Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 19. – 21. 2. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 26.1.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    hodiny jsou na pohled krásné
    vteřinová ručička byla upadnutá - museli jsme si opravit
    hodiny se neustále opožďují, asi se rychle vybíjí baterka
    jsou opravdu hlučné

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, jestli vám zboží nedorazilo v pořádku. Kontaktoval jsem vás na emailové adrese z objednávky, abychom mohli reklamaci dořešit k vaší spokojenosti.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouha doba dorucenu,cca 1 mesic od objednani.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 19. – 21. 2. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 26.1.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nedodrží dobu dodání.

    Objednal jsem ÚT 30.01.2024, s tím že na internetu psali dodání ČT 1.2.2024. Tedy ve čtvrtek 1.2.2024 jsem jim psal kde je moje objednávka (garantovali odpověď do 24 hodin). Co se stalo? o 2 hodiny později o 16:30 objednávku jenom předali přepravci. Kdy mi odpověděli na můj dotaz? Cca po 28hodinách. Totálně nespolehlivé. Samozřejmě objednávku již nepotřebuji.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Skontrolovala som vašu objednávku. Objednávku ste ako uvádzate vytvorili dňa 30.1.2024. Termín dodania ale nebol určený na 1.2.2024 ale v rozmedzí 1. – 5. 2. 2024. Túto informáciu uvádzame pri každom produkte a rovnako aj v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky. Objednávku sme odoslali 1.2.2024.

    Ďakujem za pochopenie.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bez domluvy mi obchod změnil vybrány způsob dopravy. Nový dopravce mi nabídl kam chci zboží dopravit. Uložil ho jinam asi 20 km od původního zvoleného místa, až za Prahou.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Za spôsobené komplikácie sa vám ospravedlňujem.

    Rozumiem, že zmena dopravy vám spôsobila nepríjemnosti. Spôsob dopravy sme ale museli upraviť z dôvodu rozmerov tovaru, ktorý by nemohol byť odoslaný do vami vybranej pobočky Zásielkovne. O tejto zmene sme vás informovali dňa 30.1.2024.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si dvě poměrně drahé kuchyňské rukavice a jedny byly obrovské a druhé zase příliš malé. O tom by měla být nějaká informace na e-shopu, že se nejedná o univerzální velikost. Takže zklamání.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám zakoupené zboží velikostně nevyhovuje. V takovém případě můžete nevyhovující zboží vrátit zpět s tím, že vám po navrácení proplatíme finance. Zde: https://www.bonami.cz/c/vraceni-zbozi naleznete podrobný návod.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Menší arogance

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, jestli jste nebyl spokojen s vyřízením vaší objednávky nebo chováním některého z našich zaměstnanců. Pokud se s námi chcete podělit o detailnější zpětnou vazbu, tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese: [email protected].

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Produkty mnohdy neodpovídají ceně
    • Dlouhá doba dodání, pokud není skladem
    • Nadrozměrná zásilka za 300, která opravdu nadrozměrná není

    Na produkt jsme čekali dost dlouho. Ve finále se doba dodání ještě prodloužila. Měla jsem dárkový poukaz, který se rovná penězům a stejně mi nešel zadat slevový kód na 15 %, protože buď šel poukaz anebo sleva, což není vůbec logické a k zákazníkovi nefér. Nemluvě o ceně dopravy…Prý nadrozměrná zásilka za 300. Přišla krabice, která se mi vešla do podpaží. Takže produkt drahý, čekání dlouhé, nesmyslná cena za dopravu. Už zde nenakoupím.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, že při dodání vaší objednávky došlo ke zpoždění. Bohužel to bylo způsobeno zpožděním dodání od výrobce k nám na sklad, což následně ovlivnilo i termín dodání přímo k vám, za což se vám velice omlouváme.

    Co se týče uplatnění slevového kódu a dárkového poukazu, tak systémově to máme opravdu nastavené tak, že se při vytvoření objednávky dá uplatnit pouze jeden kód nebo poukaz. Pokud byste nás však kontaktovala, tak můžeme zajistit uplatnění slevového kódu dodatečně.

    Co se týče částky za dopravu, tak zde došlo k chybě v označení výrobku za nadrozměrný, přestože celkový rozměr balení nadrozměru neodpovídá. Za tuto chybu se omlouváme. Na vaši emailovou adresu z objednávky jsem vám ještě dodatečně zaslal kód na dopravu zdarma v případné další objednávce u nás.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zboží
    • Zatím všechno zboží co jsem zakoupil mělo kvalitů čínského aliexpressu
    • Cena naprosto neodpovídá kvalitě zboží
    • Fotografie produktů jsou zavádějící, neodpovídají reálnému stavu zboží
    • Popis zboží je nedostatečný až zavádějící

    Zakoupili jsme čtyři podsedáky ve dvou dekorech, oba dorazily avšak v každý v jiném počtu prošití, místo tkalounů roztřepené šňůrky, potisk jen z jedné strany, což není uvedeno v popisu ani na obrázku a materiál srovnatelný s jednorázovým polštářkem z letadla. I v Ikea člověk dostane za 99,- lepší kvalitu.
    Sprchový závěs, který jsme objednali dorazil s velmi rozpitým potiskem a ustřižený křivě, jeden roh má asi 105°, což je díku dekoru hodně vidět. Šitý je velmi tenkou nití jednotuchým stehem a nitě a roztřepená plastová vlákna z něj trčí na všechny strany, takže mu věštím tříměsíční životnost.
    Podsedáky vracíme rovnou, závěsu dáváme šanci.

