Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nekvalitní, odfláknutá výrobek.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie a ospravedlňujem sa za komplikácie.

    Hodnotenie objednávky sme obdržali od vás aj e-mailom. Náš kolega vás už spätne kontaktoval, aby s vami prípadne problémy vyriešil.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobky neobsahují přesný popis,fotografie jsou matoucí

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Ospravedlňujem sa za komplikácie. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme prípadný problém vyriešili k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neobjektivní informace o faktické schopnosti dodat zboží. Martin Urban

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste si objednal zboží, které jsme ve chvíli vytvoření objednávky neměli dostupné skladem a bylo na objednání u dodavatele s pozdějším termínem dodání. Na email, který jste uvedl při vytvoření objednávky, jsme rovněž po vytvoření objednávky zaslali zprávu s potvrzením celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo, píšou v objednávce dodání koncem května, což je skoro měsíc od objednávky. Čekala jsem rychlejší dodání, ale když to tak mají, proč ne. Snad nezapomenu a zboží po měsíci dorazí.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a opravdu vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 27. – 29. 5. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 19. 4. 2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pátý den čekám na doručení, a to i přes urgence.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace při doručení vaší objednávky. Vaši objednávku jsem kontroloval a bohužel došlo ke zpoždění na straně přepravní společnosti DPD, takže doručení proběhlo až během dnešního dne, za což se vám velice omlouvám.

    Za Bonami. Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nakupování v pohodě, velký výběr zboží, solidní ceny. Ale kvalita výrobků, které jsem si zakoupila bohužel špatná.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Ospravedlňujem sa vám za komplikácie. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme spoločne vyriešili reklamáciu výrobkov.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno v únoru, mělo dojít začátkem dubna. Po té mě obchod informoval, že lhůta dodání se prodlouží do půlky dubna, což by bylo naprosto v pořádku. Bohužel 9.4.2024 mi byl zaslán e-mail, že z důvodů nevyzvednutí zásilky byla objednávka zrušena. Žádná informace o tom, že zásilka je v místě balíkovny/zásilkovny připravena k výdeji mi NEdošla. Na infolince mi bylo sděleno, že paní účetní již zaslala peníze za moji objednávku na můj účet, takže žádné řešení situace nenabídnuto. Zboží jsem si objednala z důvodu, že jsem o něj opravdu stála, ne jen tak pro zábavu, abych si jej nevyzvedla. Na to, jak se obchod prezentuje zvenčí mě tedy velmi těžce zklamal. NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu a ospravedlňujem sa vám za spôsobené komplikácie.

    Skontrolovala som vašu objednávku. Tovar sme odoslali dňa 2.4.2024 a skutočne bola zásielka vrátená späť na náš sklad. Avízo o pripravení balíka malo ísť ale zo strany prepravnej spoločnosti. Veľmi nás tak mrzí, že vás nikto neinformoval. Vratka sa následne na sklade spracovala a platba vám bola automaticky vrátená.

    Vidím, že vás kontaktovala aj naša kolegyňa, ktorá celú záležitosť vyrieši k vašej spokojnosti.

    Ešte raz sa ospravedlňujem za nepríjemnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem sadu talířů se slevou, když objednávka dorazila, na stránkách obchodu se změnila cena za stejnou sadu téměř o polovinu a z té byla ještě uvedena “akční sleva”, tedy talíře jsem nakonec “výhodně” 2x přeplatila. To mi nepřijde fér jednání a nekalá a lživá praktika.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu.

    V čase vášho nákupu boli taniere za plnú cenu. Do objednávky ste zadali zľavový kód JAROVITEJ10 - uplatnila sa vďaka tomu zľava vo výške 10%. Objednávka bola doručená 2.4.

    V súčasnej dobe máme na niektoré naše skladové zásoby výpredaj, akčná cena sa vzťahuje aj na vami zakúpené taniere. Zľava platí na všetky novo vytvorené objednávky. Jedná sa o bežný postup, s ktorým sa môžete stretnúť aj v ostatných obchodoch, nejedná sa o nekalú taktiku, iba o dve odlišné zľavové akcie.

    Chápeme, že v tomto prípade boli zľavové akcie len pár dní od seba a radi vám ponúkneme riešenie, budeme vás kontaktovať.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    pro normální smrtelníky celkem finančně nedostupné

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Naše nabídka zahrnuje zboží z různých cenových kategorií, aby bylo možné vyhovět potřebám a preferencím různých zákazníků. Chceme zajistit, že každý zákazník najde u nás něco, co mu vyhovuje jak cenově, tak kvalitativně.

