Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení zákazníci,
    ukončujeme, alespoň prozatím spojení s Heurekou. Důvod je ten, že od doby převzetí e-shopu po původním provozovateli je účet částečně blokován a nefunguje spojení, jak by mělo. Problém, který mají s původním provozovatele tímto přenášejí na nás, s čímž logicky nemůžeme souhlasit a nechceme dále ve spojení zatím pokračovat.

    Většina referencí se nemohla objevit na stránkách o hodnocení e-shopu (prověřeno zákazníky), neboť zákazníci neobdrželi k hodnocení email, aby tak učinili.

    Mnoho zákazníků chtělo náš e-shop Booth.cz pochválit a učinili tak alespoň emailem. Za slova chvály velmi děkujeme. Děkujeme i za kritiku, která nás posouvá dále v tom, abychom naše služby zlepšovali. Vždy se snažíme vyhovět požadavkům zákazníka a vynakládáme maximum pro Vaši spokojenost, i když leckdy je to s dodavateli náročné :). Nicméně od toho jsme tady a budeme se snažit svoji práci dělat pečlivě a kvalitně.

    Od dnešního dne prosím využijte našeho Facebooku a hodnoťte naše služby na našem profilu, kde s Vámi máme následně možnost i komunikovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
    Váš tým Booth.cz

  • Vážený zákazníku,
    k 15.9.2015 byl eshop přebrán novým provozovatelem.

    Od 1.7.2015 do doby převzetí byl eshop mimo provoz.

    Původní provozovatel ukončil svoji činnost eshopu.

    V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem
    Váš tým Booth.cz

  • BOOTH.CZ:

    Dobrý den, jak je vidět v eshopu, tak se nejednalo jen o můj názor. Aktuálně uvádíte:
    "TENTO ESHOP V TĚCHTO DNECH PŘEBÍRÁ NOVÝ PROVOZOVATEL

    MOMENTÁLNĚ NENÍ MOŽNÉ OBJEDNÁVAT "

  • Dobrý den,
    U firmy Booth jsem si objednala pouzdro na iPad. Bohužel jsem to pouzdro jeste po měsíci ani neviděla. S firmou se nedá telefonicky spojit. A myslím si ze ani to pouzdro od teto firmy neuvidím!

  • [email protected]:

    Dobrý deň vážený pán,

    ďakujem za Váš postrech, ale úprimne si myslím, že sú to dosť silné slová od človeka, ktorý u nás nikdy nenakupoval. Nevadí, je to Váš názor.
    Čo sa týka nového BOOTH-u, o spustení budú naši zákazníci včas informovaní. Verím však, že aj napriek drobných technických "zádrhelom" spustíme nový BOOTH už čoskoro.
    Do tej doby možte smelo nakupovať a užiť si skvelé nákupy za atraktívne ceny. Zvlášť dávam do pozornosti čerstvo spustenú NOVINKU a to BAZÉNY. Sortiment bazénov sa postupne rozširuje. V priebehu pár dní pribudnú SPAbazény a aj príslušenstvo ako napríklad bazénová chémia a podobne. Presvedčte sa prosím: http://www.booth.cz/bazeny-novinka/bazeny-marimex/
    Ďakujem ešte raz pane a prajem pohodový deň.

    S pozdravom za Booth.cz Róbert

  • Nabidka v eshopu nulova. Uvadi, ze planuji otevreni "milionoveho" Boothu, ale zatim to vypada, ze zaviraji. Clovek by se bal neco objednat.

  • Poslední nákup proběhl v pořádku. Koupili jsme si s kamarádem nějaké hardwarové věci a všechno bylo v pohodě dodánio. domluva taky super, dokonce nám i lépe poradili než jsme měli v plánu. Booth palec nahoru.

  • Koupil jsem zde mobil. Nikdy s ním nebyly žádné problémy, funguje v pořádku. Zboží bylo předáno rychle a bez zbytečných odkladů. Za mě určitě spokojenost.

  • Další nákup a předání proběhlo úplně v pohodě. Nakoupila jsem už poněkolikáté a vždycky mám radost z balíčku. Chtěla bych pochválit rychlost a přístup zaměstnanců a taky hlavně skvělou nabídku se super cenou. Doporučuju i známým co shání tento typ zboží :)

  • Dobrý den,
    objednal jsem si u Vás pouzdro s podsvícenou klávesnicí pro IPAD a chtěl bych jen poděkovat za rychlou komunikaci a dodání naprosto v pořádku. Cena a kvalita se mi zda úplně ideální. Nakoupím rád znovu :).

  • Ludek722:

    Dobrý deň pán Ludek,

    ďakujem za reakciu, ale podľa tohto príspevku nedokážem identifikovať o aký prípad sa jedná. V každom prípade postup pri odstúpení je náasledovný. Zákazník vráti objednávku, následne prebehne kontrola skladu či je tovar v poriadku a či prišiel do 14 dní od zakúpenia, následne ak je všetko v poriadku je vystavený dobropis, ktorý s aodosiela zákazníkovi na potvrdenie. Ak je dobropis potvrdený, to je kľúčové, tak dobropis sa obratom prepláca.
    Doporučujeme teda o kontakt. Ďakujem a prajem krásny deň.

    Za team Booth.cz Róbert

  • Firmě jsem odeslal zpět zboží,které jsem nechtěl a nikdo se mnou tom nekomunikoval.
    Nereagovali ani na dopis,ani na email.
    Velké zklamání.Tuhle Firmu nemůžu doporučit...

  • Denisa Landrová:

    Dobrý deň pani Denisa,

    ďakujem Vám za team Booth.cz za Váš príspevok. Je to veľké potešenie, keď zákazník napíše takto sám od seba. Najlepšie poďakovanie pre nás je totiž spokojný zákazník. To nás povzbudzuje v dosahovaní ešte väčších cieľov a motivuje k pracovaniu na neustálom zlepšení. Ďakujem Vám a verím, že sa v budúcnu ešte mnoho krát naše cesty spoja. Ďakujem a prajem pohodové Vianoce.

    S pozdravom Róbert

  • Evelyna:

    Zdravím Vás Evelyna,

    takéto krásne slová sa fajn čítajú a moc Vám za ne ďakujem za celý team Booth.cz. Je to pre nás veľké povzbudenie. Ďakujem a prajem Vám všetko dobré.

    S pozdravom Róbert

  • Nakoupila jsem už několikrát a byla jsem mile překvapena. Super přístup zaměstnanců a dobrá nabídka. Mají fakt dobré ceny ve srovnání s konkurencí. A když vezmu v potaz to, že se mi líbí, že reklamace není problém řešit na pobočce... Proste jednoznačně doporčuju.

  • Za mě velká spokojenost s eshopem i osobním převzetí v Ostravě. Milý pan mi vše ukázal, vysvětlil a s konkurencí jsem i pár korun ušetřila, což se mi, studentce, velmi líbí:)

  • Dobrý deň pán Radek,

    áno máte pravdu a predpokladám, že ste si už ďalej nepozerali odkaz na naše stránky, ktorý som uviedol v recenzií, kde je o doprave celý článok, ktorý sa venuje druhom dopravy a taktiež cenám dopravy. Ešte raz uvádzam odkaz: http://www.booth.cz/zpusoby-dopravy/

    Keď to zhrniem, tak u objednávok nad 500Kč máte dopravu ZDARMA u dopravcu Uloženka/Heurekapoint (obdoba balíka na poštu) a u objednávok nad 1 500Kč je doprava ZDARMA u dopravcu DPD, komfortnou službou DPD Private. Stačí si len zvoliť a ak sa nám ozvete na našu infolinku, s radosťou Vám všetko vysvetlíme a pomožeme.

    Taktiež pripomeniem, že informácia o doprave ZDARMA na naších stránkach pozerá na Vás doslova z každého rohu. Hneď na úvodnej stránke na Vás vyskočí baner, potom u každej položky pod cenou v sekcií "Kdy zboží dostanu?", ďalej je to priamo v košíku u každého typu dopravy zvýraznené červeným a v neposlednom rade aj na textových stránkach, ktoré som spomínal už vyššie. Takže si osobne myslím, že prehliadnúť sa to dá len ťažko.

    Takže pán Radek ďakujem za Váš postreh a verím, že Vám bolo všetko dostatočne vysvetlené. Nabudúce sa nás nebojte kontaktovať priamo ;) Ďakujem ešte raz a prajem príjemný večer.

    S pozdravom za team Booth.cz Róbert

  • Dobry den.Docetl jsem se ted v recenzich,ze dopravu mate zdarma,pokud je nakup nad 500kc.Vcera mi prisel od Vas alkohol tester za 574kc a platil jsem s dopravou 724kc.Tak kde je pravda.Priste obednam bohuzel jinde.Jou eschopy s dopravou zdarma.

  • Dobrý den paní Magdaleno,
    pokud jde o funkci WCR bodů, lze si je skutečně zdarma nasbírat např. hraním her na Videoboard.net a poté si za ně můžete nakoupit libovolné zboží na Booth.cz. Tedy ano, plnou cenu uhradíte WCR body. Více se dočtete zde:
    http://www.booth.cz/platba-wcr-body/

    Hezký den přeje tým Booth.cz

  • Dobrý den,
    párkrát jsem u Vás již nakupovala a vždy jsem spokojená. Zboží je dodáno rychle, v nezničeném obalu a ještě jsem nemusela nic reklamovat. Oproti ostatním obchodům míváte nižší ceny a Váš e-shop doporučuji celé rodině.
    Chci se zeptat na funkci WCR bodů. Opravdu si za ně mohu zboží koupit? V plné ceně?

    Děkuji za odpověď.