    Moje dlouhodobá zkušenost s Bonami je, co se kvality zboží týče, skutečně tristní. Toto byl poslední nákup a uvidíme za rok za dva, jestli se něco nezmění.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Ospravedlňujem sa vám za nepríjemnosti. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme reklamáciu spoločne vyriešili k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost a kvalita obchodu a výdeje

    Kvalita výrobku oproti ceně je příšerná, velice mě mrzí že jsem zvolil tento výrobek. Takovéto výrobky raději nenabízet, nejraději bych ho vrátil ale musel na něm můj host hned spát, kdybych měl 2-3 dny navíc tak vrátím ihned.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že nejste spokojen s kvalitou zakoupeného zboží. Pokud se chcete domluvit na vrácení nevyhovujícího zboží, tak nás prosím kontaktujte na naší emailové adrese [email protected].

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zaslán úplně křivý obraz

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám zboží nedorazilo v pořádku. Vidím, že vaši reklamaci již má v řešení kolegyně, která udělá maximum pro to, aby byla vyřízena k vaší spokojenosti.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Čekala jsem na zásilku měsíc. Když dorazila, došlo mi zboží v jiném barevném provedení, než jsem měla objednáno. Bez jakéhokoli upozornění nebo dotazů, zda to tak může být. To se asi stát nemá.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, jestli vám dorazilo zboží ve špatném barevném odstínu. Kontaktoval jsem vás na vaší emailové adrese z objednávky, abychom celý problém vyřešili.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží neodpovídá obrázku.
    • Příliš vysoká cena.
    • Koupit se dá o moc levněji.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Pokud dodané zboží neodpovídá produktovým fotografiím na našich webových stránkách, tak nás můžete kontaktovat s fotografiemi na našem emailu [email protected] a rádi s vámi případnou reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Co se týče cen, tak se vždy snažíme nabízet zboží za nejlepší možnou cenu. Pokud však objevíte stejné zboží u konkurence levněji, stačí nás kontaktovat s odkazem a rádi vám rozdíl ceny dorovnáme.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    • Porcelánové zboží nebylo zabaleno dostatečně, samozřejmě se rozbilo. Zatím se mi nikdo neozval na vyřešení situace

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že vám zboží dorazilo poškozené. Na základě domluvy s vámi jsme vaši reklamaci nakonec vyřešili proplacením financí na vámi uvedený bankovní účet.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Všude chodila reklama ještě x dní po objednávce - doručení do vanoc.. nicméně jsem si objednala zboží a nezušila, že vám teprve má přijít od dodavatele. Přijde mi to zavádějící a nepřehledné pravdivé informace o zboží

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Kontrolovala som vašu objednávku. Tovar, ktorý ste si objednali bol na objednanie u dodávateľa s termínom doručenia 15. – 17. 1. 2024. Výrobok sa už ale naskladnil a vaša objednávka sa aktuálne pripravuje na odoslanie.

    Informáciu o dobe dodania uvádzame pri každom výrobku pred vložením do košíka. Rovnako tento údaj uvádzame aj pred potvrdením objednávky a následne po jej vytvorení posielame aj potvrdenie objednávky na e-mailovu adresu zákazníka, kde je možné si celý súhrn skontrolovať.

    Ďakujem za pochopenie

    Za Bonami, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouha dodaci doba.Daksi obkednavka a cekat mam 14dni minimalne

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Skontrolovala som obe objednávky, ktoré ste si vytvorili. Prvá objednávka mala stanovený termín dodania 18. – 20. 12. 2023. Objednávka vám bola dňa 20.12.2023 doručená.

    V druhej objednávke je určený termín dodania 12. – 16. 1. 2024, pretože produkty, ktoré ste si objednali nemáme skladom a sú na objednanie u dodávateľa. Informáciu o dobe dodania uvádzame pri každom produkte pod kolonkou "Pridať do košíka".

    Ďakujem za pochopenie.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, nedostala jsem ani žádný email od obchodu

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 3. – 5. 1. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 6.12.2023 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Laxní přístup prodavačky
    • Třikrát jsem musela platební kartu, abych zaplatila

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že jste nebyla spokojena s přístupem kolegyně na naší prodejně. Předáme vaši zpětnou vazbu a uděláme maximum pro to, aby se při vaší případné další návštěvě prodejny podobný problém neopakoval.

    Co se týče problému s platbou, tak ten mohl být způsobený technickými problémy s platebním termínálem, za což se vám velice omlouvám.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Váza je bohužel mnohem tmavší než na obrázku.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme vám za hodnocení.

    Velice nás mrzí, jestli vám zakoupené zboží barevně nevyhovuje. Zboží nám v takovém případě můžete samozřejmě zaslat zpět a my vám proplatíme finance. Zde: https://www.bonami.cz/c/reklamace-a-vraceni najdete podrobný návod, jak na bezplatné vrácení zboží.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kvalita zbozi nizka

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme prípadnú reklamáciu spoločne vyriešili.

    Za Bonami, Šárka.