    Naše široká škála produktů zahrnuje jak cenově dostupné varianty, tak i luxusnější produkty pro ty, kteří preferují vyšší kvalitu a exkluzivitu. Věříme, že každý si u nás najde to, co hledá.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží přišlo poničené, a i když jsem okamžitě kontaktoval prodejce 20.3.2024 do dnes 24.3.2024 není reklamace vyřízená. Na stránkách Bonami uvádějí nejpozději do 24 hodin má být reklamace vyřízena.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám zboží nedorazilo v pořádku. Kolegyně s vámi již reklamaci vyřizuje a žádala vás o zaslání doplňujících fotografií pro další vyřízení reklamace, které jste nám zaslal až 25.3.2024. Ohledně dalšího řešení vás bude informovat přímo kolegyně.

    Co se týče vyřízení reklamace, tak nikde na stránkách neuvádíme, že reklamace vyřizujeme nejpozději do 24 hodin. Pouze uvádíme, že zákazníka nejpozději do 24 hodin od zaslání emailu kontaktujeme. Na vyřízení reklamace pak máme standardně zákonných 30 dní od nahlášení reklamace, ale vždy se snažíme každou reklamaci vyřídit rychleji.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Talíře mi přišli rozbité, nekvalitní a úplně jiné než na fotkách, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme reklamáciu spoločne vyriešili k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výběr zboží
    • Objednala jsem si zboží před 12 dny a zatím nedorazilo. Pokud na zboží spěcháte určitě nedoporučuji zde objednávat.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem. Kontrolovala som vašu objednávku a bohužiaľ tovar sa omeškal zo strany dodávateľa. Aktuálne sa už ale vaša objednávka pripravuje na odoslanie.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, kde som vám poslala zľavový kód pre prípadný ďalší nákup.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržela jsem jiný produkt.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Za nedorozumenie sa vám ospravedlňujem. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese pre vyriešenie reklamácie.

    Budem sa tešiť na vašu odpoveď.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo poškozeno, Kontaktovali jsme bonami podle instrukcí (první na webu potom na e-mail), posílali několikrát fotky a od té doby se nikdo neozývá, nereaguje na emaily. Momentálně máme poškozenou sedačkou na který se nedá sedět nemá všechny díly a už je to skoro týden.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem.

    Na váš prvý e-mail sme reagovali hneď na druhý deň. Medzitým sme ale čakali na vyjadrenie reklamačného oddelenia a z toho dôvodu bola reakčná doba dlhšia. Podľa našej komunikácie sme sa ale spoločne dohodli na riešení.

    Ešte raz nás to veľmi mrzí.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ne dá se napsat recenze na zakoupené zboží , a nikdo neodpovídá c chatu na vadu zboží

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujeme.

    Obdržali sme od vás hodnotenie objednávky. Náš kolega vás dňa 26.2.2024 kontaktoval na vašej e-mailovej adrese a rád s vami všetky problémy vyrieši. Kontaktujte ho prosím späť v odpovedi na jeho správu.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží zaplatila a ne dorazily

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 29. 2. – 4. 3. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 14.2.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Věc jsem řešila telefonicky, nemá smysl se dále rozepisovat, obchod nikdy nesjedná nápravu.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, že jste nebyla spokojena s vyřízením vaší objednávky. Kontaktoval jsem vás na emailové adrese z vaší objednávky, abychom společně celou záležitost vyřešili.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel po rozbalení balíku jsem zjistil, že zboží není kompletní. Okamžitě jsem napsal reklamaci, ale po dvou dnech přišel automatický e-mail, abych zboží vyfotil a fot zaslal (i když jsem toto vykonal dva dny před e-mailem, dle instrukcí pro reklamaci)

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám dorazilo nekompletní zboží. Kolega je již s vámi v kontaktu po emailu a reklamaci řeší, takže vás bude v nejbližší době informovat ohledně dalšího postupu.

    Email s žádostí o fotografie nebyl automatický, ale právě od kolegy, který reklamaci řeší a dané dodatečné fotografie potřeboval pro další vyřízení reklamace.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Většina věcí byla již jednou rozbalena a poničena.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    moc mě mrzí, že vám zásilka nedorazila v pořádku.

    Zkontroloval jsem objednávku v systému a vidím, že jsme vámi vrácené zboží již zpracovali na skladě. Částku jsme již zadali na proplacení zpět na váš účet.

    Zároveň jsme veškeré zaslané fotografie předali do rukou našeho reklamačního oddělení a skladníků jako zpětnou vazbu.

    Pevně věřím, že se podobná situace již nebude opakovat.

    Moc se omlouváme.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    The furniture (komoda) looks good, but the quality is below our expectations (based on the price).
    Connections of the parts are far from the level e.g. Ikea is on.
    Hardware from the doors and drawers is disappointing.

    Reakce obchodu Bonami

    Good afternoon,

    I'm so sorry you're not happy with the ordered chest. For these cases we offer free return delivery for our customers. If you are no longer interested in the chest just contact us at our email [email protected] or phone 232 005 040 to arrange further collection details.

    I firmly believe that your next purchase will be a great success.


    Bonami.cz, Michal.