalo o nákup podľa obchodného a nie občianského zákonníka. Toto je vec, kvoli ktorej Vašemu požiadavku vyhovené nebolo a to nehovoriac o tom, že zboží došlo v stave nepoužiteľnom pre iného zákazníka.
    Informovaný ste o tom boli a to nielen v obchodných podmienkách, ale aj pred podaním odstúpenia, kde sa venujeme tejto záležitosti celá textová stránka. Doporučujem preto vždy si dokladne naštudovať postup pre odstúpenia alebo reklamácie, ktorý nájdete na tomto odkaze: http://www.booth.cz/kontakty-prodejna/ a v prípade akýchkoľvek nejasností sa na nás obrátiť. Vzájomná dohoda je vždy možná.

    Ešte raz ďakujem za Váš postoj a mrzí ma ak to vnímate ako naše zlyhanie. Pristupujeme však ku každému zákazníkovi rovnako a najlepšie ako sa len dá (v rámci možností). Prajem teda pán Tomáš v mene team-u Booth.cz hlavne kľudný deň.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert