Přihlásit se a přidat příspěvek
  • dobrý den, nakupovala jsem ve vašem e-shopu poprvé, a jsem moc spokojená, zboží došlo v pořádku, pěkně zabalené, ceny byly proti ostatním obchodům také nižší. Určitě si u Vás ještě zboží vyberu :)

  • Dobrý deň pán Trötzmüller,

    hneď na úvod Vás upozorním, že Vaše tušenie o funkčnosti platobnej brány GoPay sa líši od skutočnosti. To však nie je podľa mňa vobec podstatné a skor ma zaráža to, že taký "chytrolín" ako Vy potom nedokáže pochopiť, že v momentne keď ste nám potvrdili storno Vašej objednávky sme Vám platbu vrátili obratom priamo na kartu cez platobnú bránu GoPay. Tento storno prevod platobnej brány GoPay sa líši od klasického bankového prevodu. A ako spomínal kolega nižšie može to byť proces. Z našej strany storno zadané bolo, záleží potom na banke alebo spoločnosti, ktorá spostredkúva platby. Som však presvedčený, že v tejto chvíli už peniaze na svojej karte musíte vidieť.

    Hovorím to veľmi nerád, ale vidím že konverzácia s Vami je stratou času a to najma preto, že aj keď Vám dopodrobna rozpíšem ako to funguje, budete chcieť mať aj tak svoju "lepšiu" verziu. Ja to chápem, že to vnímate trošku inak z pohľadu zákazníka, ale je doležité sa vžiť aj do ostatných rolí a byť chápavý voči ostatným. Tak potom eliminujete svoje zbytočné negatívne postoje a bude sa Vám lepšie dýchať.

    Vzhľadom k spomínaným skutočnostiam považujem túto konverzáciu za ukončenú a budem svoju energiu sústrediť radšej na zákazníkov, ktorý to vedia oceniť. Každý vzťah je totiž založený na dovere, aj pracovný. A ak tam dovera chýba nebude to fungovať. To si treba uvedomiť a podľa toho sa aj správať.

    Ja som vysvetlil všetko a pravdivo! Je to potom už len na ľuďoch aký si urobia obraz. Nechám to na nich. Ak je však niekomu niečo nejasné, pokojne nás može kontaktovať. Radi mu s nákupom, platbou alebo roznými nejasnosťami s úsmevom pomožeme :)

    Na záver Vám poprajem v mene celého team-u Booth.cz krásne prežitý deň a mnoho príjemných skúseností s nákupmi na internete ;)

    S pozdravom za team Booth.cz Róbert

  • BOOTH.CZ:
    Dobrý den,
    o fungování platební brány něco trochu tuším.
    Vím například, že pokud se přihlásíte k Vašemu GoPay účtu, otevřete záložku "Obchodní účty" a kliknete na "Provést vyúčtování", převedou se v ten moment všechny potvrzené transakce přímo na Váš účet a s největší pravděpodobností máte tyto peníze následující prac. den na účtu.
    Pokud byste si nevěděli rady s něčím dalším ohledně platební brány, rád Vám opět poradím.

    Trötzmüller

  • Diego18:
    Vážený pane Trötzmüller,

    předně prosíme vždy zákazníky, aby nás při jakýchkoliv dotazech nebo nespokojenostech kontaktovali. Ze zkušenosti víme, že 99% všech potíží se po telefonátu vyjasní. Tak by tomu nejspíš bylo i ve Vašem případě.
    Nyní budeme kontaktovat GoPay, abychom zjistili, kde se transakce zdržela.
    Co Vás však můžeme ujistit, že disponibilní peníze ve skutečnosti na GoPay účtu vůbec nejsou hned. Jde jen o rychlé potvrzení Vaší bankou, že je zaplaceno (pouze informace na základě které se odesílá zboží). Fyzicky nám GoPay převádí platby jednou měsíčně a u některých plateb umožňuje tzv. refundaci skutečně až s výrazným časovým odstupem.
    Ke všemu ostatnímu jsme se vyjádřili již v SMS. Ano zboží bylo vyprodáno před Vaší objednávkou. Tedy nemělo stav "skladem" ve chvíli, kdy bylo odkliknuto "koupit". Proto jsme Vás ihned kontaktovali. Domníváme se, že jde o vstřícný a solidní postup. Vždy totiž se zákazníky komunikujeme.
    Hezký den přeje Booth.cz

  • Na stránce recenzí bohužel není možné reagovat na Vaši odpověď, takže reaguji alespoň takto.
    1. Trvám na tom, že v době mého objednání bylo zboží na Vašich stránkách skladem, takže prosím nelžete. Potvrzuje to i Vaše SMS výmluva: "zboží bylo vyprodáno chvíli před Vaší objednávkou"
    2. S tím, že zboží není skladem bych se smířil, to se samozřejmě může stát, ale já jsem Vám zaplatil, takže Vaše výmluva, že nemůžete vrátit peníze, protože jsem zboží platil přes platební bránu, a mám tedy na peníze čekat několik týdnů je zcela mimo mísu. V momentě potvrzení platby bránou GoPay máte peníze okamžitě na Vašem GoPay účtu, takže Vám nic nebrání je vrátit bankovním převodem.
    3. Pokud Vám vadí kritické recenze, odhlašte se ze systému Heuréka.cz a budete mít klid. Když už mi přijde dotazník spokojenosti a já nemám ani zboží ani peníze, tak Vás bohužel chválit nemohu. Připadám si totiž, jaksi okraden.

    Trötzmüller

  • Dobrý den,

    jen jsem chtěla vyjádřit své poděkování a svou spokojenost s tímto obchodem. Už dvakrát jsem zde nakoupila. Nejenže máte skvělé ceny a s kvalitou zboží jsem také velmi spokojená, ale v obou případech jsem byla velice mile překvapena, když po zvolení zaslání zboží přes uloženku jsem byla kontaktována vaším pracovníkem s nabídkou dovážky až domů za stejnou cenu! Za mě máte plný počet bodů :-)
    Děkuji a těším se na další nákupy.

    S pozdravem Gabriela Zatloukalová

  • BOOTH.CZ: Nikdo po Vás nechce aby jste stál ve fabrice a vše kontroloval, ale chápu že pro nás oba je to jen ztráta času a financí. Ale pokud prodáváte takového věci, pořád jako prodejce máte určitou zodpovědnost za kvalitu. Pokud prodáváte nekvalitní věci je nutné počítat s negativy a problémy a umět je řešit.
    Jistě jsem byl rozčílen, teď akorát nevím jestli víc opět nefunkční věcí nebo neřešením problému Vašim kolegou.
    Určitě je jasné, že když něco zaplatím a ještě po více než měsíci nic funkčního nemám i přesto, že slibujete nějaké včasné doručení a zároveň další starosti s posláním zpět a další čekání, že by jste také nebyl nadšený. Dále to již nebudu více rozmazávat, v případě, že nebudou jiné námitky (bránit se musím) hlavně proto, že na mé straně bylo vše v pořádku od samého počátku.

    Přeji pěkný den Vám i Vašemu kolegovi z telefonu, který byl zrovna na ráně

  • Ešte raz vďaka a nemám dovod sa k tomu viac krát vyjadrovať. Stál som pri kolegovi Kočnarovi, ktorý s Vami telefonoval a počul som všetko do posledného detailu. Prepáčte, ale naozaj nestojím v Číne pri fabrike, kde sa to vyrába a netestujem každý jeden kus či je v poriadku.
    Každopádne stať sa može, to ma mrzí. Nebudeme to preťahovať a hneď ako podložka príde Vám zašleme peniaze na účet.
    Ďakujeme za prianie od Vás, verím aj ja, že Vaších dobrých skúsenosti s e-shopmi bude viac ako tých menej dobrých.


    Každopádne moc krát ďakujeme, aj negatívne recenzie sú pre nás istý krok vpred, ktorý nás núti zamyslieť sa. Ďakujeme a prajeme príjemný deň.

    Za team Booth.cz Róbert Kekiš

  • surpan: Dodatek: Je to pouze slušnost. Řešení je v tomto případě asi opravdu poslat peníze za vadný výrobek (pokud nemáte funkční a tichou náhradu - ne posílat zmetky) a dvojí poštovné, které jsem musel a budu muset uhradit. Je mi líto, že to dopadlo takto, objednal jsem u Vás po dobrých recenzích na Heurece a bohužel jsme zklamán. Přeji ať máte hodně dobrých recenzí, moje to ovšem nebude, nemám z čeho tvořit.

  • BOOTH.CZ:
    Dobrý den,
    mé drzé chování bylo odvozeno řešením daného případu. Přes net nakupuji téměř vše a v případě, že něco nebylo v pořádku, byl jsem vždy ochoten se domluvit. Ale abych vozil podložku na Vaše sběrné místo - kde bych projel víc, než je cena podložky, nebo neustále posílal balíčky, trávil čas zpětným posílám, to prostě řešit nehodlám a je to řešení dobré možná pro Vás. Měl jsem zájem se domluvit tak jako s každým jiným, když nastal jakýkoliv problém, může se stát, to je pochopitelné, ale nenabídli jste mi možnost zajímavou i pro mě. Nadávky v telefonátě, pokud se nepletu (i když jsem byl rozčílen) nebyly, jen jsem upozornil, že TOTO sdělím na internetu. Neustálé opakování pošlete to zpět, to nás mrzí, pošlete to, my vám pošleme zase vadný kus, však nevadí, že to musíte pořád řešit, my jsou opravdu k ničemu a nejsou pro mě řešením daného problému - OMLUVA NENÍ ŘEŠENÍM.

  • Dobrý deň pán "surpan",

    na začiatok sa chcem v mene celého team-u Booth.cz OSPRAVEDLNIŤ ak naše chovanie Vám prišlo neprimerané.

    K Vašému prípadu len toľko, zboží sme riadne odoslali do servisu výrobcu, ktorý nám vymenil kus za kus. Nakoľko podložky nevyrábame priamo my na predajni, nijako neovplyvníme diane v servise výrobcu. Je to bežný postup pri reklámacií, ktorý sme zachovali a mrzí nás, že to tak dopadlo. Naozaj sa ospravedlňujeme.

    Na záver, aj pre ostatných zákazníkov! Po mojom návrhu sme sa s kolegmi zhodli na tom, že Vašu reklamáciu NEBUDEME ďalej riešiť klasickým sposobom a to z dovodu Vašého DRZÉHO chovania a NADÁVKAM na našu adresu, ktoré odozneli v telefonáte. Ihneď ako príde podložka na predajňu, Vám vrátime peniaze na bankový účet.
    Nehnevajte sa, ale nie je v našom záujme snažiť sa vyhovieť zákazníkom, ktorý nie sú ochotní obojstranne spolupracovať a navyše sa chovajú vulgárne.

    Ďakujem za Váš postreh a prajem za celý team Booth.cz príjemný zbytok dňa.

    S pozdravom Róbert Kekiš

  • Tragédie. Tady již nikdy. V druhé polovině prosince jsem si objednal pár věcí včetně chladící podložky pod notebook, o které bude dále řeč. Poprosil jsem, aby mě to poslali do práce v lednu. To splnili, v prosinci jsem nebyl už. Nejdířv se tedy nic nedělo, zboží, které mělo být skladem nakonec nebylo, čekalo se na dodávku. To bych pochopil, měli pouze jeden kus a ten byl poškozen. Vcelku rychle přišla dodávka nového tak mi to brzy odeslali. Podložka přišla, ale větrák byl velmi hlučný, mlátil o stěnu. Tak jsme zavolal na uvedené číslo, že prý mám vše poslat zpět, že to dají na reklamaci. Po cca 10 dnech přišlo zboží vyměněné nové. Zde již byl krom opět hlučného větráku i vypadlý nápajecí usb tišťák. Opět volám, opět mi bylo, řečeno, že mám poslat zpět. Žádné rozumné řešení nehledal, prostě vše podle řádu, i když to na plné čáře pohnojili na jeich straně. Takže opět podruhé zaplatím poštovné, které budu po nich vymáhat - mám na to jako každý občan ČR právo podle občanského zákoníku. Takže mi poslali druhý neověřený kus ještě v horším stavu a já zase budu muset vyplňovat reklamační řád, jít na poštu, vyplňovat žádost o navrácení poštovného, to vše již podruhé a to kvůli podložce, která je srovnatelná s cenou právě těchto dvou poštovných. Děkuji, nedoporučuji, žádná rozumná domluva, jen trávím čas reklamacemi a chozením na poštu.

  • No - musím je pochválit, napodruhé vše zvládli bez ztráty desítky :-) Kamera se zdá funkční a tentokrát i kompletní. Plus zaslali i kopii CD k první kameře. Nakonec se tedy vše v dobré obrátilo. Kéž by to takhle fungovalo i jinde!

  • Tak VELKÁ ZMĚNA - Tým Booth.cz se vytáhl: Zaslali chybějící CD a dobropis na nedodaný napaječ. Musím říct, že mě příjemně překvapili, už jsem ani nedoufal v nějakou odezvu. Mají moji dodatečnou omluvu, sice to byl takový dost nestandardní obchodní případ, ale nakonec se k tomu postavili čelem.

    Perlička: Shodou okolností totéž zboží potřebuju znovu, tak jsem si ho dnes opět objednal zde - a pak že "Dvakrát nevkročíš do jedné řeky" :-)

  • Nevím, pán má asi jiné zkušenosti. Já ostatně také (viz dole první příspěvek do diskuze). Ono ani tak asi nejde moc o ty případy, kdy jde všechno jak po drátkách. Kvalita obchodu se ukáže až v těch složitějších případech. Třeba když něco nefunguje (jedno čí vinou) a prodejce s vámi ochotně stráví hodinu na telefonu a rozchodí to. Musí tomu ovšem taky rozumět, nesmí jen přeposílat krabice. A to spolu s honbou za maximálním ziskem je slabina většiny e-shopů. (bez kontextu s tímto..)

    Po vlastních zkušenostech spíš pánovi věřím, že SMS je spíš mlžení na obhajobu kreditu e-shopu.

    Viz můj případ: 1. Ani slovo k tomu, že použité zboží vystavovali jako nové! Může být, stane se (ať už úmyslně či omylem) - ale pak to přece jako "evropan" nezatloukám, ale slušně se omluvím. 2. Sice jsem se v rozhovoru s pracovníkem "Týmu Booth.cz" vyjádřil, že zaslání chybějícího napaječe by mě potěšilo (CD je mi fuk), ale bude to za chvíli měsíc - a "Tým Booth.cz" zřejmě pořád vyšetřuje...

  • Nemyslím si když řešíte věci tímto způsobem ,že docílíte svého.. Osobně jsem si od obchodu objednal Baterii na HTC Sensation 1900nimh a funguje,zboží přišlo v pořádku,prodejce normálně komunikuje navíc přijde em@il a tam je i telefoní kontakt a co je dnes jednoduššího než objednat si něco na dobírku a pak to popř řešit telefonicky.... Seriózně a jako Evropani snad ne? :/ Já obchod normálně mohu doporučit,jestli někdo váhá zda koupit něco co zde našel nemá se čeho bát.

  • no to nemá cenu jak vidíte ,poštačka vám nic nehodí do schránky nevíte že to máte na poště co napsali tam dole stačí ( Budeme tedy naléhat na vyzvednutí Vaší zásilky)

    takže takhle když vám nic nedojde nebo vám upozornění že si to máte vyzvednou nikdo nedá ,tak VÁS BUDOU NUTIT o znovu vyzvednutí s navýšeným poštovnym to je 2x130 je 260kč tohle samozřejmě platit nebudu.

    UDAJNĚ MI PŘIŠLI SMSKY NO JÁ O ŽÁDNEJCH NEVÍM .


    a ano je pravda volali mi že jim balík přišel nazpátek ,řekl jsem tedy že at ho pošlou znova koncem měsíce,tak mi bylo zděleno že ho pošlou ale budu platit 2x poštovný a jesli né že se to bude řešit jinak asi náká výhružka. to byl jediný rozhovor snima.

    hezký den :D

  • Vážený pane Groger,

    omlouváme se, ale udělali jsme maximum pro doručení Vaší zásilky a avizování o zásilce, které je vůbec možné. Předně na Váš email odešla 2 upozornění o odesílání zásilky od nás, následně byla zásilka předána poště dne 30.10. a týž den večer Vám odešel email a SMS, že následující den bude balík doručován. Následně Vám Česká pošta odeslala ještě 4 SMS a 4 emaily ohledně zásilky. Vše si lze jednoduše ověřit u pošty podle přepravního čísla: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=DR7115022675M&locale=CZ&go=ok
    Před vrácením zásilky k nám jsme Vám zaslali ještě jedno SMS upozornění, že máte zásilku na poště a že byste si ji tedy měl vyzvednout. Na tuto SMS jste odpověděl a tím jste nám potvrdil, že uvedené telefonní číslo je správně. Odpověď byla ve stejném stylu jako píšete zde, tedy že Vám do schránky nepřišel oznamovací lístek ohledně zásilky. To je sice možné, ale vzhledem k četnosti upozornění na zásilku je i případná absence oznamovacího lístku bezpředmětná. Navíc bylo odpovědí na SMS jasné, že o zásilce jistě víte.

    Nicméně posléze jsme Vás telefonicky kontaktovali poté co se nám zásilka vrátila a sdělil jste nám, že zásilku budete chtít zaslal koncem měsíce, protože nebudete delší dobu doma (otázkou je tedy, proč nám sem píšete tyto protichůdné vzkazy). Budeme tedy naléhat na vyzvednutí Vaší zásilky, což je po předchozí zkušenosti poměrně pochopitelné.

    Hezký den
    Tým Booth.cz

  • Dobrý den
    to neni vůbec žádná pravda, nikdo mě neavízoval telefonicky ani žádna smska mi nepřišla upozornění ve schránce že si mám něco vyzvednout na prostě nic, jsem důchodce a 24hodin doma kdyby mě něco přišlo určitě bych to věděl.mějte se .Z

  • ZdenekGT:

    Dobrý deň pán Groger,

    musím Vás hneď na začiatku vyviesť z omylu! Objednávku sme Vám riadne odoslali a riadne Váís informovali. Vy ste si ju však nevyzdvihol. Viac krát sme Vás avízovali aj telefonicky, že objednávka Vám leží na pošte. Na to ste však nereagoval a objednávka sa nám vrátila. Presnú cestu Vašej objednávky nájdete tu:
    http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=DR7115022675M&locale=CZ&go=ok

    Toto číslo zásielky: DR7115022675M ste dostal už od pošty v SMS aby ste si to mohol overiť. Objednávať po druhé si vobec nemusíte, ale ide o to, aby ste si vyzdvihol Vašu zásielu, ktorú Vám znovu pošleme.

    Vopred ďakujeme a prajeme príjemný deň.


    S pozdravom team Booth.cz